Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2016.06.10 0 0 19521
bi-02 Creative Commons License 2016.06.09 0 1 19520

Szerintem nem.

 

Előzmény: Aron_son (19519)
Aron_son Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19519

Elképzelhető, hogy KBK-783-ban már nem Renault motor ketyeg, hanem D10-es?

lahner148 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19518

Köszi!

Előzmény: Snake-Mojzi (19509)
D 20 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19517

BPG-605 került a 334 helyére. 334 tartalék.

Hibátlan autó helyére egy kalap xart... 

lobbanórotor Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19516

Az IDD-905 tavalyi selejt? 

NHP-902 lett belőle a maszeknál, de szerencsére a csíkozása megmaradt. 

D 20 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19515

334... Előbb a logó, most a gyűrűk... Utolsó hét, hetek... emo, emo, emo...

htibor Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19514

http://www.fehervartv.hu/video/index/16817

http://www.szekesfehervar.hu/index.php?pg=news_173905

 

"A közgyűlés legfontosabb napirendi pontjaként a képviselő-testület egyhangúlag fogadta el a helyi tömegközlekedés szolgáltatójának kiválasztásával kapcsolatos intézkedést és a a helyi autóbuszjáratok útvonalának és menetrendjének módosítását. A napirend tárgyalásakor Farkas László önkormányzati képviselő módosító javaslatot fogalmazott meg, amely azt tartalmazta volna, hogy ne fogadják el véglegesen a menetrendet, és kérjék ki a KNYKK Zrt. költségszámítását arra vonatkozóan, hogy mennyibe kerülne a 43-as és a 44-es járatok megtartása a jelenlegi menetrend szerint. A képviselő végül a módosító javaslatot visszavonta a vita után és megszavazta az előterjesztést.

 

A vita során Székesfehérvár polgármestere kiemelte, hogy a jelenlegi tömegközlekedés esetében olyan szolgáltatásról beszélünk, aminek folyamatosan csökken az utasforgalma annak ellenére, hogy a jegyek ára nem emelkedik. Cser-Palkovics András kiemelte, hogy a 43-as és 44-es buszok esetében jelenleg 53 járat van, az új hálózat bevezetésével pedig 71 járat lesz, amelyek pótolják a 43-as, 44-es buszokat. Ezek közül 16 db járat a Piac tér-Rendelőintézet között bármelyik irányban 13 perc alatt jut el. A polgármester hangsúlyozta azt is, hogy jelenleg aránytalan a közösségi közlekedés finanszírozása a megyei jogú városokkal szemben, hiszen a főváros annak az összegnek a tízszeresét kapja, mint az összes megyei jogú város együttvéve.

 

A vitában Szigli István, Mészáros Attila, Brájer Éva, Juhász László, Molnár Tamás Földi Judit, Horváth Miklós Csaba, Östör Annamária és Horváth Miklósné önkormányzati képviselők is elismeréssel szóltak a tervezett változtatásokról. Márton Roland képviselő szintén támogatásáról biztosította az előterjesztést, kiemelve, hogy a járatok sűrűsége a legnagyobb probléma Fehérváron és a XXI. századi életformához az igazodik, ha negyedóránként közlekednek a legfontosabb járatok. A közgyűlés végül elfogadta a helyi autóbuszjáratok útvonalának és menetrendjének módosítását tartalmazó előterjesztést azzal a feltétellel, hogy a pénzügyi terhek ismeretében újra tárgyal majd a testület a hálózat átalakításáról a június 24-i ülésén."

Előzmény: Snake-Mojzi (19509)
D 20 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19513

Pont annyira kotlott meg, mint amennyire 205 és amennyire kilóg a képből. :)

Valszeg a KCH-913 helyett volt.

 

Más: exGTU-551 Baracsot járja néhány napja, ha jól látom.

(Habár arról a kocsiról is van mindenkinek n+1 képtye.)

Előzmény: Törölt nick (19512)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 19512

 Kep lemaradt bocs

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 -1 0 19511

Na DUD-205 mára beadta a derekát!  Dunaujvaros Béke tér 19:00 körül 

bolhalovas Creative Commons License 2016.06.08 0 1 19510

A mai Úrhida-Szfvár 8.00-ás fordára MNX-467 jött. Eléggé meglepődtem. :D

Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.06.08 0 0 19509

https://ekozig.szekesfehervar.hu/index.php?pg=page_140806

->

Év: 2016

Testület: Közgyűlés

Típus: Meghívó

->

Keresés

->

2016.06.09.

->

11. napirendi pont

Előzmény: lahner148 (19507)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 19508

Valami motoszkál a fejemben, rá is kérdezek: ebből lehetett később ON jármű?

lahner148 Creative Commons License 2016.06.07 0 1 19507

Hol található?

