Keresés

Részletes keresés

Balázs1a Creative Commons License 2022.05.10 0 2 28186

"még van majdnem fél órájuk"

 

Ki is használták, és végszóra a legtöbb helyre (de nem mindenhová) ki is került. :) Igazából csak azért kár, mert egészen biztosan lefutott erről több, különböző szintű egyeztetés, elkészült egy terelési terv, gondolom, azt is meghatározták, hogy ki és milyen arányban viseli a többlet kilométerek költségét, szóval minden adott kellett legyen ahhoz, hogy a megállóba is kikerüljön a tájékoztatás, ennél korábban.

Ha az a város kimondott célja, hogy vonzóbbá tegye a hálózatot, sőt, úgy általában a tömegközlekedést, akkor ezekre az "apróságokra" érdemes lenne figyelni, mert ezek elmaradása / késése jogos bosszankodást okoz a célközönségben.

(A honlapon egyébként már fent van egy ideje, legalábbis voltak, akik olvasták már a közleményt, de a megfelelő tájékoztatáshoz ez kevés. Én sem olvastam, pedig az átlagutasnál jobban érdekel a téma.)

 

"Én integettem neked a Fecskeparton"

 

Én is így emlékszem. ;)

Előzmény: neodd (28181)
HumbiZozo Creative Commons License 2022.05.10 0 0 28185
eric35 Creative Commons License 2022.05.10 0 1 28184

Volánbusz honlapján sem volt semmi info. Mondjuk egy Tour de Hongrie nem olyan nagy esemény, hogy a miatta történő nagyarányú terelésekről szólni kelljen a nb. utazóközönségnek... főleg, hogy csak két napig tart...

 

Buszvezetőtől tudom, hogy ők is csak egy papírt kaptak arról, hogy hétfőn 9-től merre az arra... megállókban sehol semmit nem helyeztek ki...

 

Volánbusz utastájékoztatás, 2022.

Előzmény: Balázs1a (28180)
D 20 Creative Commons License 2022.05.10 0 0 28183

Random kínzó gondolat: ha 2000-ben a néhai CCP-893 már alul zöld volt, s bútorboltos reklámmal, akkor hogyhogy nem valamelyik másik 260-as lett BEE-s, ami nem volt reklámos?

D 20 Creative Commons License 2022.05.10 0 0 28182

1995-ben még megvolt, s működtették a volán dunaújvárosi telepének rácalmási szabadidőparkját.

Focibajnokság címén jöttek a képen szereplő autókával a fehérváriak.

neodd Creative Commons License 2022.05.10 0 1 28181

Jobb később, mint soha, végülis még van majdnem fél órájuk. Mondjuk egy gyors keresés a Volánbusz és a város oldalain szintén nem hozott eredményt nálam, a buszközlekedést sehol sem említik, csak a parkolási korlátozásokat és az egyéb lezárásokat. Lehet, hogy mostanában annyira sok a terelés a városban, hogy már nem mernek szólni az utasoknak. :P
(Én integettem neked a Fecskeparton, vagyis azt hiszem, hogy neked. :D ) 

Előzmény: Balázs1a (28180)
Balázs1a Creative Commons License 2022.05.10 0 0 28180

Eközben: 8 óra, pontosan 1 óra múlva, 9-től terelve közlekednek a 33/34-es járatok, a Móri úti lezárások miatt, két napig. Egyetlen megállóban sincs semmilyen tájékoztató a terelésről, az adott megálló kiszolgálásában beálló változásról. 9 megállóról van szó, iskolák, laktanyák, munkahelyek és lakóövezetek környékén.

Előzmény: htibor (28124)
VoithD851 Creative Commons License 2022.05.09 0 1 28179

Én még a PPH credót eltudom viselni. 20-30p út alatt ülései nem rosszak, az (újabbnak már jobban). Nincs rajta 40 fok ,de ha a klíma beszarna akkor van rajta ablak, így akkor se meleg. Viszont az tény, az összeszerelés minősége nem kiemelkedő, SSM is már itt ott picit recseg ,de azért az M.A.N. se tökéletes, arra is jellemző kicsit ez. 

Előzmény: kez-577 (28177)
DPI-206 Creative Commons License 2022.05.08 0 0 28178

Sziasztok! Szombatonként/Vasárnaponként mely buszok parkolnak/tárolnak a Velencei-tó környéki városokban/falvakban és mikor? Köszönöm szépen előre is a válaszokat!

kez-577 Creative Commons License 2022.05.08 -2 2 28177

Hát nemtudom.Tegnap egymást mellett állt egy Buszrentes autó,és az egyik PPH rendszámú credóként elnevezett ipari hulladék,amit busznak nevezni tulajdonképpen sértés.Az utóbbi szerintem 10 év múlva apró pici darabjaiban se lesz megtalálható,ránézésre az összeszerelés minősége az ótvar és a fos között,a különbség kívülről ordító és nem kérdés melyik javára.Hálistennek évek óta nem utazom busszal,és nem is tervezem a jövőben sem.

