Keresés

Részletes keresés

htibor Creative Commons License 2014.07.01 0 0 17702

A fánkok nekiállhatnak a vitarendnek, hogy hol 1-2-vel kevesebb/többnek kell lennie.

A vagyonleltár és tapasztalatom alapján kb. ez a mostani helyzet. Az 1 szem DAB és 2 db MB Cito a leltárban szerepelt, valóságban 1,5-2 éve nem közlekednek. Remélem látható lesz a kép beillesztés után.

Előzmény: RIKA424 (17701)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 17701

Ebből a sok oldalból tudnál készíteni egy egyszerűsített Fleet matrixot ?

 

Valami ilyet :

 

http://www.planespotters.net/Airline/Air-France

 

Az elkészítés után közreadni itt ?

Előzmény: htibor (17699)
Mihál Creative Commons License 2014.06.30 0 0 17700

Viszlónak van egy 260-asa MKZ-101 rendszámmal (kétajtós, NDK módi szerint), ma láttam. Nem tudom azelőtt mi lehetett.

htibor Creative Commons License 2014.06.30 0 0 17699

Aki jelenlegi állománylistát akar magának, az a VOLÁN 2014.04.30.-i vagyonleltár tervezetéből a 40. oldaltól kezdődően kiszedheti:

http://www.albavolan.hu/letoltes/reszveny/av_2_alba_volan_beolvad_vagyonmerleg_leltar.pdf

BPO-105 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 17698

Erre a 263-asra nincsenek szavak.

 

Más: AAI-562, AAI-598, AIJ-230 és BOS-813 mikor kerültek a Volánhoz?

Előzmény: htibor (17692)
Hekoauto Creative Commons License 2014.06.27 0 0 17697

Szia! Martonvásár v.a.-ról indulunk, Ráckeresztúr-Ercsi-Adony érintésével Dunaújvárosba, majd a köztes időben kétszer megjárjuk Kisapostagot és pihenünk összesen vagy két órát. 12:10-kor irány vissza Martonba, fordított sorrendben. 

Üdv. Olivér

Előzmény: Mihál (17694)
Hekoauto Creative Commons License 2014.06.27 0 0 17696

Szia htibor! A Viszlós Volvoval én voltam ott akkor. :D Nagyon patent gép, csak aznap meghülyült a lelkem. Folyamatosan kidobta az abs hibát és emiatt nem ment a tempomat és a retarder automata üzemmódban, csak manuálisan. Amint felszáradt minden, és sokkoltam egy áramtalanítással, minden baja megszűnt.

Előzmény: htibor (17692)
Balázs1 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 17695

"A 263-as a színe miatt érdekes (mintha félig még mindig Bp-en lenne)"

 

Ez sose volt Pesten, ez az igazán érdekes. :) (Vagyis ez így nem igaz, sötétkéken még volt Pesten, de az átfestés óta nem járt fent.) A KAZ-049 volt csak újra Pesten, de azt meg visszafestették, nem is tudom, fotózta-e bárki világoskéken, a telepen kívül. A harmadik a KTX-217, ugyanez a történet: átkenték világoskékre, de végül nem ment fel Pestre.

 

"közben nem tudtam mit csinálnak"

 

 

A kisapostagi fordulójuk viszont megvan egy ideje, talán már a dunaújvárosi járat átvétele óta.

 

A másikaknak (a csere óta) nem tudom a napirendjét, de az egyiknek ott a pusztaszabolcsi betétjárat, van lovasberényi forduló is, szóval a Fehérvárra bejövőknél már színesebb a folytatás.

Előzmény: Mihál (17694)
Mihál Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17694

Ezeket köszönöm. A 263-as a színe miatt érdekes (mintha félig még mindig Bp-en lenne),

LWX pedig martoni kocsi, Ráckeresztúri kinnalvó, LCR-217-tel együtt. Egyikük minden munkanap reggel Dunaújv-ba megy és délben jön vissza, közben nem tudtam mit csinálnak.

 

Ilyenek a Martonból ill. Gyúróról Fehérvárra menő LAY-891 és LXY-232 (korábban LCR-213, de most megcserélték): reggel mennek, este jönnek, közben nem tudom hol járnak.

Előzmény: htibor (17692)
Balázs1 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17693

Hmm, végre utcán az egyik égkék... :) Nagyon klassz fogás(ok)! :)

Előzmény: htibor (17692)
htibor Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17692

Egy kis ez+az a mai napról :)

 

KAZ-053 Ozorán:

 

LWX-146 Kisapostag-Dunaújváros táblával Dunaújvárosban:

 

FLM-022 Sárbogárd-Vajta táblával, Sárbogárd, vasútállomáson:

 

+infó:

MPN-042 Neoplan N316 féleség végezte a Sárbogárd-Siófok járatpárt a VT-Arriva által;

Az abai helyijáratos Ik263-as MTX-182-es plakettra változott.

htibor Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17691

AOA-355 :)

Előzmény: P.stephenson (17688)
DUD-591 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17690

Reméljük. Jelenleg az állományba nem szerepel.

Előzmény: bolhalovas (17689)
bolhalovas Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17689

KIC-427 az Ikarus telepen van, hamarosan elkezdődik a rendbetétele. Csak idő kérdése.

