Keresés

Részletes keresés

Tomika... Creative Commons License 2016.08.05 0 0 19645

2017. május 29-én tervezik bevezetni, hogy biztosítsák a tárgyi feltételeket.

Előzmény: matteo14 (19642)
D 20 Creative Commons License 2016.08.05 -1 3 19644

Kánya rúgja... Nehezen fogom fel, hogy a 334 és a 455 akkora fostartályok, hogy mennek a vasba...

Persze számszakilag rontanak és biztos jézusmária lakik a lemezek alatt, de akkor is...

Csinálhatnák úgy, mint anno Miskolc...

 

Na, mindegy is... Kéretlen emo finito. :/

Balázs1a Creative Commons License 2016.08.05 0 0 19643

Kicsit más téma, de a város ismét bizonyítja inkompetenciáját a közlekedéshez: a Videotonnál lecserélték a "behajtani tilos, kivéve autóbusz" táblákat, a szerződéses pályaudvaron. Szenzációs érzékkel ezek helyett "autóbusszal behajtani tilos, kivéve KNYKK" került ki, vagyis elvileg a Videoton saját szerződéses buszai nem hajthatnak be egy ideje a saját pályaudvarukra...

Ha az ember azt hinné, hogy az anomália legalább következetes, akkor téved. A túloldalon ugyanis nem kerültek ki a behajtást tiltó táblák (a nyoma megvan, de a táblák nincsenek), sőt, ott egy közepesen régi "személygépkocsival behajtani tilos" tábla áll csak. Ha pedig onnan hajt be a szerződéses járat, akkor csak az egyirányú táblás helyen jöhet ki, szabálytalanul. Magic...

matteo14 Creative Commons License 2016.08.05 0 0 19642

Tavasszal futott Székesfehérvár honlapján egy tervezet a helyi járatok hálózatának módosításáról. Az eredeti tervek szerint még a nyáron szerették volna bevezetni. Azzal most mi a helyzet? Lesz vagy elvetették?

AlbaCivitas Creative Commons License 2016.08.05 0 2 19641

A "Jancsár út" az én szememet is nagyon szúrja. A belső kijelzőn pedig azóta csak a járatszámot és az időt láttam kiírva.

Gyanítom, hogy a kijelző az ajtónyitás alapján léptet és mivel a külső kijelzőt sem írják át mindkét végállomáson, ezért a megállókat az első járatnál végiglépteti, aztán a végállomásnál ragad. Persze ez csak egy saját feltételezés, úgyhogy bocsánat ha nem így van. :)

 

Visszatérve a Jancsárra: van egy tábla a jegypénztártár tetején Jancsár megálló felirattal, szerintem ott is szebben mutatna a Jancsár utca.

Előzmény: Balázs1a (19640)
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.03 0 1 19640

"a belső kijelző is működött, így utastájékoztatás tekintetében máris megelőzte a KNYKK-t"

Belülről nem láttam, de kívülről engem nagyon zavar (és Tibi képein is jól látszik), hogy "Jancsár út" kiírással jár az összes. Nincs ilyen nevű közterület a városban. (Tudom, persze, "apróság", de ki lehetne írni "Jancsár u." változatban, és az jó is lenne.)

Előzmény: AlbaCivitas (19613)
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19639

Egyelőre csak szembejönni láttam, nem tudom. A járatot a Komtravel csinálta eddig, ezen viszont nem volt ilyen matrica (másmilyen se). Francia vészkijárat feliratok, illetve az előélet szokásos halvány rózsaszín matricája a szélvédő jobb alsó sarkában. A busz hófehér (első pillanatra azt hittem, ez is az ex-ICOM adag egy újabb példánya, ugyanis olyan Intouro is jár a Denso-hoz egy ideje).

Előzmény: BPO-105 (19637)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19638

:D

Előzmény: BPO-105 (19637)
BPO-105 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19637

Az is VT?

Apropó 345: a 0067 az a sorozatszáma, tehát van egy WMA-s izéség, mint VIN, a vázszám pedig A23 0067. Innen a busz 1998-as. Legyetek boldogok.

Előzmény: Balázs1a (19635)
D 20 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19636

Nem cáfoltad az 1997-et. Akkor az thru?

Előzmény: lobbanórotor (19634)
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19635

OFF

Egyébként van NSF-346 is Fehérváron, az pedig egy francia eredetű Intouro, Grundfos-járatot csinál.

ON

Előzmény: Balázs1a (19628)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19634

Az a 7-es nem évjáratot jelöl, hanem a VIN-en belül (akkor még) feltüntetett típus-sorozatszám utolsó jegye. 