Előzmény: M41 2180 (28174)
480TR007XX Creative Commons License 2022.05.08 0 1 28176

Ahogy mondod. Gazdás autó, és a 608 volt gazdája a gazdája:) Az Ikarus logó is felkerült!

Előzmény: trambulin125 (28172)
VoithD851 Creative Commons License 2022.05.07 0 0 28175

Hát igen, most épp ha már komfort, 200-as szérián belüli nagy fejlesztés volt mikor megjelentek a nagy méretű nyitható ablakok és az utasok nyáron is megfelelő hőmérséklet mellett tudtak utazni, erre ott tartunk 2022-ben ,hogy a buszrent úgy kiad forgalomba buszt ,hogy a klíma nem működik ,de ablak sincs rajta, kérdem én, akkor miért nem más busztípust választ magának? Keressen olyat amin van ablak normálisan, és akkor az emberek nem kapnak hőgutát a buszon, én azt hittem azon a buszon ,hogy kidőlök, pedig 25p volt az út. Nyáron pedig volt ,hogy többször is unalomból helyiztem mikor azért volt 30-35 fok, ikarussal, 1 eset volt kirívó mikor GMY-388 fedélzetén töltöttem 2-3 órát, és nem volt semmi bajom mert járt a levegő.. Így szerintem ez a színvonal a legaljának a legalja.. Írtam is a volánnak, a buszrentnek is remélem csinálnak valamit... 

Előzmény: M41 2180 (28174)
M41 2180 Creative Commons License 2022.05.07 0 1 28174

Kívülről is szörnyűek ezek a buszrent vackok. Hála'istennek nem kell velük, meg úgy amblokk busszal járnom.

Épp Tapolcáról tartunk haza vonattal a találkozóról. Megint megcsapott a "régenmindenjobbvolt" érzés. Nyilván ez nem teljesen igaz, de utaskomfort szempontjából a 200-asok verhetetlenek voltak, a farosokról nem is beszélve. És akkor hazajövök és elhányom magam az exgenfi budiajtós hulladékok láttán. Remélem mielőbb kiskanál lesz az összes. Még a Conectok is jobbak egy fél fokkal. Persze mindez az én szubjektív ömlengésem, de ahogy Tapolcán ezen a népünnepélyen láttam nem vagyok egyedül..

Előzmény: VoithD851 (28169)
LSU 106 Creative Commons License 2022.05.07 0 0 28173

RLT-943 elveszette a ,,nagylogót" 

trambulin125 Creative Commons License 2022.05.06 0 0 28172

Akkor lehet hogy gazdás autó lett? Ha Szabadbattyánban áll, akkor könnyen lehet hogy a 608 gazájáé lett (persze ez csak az én elgondolásom)

Előzmény: DUD-554 (28171)
DUD-554 Creative Commons License 2022.05.06 0 1 28171

 DUD-880 optikai tuning gyanánt megörökölte a 608 dísztárcsáit.

Előzmény: DUD-554 (28116)
KCH-559 Creative Commons License 2022.05.06 -1 6 28170

Két indulás között van, hogy WC-re sincs idő elmenni, nem még sepregetni.

Amúgy amikor 1 kanyar után úgy néz ki az utastér, mint ha nem csináltál volna semmit, akkor egy idő után elgondolkozol azon, hogy a munkaközi szüneted ( késések miatt nincs is mindig meg ami jár ) biztos arra akarod-e felhasználni, hogy mások taknyos zsebkendőit szedegesd az ülés közül. Napközben amúgy is felesleges, műszak végén pedig nincs rá idő.

