Családom bővülése miatt sajnos egy két dolognak mennie kell kicsiny lakásunkból, így leselejtezésre kerültek az alábbi menetrendek. Egyes kötetek kiváló állapotnak örvendnek, de van olyan, mely a sok lapozgatástól már eléggé viseletes, főleg a Fejér megyeiek. A könyvekre igényt tartók jelentkezését várom (adam.kovecses@gmail.com), térítésmentesen személyesen átvehető.
Így van, "13B" és "14B", még a körjáratosítás előtt – a klasszikus betűjelzéseket követve. Átnevezése "43"–"44" vonalpárrá a körforgalmú viszonylattá tételhez kapcsolódott, nem a Csapó utcai áthelyezésükhöz.
(„A” jelentése: rövidebb útvonalon közlekedő betétjárat, „B”: egyéb speciális betétjárat.
Ebben az időben betért az „Új Kórházhoz” a "16"-os is, így érthetővé válik a "16A" elnevezése. Ugyancsak, a "26"-os korábban a Bory-várig közlekedett, és mikor kitolták a Nagyszombati út vonaláig a Béla úton, a létrehozott "26A" Bory téri végállomása csak a Bicskei utca vonalát jelenti, tehát az új, meghosszabbított fővonal rövidebb betétjáratát.)
A Csapó utcai helyi buszforduló 1997-ben jöhetett létre (egészen pontosan 1996. június 2. és 1997. június 1. között – a menetrendi füzetben meghirdetett adatokból következtetve).
Kezdetben csak mint fordulóhely funkcionált, indulóállomásaként az érintett vonalaknak: "43"/"44", "15"-ös család…, amelyek azonban csak az Autóbusz-pályaudvarig közlekedtek visszafele viszonylatban. A 2000-es évek elején vált decentrummá, ekkortól már a járatok végállomása is.
Azóta forgalmi szempontú bővülése töretlen ("11A", "12A", "13A", "17", "42"; "29"), ám helykapacitás szerinti érdemi bővítése még várat magára.