Én egy éve tapasztalom ugyanezt. Vagyis lehet, hogy volt közben más vonalakon, Te nyilván többet látod, mint én, de amikor havonta egyszer-kétszer Újvárosban vagyok, akkor mindig 35-ösnek látom.
Ha hosszút írsz, az időkeretet átléped, ami után a zindekc elnyeli a hozzászólásod. Ilyen esetekben (akár mennyiségre, akár megírás idejét tekintve hosszú) érdemes kijelölni, ráütni egy Ctrl+C-t (ha akarod, nyithatsz vörd dokumentumot, oda bemásolni, de nem feltétlenül muszáj), aztán ha elnyelődik, újra kattintani a válasz vagy az új hozzászólás gombra, már csak Ctrl+V és mehet. A saját káromon tanultam meg.
A váli kocsik csak jönnek és mennek, nincs keveredés a martoniakkal.
A Fehérvártól Martonig jövő Albások között régi kedves ismerősöket üdvözölhetünk: DUD-858, KNR-768 (ezek eredetileg martoni telephelyesek voltak, újkoruktól kezdve), továbbá MAR-489-et láttam még.
(Lenyelte a zindex a hozzászólásomat, megírom részekben.)
Egy kis tudósítás Martonvásárról, új menetrendek évadján:
A vasútra ráhordó keresztirányú sűrített járatok okán délelőtt 1-gyel több kocsit látok forgalomban (LXY-232, LAY-891, FLX-429 egyidejűleg), délután mindkét ráckeresztúri késő estig jár (LWX-146, LCR-217).
Egy kicsit irigykedek azokra az "elvtársakra", akik több mindenre emlékeznek, mint én. :) Főleg a fiatalabbakra. Igaz nekem sokáig a helyközi, távolsági a nem érdekelt kategóriába tartozott, most meg örömtáncot jártam, amikor ráakadtam erre a két képre is.
Még emlékszek mindkét járműre ilyen kinézettel. Az AOA-382 gyakran járt Békéscsabára, viszont a 392 többnyire tartalékos volt már a 90-es évek második felében. Pestre is ritkán jutott fel, jellemzően környékbeli kisegítéseket csinált emlékeim szerint.