Keresés

Részletes keresés

bubo015 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 16893

MGV 636

DUD-554 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 16892

Hát igen, HFF még mindig a műhelyben van.

Előzmény: Volvik (16890)
M41 6212 Creative Commons License 2013.04.02 -1 0 16891

És szombaton és vasárnap hol jár a FAL-253?

Előzmény: htibor (16889)
Volvik Creative Commons License 2013.04.02 0 0 16890

ETX-266 meg a csákberényin volt. Nincs autó Móron...

Előzmény: DUD-554 (16881)
htibor Creative Commons License 2013.04.02 0 0 16889

Mit jelent a hétvége számodra? Szombat-vasárnap, vagy a péntek is játszik?

Péntekenként másodrészt ad a Szfvár-Sukoró-Bp járatra 12:35-ös indulással, Budapestről 15 órakor indul vissza Fehérvárra.

Előzmény: M41 6212 (16888)
M41 6212 Creative Commons License 2013.04.02 -1 0 16888

Kedves Alba Fórumozók!

Meg tudnátok nekem írni, hogy hol tudom kifogni hétvégén a FAL valamelyikét? Pl. 253

Van állandó fordája?? Távolságin főleg

FOntos és köszönöm.

Balázs1a Creative Commons License 2013.04.02 0 0 16887

A maga módján extra dolog. :) Csak nem a vonal, hanem a járat érdekes (a 19.05-ös indulás). Amennyire ismerjük a kocsit, csak iskolás reggeleken dolgozik (kettő és felet fordul), utána kint pihen Dunaegyházán. Ezért amit láttál és amit Áron írt az előbb mégis arra utal, hogy érdekes a jelenség. Vagy ez is az AOA feladata (lett), és én nem tudtam róla, ez is elképzelhető.

Előzmény: BvZ (16886)
BvZ Creative Commons License 2013.04.02 0 0 16886

Jaaa. Eddig mindig alfát láttam dunavecsén, csak azért hittem azt hogy valami extra dolog. 

Előzmény: Aron_son (16884)
Aron_son Creative Commons License 2013.04.02 0 0 16885

Köszönöm Neked is.

Előzmény: Störung! (16880)
Aron_son Creative Commons License 2013.04.02 0 0 16884

Dunaegyházi kintalvós. Amin meglepődtem, hogy pénteken reggel 'újvárosban tábla nélkül, üresen dekkolt a Béke téren.

Előzmény: BvZ (16883)
BvZ Creative Commons License 2013.04.02 0 0 16883

AOA-452 mennyire gyakori látvány a Dunaegyháza-Dunaújváros járaton? :)) 

Tegnap a 19,05-ösön volt. 

Mondeo Mk II Creative Commons License 2013.04.02 0 0 16882

LHL-989 -> Kisláng :O

Előzmény: DUD-554 (16881)
DUD-554 Creative Commons License 2013.04.02 0 0 16881

DUD-887 ismét munkában:). CLY-149->Úrhida, CLY-148->Sárbogárd

Störung! Creative Commons License 2013.04.01 0 0 16880

Februárban Kisbér-Mór járaton utaztam vele, valamikor a délelőtti órákban.

Előzmény: Aron_son (16878)
CLY-015 Creative Commons License 2013.03.30 0 0 16879

Pesten van, igen állományban van még elvileg,de valami nagyon nagy meló lehet vele.

Előzmény: D 20 (16874)
Aron_son Creative Commons License 2013.03.29 0 0 16878

Köszönöm!

Előzmény: Sir Rooth (16877)
Sir Rooth Creative Commons License 2013.03.29 0 0 16877

Elég nehéz elkapni, mert ahogy elnéztem tartalék kocsi lehet.

Műszakváltáskor lehet látni a városban szerződésesen, de ezen kívűl sokszor jár Mór-Kisbért meg Mór-Szfehérvárt is láttam csinálni.

Előzmény: Aron_son (16876)
Aron_son Creative Commons License 2013.03.29 0 0 16876

Sziasztok!

 

Tudna valaki érdemi információt adni FAL-252-ről? Közlekedik még egyáltalán?

