Lehetséges hogy a DUD-695-öt láttam a nagyvenyimi betétjáraton kedden hajnalban befelé jövet a városba? Még mondta is a sofőröm milyen büdös volt a busz, bejött a szag a kocsiba és füstölt mint a gyárkémény... A hangja is olyan reszelős volt mint s 695-nek szokott csak sajnos a rendszámot futólag láttam.
Várjuk ki a végét... Van ilyen és olyan forgatókönyv is... És nem itt helyben döntenek a végén már az ilyen dolgokról! Egy példa a legutolsó tavaly ilyenkori credo beszerzés ügyéből,: - 12dbról volt szó eredetileg! Aztán úgy volt h egyet se kapunk, majd aztán h csak kettőt, végül 5db kett belőle (rwe-s credok). Mindez kb 1 hónap alatt játszódott le! Pesten dől el végül minden! 10 és 20 közötti darabszámról hallani csuklós ügyben, tavasz végi, nyár eleji érkezés, de az biztos, h nem egyszerre, hanem több hónapon keresztül fogják őket üzembe helyezni, lsd merci conectok.... Szóval ősz végére okosabbak leszünk!
Ne haragudj, de ez nettó baromság! Fel sem merült ilyen opció! Ráadásul a két knres 3 tengelyes Volvo, sokkal inkább távolsági kivitelű autóbusz, csomagtér ládával, minimális álló helyi kapacitással, stb, stb... Ráadásul most kaptak 2021es autópálya matricát! Egyébként akkor mi közlekedne helyettük Pestre!??? Fölösleges ilyen légből kapott infókat, kész tényként ide be írni!! Ha minden jól alakul akkor tavasz végétől el kezdenek szállingózni az új csuklós helyközisek M.A.N-ek!Amiből elég jelentősen mennyiség fog érkezni a megyébe! Természetesen azok fogják pótolni a két csákvári fordás Ikarust! A hhr meg dolgozik tovább addig vígan, a jhz sorsa tényleg erősen kérdéses, de ezt majd megoldják máshogy ha leállításra kerül!
Akkor érdekes, hogy azóta, hogy ősszel leállították őket, egyiket sem ítélnék alkalmasnak arra, hogy tovább éljen és közlekedjen innentől – még LUX-475-öt sem. Még a többi három donációjából sem, s ezeket arra sem tartanák érdemesnek, hogy Salgóba, (bár az kicsit messzebb esik, de akár csak) Dunába kerüljenek alkatrészbányának.
Amit el tudok képzelni, hogy az öreg ikaruszok bírják a Gánt - Csákvár közti (nem éppen I. osztályú) útszakaszt. Volt hogy új Credo vitte a járatot. Talán éppen 30-cal döcögött rajta végig. Az ikarus meg elmegy 60-nal is.
Volt annak valami speciális oka, hogy Csákvár felé csak az Ikarus csuklósok jártak - miközben a legtöbb térségi vonalról ezek már részben vagy egészben kikoptak?
Kár lenne érte. Kedvenc autóbuszom. Azon kívül hogy nem a leghalkabb, szerintem teljesen jó állalotban van, fűtés is működik. Pont a hétvégén utaztam vele.
Köszi az infót. JHZ kidobását nem tartom jó ötletnek, mert egyrészt kéne helyette valami másik csuklós a csákvári járatra és így is kevés a csuklós tartalék, másrészt a fehérvári helyközi 280-asokból szerintem ő a legjobb állapotú, legalábbis utasszemmel.
Az AOA-309 rossz placon áll és november óta nincs műszakija valószínű hogy ennyi volt a pálya futása. A JHZ-333 nak február 14 íg van műszakija utána valószínű hogy vége.