'Y-395-re "poén", hogy visszapakolták a régi lakat+fénynél elvagdalt szegőléceket, gumikéderek összefestve, puklisak az alattuk volt rozsdától... Mondjuk 5évet kibír. :/ Idegen hátfalüveg plusz pont. :)
9-10 éve 380 db körül mozgott a helyi+helyközi állomány, alvállalkozó ugye nem volt.
Mostanra a hely közlekedés elvisz kb. 100-105 darabot(Szfvár, Dunaújv.) az alvállalkozók kb. 40 darabot, a helyközi állomány kb. 200 darab körül lehet.
Összesen 2 db 1-2-1 ajtóelrendezésű E94-es van, és azok ezek voltak (GLW-060 és 212). Jelenleg ÉNYKK-buszok.
Volt még 4 db 415-ös is kétszer kétféle, bár nem akkora nagy a különbség köztük. Ebből került kettő a Nógrád Volánhoz, (amiből ugye később KMK Központ lett), egyet talán Hatvanba ígérnek, a negyedik passz. Szóval jó a hat, de mégsem úgy, ahogy írod.
Mellesleg a Balaton-mintás buszok vételét anno az önkormányzat finanszírozta, nincs ez másképpen a négy guruló üvegházzal sem.
Hmm... 'Y-395 hét hónap alatt felújítva, 'R-812 meg elvileg meglesz 3-4 hónap alatt...
Sok helyütt már vagy két éve nyomják az egyenfehéret műszakira kerülő kocsiknál, itt meg a 812 lesz az első(?)
A 439-re is mióta sírok, malacperselyt senki nem akart, egyedül nem megy, könnycsepp elmorzsolva, az élet megy tovább. (Kivágják előbb, mint lejárna a papír...)
Pénteken délelőtt avatták fel az Alcoa Európai Keréktermék Kft. új üzemcsarnokát a Dura-Bright keréktermék gyárbővítési projekt keretében.
Végezetül azt is bejelentette dr. Cser-Palkovics András, hogy a város az Alba Volánnal, a helyi közlekedésért felelős céggel közösen úgy döntött, hogy a székesfehérvári autóbuszokra a mai nappal elkezdve folyamatosan már az itt, Székesfehérváron gyártott kerékalkatrészek kerüljenek.
IDZ-466 mindenekelőtt a „23”-as, a „31”-es, a „33”-as, a „34”-es és a „42”-es autóbusz-vonalakon fordul meg, 6 napos keringetésben. (Most éppen az utóbbin jár.)
DUD-813 mintegy két és fél éve járati autóbusz, tehát abban így nincsen önmagában semmi rendkívüli, ha az utolsó helyi Ik. 260-asunk kint van munkában.