Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

eLeMer24 Creative Commons License 8 órája 0 0 68573

Megvolt a kábel mérés egészen az ECU-ig utána összerakva nem volt semmi hiba viszont most minden működik rendesen. 

 

Mi lehet még a probléma?

Előzmény: 409 (68564)
feksza Creative Commons License 1 napja 0 0 68572

Köszönöm.Holnap ránézek,ha úgy látom ,akkor rendelek hozzá vezetéket aztán kicserélem én .

Előzmény: 409 (68571)
409 Creative Commons License 1 napja 0 0 68571

Rá van írva a csatlakozóra a sorok végén a számozás.

Előzmény: feksza (68570)
feksza Creative Commons License 1 napja 0 0 68570

Ja,értem.Köszönöm.Tehát akkor az ecu 104 és 112lábról kell új vezetéket húzni a jeladóig,esetleg az tudható melyik ez a két láb,vagy mérni kell? Egyszerűbb megoldásnak tűnik az ecu-tól levinni két szálat mint a köteget vissza bontani,matatni,csak tudnom kéne melyik a két láb az ecu-n.

Előzmény: 409 (68569)
409 Creative Commons License 1 napja 0 0 68569

Mert egyformák. Ezek a rajzok a csatlakozók cikkszámairól szólnak, hogy lehessen rendelni hozzá javítókészletet.

Előzmény: feksza (68568)
feksza Creative Commons License 1 napja 0 0 68568

Köszönöm!A kérdésem,hogy a rajzon miért van kettő csatlakozó "13" számmal?

Előzmény: 409 (68567)
409 Creative Commons License 2 napja 0 0 68567

 

 Jav:

 

A motorvezérlőbe megy a drótja a kapcsolási rajz szerint. Onnan BUS-on kommunikál a műszercsoporttal.

Az ECU 104, és 112-es lábaira megy a két vezeték.

Előzmény: 409 (68566)
409 Creative Commons License 2 napja 0 0 68566

Ez nem az a köteg.

 

Ezen van motor érzékelője:

 

 

Valószínűleg a műszercsoportba megy, esetleg leágazik a motorvezérlőhöz. Sosem kellett kibontanom ilyet. De a köteg végein kimérhető.

Előzmény: feksza (68565)
feksza Creative Commons License 2 napja 0 0 68565

Üdv Laci!Még mindig ott tartok hogy vízhőfok jeladó AUY,ma gépre lett téve,miután a második új jeladóval sem jó,szálszakadást írt.Néztem,van hozzá új kábelköteg(stekker két 50cm vezetékkel)Jól sejtem hogy ez a képen a 31-es csatlakozó?Kérdés hogy meg tudnád mutatni/mondani hogy ez hova megy,illetve mennyire szívás ennek cseréje?Köszi 

Előzmény: feksza (68547)
409 Creative Commons License 2024.04.10 0 0 68564

 

 Ezek a kábelek kimérhetőek különösebb bontás nélkül. Lehet cserélni/javítani. Az ECU-ig menő komplett köteget szerintem nem akarod megvenni. Persze még az is megeshet, hogy ECU hiba.

Előzmény: eLeMer24 (68562)
409 Creative Commons License 2024.04.10 0 0 68563

 

 Ha olyankor fehéres pamacsokat füstöl, akkor izzítógyertya*. Ha semmit, akkor kihagy a befecskendezés.

 

* az a kérdés mi az a hideg, mert ilyenkor azért nem kellene kihagyogatnia egy jó állapotú motornak izzítás nélkül sem.

Előzmény: géprombi (68561)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.04.09 0 0 68562

Az eddigi tapasztalatok: A kábelcsere nem oldotta meg a problémát, a 3. pd elem cserélve ez sem oldotta meg a problémát, felcserélve egy biztosan jó pd elemre jelenleg az látszik, hogy a 3 elemhez nem jut el az áram a kábelköteg pedig teljesen új volt. Az lehet, hogy az ECI és a köteg közötti kábelnél olyan hiba van ami csak a 3-as henger befolyásolja?

Azt a kábelszakaszt lehet külön cserélni?

