Keresés

Részletes keresés

lobbanórotor Creative Commons License 2016.08.10 0 0 19664

Alvállalkozó. 

Előzmény: trizs77 (19663)
trizs77 Creative Commons License 2016.08.10 -1 0 19663

Magán ?

Előzmény: BPO-105 (19660)
amatőr buszos Creative Commons License 2016.08.10 0 0 19662

Pedig középmotoros volt. KNJ-598 volt az áldozat. A Szórádon, a volt SZTK felöli oldalon állt hétfő délelőtt.

Előzmény: Tomika... (19656)
D 20 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 19661

Azért szoktak a középmotorosok is.

 

Sajnálatos, hogy nincs elérhető krónika ez ügyben sem.

 

Az elmúlt 25 évből 3 esetről tudok, ami Dújv-ban történt szolgálat közben.

Mindhárom után megjavították a járművet.

 

AOA-454 műszerfal,

CCP-305 motortér

GMY-392 motortér.

Előzmény: Tomika... (19656)
BPO-105 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 19660
Előzmény: lobbanórotor (19654)
Scatty29 Creative Commons License 2016.08.10 -11 2 19659
Irisbus Creative Commons License 2016.08.10 0 2 19658

Előzmény: Balázs1a (19649)
HumbiZozo Creative Commons License 2016.08.10 0 0 19657

Ma reggel 32-esen dolgozik, így a valószínűsége szinte nullára csökkent.

Előzmény: Tomika... (19656)
Tomika... Creative Commons License 2016.08.09 0 0 19656

Középmotoros buszok nem nagyon szoktak kigyulladni, inkább farmotorosok.

Előzmény: HumbiZozo (19655)
HumbiZozo Creative Commons License 2016.08.09 0 0 19655

Semmi infó. Még a helyszín sem ismert. Ha nem írták volna, hogy 5 utas, akkor még lehet, hogy a helyi sem lenne pontos. Valószínűleg a kevés utas miatt 24-es, 2-es vagy 8-as járat. Ha jól emlékszem ma a 24-esen ugyanaz a gép dolgozott, mint tegnap, így legvalószínűbb a 2-es járat, ott pedig GSR-218 szokott lenni délután. Ma őt nem láttam, de csak tipp.

Előzmény: Bobeno23 (19653)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.08.09 0 0 19654

...akarom mondani, FLZ-443. 

Előzmény: lobbanórotor (19652)
Bobeno23 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 19653

Ki az áldozat?

Előzmény: HumbiZozo (19651)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.08.09 0 0 19652
HumbiZozo Creative Commons License 2016.08.09 0 0 19651
Előzmény: Törölt nick (19648)
AlbaCivitas Creative Commons License 2016.08.08 0 3 19650

Már csak egy piros-kék csík kéne a fehér kocsik aljára, és meglenne a fehérvári arculat.

Előzmény: Balázs1a (19649)
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.08 0 3 19649

Ma a korábbi négyen felül KXM-024-et is láttam kiadva, az is hófehér már.

Előzmény: htibor (19611)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.08 0 0 19648
bi-02 Creative Commons License 2016.08.06 0 2 19647

Heuréka!

 

Megszületett a várva várt megoldás. A tárgykörben legutóbb írt hozzászólásom után több mint fél évvel sikerült megfelelő karaktereket varázsolni a dunai zöld színű kijelzőkre.

 

Két napja vettem észre, hogy tud már nagy alakú számo(ka)t kiírni elöl és oldalt úgy , hogy mellette két sorban némi szöveg is elfér. És hátul is működik megfelelő méretben. Öröm és boldogság, ezt őszintén mondom. Ennek így kell működni.

Kéretik velem közölni, hogy kit illet az elismerés, mert megérdemli a gratulációt.

 

Tényleg Őszintén örülök. :))

 

Előzmény: bi-02 (19016)
bi-02 Creative Commons License 2016.08.06 0 0 19646

Mégis milyen autóbusz forgalmat kívánnak azzal a táblával korlátozni? Úgy látom nemcsak itt Dunában vannak ezzel gondok.  Jó lenne, ha az illetékesek tisztában lennének a tábla jelentésével...

 

Anno volt egy útvonal módosítás a helyközi/távolsági járatok esetében, miszerint - lakossági panaszra (úgy a korai '90-es években, amikor mindenkinek kezdett nyílni a csipája) - a Kossuth Lajos utcából az Építők útjára száműzték a buszokat. A 'hivatal persze nyomatékosította ezt ezzel a táblával... :D

Azt csak remélni tudom, hogy az ex Volán járatok nem ennek hatására kerülik azóta a Kossuth Lajos utcát, hanem valami belső utasítás alapján.

