Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GSdriver Creative Commons License 2019.03.21 0 0 3934

Üdv a klubban :) Jó kis autót örököltél. 

Azért pedig ne keseredj el, mert a GS nem egy aranybánya kultkocsi.

 

Meghálálja a törődést.

Várjuk a fotókat!

Előzmény: lcsj (3932)
tcaoe Creative Commons License 2019.03.19 0 0 3933

Ez nagyon függ attól, hogy mennyire jó az állapota, van-e forgalmija, meg hasonlók. A legtöbb nem ér szinte semmit, mert valójában menthetetlen, és pont azok az alkatrészei rosszak, amik minden másban is. Talán egy éve láttam olyan eladót, amivel érdemes volt foglalkozni, azt 400 ezerért hirdették, de annak semmiféle komoly baja nem volt.

Ha teszel fel róla képet, talán lesz ötletünk.

Előzmény: lcsj (3932)
lcsj Creative Commons License 2019.03.19 0 0 3932

Üdv, "örököltem" egy  jó állapotú 1982-es Gsa-t, agy rakat alkatrésszel, pót motorral. Tud valaki segíteni, hogy kb. mennyi az értéke (ha van) vagy van-e olyan weboldal ahol utánatudnék nézni? köszi a segítséget (nagyjából a képen)

GSdriver Creative Commons License 2019.02.17 0 0 3931

2019.06.14-16 - C100 Mártélyon! Írjátok be a naptárba!

GSdriver Creative Commons License 2018.07.01 0 0 3930

Bár a környékbeli GS-ek kis eséllyel származtak ilyen forrásból, attól még persze másutt előforduhatott. A tulajok ui. nem igazán voltak "top 20-asok". Minden esetre érdekes ez a fajta autóbehozatali mód. Nem tudom mennyi idő után lehetett egy így vásárolt autót eladni a használtpiacon ...

Előzmény: yenoee (3929)
yenoee Creative Commons License 2018.06.30 0 0 3929

Üdv!

Itt a szomszéd topicban volt erről szó nemrég, a linkelt hsz második felében lehet egy talán helyes megfejtés.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=147684206&t=9177480

Előzmény: GSAPallas (3922)
GSAPallas Creative Commons License 2018.06.30 0 0 3928

Köszi; ez megerősítette az én tudásomat.
Vagy mindketten rosszul tudjuk... ;)
De ez nem valószínű...

Előzmény: GSdriver (3925)
GSdriver Creative Commons License 2018.06.26 0 1 3927

Eszter is jóval azelőtti (1972), jelenleg jó eséllyel ő a leghosszabb ideje a magyar utakon futó GS. Csongrád megyében szerintem talán 3, esetleg 4 darab volt annak idején a 70-es években. Mint írtam, ezek "magánimportban" kerültek az országba. Az persze elég körülményes ügymenetet jelentett. Az egyik ilyen lehetőség - Eszter példája - például az, hogy volt egy olyan törvény/rendelet/... , ami szerint legalább 1 éves külföldi tanulmányút után vámmentesen lehetett autót behozni.

Előzmény: tcaoe (3926)
tcaoe Creative Commons License 2018.06.26 0 0 3926

Oké, de Surányi Endrének már jóval ezelőtt volt ilyen autója, és néhányat lehetett látni a nyolcvanas évek elején is.

A BVK-hoz is járt időnként egy kék kombi.

Előzmény: GSdriver (3925)
GSdriver Creative Commons License 2018.06.26 0 0 3925

Tudomásom szerint egyik GS/A modellt (francia, DDR, CIMOS) sem forgalmazták a Merkúrnál, így csak magánimport formájában került néhány darab az országba a 80-as évek közepe/vége előtt. Az autók többsége (túlnyomórészt a még viszonylag fiatal GSA-k) ezután, az első nagy használtautó behozatali hullám idején érkezett. A legnépszerűbb "bevásárlóhelyek" a Benelux államok, Németország, Svájc és Ausztria voltak.

 

A volt Jugoszlávia az "igazi" nyugati országok felé megnyíló bevásárlóturizmus lehetősége, és az akkoriban -  Tito halála után - már egyre inkább jelentkező gazdasági bajok miatt már kevésbé volt érdekes úticél. Ráadásul a CIMOS modellek minősége is hagyott kívánni valót bőven maga után. Jani valszeg többet tudna erről mesélni. Végül pedig mindezt megfejelték a délszláv háborúval is. Így történhetett, hogy leginkább az áttelepülők - de leginkább még azok se - hozhattak magukkal CIMOS gyártmányú GS-eket.  

 

Előzmény: tcaoe (3923)
tcaoe Creative Commons License 2018.06.24 0 0 3924

Ja, írtad is, hogy Cimos.

Előzmény: tcaoe (3923)
tcaoe Creative Commons License 2018.06.24 0 0 3923

Volt néhány, de hogy hogyan kerültek ide, nem tudom.

A keletnémeteknél nem csak árulták, gyártották is. Egyébként Jugoszláviában szintén.

