Van köze a témához? Ahelyett, hogy bármit csinálnál a baromkodás ellen mégnagyobb alapot adsz a hülyeségnek. Most is ám abba kötsz bele, aki tenne az ilyen fölösleges és idióta benyögések ellen.
"Az hogy mi megy a pinceborozókban meg a "nyóckerben" látszik hogy te jobban tudod ha jártas vagy ott.Én kultúrált körökben mozgok,csak igyekeztem olyan nyelven írni amit a 37-es iq-val megértesz."
Látom nem tudod, hogy kit "oktatsz". Sebaj, van ez így néha... Baráti jótanácsként annyit, hogy gyorsan vegyél vissza a stílusodból. A topiktárs 26 X jobban képben van a dolgokkal, mint azt te gondolnád...
Nem fizeti ki se a pesti mosatást,se a pesti tankolást az alba.Tudod miért? 3 szót ismételgetnek minden problémára: NINCS RÁ PÉNZ. És ez a sofőrnek kb annyit jelent hogy amíg tud menni a busz addig menjen,ha olyan baja van javítsa meg,tankoljon meg Fehérváron és menjen ahova kell.Ha netalántán úgy jönne ki hogy késés miatt nincs tankolási lehetőség van egy hitelkártya a buszban amit csak a sofőrök és csak tankolásra használhatnak a MOL-nál.Na már most megnézheti magát az a sofőr aki használni meri...
A vezérigazgató csak a hokipályát ismeri,nem tudja hol van a buszos iroda...Annyira nem érdekli hogy mi megy a buszoknál hogy te azt el se hiszed.
A személyszállítási üzemvezető azért szervez olyan fordákat mert sose ült még buszon,nem tudja milyenek a forgalmi viszonyok és inkább előveszi a tavalyi menetrendet és lemásolja.Ezért van az hogy a környék menetrendjét még öreganyám is tudja.
A gazdasági igazgató asszonynak is ki van adva fönntről hogy NINCS RÁ PÉNZ. Mindent elvisz a hoki meg a foci.
Az hogy mi megy a pinceborozókban meg a "nyóckerben" látszik hogy te jobban tudod ha jártas vagy ott.Én kultúrált körökben mozgok,csak igyekeztem olyan nyelven írni amit a 37-es iq-val megértesz.
1. Csak Szfváron lehet mosatni, hiszen szerinted az AV.azért tartja fenn a saját mosóját és dolgozókat, hogy más mosónak fizessen???? Ne keverje a VB-al, mert nekik nincs saját mosójuk.
2. Hivatalosan igaz!!! De szintén saját töltője van, és ha nem ott tankol a sofőr, hát.....!!!
3. Van takarítva Bp-en is a busz, ott csak felsöpörve, szemét összeszedve, este felmosva. Ezt az állandó sofőrök megteszik, ha helyettesítő sofőr van, nem biztos.
4. NEM FIZETI KI!!!! Lásd saját mosó.
Tudomásom szerint már a gkv. is többször kérte, hogy ne Bp-en legyen annyi állásidő, de a Volán szerint ezt nagyon nehéz módosítani, mert túl sok engedély kell a menetrend változtatásához. De mégegyszer: a busz nem csak 1 héten egyszer, hanem többször is le van mosatva, kivéve hét vége, mert akkor tényleg nincs rá idő!
Az Alba Volán Szfváron van, ott kell mosatni, tankolni, elszámolni, és takarítani is!!!
Bp-en senki sem fizeti ezt ki, hiszen nem oda tartozik!
-------------------
1./ Nem csak Székesfehérváron kell/lehet mosatni.
2./ Nem csak Székesfehérváron kell/lehet tankolni.
3./ Nem csak Székesfehérváron kell/lehet takarítani.
4./ Budapesti mosatást is kifizeti az Alba Volán.
A könyökből írt butaságok helyett javaslom vitassuk ezt meg az Alba Volán vezérigazgató úr szobájában.
Szembesítsük azzal, hogy saját gépkocsivezetőik szerint egyes (vagy több ?) forda miért úgy van összeállítva, hogy a gépkocsivezetőnek nincs ideje megfordítani, helyes irányba állítani a viszonylatjelző táblát, nincs ideje kisöpörni a buszt, nincs ideje lemosatni a buszt.
Hívjuk oda a személyszállítási üzemvezető urat és vonjuk kérdőre miért szervez olyan fordát amiben az Alba Volán autóbuszvezetője nem tudja megtenni azokat a feladatokat, amiket a vezérigazgató úr a helyközi közösségi közlekedési ellátásáért felelős miniszterrel évente kötött közszolgáltatási szerződésében a társaság nevében elvállalt?
