A fánkok nekiállhatnak a vitarendnek, hogy hol 1-2-vel kevesebb/többnek kell lennie.
A vagyonleltár és tapasztalatom alapján kb. ez a mostani helyzet. Az 1 szem DAB és 2 db MB Cito a leltárban szerepelt, valóságban 1,5-2 éve nem közlekednek. Remélem látható lesz a kép beillesztés után.
Szia! Martonvásár v.a.-ról indulunk, Ráckeresztúr-Ercsi-Adony érintésével Dunaújvárosba, majd a köztes időben kétszer megjárjuk Kisapostagot és pihenünk összesen vagy két órát. 12:10-kor irány vissza Martonba, fordított sorrendben.
Szia htibor! A Viszlós Volvoval én voltam ott akkor. :D Nagyon patent gép, csak aznap meghülyült a lelkem. Folyamatosan kidobta az abs hibát és emiatt nem ment a tempomat és a retarder automata üzemmódban, csak manuálisan. Amint felszáradt minden, és sokkoltam egy áramtalanítással, minden baja megszűnt.
"A 263-as a színe miatt érdekes (mintha félig még mindig Bp-en lenne)"
Ez sose volt Pesten, ez az igazán érdekes. :) (Vagyis ez így nem igaz, sötétkéken még volt Pesten, de az átfestés óta nem járt fent.) A KAZ-049 volt csak újra Pesten, de azt meg visszafestették, nem is tudom, fotózta-e bárki világoskéken, a telepen kívül. A harmadik a KTX-217, ugyanez a történet: átkenték világoskékre, de végül nem ment fel Pestre.
"közben nem tudtam mit csinálnak"
A kisapostagi fordulójuk viszont megvan egy ideje, talán már a dunaújvárosi járat átvétele óta.
A másikaknak (a csere óta) nem tudom a napirendjét, de az egyiknek ott a pusztaszabolcsi betétjárat, van lovasberényi forduló is, szóval a Fehérvárra bejövőknél már színesebb a folytatás.
Ezeket köszönöm. A 263-as a színe miatt érdekes (mintha félig még mindig Bp-en lenne),
LWX pedig martoni kocsi, Ráckeresztúri kinnalvó, LCR-217-tel együtt. Egyikük minden munkanap reggel Dunaújv-ba megy és délben jön vissza, közben nem tudtam mit csinálnak.
Ilyenek a Martonból ill. Gyúróról Fehérvárra menő LAY-891 és LXY-232 (korábban LCR-213, de most megcserélték): reggel mennek, este jönnek, közben nem tudom hol járnak.
FSJ-701 (Ik415, ex EWS-896) ma saját lábán (próbarendszámmal) távozott a martoni Viszló-telepről, miután több évig egy helyben állt a telep szélén.
Nem úgy, mint egy Ik365-ös (ugyancsak Viszló-flottaszínű) társa, melyet 1-2 hónapja vontató húzott el, megemelve és félig szétdarabolt állapotban. Gyanítom, AAI-560 roncsa lehetett.
Első nap a 334-et láthattuk rajta, majd a második naptól a 439-et.
Csak lefelé közlekedett, visszafelé oldd meg, mert utasokat nem szállít. Hajnaltól volt kevésbé meghirdetett visszafuvar.
A fél órás indulásokat így négyajtózva, vissza rezsivel is csak úgy lehetett tartani, hogy kanyarokban mindenki dőlt, borult, ha nem tudott kapaszkodni.
Vegyes érzelmeket generált a teljesen kitömött csuklós látványa; mint régen a hétköznap műszakváltások...
Sajnálatos, hogy senki sem tudta fotózni a Baracsi úton lefelé osonkáló járatot.
Valamint a Hajnal u. v.á. helyett a közvetlenül előtte lévő megállót jelöltem volna ki, ha már ott a megállóöböl az úttal párhuzamosan, még tábla is.
Akkor nem kellett volna időt, energiát eltolni a fölös beforgással, kanyarodással, elsőbbségadásokkal...
Ja és jaés: szerintem egy kocsit illett volna odaítélni a 3 napra, hogy egyértelműen látszódjék, mit rongáltak esetleg meg rajta a kretének.