Ja,értem.Köszönöm.Tehát akkor az ecu 104 és 112lábról kell új vezetéket húzni a jeladóig,esetleg az tudható melyik ez a két láb,vagy mérni kell? Egyszerűbb megoldásnak tűnik az ecu-tól levinni két szálat mint a köteget vissza bontani,matatni,csak tudnom kéne melyik a két láb az ecu-n.
Üdv Laci!Még mindig ott tartok hogy vízhőfok jeladó AUY,ma gépre lett téve,miután a második új jeladóval sem jó,szálszakadást írt.Néztem,van hozzá új kábelköteg(stekker két 50cm vezetékkel)Jól sejtem hogy ez a képen a 31-es csatlakozó?Kérdés hogy meg tudnád mutatni/mondani hogy ez hova megy,illetve mennyire szívás ennek cseréje?Köszi
Ezek a kábelek kimérhetőek különösebb bontás nélkül. Lehet cserélni/javítani. Az ECU-ig menő komplett köteget szerintem nem akarod megvenni. Persze még az is megeshet, hogy ECU hiba.
Az eddigi tapasztalatok: A kábelcsere nem oldotta meg a problémát, a 3. pd elem cserélve ez sem oldotta meg a problémát, felcserélve egy biztosan jó pd elemre jelenleg az látszik, hogy a 3 elemhez nem jut el az áram a kábelköteg pedig teljesen új volt. Az lehet, hogy az ECI és a köteg közötti kábelnél olyan hiba van ami csak a 3-as henger befolyásolja?
409 Laci szia, kérdés: a PD-s Galaxym egy ideje hideg motornál dadog, kihagy. Teljesen random ütemben, tehát nem tipikus 3 hengeres dolog (attól még lehet, tudom). Tudom, hogy nem vagy látnok, mégis megkérdezem: mire tippelsz, mi okozhatja? Üzemanyagszűrő nemrég lett cserélve, kb 1 hónapja, előtte is csinálta, utána megszűnni látszott, majd visszatért. Válaszodat előre is köszönöm. (ja, írtam emailt is)
Az a kábelköteg a PD elemtől az ECU-ig tart... !!! Ha szálanként (5db) át lehet engedni rajtuk 15-20A-t úgy, hogy közben seholsem füstöl, akkor lehet rámondani, hogy a kábelek jók.
Sziasztok! Sajnos a kábelköteg csere nem oldótta meg a problémát, így gondolom a pd elemeket kellene cserélni? Van esetleg javaslatotok, hogy hol és mit érdemes venni? Bontott vs felújított?
Hála Istennek már rég jártam itt, de úgy látom, hogy zajlik az élet. Az elmúlt néhány hónapban elkezdett rázni az autó (hibakód szerint 3 henger nem jár), de általában egy újraindítás után megjavult és egy darabig megint nem volt gond vele.
Sajnos most ott tartunk, hogy az alábbi hibakódokkal folyamatosan ráz. 2022-ben az 1-es henger miatt lett cserélve a kábelköteg utána egy darabig nem volt gond vele.
A kábeltköteg márkája sencom electrische volt amit legutóbb beraktam.
Mennyi az esély rá, hogy megint a kábelköteg lehet a probléma, vagy inkább a befúvó fej?
Előre is köszi a hozzászólást.
18076 - Valve for Pump-Jet: Cyl. 3 (N242): Electrical Failure