Az viszont tény, hogy a közhiedelemmel ellentétben sajtóigazolvány, mint hivatalos okmány, nem létezik. Sajtónyilvános rendezvényre be kell engedni bemondásra azt, aki valamilyen szerkesztőségre hivatkozik.
"Autóbuszok bemutatás a Volánnál (Önkormányzati program) 2016. április 12-én (kedden) 10.30 órakor
dr. Cser-Palkovics András polgármester és Németh Tamás, a Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központ Zrt. (KNYKK) vezérigazgatója
sajtónyilvános átadás keretében mutatja be azt a 14 újonnan beszerzett autóbuszt, amelyet a székesfehérvári közösségi közlekedésben állítanak forgalomba. Helyszín: Volán telephely (Börgöndi út 14."
Hat túlsúlyos és túlméretes szállítmányú kamionból és kísérő autókból álló konvoj halad rendőri felvezetéssel a gönyűi kikötőből Pétfürdőre a 81-es úton vasárnaptól csütörtökig, éjszakánként – írja az Index.
A konvoj nagyjából 200 méter hosszú, 7 méter széles és 7 méter magas. A péti Nitrogénművek új üzeméhez szállítanak berendezéseket, egyebek mellett abszorpciós tornyokat, hűtőkondenzátort és előmelegítőt.
Az érintett településeken hat-nyolc órán keresztül szünetel majd az áram-, valamint a televízió-, a telefon- és az internetszolgáltatás.
A konvoj Gönyűn, Nagyszentjánoson, Banán, Bábolnán, Nagyigmándon, Móron, Székesfehérváron, Iszkaszentgyörgyön, Csóron, Nádasdladányban, Ősin, Berhidán és Pétfürdőn halad keresztül.
Pár napon belül ismét mentőhelikopter érkezett a Római víztoronyhoz, az eset szomorú, nem is ide tartozik, de az esetnek van helyis vonzata, Kb. háromnegyed órára lezárták egyetlen városrész egyetlen kereszteződését, ami némi torlódást okozott. Az alábbi kép jól mutatja, hogy ilyenkor szinte az egész város tömegközlekedése megbénulhat.
3 csuklós áll egymás mögött az ide betérő 4 járatból. Ezzel a Római közlekedése mellett megszűnt a Békeváros, Vasútállomás, Technikum, Pálhalma, TESCO kiszolgálása, a lezárt kereszteződés csak a 2-es, 20-as, 29-es járatokat nem érinti. Remélem mindenki megértő volt, másfelöl biztosan bosszantó, hogy az ember esetleg még a kiinduló állomásától is messzebb ragad a céljához.
Az ilyen váratlan esetek miatt nem biztos, hogy a nagy területeket lefedő járatok a megfelelőek.
Ebből a szemszögből az új fehérvári tervet is át kellene nézni.
Egyenlőre még ki sincs írva a pályázat, nemhogy nyertes lenne hirdetve;
Egyenlőre még a tervezett hálózat és menetrend végleges részletei sem ismertek, mert még mindig csak tervezet él és tartanak a lakossági fórumok és ki tudja mennyi és milyen észrevételt, véleményt vesznek figyelembe a lakosság részéről, így a szükséges autóbusz darabszám sem ismert, nem hogy a végleges változat.
Egyenlőre csak mendemondák és pletykák vannak.
Az az egy dolog tudott, hogy megvan a pénzügyi keret IMCS-re Fehérváron, de érdekes lenne, hogy most és majd 2-5 év múlva is változtatnak egyet a helyi hálózaton és menetrenden, mert akkor már muszáj lesz.