Kutattam az ügyben, de sok eredményre nem jutottam. Létezett egy "K" jelű körjárat, Gárdonyt és Agárdot járta be, és két alkalommal Dinnyésre is kiment. Talán ennek a párja lehetett. Arról sajnos nincs infóm, milyen busz járhatott rajta. Melyik megállóban láttad? Ez volt a "K" járat menetrendje:
Agárd környékén van valami >"D" jelű autóbusz, Dinnyés< szövegű matrinya is a megállóoszlopokon, ennyit tudtam elolvasni buszon ülve belőle. Az miféle járat?
Ez a megállóhelyi utastájékoztatás pedig nagyon ütős: megálló tábla nincs, a buszöböl előtt található egy közúti jelzőtábla, és ha valaki nagyon figyel, és észreveszi (na meg átlát a fémen), akkor akár még az induló járatokat is olvashatja... Bár kétlem, hogy az idei menetrendváltáskor lecsavarták az előzni tilos táblát, hogy alatta frissítsék a menetrendet. :)
Hankook: minden oda közlekedő busz (Atlasz, Áipli, bár egyre több az Atlasz) új logókat kapott minden oldalára (mérettől függetlenül):
Dunaújvárosi 27-es vonalon ma LGK-s Volvo jött, eszerint nem csak a kulcsiak, hanem a mezőfalvaiak is beforognak erre a járatra?
Ercsiben a helyi járat kocsija furcsa átalakuláson esett át: "visszaragasztották" az eddig teljesen fehér buszra a német matricákat, de még az ablakra is jutott...
Pusztaszabolcson továbbra is a HMG-571 fut, bár év elején kétséges volt a helyi járat jövője.
"Kérdés, létezik-e ilyen tartalék-jellegű megoldás a műszakváltós járatok esetében..."
Létezik, sőt, elég gyakori. A vidéki helyközis kocsik is így szoktak bejönni napközben a telepre, pl. az Enying - Ozora, Sárbogárd - Alsószentiván, Sárbogárd - Káloz, Lajoskomárom - Siófok járatok kocsijai. Lenyomják a reggeli fordulókat, aztán délelőtt bejönnek, délután vissza.
Ami Szabadbattyán irányából érkezik, azzal nagyjából képben vagyok. Inkább 200-asok, Rákos 350-es az, amit szoktam látni. A C56-osokkal inkább a Sárbogárd-Siófok vonalon szomtam összefutni.
Nem hinném, hogy műszakváltani ment volna. Legfeljebb úgy, hogy hazavitte a népet, azt' üresen vissza Fehérvárra. Ahhoz stimmelt volna inkább időben. Kérdés, létezik-e ilyen tartalék-jellegű megoldás a műszakváltós járatok esetében...
Ezekről a melósbuszokról jut eszembe: múlt péntek reggel valahol Kőszárhegy±1-2 falu magasságában jött szembe egy piros MAN, a VT-s kivitel. A Vérteses T.bánya-Szfvár-Siófok-Hévízzel jöttem haza (7.40-kor indultunk Fehérvárról), néztem ki félkómásan a fejemből, rendszámot annyira érzékeltem, hogy sárga.
Az FSJ-655 időtlen idők óta nem került a szemem elé, az FSJ-764 mondjuk gyakori, csak újralőttem, a LOV-555 eddig teljesen kimaradt nekem, az MGE-387 pedig még nem volt ott decemberben, amikor kilőttem a Bova-flottát.
Egy-másfél éve még Pápára járt az is, de az akkori gazdái átültek egy helyközis kocsira, azóta az lett beálíltva JKM-782 helyére, úgyhogy Adonyt plusz egyéb rásegítőket jár :)
KNR-768 újra csatasorban, 6:20-as Szfvár-Budapest járatot végezte, szükség is volt rá, így is volt még 7-8 álló utas a buszon.(Tehát 72-73 utas volt a buszon).
Mivel még senki nem erősítette meg fotóval a "deja vu"-met, ma reggelről KCH-561 jött velem szemben 17-es járatban, így már biztos, hogy Fehérvár helyi állományt erősíti.