Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
sportvan Creative Commons License 17 órája 0 0 10657

Az akksikat be kell kötni mindkettőt. A hátfali felelős az indításért a másik pedig az elektronikai rendszer zömét látja el árammal. mivel innteligens töltési rendszer van  az autóban így kell mindkét akksi. Csak Silver Calcium jó hozzá 60Ah kapacítású és kb 28ezer forint. mással ne kísérletezz mert pillanatok alatt kinyíródik. Az autóknál egyébként is alapszabály, hogy amit agyárban beletettek azt úgy is kell használni.

Előzmény: zka1979 (10645)
Beldar Creative Commons License 19 órája 0 0 10656

Remélem is, hogy csak egy tömítetlenség a gond. Sok lenne most még turbót is cserélni/felújíttatni az adagoló csere után.
Idő sincs egy hosszabb szerelésre, max 2 napot áll az autó.

Előzmény: susmus00mk3td (10655)
susmus00mk3td Creative Commons License 23 órája 0 0 10655

Igaz, de akkor is érdemes előtte azért körbenézni, valóban lehet minimális kifújás ami már hangot ad, de még nem érzel erőveszteséget.

Volt már itt olyan akinek sima gumicső csatlakozásnál volt gond, talán csak egy bilincs.

 

Előzmény: bobalya (10654)
bobalya Creative Commons License 26 órája 0 0 10654

Ha lukas a cső, akkor szerintem nincs meg az erő. Legalábbis anyám Vectrájánál így volt, plusz eléggé füstölt.

Előzmény: trafo2000 (10651)
Beldar Creative Commons License 27 órája 0 0 10653

Az olaj még szinte friss 5w30-as Ford olaj, alig van benne pár 1000km. Öblítve is lett Wynns adalékkal leengedés előtt. Félig van a nívó, nem evett belőle semmit. Amúgy 400e km van az autóban. 

Előzmény: susmus00mk3td (10650)
Beldar Creative Commons License 27 órája 0 0 10652

Intercooler nincs benne, csak simán megy a vastag cső a hűtő alatt aztán megy föl az EGR-be onnan meg a szívósorba. Arra tudok tippelni, hogy a múltkori adagolócsere miatt szétbontott levegő csövek eresztenek valahol. Hallgatózunk majd. 

 

Másfél hónapja volt műszakin, ha kifújt volna akkor nem engedik át, de persze az sincs kizárva, hogy azóta lett rajta lyuk. Aknán megnézzük majd. 

Előzmény: trafo2000 (10651)
trafo2000 Creative Commons License 1 napja 0 0 10651

Először alaposan nézd át az autót.Nincs lyuk vagy repedés gumicsövön intercooler előtt vagy után?

Kipufogón rohadás repedés?

Előzmény: Beldar (10649)
susmus00mk3td Creative Commons License 1 napja 0 0 10650

Én úgy tudom az sem mindig jó jel.      Gondolom olajad a megfelelő és nem futotta túl a kilóméterét, mert ha igen én megkeresnék egy turbós bácsit.      Tudtommal olaj feltolása vagy tengely lógás miatt szokták leginkább felújítani, ilyenkor még olcsóbban jön ki az ember mintha megzuhanna, labirint gyűrű csere vagy kisebb felújítás "nem olyan húzós."

Előzmény: Beldar (10649)
Beldar Creative Commons License 1 napja 0 0 10649

Sziasztok!
Újabb érdekesség, erősen fütyül a turbó. :D Mi a franctól? Ereje megvan az autónak.

https://drive.google.com/file/d/0BwOoXL-j6TCKVnVlc2hMb0lRbE0/view?usp=sharing

2,4 TDDi

Bemapóka Creative Commons License 2 napja 0 0 10648

Sziasztok! Van egy Tranzitom 2000-es évjárató 2.4 TDe maxi 90Le. 100km/h a vége. Most vettem autókereskedésből. Első utam Budapest körülbelül 300km tettem bele addig semmi probléma. 3.ik napon elindultam vele persze reggel elég nehezen indult 20km mentem vele ás leált. A szerelőm azt mondta hogy valószínű adagoló., de kicseréli a gázolajszűrőt meg csöveket hátha csak dugulás vagy lyuk van a keringésben. Elindult úgy hogy szereltetett kézi pumpát a szűrőre meg fújt bele hideg indítót. De ezt 3 naponként kb meg kell csinálni. Tényleg adagoló probléma lenne? Ebben bosch adagoló van elektromos és azt mondják 300ekm után megadja magát. de  kb 250-300eFt lenne a csináltatása.   Viszont olyat is mondtak hogy átalakítják mechanikus adagolósra ugyan ennyiért, és amiket látok meg hallok sokkal jobbnak mondják a mehanikusat.  

schausson Creative Commons License 3 napja 0 0 10647

Köszönöm szépen a választ!

