Semmi infó. Még a helyszín sem ismert. Ha nem írták volna, hogy 5 utas, akkor még lehet, hogy a helyi sem lenne pontos. Valószínűleg a kevés utas miatt 24-es, 2-es vagy 8-as járat. Ha jól emlékszem ma a 24-esen ugyanaz a gép dolgozott, mint tegnap, így legvalószínűbb a 2-es járat, ott pedig GSR-218 szokott lenni délután. Ma őt nem láttam, de csak tipp.
Megszületett a várva várt megoldás. A tárgykörben legutóbb írt hozzászólásom után több mint fél évvel sikerült megfelelő karaktereket varázsolni a dunai zöld színű kijelzőkre.
Két napja vettem észre, hogy tud már nagy alakú számo(ka)t kiírni elöl és oldalt úgy , hogy mellette két sorban némi szöveg is elfér. És hátul is működik megfelelő méretben. Öröm és boldogság, ezt őszintén mondom. Ennek így kell működni.
Kéretik velem közölni, hogy kit illet az elismerés, mert megérdemli a gratulációt.
Mégis milyen autóbusz forgalmat kívánnak azzal a táblával korlátozni? Úgy látom nemcsak itt Dunában vannak ezzel gondok. Jó lenne, ha az illetékesek tisztában lennének a tábla jelentésével...
Anno volt egy útvonal módosítás a helyközi/távolsági járatok esetében, miszerint - lakossági panaszra (úgy a korai '90-es években, amikor mindenkinek kezdett nyílni a csipája) - a Kossuth Lajos utcából az Építők útjára száműzték a buszokat. A 'hivatal persze nyomatékosította ezt ezzel a táblával... :D
Azt csak remélni tudom, hogy az ex Volán járatok nem ennek hatására kerülik azóta a Kossuth Lajos utcát, hanem valami belső utasítás alapján.
Idézet a KRESZ-ből:
„Autóbusszal behajtani tilos” (42/a. ábra) a tábla azt jelzi, hogy az útra autóbusszal - kivéve a menetrend szerint közlekedő autóbuszt - behajtani tilos;
Vagyis bármilyen menetrend szerint közlekedő - akár közforgalmú, vagy szerződéses - autóbusz vezetőjének ezt a táblát észre sem kell vennie.
Kicsit más téma, de a város ismét bizonyítja inkompetenciáját a közlekedéshez: a Videotonnál lecserélték a "behajtani tilos, kivéve autóbusz" táblákat, a szerződéses pályaudvaron. Szenzációs érzékkel ezek helyett "autóbusszal behajtani tilos, kivéve KNYKK" került ki, vagyis elvileg a Videoton saját szerződéses buszai nem hajthatnak be egy ideje a saját pályaudvarukra...
Ha az ember azt hinné, hogy az anomália legalább következetes, akkor téved. A túloldalon ugyanis nem kerültek ki a behajtást tiltó táblák (a nyoma megvan, de a táblák nincsenek), sőt, ott egy közepesen régi "személygépkocsival behajtani tilos" tábla áll csak. Ha pedig onnan hajt be a szerződéses járat, akkor csak az egyirányú táblás helyen jöhet ki, szabálytalanul. Magic...
Tavasszal futott Székesfehérvár honlapján egy tervezet a helyi járatok hálózatának módosításáról. Az eredeti tervek szerint még a nyáron szerették volna bevezetni. Azzal most mi a helyzet? Lesz vagy elvetették?
A "Jancsár út" az én szememet is nagyon szúrja. A belső kijelzőn pedig azóta csak a járatszámot és az időt láttam kiírva.
Gyanítom, hogy a kijelző az ajtónyitás alapján léptet és mivel a külső kijelzőt sem írják át mindkét végállomáson, ezért a megállókat az első járatnál végiglépteti, aztán a végállomásnál ragad. Persze ez csak egy saját feltételezés, úgyhogy bocsánat ha nem így van. :)
Visszatérve a Jancsárra: van egy tábla a jegypénztártár tetején Jancsár megálló felirattal, szerintem ott is szebben mutatna a Jancsár utca.
"a belső kijelző is működött, így utastájékoztatás tekintetében máris megelőzte a KNYKK-t"
Belülről nem láttam, de kívülről engem nagyon zavar (és Tibi képein is jól látszik), hogy "Jancsár út" kiírással jár az összes. Nincs ilyen nevű közterület a városban. (Tudom, persze, "apróság", de ki lehetne írni "Jancsár u." változatban, és az jó is lenne.)
Egyelőre csak szembejönni láttam, nem tudom. A járatot a Komtravel csinálta eddig, ezen viszont nem volt ilyen matrica (másmilyen se). Francia vészkijárat feliratok, illetve az előélet szokásos halvány rózsaszín matricája a szélvédő jobb alsó sarkában. A busz hófehér (első pillanatra azt hittem, ez is az ex-ICOM adag egy újabb példánya, ugyanis olyan Intouro is jár a Denso-hoz egy ideje).