Előzmény: 409 (68560)
géprombi Creative Commons License 2024.04.09 0 0 68561

409 Laci szia, kérdés: a PD-s Galaxym egy ideje hideg motornál dadog, kihagy. Teljesen random ütemben, tehát nem tipikus 3 hengeres dolog (attól még lehet, tudom). Tudom, hogy nem vagy látnok, mégis megkérdezem: mire tippelsz, mi okozhatja? Üzemanyagszűrő nemrég lett cserélve, kb 1 hónapja, előtte is csinálta, utána megszűnni látszott, majd visszatért. Válaszodat előre is köszönöm. (ja, írtam emailt is)

409 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 68560

Nem szeret 3hengerre menni. Pár km nem árthat, de hosszútávon esélyes egy főtengelytörés.

 

Hibakód: 18071 Ez az első hengerre vonatkozó áramköri hiba.

Előzmény: eLeMer24 (68559)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 68559

A háromhengeres állapotra gondoltam. A hibakódban hol látod, hogy az 1-es hengerrel is van probléma?

Előzmény: 409 (68558)
409 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68558

Nem tudom milyen az az állapot.

Előzmény: eLeMer24 (68555)
409 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68557

Passz, zsákbamacska mindkettő.

Előzmény: eLeMer24 (68556)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68556

Pd elem csere esetén felújítás vagy bontott-at érdemes belerakni?

Előzmény: 409 (68554)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68555

Ebben az állapotban mennyire lehet közlekedni vele? 

Előzmény: 409 (68554)
409 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68554

Az a kábelköteg a PD elemtől az ECU-ig tart...  !!! Ha szálanként (5db) át lehet engedni rajtuk 15-20A-t úgy, hogy közben seholsem füstöl, akkor lehet rámondani, hogy a kábelek jók.

 

038 130 073 AK  (gyári felújított: 038 130 079 AX)

Előzmény: eLeMer24 (68552)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68553

A pontos cikkszámot, hol tudnám megnézni, anélkül, hogy szétkellene szedni? Van esetleg valami online kereső ahol alvázszám alapján meg tudom nézni?

 

Előzmény: eLeMer24 (68552)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 68552

Sziasztok! Sajnos a kábelköteg csere nem oldótta meg a problémát, így gondolom a pd elemeket kellene cserélni? Van esetleg javaslatotok, hogy hol és mit érdemes venni? Bontott vs felújított? 

 

Előzmény: 409 (68551)
409 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 68551

50-50%

 

Az első hengerre most is panaszkodik.

Előzmény: eLeMer24 (68549)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 68550

Bár nem tudom, hogy van-e összefüggés, de egy pár napja még égett szag is van a motortérben.

 

Előzmény: eLeMer24 (68549)
eLeMer24 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 68549

Sziasztok!

 

Hála Istennek már rég jártam itt, de úgy látom, hogy zajlik az élet. Az elmúlt néhány hónapban elkezdett rázni az autó (hibakód szerint 3 henger nem jár), de általában egy újraindítás után megjavult és egy darabig megint nem volt gond vele. 

Sajnos most ott tartunk, hogy az alábbi hibakódokkal folyamatosan ráz. 2022-ben az 1-es henger miatt lett cserélve a kábelköteg utána egy darabig nem volt gond vele.

A kábeltköteg márkája sencom electrische volt amit legutóbb beraktam.

Mennyi az esély rá, hogy megint a kábelköteg lehet a probléma, vagy inkább a befúvó fej?

Előre is köszi a hozzászólást.

 

18076 - Valve for Pump-Jet: Cyl. 3 (N242): Electrical Failure

        35-10 - - - Intermittent

16687 - Shareware Version. To Decode all DTC's

        35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

18071 - Shareware Version. To Decode all DTC's

        35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 

öregbá Creative Commons License 2024.03.22 0 0 68548

Köszönöm. 

Előzmény: 409 (68545)
feksza Creative Commons License 2024.03.22 0 0 68547

Köszönöm 

Előzmény: 409 (68544)
409 Creative Commons License 2024.03.22 0 1 68546

 

 Szeretnék, de nekem hideg van még ahhoz.  Igazából az Égei tengeren szeretnék.  :)))

Előzmény: KawaBazsy (68543)
409 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 68545

Ha nem a műszercsoport döglött meg, akkor igen. (azt a Haudekhez kell vinni)

Dél-Buda Savoya park

Előzmény: öregbá (68541)
409 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 68544

06A 919 501 A

Előzmény: feksza (68542)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!