Árokba hajtott és kidöntött egy villanyoszlopot csütörtökön egy menetrend szerint közlekedő autóbusz a 8-as főúton Székesfehérváron. A balesetben négyen sérültek meg. A helyszíni szemle és műszaki mentés idején rendőri irányítással félpályán halad a forgalom.
Az Új Csóri út Veszprém felé vezető oldalán, nem sokkal a vasúti átjáró után történt a baleset. A székesfehérvári tűzoltók daruval emelik ki a járművet az árokból.
Az Alba Volán Zrt. közölte, hogy hatvan utas ült a Székesfehérvárról Iszkaszentgyörgyre tartó autóbuszon. A járművet tapasztalt sofőr vezette, a hét és fél éves Ikarus két hete esett át teljes műszaki vizsgálaton.
A balesetnek két súlyos és két könnyű sérültje van, a mentők kórházba vitték őket.
Igen, ez igaz. Csak mondjuk utaztam jó néhányszor "izgalmasabb" helyeken járó Conectokkal (pl. Csepel - Tököl), és azok nagyságrendekkel jobban néztek ki belülről. És a fehérváriak se rögtön lettek ilyenek, legalábbis nem így emlékszem a tíz évvel ezelőtti állapotukra. Az már egy 2.0-s változat, amikor a plafonon lévő fekete koszrétegbe tudnak ujjal belerajzolni, beleírni... :)
Fehérvárnak egy szava nem lehet a BKV-ra, ott enni lehet a padlóról ehhez képest... Az ülőlapot tenyérrel megütve úgy száll a por, hogy nem látni előre. A plafon is retkes. Ennyire a Transman se durva... Ez egy sima helyi Conecto:
Mielőtt ez elindít egy hosszú vitát, tudom, hogy az utastól lett ilyen, nem pedig a sofőrtől vagy a volántól, de az is biztos, hogy nem is tőlem, és nekem is 300 forint volt rá a jegy...
Az Transman Arrivás csuklós MAN NG-k, melyek helyi közlekedésben gurulnak alvállalkozás keretében is "még nem 9 évesek" címszóval voltak a híradásokban, amikor a fiatalabb példányok 12, az ex. linzi példányok pedig 14-15 évesek voltak.
Csak szólok, hogy ezek a gépek biztosan nem fognak az Alba Volánnál kikötni, mivel túl öregek (17 évesek), a tenderen pedig maximum 10-12 éves gépekben gondolkodnak (majd).
241 BE518241 VH AG300 YE231800N61M28623 AB 1997 Sold to BVB, Basel no.743, BS98990 in 2012. 242 BE518242 VH AG300 YE231800N61M28624 AB 1997 Sold to BVB, Basel no.739, BS98963 in 2012. 243 BE518243 VH AG300 YE231800N61M28625 AB 1997 Sold to BVB, Basel no.744, BS98991 in 2012. 244 BE518244 VH AG300 YE231800N61M28626 AB 1997 Sold to BVB, Basel no.740, BS98964 in 2012. 245 BE518245 VH AG300 YE231800N61M28642 AB 1997 Sold to BVB, Basel no.745, BS98992 in 2012. 246 BE518246 VH AG300 YE231800N61M28643 AB 1997 Sold to BVB, Basel no.741, BS98965 in 2012. 246 BE518247 VH AG300 YE231800N61M28644 AB 1997 Sold to BVB, Basel no.746, BS98993 in 2012. 248 BE518248 VH AG300 YE231800N61M28645 AB 1997 Sold to BVB, Basel no.747, BS98994 in 2012. 249 BE518249 VH AG300 YE231800N61M28646 AB 1997 Sold to BVB, Basel no.742, BS98966 in 2012.