Előzmény: htibor (19506)
htibor Creative Commons License 2016.06.07 0 0 19506

+riport az utolsó lakossági fórumról.

http://www.fehervartv.hu/video/index/16790

 

Aki egyébként kíváncsi, az elérheti az anyagot+menetrendet, amiről dönteni fognak a városatyák, alapfokú önkormányzati honlap túrkálás ismeretekkel... :)

Előzmény: htibor (19505)
htibor Creative Commons License 2016.06.06 0 0 19505
Balázs1a Creative Commons License 2016.06.04 0 0 19504

Persze, elküldtem Neked e-mailben.

Előzmény: D 20 (19503)
D 20 Creative Commons License 2016.06.03 0 0 19503

Képet láthatnánk?

Én IFA műhelykocsiról csak egy ff felvételt ismerek, régi rendszámmal.

Előzmény: Balázs1a (19502)
Balázs1a Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19502

Apropó AOA és '90-es évek: volt a cégnek egy kék/fehér IFA műhelykocsija, már selejt, de még egyben van. 020-as azonosító szerepelt a hátulján, emlékszik valaki a rendszámára?

HumbiZozo Creative Commons License 2016.06.02 0 1 19501

Igazad van, vasúti témához annyira nem értek, ezt csak hallottam valahol jó régen, és megragadt. Az általad leírtak tényleg nagyobbak, lehet, hogy személyforgalommal együtt használt teher pu volt amit hallottam, abból a legnagyobb. De egyáltalán nem lényeges, itt az számít csak, hogy sok vágány van, ami alatt hosszú alagút kell.

Egyébként lehet, hogy célszerűbb lenne a Verebély út és a Mátyás király út között egy felüljáró, ott már jóval keskenyebb az áthidalandó rész, és busszal a Békéből, Óvárosból az is kiváló megközelítést jelentene. Ez viszont a gyalog átvágók balesetveszélyes mutatványán nem segítene, így az alapcélnak nem megfelelő.

Előzmény: M41 2180 (19499)
ujfigura Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19500

Ha ezt 10 évvel ezelőtt kérdezed, fejből megmondom neked. Most már listából sem.

Előzmény: BPO-105 (19498)
M41 2180 Creative Commons License 2016.06.02 0 1 19499

a fővároson kívül a legnagyobb teherpályaudvar

 

OFF

Ez nagyon fájt. Gondolom ezt olyan valaki mondhatta neked aki a dunain kívül soha sehol nem járt vasúti területen vagy túl lokálpatrióta. Azért van nálunk egy Miskolc-Rendező, Szolnok, Eperjeske is amik mögött igencsak elbújhat az "újállomás". Attól hogy van egy nemzetközi összehasonlításban apró vasmű meg egy papírgyár abból még nem következik egy legnagyobb vidéki pu. De végül is ez buszos fórum nem kell tudnod erről csak nem bírtam nem szólni. Remélem nem baj :-)

ON 

Előzmény: HumbiZozo (19483)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19498

És még valami - de most már tényleg befejezem: ugyanúgy időpontot kérdeznék az AOA-350, 355, 356, 519, 520 vázcseréjéről is.

Előzmény: BPO-105 (19488)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19497
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19496

Abban az évben viszont már az éves selejtadag is tele volt új rendszámmal, szóval tényleg év eleje kell legyen. 

Habár az 1990 végét még mindig nem zárhatom ki, mivel vannak kimaradó rendszámok, amire végül nem számoztak be buszt, mivel sejthetően inkább selejtezték (lásd még: Pannon BPT-531). Ezeket simán selejtezhették az átrendszámozás után is...

Előzmény: lobbanórotor (19495)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19495

Most már én is inkább ezt mondom, mert '91-ben még szórtak ki olyan kocsikat, amik nem estek bele a tömeges átrendszámozásba. 

Előzmény: BPO-105 (19493)
bi-02 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19494

Szerintem nagyjából eltaláltad, mert az első új rendszámos dunai selejt '91.04.26. AOA-434

Előzmény: BPO-105 (19493)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19493

Volt még több telep is - szerencsére megvan az is, ki mettől meddig kapott. Némiképp árnyalja persze a dolgot, hogy a belszolgálati tehergépkocsik is bekerültek a sorba (pl. AOA-469, dunaújvárosi IFA).

1991 márciusa amúgy számomra jó kiindulópontnak tűnik, de hátha még beleszólnak a dologba...

Előzmény: HumbiZozo (19492)
HumbiZozo Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19492

Az AOA sorozatot a különböző városok üzemegységei egymás utáni, folyamatos sorszámozással kapták meg, Szfvár a 300-as számokat, Dunaújváros 398-464 közöttiket, Mór e fölöttit kapott, így valószínűleg előre bejelentett, lefoglalt rendszámtartomány volt. Az biztos, hogy 1990-ben még nem kapták meg, emlékeim szerint 1991 március első felében lett tömeges átrendszámozás, de az emlék már elég halvány.

Előzmény: BPO-105 (19491)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!