Előzmény: GSAPallas (3922)
GSAPallas Creative Commons License 2018.06.24 0 0 3922

Sziasztok!
Régen jártam erre, de most egy beszélgetésben felmerült, hogy vajon a GS/GSA kapható volt-e hivatalosan Magyarországon. Esetleg a Cimos változatban? Vagy amikor Kelet-Németországban egy ideig kapható volt a GSA, akkor jutott-e ide?

Azt tudom, hogy R8, R16 és VW bogár volt pár százas nagyságrendben, de hogy Citroenek voltak-e? Én még nem hallottam róla. Valaki?

Viktorehx Creative Commons License 2018.06.20 0 0 3921

Sziasztok esetleg van valakinek eladó hidraulika pumpára gumi? 

GSdriver Creative Commons License 2018.04.01 0 0 3920

Fekete vagy krómozott?

Előzmény: GS&GSA (3919)
GS&GSA Creative Commons License 2018.03.31 0 0 3919

Citroen GS fémlökhárítókat keresek, első és hátsó is érdekel, legfontosabb a sárvédőkön lévő részei, ha valakinek van ilyenje eladó akkor engem érdekel. Telefonom +36209828107. Előre is köszönöm

 

GSdriver Creative Commons License 2018.02.24 0 1 3918

Érdekes :)

 

A hátulja alapján valószínű, hogy egykor tényleg GS volt és az ülések is inkább GS, mint GSA darabok. Az ajtók, a lökhárítók, a műszerfal a kormánnyal és a középkonzollal, illetve a hirdetés szerint a motor is GSA-ból jött. Ti jobban tudjátok mennyire problémás egy ilyen hibridet létrehozni, így az ár lehet, hogy az átépítési munkát jelzi (végtére is elég egyedi darab).

Előzmény: rugaferenc (3917)
rugaferenc Creative Commons License 2018.02.24 0 0 3917
GSdriver Creative Commons License 2018.01.29 0 0 3916

Jól van az enyém is. Most ugyan téli álmot alszik. Közben megkapja a szép új eredeti műbőr üléskárpitját, meg még pár apróságot. Készülünk a tavaszra. :)

Előzmény: FeZ_ (3913)
dyjani Creative Commons License 2018.01.27 0 1 3915

Köszönöm,csak érdeklődtem.Az Andrásé is biztos megvan (Gsdriver).

Meg a napokban eszembe jutott a zágrábi Deda,aki az Ami cabrióba GS motort épített,gyönyörűen megcsinálta.volt szerencsém párszor látni,sajnos két éve elhunyt az ember,aránylag fiatalon.

Előzmény: rugaferenc (3914)
rugaferenc Creative Commons License 2018.01.27 0 0 3914

Tegnap beindítottam a GS-emet. Várja a tavaszt. Ki nem viszem ebbe a sómarta télbe. :)

Előzmény: dyjani (3912)
FeZ_ Creative Commons License 2018.01.27 0 0 3913

Az a kb. két GSA, ami van, az gondolom szépen működik hétvégeken, köszönik szépen, nincs mit írni róluk. :-)

Előzmény: dyjani (3912)
dyjani Creative Commons License 2018.01.25 0 0 3912

Üdvözletem a GS/GSA kedvelőknet és tulajoknak innen a távolból (?).Ennyire halott lenne ez a Fórum,hogy több mint egy hónapja meg se szólal senki ?Tudom,attól még olvasható,de ha nincs újság ?Vagy annyira kevés van már ebből a tipusból ?

Előzmény: GSdriver (3911)
GSdriver Creative Commons License 2017.12.13 0 0 3911

Bocs, elkerülte a telefonszámodat tartalmazó bejegyzés a figyelmem.

Előzmény: GSdriver (3910)
GSdriver Creative Commons License 2017.12.12 0 0 3910

Üdv a klubban! Kár, hogy megválsz tőle. Szeged egyik színfoltja ez a zöld GSA. Reméljük nem viszik messzire. Nincs kedved írni róla egy rövid szösszenetet a GS honlap számára pár fotóval? Szívesen megörökíteném a magyar GS/GSA gyűjteményben. Privátban el tudlak érni valahogy?

Előzmény: csak egy citroenes (3909)
csak egy citroenes Creative Commons License 2017.12.11 0 0 3909
FeZ_ Creative Commons License 2017.12.11 0 0 3908

Ez a link így nem jó, csak egy bejelentkező oldal jön fel.

 

Előzmény: csak egy citroenes (3907)
csak egy citroenes Creative Commons License 2017.12.11 0 0 3907

Sziasztok!

 Eladó,hívjatok ha érdekel +3630/4317910

Laci  Szeged

 

 

https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/szemelyauto/12346106

FeZ_ Creative Commons License 2017.12.04 0 0 3906

Kaptam elérhetőséget, tehát akinek kell, az legyen szíves írjon egy emilt nekem és arra válaszolva elküldöm neki a számot !

 

tcaoe Creative Commons License 2017.12.03 0 0 3905

Annyiért lehet benne használható cucc, csak nekem hazatrélerezni elég drága lenne, bár egyik első lökhárítómon sincsenek meg az alsó lapok, ezen meg épnek tűnnek.

Előzmény: FeZ_ (3904)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!