Tdci motor van benne,különös az hogy még csak 93000 km van a gépbe.Persze bármi el tud romlani.

Ja az indulással soha nincs egyébként gondom mindíg beindúl,csak ha 60 fok felett van akkor hibejelzéssel indúl.Viszont ha hidegen indúl bármennyit tudok vele menni.

Közben gondoltam arra is nem levegőt szív -e.

InventorCat Creative Commons License 4 napja 0 0 10646

Szia!

Ha TDCI, akkor valószínűleg valamelyik injector szivárog a résolajcsövön keresztül és indítózáskor nem tud felépülni a rendszer nyomás. Megfelelő helyen meg tudják mérni a résolajcsövön kijövő gázolajat és ha egyik jobban engedi, akkor fel kell újítani. Ha nem TDCI, akkor vagy az adagoló van elkopva, vagy az injectorok túl korán engedik el a nyomást. Ezek a hibák szoktak meleg motornál jelentkezni. Vész esetén egy kis hidegindító spray segít beindítani, de ez nagyon veszélyes, nem ajánlom.

Előzmény: schausson (10644)
zka1979 Creative Commons License 4 napja 0 0 10645

Sziasztok!

Lenne egy butácska kérdésem. Van egy 2011 ford transitja a cégnek amivel dolgozom és egy fura dolgot művel.

Minden elektromos rendszer a műszerfalon, ( napi számláló, magnó, elakadás jelző, stb) csak gyújtáson hajlandó működni.

Ennek lehet szerepe abban hogy a két akksiból csak az egyik van bekötve? mégpedig a hátfal felőli.

Sajnos én nem ismerem ezt a típust mert inkább peugeottokat és mercedeseket vezettem idáig.

Segítségeteket előre is köszönöm!

schausson Creative Commons License 4 napja 0 0 10644

 

Üdv mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni,ugyanis van egy 2005 ford transitom,és az a jelenség van,hogy 60 fok alatt tökéletesen megy az autó és bármikor ujra indítom megy rendesen,viszont ha 60 fok fölött leállítom,csak villogó  izitólámpával hajlandó újra indulni.

Ilyenkor meg kell várnom mig visszahűl.

Esetleg nincsen-e valakinek ötlete mi történik?

nagykunsági Creative Commons License 5 napja 0 0 10643

Elvileg minden normális autónak így kellene működnie. 

 

Persze ez alól kivétel a Ford, mert ugye még a 2008-as gyártásúnál sem működik.

 

Én ezért köttettem át mechanikusan. 

 

Ezek a fordok elektronikailag analfabéták. 

Előzmény: Freiza (10640)
InventorCat Creative Commons License 6 napja 0 0 10642

Egy kollégámnak Ausztriából behozott Ford Focusánál volt így bekötve a világítás. Gyanítom hogy az ottani szabályok miatt. Én személy szerint eléggé Transit mániás vagyok, úgyhogy nem tudok elfogulatlanul nyilatkozni. :) 

Előzmény: Freiza (10640)
Kutyka Creative Commons License 6 napja 0 0 10641

Üdv Neked is! :)

Előzmény: Bemapóka (10638)
Freiza Creative Commons License 2015.06.23 0 0 10640

Szevasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy a 2006-tól 2013-ig gyártott szériáknál, Trend felszereltségnél a világítás automatikusan bekapcsolódik a gyújtás ráadásánál, indításnál, vagy nem normális a dolog? (A lámpák, helyzetjelzők világítanak ugye, de a műszerfal, és a világítás visszajelzője akkor nem, csak ha rendesen rákapcsoljuk.)

 

Egyébként ha már témánál vagyok, mennyire bevált Fordok az említett szériák?

InventorCat Creative Commons License 2015.06.23 0 0 10639

Hali! Az izzító villogása az adagolóval kapcsolatos hibát jelez és az ECU önvédelemből veszi vissza a teljesítményt. Ki kell olvasni a hibakódot abból derül ki pontosabban.

Előzmény: Garaba9 (10637)
Bemapóka Creative Commons License 2015.06.22 0 0 10638

Ödv! Új vagyok itt. Mindenkinek szép estét előre is és sok sok km-t a Trafójába :)

Garaba9 Creative Commons License 2015.06.22 0 0 10637

Helló! Ford transit 2005-ös 100LE 2000ccm. Menet közben kivillan az izzítás jelző és a teljesítmény lecsökken. Újraindítás után minden jó! Tud valaki valamit erről? Köszi!

di30 Creative Commons License 2015.06.21 0 0 10636

Üdv.