Előzmény: htibor (19630)
htibor Creative Commons License 2016.08.03 0 1 19633

A fehér-narancs ex. linzi csuklósok két évvel idősebbek(1996-os gyártás) a mostani sárga csuklósokhoz képest. :)

Az eredeti és kivágott negyedik ajtóval csak a gond van a csuklósokon, többször van/volt kint a nem működik papírcetli, mint nem :)

Előzmény: D 20 (19632)
D 20 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19632

Protokocsi, hogy idősebb lévén későbbi jegyeket mutató a kasztnijjjjja?

 

3ajtóval belefér a 4ajtósokra írt szerződésbe...

 

Am fura az is, hogy a fehér narancs csuklósokat tűntették el a VB-hoz, nem a sárgákat...

 

Ki érti ezeket...

Előzmény: Balázs1a (19628)
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19631

Határozottan 7-es, igen. :)

Előzmény: htibor (19630)
htibor Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19630

A tizedik karaktere "7'"-es??

1997-es gyártás? 1 évvel idősebb, mint a mostani sárga NG272-esek? :) :O

Komoly...

Előzmény: Balázs1a (19628)
CLY-802 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19629
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.03 0 4 19628

 

VIN: WMAA23006-7B-017894

Előzmény: kch560 (19619)
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19627

Semmiség, szívesen. :)

Előzmény: kch560 (19625)
kch560 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19626

Igen,újabb. Igaz légkondi nincs rajta, de a sárgákon sem szuperált túl jól ,aztán már nem is használják.

Előzmény: imikee1 (19622)
kch560 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 19625

Jogos, felcseréltem a két betüt. Köszi,hogy szóltál

Előzmény: Balázs1a (19624)
Balázs1a Creative Commons License 2016.08.02 0 1 19624

NSF-345 az, nem NFS.

Előzmény: kch560 (19619)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.08.02 0 0 19623

De. 

Előzmény: imikee1 (19622)
imikee1 Creative Commons License 2016.08.02 0 1 19622

Nekem ez ujjabbnak tűnik a sárga MAN nok nál vagy nem?

Előzmény: kch560 (19621)
kch560 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 19621

Előzmény: kch560 (19619)
kch560 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 19620

.

Előzmény: kch560 (19619)
kch560 Creative Commons License 2016.08.02 0 1 19619

NFS-345 fehér csuklós MAN már forgalomban a 26A-n ma délutántól. Nem is lesz egyéb szín rajtuk a hófehéren kívül. A sárga MAN-okon kint van,hogy a KNYKK alvállalkozója, az első ajtó mellett egy kis táblácskán. A matrica ugyan rajt van de úgy is cserélve lesznek már. (kép illusztráció)

Balázs1a Creative Commons License 2016.08.02 0 1 19618

Miért? Mitől lenne könnyebb? A telepük a város másik végén van, ha a buszokkal út közben történik valami, akkor meg szinte mindegy, melyik decentrumhoz tartozik a viszonylat.

 

Inkább az az érdekes, hogy most, amikor nagy mennyiségű szóló Citaro érkezett, és elkezdtek szóló buszokkal kiszolgálni egykori csuklós vonalakat, akkor léptetik be a VT-t, szintén szóló fordákra.

A KNYKK két Citaro-beszerzésénél mindkét flottát helyi fényezéssel állították csak forgalomba, a VT-től pedig természetes, hogy fehér/narancs (amik miután a Volánbusz alvállalkozásába kerültek, azonnal kifehéredtek), citromsárga, sötétkék (amiket BKK-alvállalkozásban kivétel nélkül világoskékre fényeztek / matricáztak) és fehér buszokkal kezdi meg a szolgáltatást. (Ez nyilván a megrendelő igényeitől függ.)

 

Cégjelzés sincs, ahogy látom, bár fene tudja, melyik a jobb, az MAN-csuklósok még a mai napig "VT-Transman - az Alba Volán alvállalkozója" matricákkal járnak, noha egyik cégnév sem aktuális már. (Esetleg ez egy olyan hirtelen döntés volt, hogy még nem volt idő az átfényezésre / felmatricázásra, és ez még a közeljövőben várható.)

Előzmény: Terramoto (19616)
AlbaCivitas Creative Commons License 2016.08.01 0 0 19617

Múlt hét pénteken a Prohászka templom előtt láttam egy Arrivás Localot elakadás jelzővel és szerelőre vár felirattal.

Előzmény: Törölt nick (19615)
Terramoto Creative Commons License 2016.08.01 0 0 19616

Logikus lépésnek tűnik, hogy további, Jancsár utcai decentrumhoz tartozó járatokat vegyen át az ARRIVA. Így gondolom könnyebb eljárni, ha bármilyen üzemzavar van. 

Előzmény: AlbaCivitas (19613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!