A százlábú híd felújítása során teljes lezárás lesz most csütörtökön. http://www.dunaujvaros.hu/hir/22696 Ez bizonyára érinti a helyi, helyközi és távolsági járatokat is, de ezekről sehol sem lehet olvasni egy betűt sem.
Kösz, persze, a VT-nél mondjuk ugyanolyan kocsik csinálták a szerződéses járatok egy részét is, aztán így tényleg többnek tűnt + a suliszünet is bejátszhatott most.
Köszi szépen. (Igen, van MRA-510, ikertestvére a MUK-811 (Felsőnyék), mindkettő spanyol, én csak a nagyon frisseket írtam most. NBY-158 a pári fordakocsi, MRA elvileg Szakcsra jár mostantól, korábban pedig mezőszentgyörgyi volt.)
NBY-009 @ Simontornya I.
A cecei Neoplan Zsigmond Attila-féle, és a Videotonhoz jár.
Az alvállalkozós kocsik száma nem lett kevesebb, szerintem azért éreztétek így, mert anno a VT egyszerre volt alvállalkozó + még járt a Denso-hoz, Videotonhoz, és úgy már tényleg több kocsijuk volt vidéken. Az alvállalkozós fordák számának megfelel a mostani mennyiség. Amikor megjelentek, a '908 nem járt még, azt egy hónapja láttam Lajoskomáromban először. (De akkor is stimmelt a darabszám, csak a tartalék hiányzott.)
Csak a Balogh-2000 Kft. került ki a szolgáltatók közül (övék voltak a járatok 1-13-ig + a két korábban induló Sprinter), helyükre részben a Homm (1-12 és a két Sprinter), részben a Bitter-Szűcs (13) került. Ezen felül a Veszprém környéki Homm járatok (Veszprém, Vilonya, Ősi) szintén átvándoroltak a Bitter-Szűcshöz. Ezen felül lett még +1 fehérvári helyijárat, ezen MEP-525 jár (MEP-524 pedig kifehéredett). A 18-19-es járat midi helyett nagy Bovát kapott, 20-tól felfelé 40-ig a helyzet nem változott.
Buszok vonatkozásában Homm-nál lett NIP-322, 323, NIR-024, 080, 081, 082, 083, 085 (többnyire francia és belga eredetű Bovák), illetve az egykori nemzetközi kocsik (LKZ-736, 930 (eddig is), MMD-122) hófehéren, Bitternél 3 db Integro (NHX-851, NIR-152, NIR-153, utóbbik német eredetűek).
A székesfehérvári buszmegállóval szemben lakó azt mondta, az idős nő a temetőből igyekezhetett hazafelé, a tragédia után egy kis gereblye és kapa hevert mellette. A nőt a Csíkvári úti buszmegállóban gázolta halálra a 11-es busz vasárnap délután.
Az egyetlen szemtanú azonban magát a balesetet nem látta, a rendőrség is vizsgálja egyelőre a körülményeket. Mindössze annyit tudni, hogy a nőnek nagyon súlyosan roncsolódott a lába, a vérzés és a sokk hatására még a helyszínen életét vesztette.
A hírek szerint az autóbusz sofőrje teljesen összetört. A társaság egyelőre annyit közölt, hogy a 48 éves sofőr több mint 20 éve vezeti a székesfehérvári helyi járatot, több mint 5000 kilométert (?) teljesített már balesetmentesen.
Megutaztam a BPG-806 c. járművet; lófaszt van takarítóság. Redvás minden négyzetcentimétere.
A pótkocsiban rommátörve a mennyezeti dekorit; ha egy funérlap lenne odacsavarozva a lyukra, akkor is különben nézne ki.
A bal hátsó oldalüveg régi, koszos, zörgős ablakkal van pótolva. Könyörgöm, már sok "csendesüveges" kocsit kidobáltak az utóbbi években, hát lófax a tehénbe, hogy minimális igényesség sincsen a karbantartásban...
Azt már csak val'szeg behaluztam, hogy a turbinacsapágy kicsit fárad...
A használtbeszerzések is csak azt mutatják, hogy mennyire nem jól működik az egész...
Amikor hónapokig szóló kocsival pótolnak egy csuklósfordát, akkor is tuti néhány volt utas autóra vált inkább.
Felfoghatatlan, hogy miért nem működik például az, hogy a tartósan kieső csuklós helyett vennének egy hasonló járművet más szerencsésebb (jobban működő) társasagtól a pótlás idejére...
Persze nem lát bele a fotelmartalóc, csak agonizál, mert ez a hobbi jutott neki. :) :(
18906. hsz.-ben elég jól le van írva, miért nem szednek ki semmit belőlük. A másik pedig, hogy a következő használtbeszerzéssel ezeknek a Steyr-Volvoknak a lecserélése az egyik terv.
Itt több vállalat fogott összes, az idén májusi kigondolástól csupán fél év kellett, hogy októberben már valós tesztüzemben működjön az utastájékoztatás. Nálunk miért nem megy mindez egyazon társaságon belül 1 év alatt sem?