Ki is használták, és végszóra a legtöbb helyre (de nem mindenhová) ki is került. :) Igazából csak azért kár, mert egészen biztosan lefutott erről több, különböző szintű egyeztetés, elkészült egy terelési terv, gondolom, azt is meghatározták, hogy ki és milyen arányban viseli a többlet kilométerek költségét, szóval minden adott kellett legyen ahhoz, hogy a megállóba is kikerüljön a tájékoztatás, ennél korábban.
Ha az a város kimondott célja, hogy vonzóbbá tegye a hálózatot, sőt, úgy általában a tömegközlekedést, akkor ezekre az "apróságokra" érdemes lenne figyelni, mert ezek elmaradása / késése jogos bosszankodást okoz a célközönségben.
(A honlapon egyébként már fent van egy ideje, legalábbis voltak, akik olvasták már a közleményt, de a megfelelő tájékoztatáshoz ez kevés. Én sem olvastam, pedig az átlagutasnál jobban érdekel a téma.)
Volánbusz honlapján sem volt semmi info. Mondjuk egy Tour de Hongrie nem olyan nagy esemény, hogy a miatta történő nagyarányú terelésekről szólni kelljen a nb. utazóközönségnek... főleg, hogy csak két napig tart...
Buszvezetőtől tudom, hogy ők is csak egy papírt kaptak arról, hogy hétfőn 9-től merre az arra... megállókban sehol semmit nem helyeztek ki...
Random kínzó gondolat: ha 2000-ben a néhai CCP-893 már alul zöld volt, s bútorboltos reklámmal, akkor hogyhogy nem valamelyik másik 260-as lett BEE-s, ami nem volt reklámos?
Jobb később, mint soha, végülis még van majdnem fél órájuk. Mondjuk egy gyors keresés a Volánbusz és a város oldalain szintén nem hozott eredményt nálam, a buszközlekedést sehol sem említik, csak a parkolási korlátozásokat és az egyéb lezárásokat. Lehet, hogy mostanában annyira sok a terelés a városban, hogy már nem mernek szólni az utasoknak. :P (Én integettem neked a Fecskeparton, vagyis azt hiszem, hogy neked. :D )
Eközben: 8 óra, pontosan 1 óra múlva, 9-től terelve közlekednek a 33/34-es járatok, a Móri úti lezárások miatt, két napig. Egyetlen megállóban sincs semmilyen tájékoztató a terelésről, az adott megálló kiszolgálásában beálló változásról. 9 megállóról van szó, iskolák, laktanyák, munkahelyek és lakóövezetek környékén.
Én még a PPH credót eltudom viselni. 20-30p út alatt ülései nem rosszak, az (újabbnak már jobban). Nincs rajta 40 fok ,de ha a klíma beszarna akkor van rajta ablak, így akkor se meleg. Viszont az tény, az összeszerelés minősége nem kiemelkedő, SSM is már itt ott picit recseg ,de azért az M.A.N. se tökéletes, arra is jellemző kicsit ez.
Sziasztok! Szombatonként/Vasárnaponként mely buszok parkolnak/tárolnak a Velencei-tó környéki városokban/falvakban és mikor? Köszönöm szépen előre is a válaszokat!
Hát nemtudom.Tegnap egymást mellett állt egy Buszrentes autó,és az egyik PPH rendszámú credóként elnevezett ipari hulladék,amit busznak nevezni tulajdonképpen sértés.Az utóbbi szerintem 10 év múlva apró pici darabjaiban se lesz megtalálható,ránézésre az összeszerelés minősége az ótvar és a fos között,a különbség kívülről ordító és nem kérdés melyik javára.Hálistennek évek óta nem utazom busszal,és nem is tervezem a jövőben sem.
Hát igen, most épp ha már komfort, 200-as szérián belüli nagy fejlesztés volt mikor megjelentek a nagy méretű nyitható ablakok és az utasok nyáron is megfelelő hőmérséklet mellett tudtak utazni, erre ott tartunk 2022-ben ,hogy a buszrent úgy kiad forgalomba buszt ,hogy a klíma nem működik ,de ablak sincs rajta, kérdem én, akkor miért nem más busztípust választ magának? Keressen olyat amin van ablak normálisan, és akkor az emberek nem kapnak hőgutát a buszon, én azt hittem azon a buszon ,hogy kidőlök, pedig 25p volt az út. Nyáron pedig volt ,hogy többször is unalomból helyiztem mikor azért volt 30-35 fok, ikarussal, 1 eset volt kirívó mikor GMY-388 fedélzetén töltöttem 2-3 órát, és nem volt semmi bajom mert járt a levegő.. Így szerintem ez a színvonal a legaljának a legalja.. Írtam is a volánnak, a buszrentnek is remélem csinálnak valamit...
