Keresés

Részletes keresés

D F T Creative Commons License 2011.07.25 0 0 32804

Abban túl nagy a motor a vonatban lévő energia szükséglethez.

Előzmény: V63-017 (32790)
nohabrok Creative Commons License 2011.07.25 0 0 32803

Jó volt végignézni. Köszönöm.

Előzmény: manhattani (32802)
manhattani Creative Commons License 2011.07.25 0 0 32802

 

Itt meg néhány 80-as, 90-es, 2000-es évekbeli kép a 6-10-es Nohabokról.

alex_86 Creative Commons License 2011.07.24 0 0 32801

A tegnapi sárospataki utazás képei, a másik (OFF) vörös csillagos járművel:

gmarc Creative Commons License 2011.07.24 0 0 32800

Többet kellett volna használni a 8. pozíciót... :)

Előzmény: nohab (32799)
nohab Creative Commons License 2011.07.24 0 0 32799

Egyszer majd beteszem azt a fényképet, amit a Tízesen készítettem a kontrollerszekrény első szétbontásakor. Valamelyik kedves vezér úr a nyolcadik pozíciónál lévő kb. 1x2 centis rést használta hamutartónak, kb. 8 centis guanódomb lett belőle az évek során. Szóval abszolút megértelek :)

Előzmény: #1. (32798)
#1. Creative Commons License 2011.07.24 0 0 32798

Én sem vagyok dohányos és nem szeretem azokat akik ezt ráadásul kultúrálatlanul a nem dohányosok figyelmen kivül hagyásával teszik. Ami gond itt pont az, hogy egy echte nem dohányzó kocsiról van szó aminek ráadásul a a tiltáson túl más fizikai okai is vannak, üzemanyag, gépészeti részek stb. de ez ide OFF. De ami nem, hogy bosszant az nagyon amikor a Nohab is mindenhol tele van hamuval, csikkel. Gusztustalan és nehéz is ezen a tipuson akár a géptérböl vagy a vezetöállásrol kitakaritani mivel mindkettő igen tagolt, zegzugos.

Előzmény: nohab (32797)
nohab Creative Commons License 2011.07.24 0 0 32797

mondjuk a dohányzóvá "alakításnak" nem nagyon örülök. imádom az MD-szerelvényt, de gyűlölöm a füstöt, szóval remélem, hogy lesz előbb-utóbb lehetőség füstmentesen MD-zni.

Előzmény: #1. (32796)
#1. Creative Commons License 2011.07.24 0 0 32796

Ne gondold azt -még ha néha igy is van-, hogy ami a Nosztalgiáé az törvényszerüen tönkre van téve.

A Btx vonatba sorozása többes céllal történt. Egyrészt kialakitása miatt a rendszeres toltvonatoknak a Füsti és a Nyugati közt, másrészt dohányzóvá lett "átalakitva", hogy mentesitsék a füsttöl a kárpitozott szönyeges nehezen takaritható más kocsikat. Legföbb oka pedig, hogy a csak aktiv töltövel rendelkezö kocsik világitása biztositva legyen. Erre a feladatra a VFK egyrészt kialakitása miatt alkalmatlan másrészt jelentősen tulméretezett.

Előzmény: V63-017 (32790)
alex_86 Creative Commons License 2011.07.24 0 0 32795

Így igaz!

Előzmény: nohab (32793)
#1. Creative Commons License 2011.07.24 0 0 32794

Mindegyik jó hely a vezállon bárhová is rakom. Kb. úgy 10-15 percig. Valószínüleg nem utaztál  huzamosabb ideig olyan gépeken amelyeknek fixre van szerelve a széke. Egy idő után ezek a legkényelmetlenebbek még akkor is ha először beleülve jónak tünnek.  (MD/Btx, M40, M61, M44-4xx, stb).

Előzmény: V63-017 (32787)
nohab Creative Commons License 2011.07.24 0 0 32793

Ágyúval verébre?

A Btx kb. negyedannyi teljesítményt ad le, a célnak bőven elég, teljesen felesleges a rezsót bömböltetni azért, hogy 5 kW-t leadjon.

Szerintem nem baj, hogy az aranybánya megtalálta a Btx hasznosításának módját, mert egy apró lépéssel közelebb vagyunk az MD szerelvény életre keltéséhez.

Előzmény: V63-017 (32790)
milcse Creative Commons License 2011.07.23 0 0 32791

Szépen össze lett ez rakva. :D

Előzmény: #1. (32786)
V63-017 Creative Commons License 2011.07.23 0 0 32790

Akkor a VFK minek nekik, vagy azt már hazavágták?

Előzmény: D F T (32789)
D F T Creative Commons License 2011.07.23 0 0 32789

Energiát szolgáltat a vonatban lévő kocsiknak.

Előzmény: V63-017 (32788)
V63-017 Creative Commons License 2011.07.23 0 0 32788

Azért ez a nosztalicska mindig rá tud rakni egy lapáttal az übergagyiságra.... MDa vezérlő mit keres egy ilyen vonatban????

Előzmény: #1. (32786)
V63-017 Creative Commons License 2011.07.23 0 0 32787

Az első képen a lábadnak nem találtál jobb helyet?

Előzmény: #1. (32786)
#1. Creative Commons License 2011.07.23 0 0 32786

#1. Creative Commons License 2011.07.23 0 0 32785

Előkészület, szerelés, és a különvonat. M61-001

blzs Creative Commons License 2011.07.16 0 0 32782

Remek fogás!! Hány órakor volt?

Előzmény: Menyus 2.0 (32778)
nohab Creative Commons License 2011.07.16 0 0 32781

...mármint tök ugyanaz, mint a belga "NOHAB"-é, ami formailag nagyon hasonlít pl. a dán MY forgóvázára, de műszakilag mégis eléggé más.

Előzmény: nohab (32780)
nohab Creative Commons License 2011.07.16 0 0 32780

Nem, de rokon. A belga AFB megvette a "mi" NOHAB-unk licencét, az 55-ös pedig egy szintén GM-EMD műszaki beltartalomra épülő (sőt, ugyanúgy 16-567), szintén belga (Brunivel) gép, amely nagyon erősen a NOHAB alapjaira építkezik, pl. a forgóváz azt hiszem tök ugyanaz.

Előzmény: M62-238 (32779)
M62-238 Creative Commons License 2011.07.16 0 0 32779

Ez is Nohab?

 

Menyus 2.0 Creative Commons License 2011.07.15 0 0 32778

Ma Rákosrendezőn:

 

blzs Creative Commons License 2011.07.14 0 0 32777

Ma a 70-es vonalon dolgozott a 17-es Nohab - társával az FMK-007 mérőkocsival:

 

BROWN628-8 Creative Commons License 2011.07.14 0 0 32776

Köszönöm!

A 4-esről tudok, a Vasúttörténetibe meg majd elmegyek. :)

Előzmény: M61, 008 (32772)
bahnofficial Creative Commons License 2011.07.13 0 0 32775

A mai menet CV-n:

rizibácsi Creative Commons License 2011.07.12 0 0 32774

Szia #1., és köszönöm, Rizmajer.

Előzmény: #1. (32773)
#1. Creative Commons License 2011.07.12 0 0 32773

Igen

Előzmény: rizibácsi (32770)
M61, 008 Creative Commons License 2011.07.12 0 0 32772

Szia!

Én nem tudok ilyenről, de ha "nyugalomba" akarod látni a NoHAB-okat, javasolom, hogy menjél el a Vasúttörténeti parkba.

A Közlekedési Múzeum egyik külső falánál van a négyesnek az egyik vezetőállása.

Előzmény: BROWN628-8 (32771)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!