Keresés

Részletes keresés

EKM-765 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 17533

Egyébként nagyon kellemes volt utazni rajta.

Előzmény: IkarusEAG (17531)
EKM-765 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 17532

Mi lehet az oka hogy a finn példányok nem törtek?

Ha az EAG megmarad, ez a probléma alaposan megviselte volna. Így viszon jó pofon az Iveconak a gyár bezárásáért. 

Előzmény: IkarusEAG (17531)
IkarusEAG Creative Commons License 2014.03.21 0 0 17531

Ez a kocsi 2009-ben került föl Pestre a "régi" gárdához. Itt bontották vissza a hossztartókig, és a kereszttartókig. A Molitus mérnökei, volt EAG-osok tervezték meg a megerősítést. Bár az Iveco Espana "szakemberei" is nézegették(mert ugye ők állták a költségeket), de a tervezés mégis csak a magyar mérnökökre maradt.

Az ablakmezőben az oszlopok átszakadtak, az alváz tört a túlmozgások miatt elég súlyosan. A felépítmény túlmozgását kiváltó okok a hossz-, illetve keresztartók, s a felfüggesztések környékéről indultak. A többi E94.16-osnál, illetőleg a 18-asnál nem volt ekkora a probléma, valószínűleg a 3. ajtó megléte miatt. Ezeknél a kocsiknál a tetőt és az ablakmezőben az oszlopokat rongálta a túlmozgás. Az Albás esetében a probléma távolról sem volt ugyanaz, mint az akkoriban leállított   3 db Tiszás E94.16, és E94.18-as esetében.

A kiesett, illetőleg a kiemelt oldalüvegeken(Alba-2009) egyértelműen látszott, hogy a ragasztó nem volt megfelelő minőségű, de ezt utólag már nem lehetett számon kérni a beszállítón. 

A KIC-427 2010 tavaszára készült el. Az országban nem volt olyan E94.16, illetve 17-es, amely ne tört volna. Viszont az export kocsiknál nem léptek ilyen problémák. Az Albás és a Tiszások javítása a Lantánál volt, a Kunság és a Kisalföld maga eszközölte a javításokat.

Előzmény: A gkv. (17521)
Balázs1 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 17530

Szívesen. :)

(FKB-036 még flottafényű, teljesen olyan, mint ahogy Szegeden kinézett, szóval elég klassz. :) Pétfürdő - Mór járaton volt legutóbb (AAD-399 helyett), azelőtt Pusztavám - Mór.)

Előzmény: Störung! (17529)
Störung! Creative Commons License 2014.03.21 0 0 17529

Köszönöm!

 

FKB-036-on ledöbbentem... :)

Előzmény: Balázs1 (17528)
Balázs1 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 17528

FélOFF:

 

Hát, erre nehéz jól válaszolni, Mór az a hely, ami mindig tartogat legalább egy meglepetést... :) Ilyen volt most az EOH. :)

 

FKB-036-ot is megvette a Winkler (ex Tiszabusz). A Mór Kft. elvitette és elbontotta a selejtezett buszait, ezen felül úgy tudom, a BFA-158 is kuka. DUF-268 újra jár.

 

Kamafi vett két Setra S315-öst az MNZ-200 mellé (MOU-753, MOU-754), AOA-473-at azóta nem látni.

 

A 211-esek közül az utóbbi alkalmakkor csak az AZF jött, AAD és AEU nem, de cserébe újra felbukkant a FIS-061. MHZ-380 jött a Rábához egyszer, azóta kétszer nem láttam. Kevesebb O340 érkezett az ipari parkba, mint eddig.

 

Fehérvári vonatkozásban:

 

FKF-146 végre megkapta a Viszlós matricát. CCP-831 fehér/szürke lett, de a szürke sáv jóval magasabb, mint a többi kocsin, a díszlécig ér.

 

CTF-662 -> MHZ-904, közben FIS-962 selejt.

 

ON

Előzmény: Störung! (17517)
89Ádám Creative Commons License 2014.03.21 0 0 17527

CCP-797 lakat & fény

Hátsó rendszámtábla új csavarokkal rögzítve.

D 20 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 17526

Azt hiszem a VH-os vonal rendbetéve.
Köszönöm a fotót.

RIKA424 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 17525

Ha az alváz komolyabban sérült, akkor már nem éri meg megcsinálni.

 

Bár műszakilag meg lehet csinálni, gazdaságilag valószínűleg nem éri meg.

 

Gazdasági totálkár.

 

 

Előzmény: Scatty29 (17524)
Scatty29 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 17524

Kormány hidraulika + alváztörést is szenvedett, most olvastam +esetleg egy durrdefekt.

Előzmény: RIKA424 (17523)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 17523

Nem egy szerencsés busz.

 

 

Előzmény: Scatty29 (17520)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.20 0 0 17522

Hajjaj... alacsonyan szálltak az üvegtáblák is. 