Előzmény: DUD-591 (17687)
P.stephenson Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17688

Fotóka 1999-ből:

https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10492947_736135166408920_2497797784765930421_o.jpg

 

DUD-591 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17687

KIC-427 állományból törölve, valamint a hivatalos kereső szerint sincsen már forgalomban.

 

Valamint JWU-495-el történt valami mostanság?

Előzmény: KIC-427 (17664)
D 20 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 17686

Miért gondolom azt, hogy nem lesz rendesen körbejavítva az 598...

Előzmény: HumbiZozo (17682)
Mihál Creative Commons License 2014.06.22 0 0 17685

Nem tudom melyik, csak annyit láttam, 256-os.

Előzmény: Balázs1 (17684)
Balázs1 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 17684

Nocsak, érdekes hírek, köszi szépen. Ha már próbarendszám, a minap a Transman egyik zöld csíkos C56-osa is próbarendszámmal érkezett Fehérvárra.

 

Ami az FSJ-701 helyére került, a telep sarkába, az az AOA-524? Buszról láttam, rövid ideig, ezért kérdezem.

Előzmény: Mihál (17681)
HumbiZozo Creative Commons License 2014.06.20 0 0 17683
Előzmény: HumbiZozo (17682)
HumbiZozo Creative Commons License 2014.06.20 0 0 17682

Melyik gép az?

http://www.dunaujvaros.com/hirek/2014/06/baleset_busz_es_teherauto_utkozott

 

Csak tippelek, 20-asnak állt volna be.

Mihál Creative Commons License 2014.06.19 0 0 17681

FSJ-701 (Ik415, ex EWS-896) ma saját lábán (próbarendszámmal) távozott a martoni Viszló-telepről, miután több évig egy helyben állt a telep szélén.

 

Nem úgy, mint egy Ik365-ös (ugyancsak Viszló-flottaszínű) társa, melyet 1-2 hónapja vontató húzott el, megemelve és félig szétdarabolt állapotban. Gyanítom, AAI-560 roncsa lehetett.

 

FKB-955 aktív, egy váli fordában pótol.

SanyiM41 2187 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 17680

Egy fél pillanatra láttam csak sajnos, és egy helyben állt. 

Előzmény: htibor (17676)
HumbiZozo Creative Commons License 2014.06.17 0 0 17679

Ez megint a szokásos utastájékoztatás. Konkrétum egy szál se.

Valószínűleg módosítás nem lesz, a kiadott július-augusztus havi menetrend az alábbiakat tartalmazza:

- Nincs 22-es és 25-ös, csak 29-es.

- Nincs 45-ös.

- Óránként van 24-es, de nem a Ruhagyártól, hanem a Szabadstrandról. Hétvégén is.

 

Gyakorlatilag ez van leírva.

Előzmény: 89Ádám (17678)
89Ádám Creative Commons License 2014.06.17 0 0 17678

Sok évvel ezelőtt Dunaújvárosban a nyári menetrend maradt érvényben szeptembertől is, remélem idén nem így lesz.

Bár egyre több kocsit vágnak ki, amiből fakadóan gondolom idővel majd apad a menetrend is.....

Előzmény: RIKA424 (17677)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 17677
htibor Creative Commons License 2014.06.17 0 0 17676

Időpont, melyik irányból, melyik irányba tartott?

Ajtóelrendezés, kivitel(normál, classic), egyéb? :)

Előzmény: SanyiM41 2187 (17675)
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 17675

Sziasztok!

Ma este a vonatból láttam Gárdony vasútállomás közelében, egy Viszlós festésű 200-ast.

AOA-243 esetleg át lett festve talán, vagy másik kocsi lehetett?

 

imikee1 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 17674

Az a járat tanévtartalma alatt közlekedik s a 15  ös kocsiállásról

Előzmény: Tomika... (17669)
D 20 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 17673

Megállapításaim a DUDIK-os különjáratról:

 

Első nap a 334-et láthattuk rajta, majd a második naptól a 439-et.

 

Csak lefelé közlekedett, visszafelé oldd meg, mert utasokat nem szállít.
Hajnaltól volt kevésbé meghirdetett visszafuvar.

 

A fél órás indulásokat így négyajtózva, vissza rezsivel is csak úgy lehetett tartani, hogy kanyarokban mindenki dőlt, borult, ha nem tudott kapaszkodni.

 

Vegyes érzelmeket generált a teljesen kitömött csuklós látványa; mint régen a hétköznap műszakváltások...

 

Sajnálatos, hogy senki sem tudta fotózni a Baracsi úton lefelé osonkáló járatot.

 

Valamint a Hajnal u. v.á. helyett a közvetlenül előtte lévő megállót jelöltem volna ki, ha már ott a megállóöböl az úttal párhuzamosan, még tábla is.

Akkor nem kellett volna időt, energiát eltolni a fölös beforgással, kanyarodással, elsőbbségadásokkal...

 

Ja és jaés: szerintem egy kocsit illett volna odaítélni a 3 napra, hogy egyértelműen látszódjék, mit rongáltak esetleg meg rajta a kretének.

Mondjuk poén lett volna a 765-öt... :)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!