Számoltassuk el a gazdasági igazgató asszonyt, hogy miért nem engedélyezi (miért tiltja) a budapesti vagy más városbabéli autóbuszmosatást ha a forda szerint a mosatásra Székesfehérváron a gépkocsivezetőnek nincs módja, pedig nagyon szeretné?
(szerintem nem tiltja)
Végül tárgyaljuk meg, hogy az Alba Volánnál a közszolgáltatási szerződésben vállaltak kötelmek, vagy autóbuszvezetőnként szabadon választott és értelmezett opcionális feladatok?
Az hogy mi megy az Alba Volánnál, külön topikot érdemelne,annyit biztosan mondhatok,hogy amit te tudsz/hiszel annyira van a valóságtól,mint Makó Jeruzsálemtől...Ha meg nem tudsz valamit,akkor ne ugass bele.....
-----------
Specális Fejér megyei "értelmiségi" megszólalás.
Budapesten ugyanez a szóhasználat dívik a nyóckerben a pince borozókban 6 feles és hét sör után.
Az igénytelenség, a trehányság, a nemtördömség ideológiája számomra sohasem lesz elfogadható, még akkor sem ha a buszvezető sokadalom (talán 50.000 fő ??) selejtjei ezt kívánják mércévé tenni.
Nem, nem Volánbusz... De elég jó rálátásom van erre a világra. Amúgy ott is vannak "nagyon remek" 120-130.000 -es fizetések, nem is egy gkv.-nél. Hidd el a VB sem kánaán.
A dekor témában sem a 428-ra gondoltam, hanem úgy nagy általánosságban néztem végig a fejemben az Albás autókat.
(Fotód óta lett gányolva a 3. és 4. ajtó között, majd megnyomva a sárvédőlemez, valamint átmenőcsavarokkal megkendácsolva az első ajtaja, ezen felül gyerektenyérnyi lukak vannak a lemezelésén, váz is elrohadva, sz'al...)
És pont hogy ez a távolsági busz az ami 0 szinten van dekorálva.Kevered a HIY-427-tel... többek között... mert vagy a telepen lopják el vagy 2 naponta költöztetni kéne mert ez a 12 éves gép az 1,6 millió km után minden másnap lerohad...2 szinkrongyűrű csere felel meg a váltófelújításnak...és még lehetne sorolni...te se vagy tisztába egészen a dolgokkal...
Az hogy az albás távolsági sofőrök fizetése alig éri el a 6 számjegyű összeget,míg más volán járatokon 200 ezer körül mozog.Más volán járatokon ha baj van a busszal megjavítják és nem panaszkodnak a főnökök hogy nincs pénz.Ahhoz a keresethez meg főnök-beosztott viszonyhoz képest sokkal többet nyújtanak mint a többi volánosok.De látom te is a pesti volánnál vagy és azért nem panazkodsz...
+ olyat meg sem említek, hogy a néhány autón fent lévő "SCANIA", "VOLVO", stb. feliratokat úgy szedném le a gkv. p____án rugásával együtt, mint a huzat. Nem a dekoráció elvével van a baj, hanem azzal az igénytelen f_____s kivitelezéssel ahogy ezek fent vannak.
Egy dolgot felejtesz el csupán. Azt, hogy létezik a "tenni akarás" fogalma. Nagyon jól be is mutatják ezt neked a Népligetben, vagy 6-8 cég buszvezetői (nem a Volánbuszosokra gondolok !). Kikell csücsülni, és szépen meglátod azt, hogy a "vidéki" volánosok hogyan takarítják/nyalogatják a gépeiket visszaindulás előtt. Nem nyafognak, dolgoznak, tesznek a szép buszért !!! Igen, abban az állásidőben, ami a pihenésre van adva. Ez van, ez egy ilyen világ, a volánok világának ez egy ilyen része... Az a sok gy___kér, izééééé kedvesutas minden nap összekeni a buszt, hidd el én is tudom nagyon jól. Ez a takarítás gyakorlatilag szélmalomharc, ezt is tudom. De az Albás autók esetében sajnos bőven van mibe belekötni...
Na látod.Szerinted ha rád ennyire hallgatnak a sofőrre mennyire?Szerinted a sofőr nem gondolkozik olyanon ami javítaná a színvonalat és a hatékonyságot? Dehogynem,csak mindenki jó nagy ívben........ rá,hogy aztán később saját ötleteként jól járjon vele... A cégnél csak azok szava hatásos akinek a nyelve fehér csontig ér...