Előzmény: A gkv. (17521)
A gkv. Creative Commons License 2014.03.20 0 0 17521

Ennek a busznak volt esetleg  alvåztörése korábban?

Scatty29 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 17520

KIC-427 :((

Remélem hamar rendbe szedik.:)

Előzmény: htibor (17519)
htibor Creative Commons License 2014.03.20 0 0 17519
Előzmény: RIKA424 (17518)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 17518

Árokba hajtott egy busz Székesfehérváron

 

Index 2014. 03. 20. 16:57

 

Árokba hajtott és kidöntött egy villanyoszlopot csütörtökön egy menetrend szerint közlekedő autóbusz a 8-as főúton Székesfehérváron. A balesetben négyen sérültek meg. A helyszíni szemle és műszaki mentés idején rendőri irányítással félpályán halad a forgalom.

 

Az Új Csóri út Veszprém felé vezető oldalán, nem sokkal a vasúti átjáró után történt a baleset. A székesfehérvári tűzoltók daruval emelik ki a járművet az árokból.

 

Az Alba Volán Zrt. közölte, hogy hatvan utas ült a Székesfehérvárról Iszkaszentgyörgyre tartó autóbuszon. A járművet tapasztalt sofőr vezette, a hét és fél éves Ikarus két hete esett át teljes műszaki vizsgálaton.

 

 

A balesetnek két súlyos és két könnyű sérültje van, a mentők kórházba vitték őket.

Störung! Creative Commons License 2014.03.19 0 0 17517

Fél-OFF: ezen kívül van-e valami változás akár a Winklernél, akár a Mór kft-nél, vagy valamelyik nagybuszos cégnél?

Előzmény: Balázs1 (17515)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.18 0 0 17516

Óóóóóó, nagyon zsír! :) 

Előzmény: Balázs1 (17515)
Balázs1 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 17515

EOH-819 -> Winkler Trans

 

 

Makettostomi Creative Commons License 2014.03.18 0 0 17514

A képek között található pár ex fehérvári, és egy ex újvárosi busz is.


https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.836421186373652&type=1

Balázs1 Creative Commons License 2014.03.17 0 0 17513

Igen, ez igaz. Csak mondjuk utaztam jó néhányszor "izgalmasabb" helyeken járó Conectokkal (pl. Csepel - Tököl), és azok nagyságrendekkel jobban néztek ki belülről. És a fehérváriak se rögtön lettek ilyenek, legalábbis nem így emlékszem a tíz évvel ezelőtti állapotukra. Az már egy 2.0-s változat, amikor a plafonon lévő fekete koszrétegbe tudnak ujjal belerajzolni, beleírni... :)

Előzmény: lobbanórotor (17512)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.17 0 0 17512

A Conectóknak mondjuk egyébként is rendkívül előnytelen és könnyen rongálható a belterük. 

Előzmény: Balázs1 (17511)
Balázs1 Creative Commons License 2014.03.17 0 0 17511

A kép meg eltűnt közben...

 

 

Előzmény: Balázs1 (17510)
Balázs1 Creative Commons License 2014.03.17 0 0 17510

Igen, ez is biztos az...

Fehérvárnak egy szava nem lehet a BKV-ra, ott enni lehet a padlóról ehhez képest... Az ülőlapot tenyérrel megütve úgy száll a por, hogy nem látni előre. A plafon is retkes. Ennyire a Transman se durva... Ez egy sima helyi Conecto:

 

 

Mielőtt ez elindít egy hosszú vitát, tudom, hogy az utastól lett ilyen, nem pedig a sofőrtől vagy a volántól, de az is biztos, hogy nem is tőlem, és nekem is 300 forint volt rá a jegy...

Előzmény: HumbiZozo (17509)
HumbiZozo Creative Commons License 2014.03.16 0 0 17509
DUD-554 Creative Commons License 2014.03.15 0 0 17508

Elkezdődött a csíktalanítás Arriváéknál a c56-osoknál pl: VID-307.

htibor Creative Commons License 2014.03.14 0 0 17507

Meglátjuk...

Az Transman Arrivás csuklós MAN NG-k, melyek helyi közlekedésben gurulnak alvállalkozás keretében is "még nem 9 évesek" címszóval voltak a híradásokban, amikor a fiatalabb példányok 12, az ex. linzi példányok pedig 14-15 évesek voltak.

Előzmény: Törölt nick (17506)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.14 0 0 17506

Csak szólok, hogy ezek a gépek biztosan nem fognak az Alba Volánnál kikötni, mivel túl öregek (17 évesek), a tenderen pedig maximum 10-12 éves gépekben gondolkodnak (majd).

lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.13 0 0 17505

Na, a svájci buszbarátok most már nem csak a genfi Volvók miatt jöhetnek Fehérvárra. :)))) 

Előzmény: htibor (17497)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.13 0 0 17504

:D :D :D :D 

Előzmény: boz-021 (17503)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!