10 éves ponyvás Transitot egy újra cserélném, van valakinek az új 155 LE-s típussal tapasztalata és megosztaná? Előre is köszönöm.

Beldar Creative Commons License 2015.06.19 0 0 10635

"Az adagoló komputerének kiolvasásáról semmit nem tudnak."

Azért ez ciki egy márkaszerviztől szerintem.

Előzmény: kapudepo (10631)
bobalya Creative Commons License 2015.06.18 0 0 10634

Köszi. Közben lokalizáltam, hogy nagyjából a pohártartó mögött hallom valahol.

Előzmény: trafo2000 (10633)
trafo2000 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 10633

A fűtés belső levegő keringtető csappantyút egy vákumdob működteti,az ereszt át.Van egy t elágazó a generátor után,onnan megy a fékhez,a másik meg be a fülkébe.Azt kell lekötni.

Előzmény: bobalya (10632)
bobalya Creative Commons License 2015.06.17 0 0 10632

Járó motornál a műszerfal jobb oldala alól halk sziszegő hangot hallok. Már próbáltam kiszűrni motortér felől is, meg bentről is, de nem jövök rá mi lehet. Ötletek, ami ilyet csinálhat?

99-es 2,5d.

kapudepo Creative Commons License 2015.06.15 0 0 10631

Voltam márkaszervizben hibakódot olvastatni. Semmi. Azaz, hogy alapjáraton az 1. hengerben néha nincs befecskendezés. Az adagoló komputerének kiolvasásáról semmit nem tudnak. Viszont meg lett az erőtlenség oka: a szervoszivattyú fölött , a cooler és a beömlő csonk között lévő gumicső volt elrepedve, itt ment el a turbonyomás. Lehetne is rendelni ilyen csövet 18 ezerért. Inkább vettem 4 ezerért bontottat ...

Előzmény: Beldar (10626)
szódásbácsi Creative Commons License 2015.06.11 0 0 10630

Nekem 98-as, szintén Bosch adagolóssá alakított 2.5 TD-m van.

Az enyém még cifrábban szórakozik velem. Télen, hidegben van turbó, nyáron, melegben pedig nincs.

Nekem ez utóbbi esetben 110 körül alakul a vége (190-es típus, 15 collos kerékkel). Télen, ha jobb passzban van, akkor viszont a 130-at is eléri. Ráadásul úgy, hogy 90-től 5. fokozatban érezhető gyorsulást produkál, még emelkedőn is. 

Bár, mostanában már azért nem annyira, de végülis mikor megvettem 9 évvel, meg kb. 130 ezer kilométerrel ezelőtt, akkor sem volt már nagyon penge a motorja. Az egyik hengerben már akkor is rendesen lötyögött a dugattyú (gondolom a döglött porlasztócsúcs miatt, ami inkább pisilőcsúcs volt, és lemosta az olajat a hengerfalról.) De gondolom olyan, hogy csak kicserélünk egy dugattyút, olyan nincs, mert ha már megbontjuk azt a motort, akkor már kell még egy kis ezmegaz, úgyhogy egyelőre marad így.

Előzmény: darude1 (10604)
Beldar Creative Commons License 2015.06.11 0 0 10629

Az összetanítással nem volt gond, különben be sem indult volna. Csak az immo miatt volt szükség rá.

Az a sok kód valószínűleg akkor keletkezett, amikor megragadt a szabályzó előtöltésen és felizgatta magát a vezérlő, hogy valami baj van. Azóta dolgozik az autó szépen, elvileg az ereje is megvan, bár én azóta nem vezettem. Füst nincs, nem is volt, picit keményebben jár ugyan, de az nem gond.

Tudtok ajánlani jó adagolóst Mohács-Pécs környékén?

A kiműtöttet fel kéne újítani, garancia is kéne rá. Tudom általában fél év a garancia, de ennek mennie kéne felújítás után 200e km-t, azt meg fél év alatt még az a cimborám se nyomja le aki március eleje óta a zsír új Masterébe 90e km-t tett.

Előzmény: susmus00mk3td (10627)
kapudepo Creative Commons License 2015.06.10 0 0 10628

Köszi! Holnap kiolvastatom, majd ezt viszem magammal. Azt a bizonyos pdf-et honnan lehetne letölteni?

Előzmény: Beldar (10626)