Kívülről is szörnyűek ezek a buszrent vackok. Hála'istennek nem kell velük, meg úgy amblokk busszal járnom.
Épp Tapolcáról tartunk haza vonattal a találkozóról. Megint megcsapott a "régenmindenjobbvolt" érzés. Nyilván ez nem teljesen igaz, de utaskomfort szempontjából a 200-asok verhetetlenek voltak, a farosokról nem is beszélve. És akkor hazajövök és elhányom magam az exgenfi budiajtós hulladékok láttán. Remélem mielőbb kiskanál lesz az összes. Még a Conectok is jobbak egy fél fokkal. Persze mindez az én szubjektív ömlengésem, de ahogy Tapolcán ezen a népünnepélyen láttam nem vagyok egyedül..
Két indulás között van, hogy WC-re sincs idő elmenni, nem még sepregetni.
Amúgy amikor 1 kanyar után úgy néz ki az utastér, mint ha nem csináltál volna semmit, akkor egy idő után elgondolkozol azon, hogy a munkaközi szüneted ( késések miatt nincs is mindig meg ami jár ) biztos arra akarod-e felhasználni, hogy mások taknyos zsebkendőit szedegesd az ülés közül. Napközben amúgy is felesleges, műszak végén pedig nincs rá idő.
Buszrent csodái avagy PBL-203, aki szeretne már most egy menetjegy áráért 1 szaunában lenni annak ajánlom, a buszon a klíma dísznek van, amivel nem is lenne gond mert hát működő klímát már nem várok el ,de hát természetesen nincs ablak, így a buszon a hőérzet 5-10 fokkal több mint kint jelenleg.A szigetelése is dícséretre méltó, hisz 70-nél is 0 kb a légáramlás. Azért 1 Dunaújváros-Nagykarácsony távon ez nem kellemes, szerencsére én csak Földvárig mentem
Ez hülyeség. Manapság is vannak sofőrök akik ezt csinálják. Vagyis helyközin tudok nyilatkozni, ott a legtöbb buszsofőr a busz padlózatát, és vannak akik az üléseket is tisztán tartják, annak ellenére ,hogy egyesek beszennyezik a buszt... Távolságin meg más a helyzet, ott a volán sokkal jobban csinálja a dolgát, itt azért inkább a sofőrök tartják rendben a buszt....
Régen 1980-as években sokkal rendesebbek voltak a buszsofőrök,amikor a busz beállt a megállóba,bizony sokszor láttam,hogy a buszsofőr seprűt és lapátot ragad,és összesöpri a szemetet a buszon.Ez Székesfehérváron gyakran megtörtént az 1980-as években.Akkor a buszsofőrök nagyon törődtek az általuk vezet autóbusszal,az autóbusz tisztaságával,ez mára sajnos megszűnt.
Motorja és váltója amúgy rendben volt, bár utolsó idejében már füstölt ,de legalább mint a golyó... Meg talán futóműjére se emlékszek ,hogy nagyon zörgött volna. De a rozsda már ette szegényt, illetve 1-2 helyen hiányzott belőle csavar ,de JFH-774 sofőrje olyan jófej volt ,hogy pótolta őket ameddig használta augusztusban.... Azt szerettem benne mint a többi 280-ban ,hogy elindulásnál nem rázott annyira mint pl KBK-783.. De én szerettem ,de reálisan úgy látom ő már valszeg erősen a rozsda áldozatává kezdett válni így jobb társait érhetné meg tovább üzemeltetni ,de hát már egyik se megy :(. Bár GMY-395 elvileg ment volna találkozóra csak még papírozás miatt ez nem jött össze az új tulajának
Tipikus dunaújvárosi gép volt. Használjuk amíg a belét húzza, se takarítás(sepregetésen kívül) se semmi, aztán kuka. Ilyen üzemeltetési körülmények között bizony sokáig húzta, több mint 22 évig.
Az 1986-87 körül gyártott 200-asok tíz évesen szó szerint szétestek.
Mintha tudták volna az Ikarusban illetve a vázcsere műhelyekben hogy ezeknek a vasaknak sok évet ki kell bírni
Ügyfélkapu szerint mindegyik forgalomban van, viszont a GVP-950-nek 04.28.-án lejárt a műszaki vizsgája, a másik kettőn még van pár hónap... A 951-et láttam is a napokban...