Előzmény: villamosocska (28166)
VoithD851 Creative Commons License 2022.05.06 0 0 28169

Buszrent csodái avagy PBL-203, aki szeretne már most egy menetjegy áráért 1 szaunában lenni annak ajánlom, a buszon a klíma dísznek van, amivel nem is lenne gond mert hát működő klímát már nem várok el ,de hát természetesen nincs ablak, így a buszon a hőérzet 5-10 fokkal több mint kint jelenleg.A szigetelése is dícséretre méltó, hisz 70-nél is 0 kb a légáramlás. Azért 1 Dunaújváros-Nagykarácsony távon ez nem kellemes, szerencsére én csak Földvárig mentem 

Lmf370 Creative Commons License 2022.05.05 0 0 28168

Sajnos a buszok tisztasága ennél bonyolultabb ügy

Előzmény: VoithD851 (28167)
VoithD851 Creative Commons License 2022.05.05 0 0 28167

Ez hülyeség. Manapság is vannak sofőrök akik ezt csinálják. Vagyis helyközin tudok nyilatkozni, ott a legtöbb buszsofőr a busz padlózatát, és vannak akik az üléseket is tisztán tartják, annak ellenére ,hogy egyesek beszennyezik a buszt... Távolságin meg más a helyzet, ott a volán sokkal jobban csinálja a dolgát, itt azért inkább a sofőrök tartják rendben a buszt....

Előzmény: villamosocska (28166)
villamosocska Creative Commons License 2022.05.05 0 1 28166

Régen 1980-as években sokkal rendesebbek voltak a  buszsofőrök,amikor a busz   beállt a megállóba,bizony sokszor láttam,hogy a buszsofőr  seprűt és lapátot ragad,és összesöpri a szemetet a buszon.Ez  Székesfehérváron gyakran megtörtént az 1980-as években.Akkor a buszsofőrök nagyon törődtek az általuk vezet autóbusszal,az autóbusz tisztaságával,ez mára sajnos megszűnt.

VoithD851 Creative Commons License 2022.05.05 0 0 28165

Motorja és váltója amúgy rendben volt, bár utolsó idejében már füstölt ,de legalább mint a golyó... Meg talán futóműjére se emlékszek ,hogy nagyon zörgött volna. De a rozsda már ette szegényt, illetve 1-2 helyen hiányzott belőle csavar ,de JFH-774 sofőrje olyan jófej volt ,hogy pótolta őket ameddig használta augusztusban.... Azt szerettem benne mint a többi 280-ban ,hogy elindulásnál nem rázott annyira mint pl KBK-783.. De én szerettem ,de reálisan úgy látom ő már valszeg erősen a rozsda áldozatává kezdett válni így jobb társait érhetné meg tovább üzemeltetni ,de hát már egyik se megy :(. Bár GMY-395 elvileg ment volna találkozóra csak még papírozás miatt ez nem jött össze az új tulajának

Felesleges monológom vége :) 

Előzmény: M41 2180 (28163)
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2022.05.05 0 0 28164

Köszönöm szépen! 

Előzmény: trambulin125 (28161)
M41 2180 Creative Commons License 2022.05.05 0 0 28163

Tipikus dunaújvárosi gép volt. Használjuk amíg a belét húzza, se takarítás(sepregetésen kívül) se semmi, aztán kuka. Ilyen üzemeltetési körülmények között bizony sokáig húzta, több mint 22 évig.

Az 1986-87 körül gyártott 200-asok tíz évesen szó szerint szétestek.

Mintha tudták volna az Ikarusban illetve a vázcsere műhelyekben hogy ezeknek a vasaknak sok évet ki kell bírni

Előzmény: VoithD851 (28159)
D 20 Creative Commons License 2022.05.05 0 0 28162

Az exvazsi Credokat már ott utolérte a karbantartás részéről az indokolatlan burkolatsérülés, vagy má honosodnak?

Meg nem mondom már melyiken van így szétbarmolva a léghengerbox.

Amásodik ajtónál.

trambulin125 Creative Commons License 2022.05.05 0 0 28161

Ügyfélkapu szerint mindegyik forgalomban van, viszont a GVP-950-nek 04.28.-án lejárt a műszaki vizsgája, a másik kettőn még van pár hónap... A 951-et láttam is a napokban...

Előzmény: SanyiM41 2187 (28160)
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2022.05.04 0 0 28160

Sziasztok! Ezek a C56-osok  forgalomban vannak még? GVP-949,950,951. Jó ideje nem láttam már őket. 

VoithD851 Creative Commons License 2022.05.04 0 0 28159

Szegény 392 mennyire le lett élve az évek alatt, pedig 1x utastere rendbe lett rakva.

Előzmény: D 20 (28158)
D 20 Creative Commons License 2022.05.03 0 1 28158

Nem ám a 388... a 395 meg a 391 lehetne a donorja, a 392 meg az azonnali tőkeinjekció... :) :(

Előzmény: VoithD851 (28157)
VoithD851 Creative Commons License 2022.05.03 0 2 28157

Facebookon azt csiripelik a madarak ,hogy GMY-395 megmentve a bontó alól :).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!