Balázs1a Creative Commons License 2013.03.29 0 0 16875

EUE-864 valamelyik KHA helyett Kálozra jár. A Székesfehérvár - Balatonkenese vonatpótlón pedig ADY-338 (is) közlekedik.

D 20 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 16874

Köszönöm, ezt véletlenül tudtam.

Igazából az érdekelt volna, hogy állományban van-e még.

Ráérek még beírni a 2013-at... :)

Előzmény: LMB-706 (16871)
boz-021 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 16873

(Megtörtént eset, volt olyan kolléga aki ezt írta a javítókönyvbe.)

Előzmény: boz-021 (16872)
boz-021 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 16872

"A két rendszám közötti részt kérem cserélni !" :D

Előzmény: D 20 (16869)
LMB-706 Creative Commons License 2013.03.28 0 0 16871

Jonckheere Arrow. 

Előzmény: D 20 (16869)
50A villanytelep Creative Commons License 2013.03.28 0 0 16870

sziasztok érdeklődnék nemtud valaki valamit az LGK-885 ről selejtezése után hova került?

D 20 Creative Commons License 2013.03.28 0 0 16869

Urakok!

Az IHX-885 rublikájába mit írhat az érdeklődő?

htibor Creative Commons License 2013.03.27 0 0 16868

Székesfehérvár - Idős olvasónk azzal fordult szerkesztőségünkhöz, járjunk utána, miért nincs még 2013-as helyi autóbusz-menetrend a városi vonalakra?

http://feol.hu/hirek/aprilistol-menetrendbetet-fehervaron-1536099

Vezo228 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 16867

Köszönöm a felvilágosítást!

Sajnálom, hogy semmi nem lett az egészből.

bis1one Creative Commons License 2013.03.27 0 0 16866

Tervbe volt véve többször is, főleg a századforduló környékén. Az akkoriban gyorsan fejlődő, városiasodó Székes-Fejérvár lakossága részéről mind nagyobb igény fogalmazódott meg helyi menetrendszerű közlekedés létrehozására, s ezt a városatyák kezdetben kizárólag villamos üzemeltetésével képzelték el.

(A századelőn az országban ugyanakkor több nagyobb városban is elindult már az autóbusz-közlekedés – Miskolcon 1903-ban, Aradon 1908-ban. Erre a fejéri megyeszékhelyen viszont csak a két világégés közötti időkben került sor.)
Fehérvárott egy konkrét ajánlat 1913-ban érkezett villamosvasút létesítésére; az angol H. St. John Dick & Co. műszaki vállalat részvénytársasági alapon szervezte volna meg a villamosközlekedést a városban. A „nagy háború” kirobbanásának előszele azonban meghiúsította ezeket a terveket.


A Horthy-korszak vége felé pedig már nagyszabású elképzelések léteztek villanyos közlekedés kialakítására, bár ekkoriban immár nem kötött pályás módozatot részesítették előnyben. A korban 50 000-es lélekszámú Székesfehérvár villanytelepének fejlesztése kapcsán igazi metropolita terveket vizualizáltak: trolibuszhálózatot létesítettek volna a városban, továbbá a környező településekre is – így a Velencei-tó irányába – trolivezetékeket építettek volna ki. Ezek a grandiózus elképzelések úgyszintén egy közelgő világháború miatt nem valósulhattak meg.

Előzmény: Vezo228 (16857)
D 20 Creative Commons License 2013.03.26 0 0 16865

Hmm...
Akkor abból a kiadványból rémlik talán az, hogy Dújv-ban is "akartak" valami
villanyos közlekedést a vasgyár koszát ellensúlyozandó még nagyon a kezdetekben...

Előzmény: htibor (16864)
htibor Creative Commons License 2013.03.26 0 0 16864

1991-ben készült egy tanulmány, a városban trolibuszközlekedés létrehozására. 8 vonal lett volna, ami három ütemben valósult volna meg. Elsősorban a gerincjáratok lettek volna trolivonalak. Akkori összegben 610 millió forintra lett becsülve a bekerülési összeg.

 

Forrás: "A mi fél évszázadunk" - a Volán 50 éves évfordulójára kiadott emlékkönyv.

Előzmény: Vezo228 (16857)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!