Keresés

Részletes keresés

50A villanytelep Creative Commons License 2014.10.11 0 0 17921

megvan még mert az egyik ismerősöm venne egyet  büfékocsit szeretne csinálni belőle ?

Előzmény: Volvik (17920)
Volvik Creative Commons License 2014.10.11 0 0 17920

Mind a kettő le van állítva.

Előzmény: 50A villanytelep (17919)
50A villanytelep Creative Commons License 2014.10.11 0 0 17919

nem tudja valaki hol lehetne megtalálni az Alba volán Mercedes Cito kisbuszát mit csináltak vele selejtezése után? azt hiszem a 29 viszonylaton használták

IKARUS C80.30 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 17918
A hibaker bocs szar a billentyuzet de el lehet olvasni
IKARUS C80.30 Creative Commons License 2014.10.11 -1 0 17917
AOA-315 a műhelyve van . Helyette az AOA-444dolgozik a DUNAÙJVÀROS-KULCS -i vonalon AOA-458 (dùjv.helyi.) Már 3 hete ott áll a telepheny levegő nélkül, azjtòi félig benyomva. Perkátai vonalon a KWZ-100 ; ÉS A KWZ-099 Dolgozik DUNAÙJVÀROS -NAGYKARÀCSONY vonalon a KFK-859 Dolgozik . DUNAÙJVÀROS-BARACS : KFK-856 . DUNAÙJVÀROS-NAGYVENYIM : LLE-643 ; DUD-203 . MEZŐFALVA-DUNAÙJVÀROS HHR-812;AOA-318;AOA-303;LGK898
IKARUS C80.30 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 17916

HHR-812

DUD-591 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 17915

Ma is egyből eszembe jutott az eset, ahogy az szgk-val mentem át egy vasúti átjárón...

Azért a vonaton utazók helyébe se nagyon lettem volna. Hirtelen (gondolom) hosszú kürtszó, satufék, hatalmas robaj, majd az ablakon kinézve egy busz roncs...

Előzmény: HumbiZozo (17912)
gabesz919_II Creative Commons License 2014.10.11 0 0 17914

A Viszló EAG-homlokfalas MAN busza kölcsönben a Szabolcs Volánnál:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=132031924&t=9093923

IKARUS C80.30 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 17913
Dunaùjvárosban már kint van a nagy kijelző de meg nem mutat semmit max annyit hogy hany fok van meg az elvileg pontos időt de az se pontos ..
HumbiZozo Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17912

Éppen a kanyar a gond. Jobbra kellett fordulnia az átjáróhoz, így a vonatot szinte pont szemből kellett látnia, a busz hosszú, a kanyar eléggé éles, így gyorsan nem fordulhatott. Az átjáróban elvileg nem állhatott volna úgy, ahogy a vonat elkapta az A tengely mögött a bal oldalon. Az első ajtó pedig szinte sértetlen, az A tengely szakította ki az alját, mintha a képek ezt mutatnák. De sajnos kár találgatni, majd a hivatalos vizsgálat kideríti.

Sajnálom az érintetteket.

Azt is el tudom képzelni, hogy a mozdonyvezető mit élhetett át, amikor a sötétben elékerült egy "nagy" busz, és egy pillanatra átfutott rajta, hogy sok utas...

Előzmény: Makettostomi (17904)
IKARUS C80.30 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17911
Ugyertem mostani allapotarol
Scatty29 Creative Commons License 2014.10.10 0 1 17910

HHR-811-t mutatom én. :)

Előzmény: IKARUS C80.30 (17909)
IKARUS C80.30 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17909
Makettostomi van kep a HHR-811RŐL vagy aGMY-395 RŐL??
HBweb hu Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17908

... pedig a baleset pillanatában a (mindennap közlekedő 8029-es) vonat hajszálpontos volt. 

http://hbweb.hu/img2/20141010_8029.jpg

Előzmény: torqmatic (17905)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17907

Az a szerencse, hogy üres volt a busz. 

Előzmény: torqmatic (17905)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17906
Kavarognak bennem a gondolatok. Több lehetséges magyarázat is fölmerült bennem.

1. Nagynéném autóval hajtott a sínekre a vonat elé még 1991-ben. Magánál volt még, mikor kiszedték a mentősök a roncsból. Az utolsó szavai a mentősök elmondása alapján: "de fehéren villogott a lámpa". :(

2. Pl. ha a Nagytétényi úton a Budatétényi sorompóhoz kiállna valaki és strigulázná azt, hány buszsofőr néz vagy nem néz szét a vasúti átjáróba való behajtáskor, igen siralmas lenne az eredmény... Vidéken (pl. Szántódréves járatok) jobb arányokat tapasztaltam persze, de ott is vannak nyakmerevedéssel küszködők...