 

 

 

Idézet a KRESZ-ből:

„Autóbusszal behajtani tilos” (42/a. ábra) a tábla azt jelzi, hogy az útra autóbusszal - kivéve a menetrend szerint közlekedő autóbuszt - behajtani tilos;

 

Vagyis bármilyen menetrend szerint közlekedő - akár közforgalmú, vagy szerződéses - autóbusz vezetőjének ezt a táblát észre sem kell vennie. 

Előzmény: Balázs1a (19643)
Tomika... Creative Commons License 2016.08.05 0 0 19645

2017. május 29-én tervezik bevezetni, hogy biztosítsák a tárgyi feltételeket.

Előzmény: matteo14 (19642)
D 20 Creative Commons License 2016.08.05 -1 3 19644

Kánya rúgja... Nehezen fogom fel, hogy a 334 és a 455 akkora fostartályok, hogy mennek a vasba...

Persze számszakilag rontanak és biztos jézusmária lakik a lemezek alatt, de akkor is...

Csinálhatnák úgy, mint anno Miskolc...

 

Na, mindegy is... Kéretlen emo finito. :/

Balázs1a Creative Commons License 2016.08.05 0 0 19643

Kicsit más téma, de a város ismét bizonyítja inkompetenciáját a közlekedéshez: a Videotonnál lecserélték a "behajtani tilos, kivéve autóbusz" táblákat, a szerződéses pályaudvaron. Szenzációs érzékkel ezek helyett "autóbusszal behajtani tilos, kivéve KNYKK" került ki, vagyis elvileg a Videoton saját szerződéses buszai nem hajthatnak be egy ideje a saját pályaudvarukra...

Ha az ember azt hinné, hogy az anomália legalább következetes, akkor téved. A túloldalon ugyanis nem kerültek ki a behajtást tiltó táblák (a nyoma megvan, de a táblák nincsenek), sőt, ott egy közepesen régi "személygépkocsival behajtani tilos" tábla áll csak. Ha pedig onnan hajt be a szerződéses járat, akkor csak az egyirányú táblás helyen jöhet ki, szabálytalanul. Magic...

matteo14 Creative Commons License 2016.08.05 0 0 19642

Tavasszal futott Székesfehérvár honlapján egy tervezet a helyi járatok hálózatának módosításáról. Az eredeti tervek szerint még a nyáron szerették volna bevezetni. Azzal most mi a helyzet? Lesz vagy elvetették?

AlbaCivitas Creative Commons License 2016.08.05 0 2 19641

A "Jancsár út" az én szememet is nagyon szúrja. A belső kijelzőn pedig azóta csak a járatszámot és az időt láttam kiírva.

Gyanítom, hogy a kijelző az ajtónyitás alapján léptet és mivel a külső kijelzőt sem írják át mindkét végállomáson, ezért a megállókat az első járatnál végiglépteti, aztán a végállomásnál ragad. Persze ez csak egy saját feltételezés, úgyhogy bocsánat ha nem így van. :)

 

Visszatérve a Jancsárra: van egy tábla a jegypénztártár tetején Jancsár megálló felirattal, szerintem ott is szebben mutatna a Jancsár utca.

Előzmény: Balázs1a (19640)
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.03 0 1 19640

"a belső kijelző is működött, így utastájékoztatás tekintetében máris megelőzte a KNYKK-t"

Belülről nem láttam, de kívülről engem nagyon zavar (és Tibi képein is jól látszik), hogy "Jancsár út" kiírással jár az összes. Nincs ilyen nevű közterület a városban. (Tudom, persze, "apróság", de ki lehetne írni "Jancsár u." változatban, és az jó is lenne.)

Előzmény: AlbaCivitas (19613)
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19639

Egyelőre csak szembejönni láttam, nem tudom. A járatot a Komtravel csinálta eddig, ezen viszont nem volt ilyen matrica (másmilyen se). Francia vészkijárat feliratok, illetve az előélet szokásos halvány rózsaszín matricája a szélvédő jobb alsó sarkában. A busz hófehér (első pillanatra azt hittem, ez is az ex-ICOM adag egy újabb példánya, ugyanis olyan Intouro is jár a Denso-hoz egy ideje).

Előzmény: BPO-105 (19637)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19638

:D

Előzmény: BPO-105 (19637)
BPO-105 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19637

Az is VT?

Apropó 345: a 0067 az a sorozatszáma, tehát van egy WMA-s izéség, mint VIN, a vázszám pedig A23 0067. Innen a busz 1998-as. Legyetek boldogok.

Előzmény: Balázs1a (19635)
D 20 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19636

Nem cáfoltad az 1997-et. Akkor az thru?

Előzmény: lobbanórotor (19634)
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19635

OFF

Egyébként van NSF-346 is Fehérváron, az pedig egy francia eredetű Intouro, Grundfos-járatot csinál.

ON

Előzmény: Balázs1a (19628)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!