3. Pillanatnyi figyelemkiesés. Nekem is volt már ilyen a napokban, éjszakai melóból hazafelé.

4. Rosszullét.

5. Érzelmi megrázkódtatás. Mesélte nekem ismerős, hogy amikor nagyon mélyponton volt érzelmileg, nem tudja, hogy jutott el a busszal egyik végállomásról a másikra, megállt-e egyáltalán az utasoknak vagy sem...

És még lehetne sorolni.
Előzmény: IKARUS C80.30 (17902)
torqmatic Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17905

Lehet, hogy pont emiatt történt a baleset? Rutinból, megszokásból közlekedett? Valószínűleg soha nem tudjuk meg, hogy a piros jelzés ellenére miért hajtott a sínekre...

Előzmény: IKARUS C80.30 (17902)
Makettostomi Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17904

Mint a képen látszik, pont egy kanyarban van az átjáró, feltételezésem szerint áthúzódott a bal oldali sávba, és az átjárón tért volna vissza jobbra. De érthetetlen számomra az eset, sokat jártam arra, 19 személyes kisbusszal is csak lassan bevehető a kanyar, nagy busszal még lassabban, és napi rutinja volt, valószínű a vonatot váni is kellett neki a megállóban, így érthetetlen számomra. Részvétem a családnak!

https://www.google.hu/maps/@46.9745242,18.6343333,94m/data=!3m1!1e3

Előzmény: HumbiZozo (17901)
Makettostomi Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17903

A HHR-811 lassan elkészül, ferde festéssel fog kijönni hamarosan. A GMY-395 is le van már festve, 2 hete már vezetékelték, utána jön a belső végleges összeszerelés. Ő is ferde festést kapott.  A HHR-812 követni fogja a GMY-t, de amíg az nincsen készen, fehérváron nem tudnak nekiállni. A 812-nek nincsen szétrohadva az alváza, mert akkor nem lehetne forgalomba. Hidd el, voltam alatta, tudom mit beszélek.  A csukló kilengésén nem kell csodálkozni, amilyen sebességgel mennek mostanában a megnövekedett forgalom miatt a kamionok, és buszok, más is kilengene. Hétfőn jött ki friss műszakiról, jó állapotban van.


Más! Olvasom, hogy a Vértesnél gerjednek a hangszórók. Érdekes a HHR-812-ben ezen a héten 2x cseréltek erősítőt, mégis gerjednek a hangszórók, ma is szét kellett húzni a vezetékeket. Ezek szerint ez a rendszer egyik gyenge pontja lesz felénk is. Pedig jó ötlet a belső hangszórók kiépítése, már csak azért is, mert a sofőrnek nem kell hátra kiabálgatni.

Előzmény: IKARUS C80.30 (17900)
IKARUS C80.30 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17902

ez érdekes . a sofőr majdnem mindíg ugyanazon a vonalon járt. de tenni kéne oda egy sorompót is nem csak jelzőfényeket.....

HumbiZozo Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17901

Rettenetes.

 

Ekkor még teljesen sötét van napkelte előtt, ha működött a sorompó, akkor is látni a piros fényeket a környéken, ha közvetlenül nem is látszik maga a lámpa. Ezt nem lehetett ennyire benézni. A képekből az is látszik, hogy nem keresztben, hanem jóval kisebb szögben kapta el a vonat. Hogy lehetett ott a busz ilyen pozícióban?

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (17899)
IKARUS C80.30 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17900
Tic tac busz amit irtal meg jul 16 án hogy a HHR-812NEM fogja kovetni a GMY-T mert az most kerult csak ki a lakatosok alol most van a festésen meg mire összedobják. HHR-812 MOST jott ki valamejik nap és az alváz allitolag szet van rohadva meg ha elmegy a busz mellett egy kamion vagy a hankook os busz (azis majd megy egy 90 el jobra balra jar a csuklo utani resz HHR-812esetleg majd februárba sajnos pedig ráférne a felujitas
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17899

Ma reggel 05:36-kor.

Előzmény: IKARUS C80.30 (17898)
IKARUS C80.30 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17898
Mikor volt a baleset?? Nagylokon

DUD-591 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17897

Úristen, erre már rossz ránézni. :/ Részvétem a sofőr családjának...

Előzmény: tic-tac-busz (17895)
Scatty29 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17896
Előzmény: EKM-765 (17894)
tic-tac-busz Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17895

BOS-786 volt az áldozat.

Előzmény: EKM-765 (17894)
EKM-765 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17894
DEVIDOFF25 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17893

Ma reggeli siofok-székesfehérvár-budapest cly-149 ez szokványos?

IKARUS C80.30 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 17892
Htibor ,Dunaujvárosban majdnem mindeggyik kocsiba benn van már a gps monitor és az utvolan kijelzo meg egy mikrofon+minden megalot be fog mondani h melyik megalo kovetkezik

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!