Veterán: Volga M24

Az első privát Volga

Az M24 24-es Volga kora és gyártott mennyisége jóval nagyobb hazai állományt indokolna. A kevés túlélő közül egy igen eredeti állapotút látunk, érdekes színben.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
transitosimi fél órája Creative Commons License 10096

  Szia.

Rakj,vagy rakass be központi zárat,olcsó riasztót,ami tudja vezérelni,és már nem is kell a kulcsot koptatnod.

Nem drágák ezek a kütyük,és viszonylag sokat bírnak.

Előzmény: zénó75 (10093)
kljr 10 órája Creative Commons License 10095

Újabb infó?

Előzmény: kalkkft (10075)
kljr 10 órája Creative Commons License 10094

Nekem egy ügyeskezű kulcsmásolós csinált csippetlent (1 óra) (az immos 10-zel több lett volna), és mondta ha akarok immost csináltatni, akkor a kulcsrészhez azt vigyem amit másolt. 

Előzmény: zénó75 (10093)
zénó75 11 órája Creative Commons License 10093
Ajjaj ,a kulcsra nem is gondoltam, ha jobban belegondolok eléggé kopott az is . Lehet azt csináltatni adott zárhoz ? (ráadásul benne van a csipp is)
Előzmény: szódásbácsi (10092)
szódásbácsi 12 órája Creative Commons License 10092

Itt látni, hogy a vájatok nincsenek egy vonalban,

 

Ezért a pöcök nem tud rendesen becsúszni a helyére, azért nem fordul el a fészkében az egész zárbetét

 

Ja, és a készlet (Cromax)

Előzmény: szódásbácsi (10091)
szódásbácsi 13 órája Creative Commons License 10091

Én már több Fordnál is neki akartam állni ugyanez a hiba miatt a zárjavításnak, de végül egy új kulcs csodákat művelt.

Elég egy nagyon pindurka kopás a kulcson annál a résznél, aminek nem lejtősnek, hanem az "élére" merőlegesnek kell lennie, és már nem tud besüllyedni a csap a lamella hornyába. Természetesen ez a leginkább használt zárnál jelentkezik először, mert ugye a lamella belseje is kopott már egy pindurkát, ami tovább növeli a "holtjátékot".

Amúgy kapható felújítókészlet, jó drágán, de lehet, érdemes szakszervízben érdeklődni, hogy adnak e el darabonként alkatrészt a zárhoz.

Nekem is a képen a fekete kulcs már nem nyitotta a vezetőoldali ajtót, csak a másikat, látszik is, hogy azon a részen, ami az "1"-jelű lamellát forgatná, a sarka már kicsit kopott.

 

 

A piros pedig a kopásmentes (egy másik autóé, mert más a lamellák sorrendje). 

 

 

Előzmény: zénó75 (10089)
pajaci 1 napja Creative Commons License 10090

Üzemanyag rendszer dugulás?

Előzmény: ibazsa (10087)
zénó75 1 napja Creative Commons License 10089
Azért van még egy kis gondom,(nehogymár jól érezzem magam) a bal ajtón behalt a zár nem nyitja a kulcs . Mit lehet vele csinálni?van e hozzá valami javítókészlet ,vagy zárbetét ,vagy valami ilyesmi? Vagy teljes zárszerkezet csere lesz a vége? A kulcsal nincs gond mert a jobb oldalt nyitja.....
zénó75 1 napja Creative Commons License 10088
Na megoldottam (remélem) az önindító problémát,fújtam féktisztítót a gyújtáskapcsolóba és az önindító kábeleket leszedtem és egyesével felcsiszoltam az érintkező felületeket(meg ott is bőven féktisztító)na azóta pöcc röff .remélem csak ez volt a gond.Köszi mindenkinek a segítséget. :)
ibazsa 1 napja Creative Commons License 10087

Tisztelt márkatársak!

Segítséget szeretnék kérni ,ugyanis fél éve küzdök a Transitommal.

97-es évjáratú 2,5 sima dízel aminek teljesen rendszertelenül 

elkezd dadogni a motorja és néha leáll,de ha várok kb fél órát

mintha mi sem történt volna megy tovább.És persze a szerelőnél soha nem produkálja 

a hibát.Messzebbre így nem merek elindulni vele,mert nem tudom mikor áll le .

Néha 10 km után,máskor meg 100 km után csinálja. Valakinek van ötlete hogy mi lehet a baj?

Előre is köszönettel : Balázs

Beldar 2 napja Creative Commons License 10086

Nálunk is P0404. De még nem cseréltünk EGR-t ... Nincs még meg a hiba oka?

Előzmény: misiatimeli (10084)
.357 2 napja Creative Commons License 10085

A thesiben is így van -2.4JTD-. Leömlő után 1dob ami a katalizátor és egy végbob -zajcsökkentés- Az újabbakban -multijet- részecskeszűrő van.

 

2001 után minden dizelben van katalizátor vagy részecskeszűrő. EGR meg a 2001 előttiekben is van. --EURO III/IV szabvány--

Előzmény: Beldar (10081)
misiatimeli 3 napja Creative Commons License 10084

igen ugyan ez a hibakod?

Előzmény: Beldar (10083)
Beldar 3 napja Creative Commons License 10083

P0404 a kód?

Előzmény: misiatimeli (10082)
misiatimeli 3 napja Creative Commons License 10082

üdv mindenkinek 2,2 tdci motoros transiton cseréltem egr t és a motorkontrol lámpát törölve második inditásra ujbol visszajön a hibakod  meg ojat csinál az auto hogy leállitasnál az eger össze vissza jár kétszer háromszor és utana zár be vagyis szerintem nem tudja mikor kell bezárjon valakinek ötlete ?

Beldar 3 napja Creative Commons License 10081

Na a másik ... A motor után közvetlenül van 1 dob, aztán csak leghátul. Létezik, hogy nincs kata? :O

Előzmény: .357 (10079)
.357 3 napja Creative Commons License 10080

Nálam egy más típusú de elektromos motor vezérlésű autónál csak az egr nyílás 30%-os mértékű szűkítését nem veszi észre az ECU

Előzmény: .357 (10079)
.357 3 napja Creative Commons License 10079

Pontosan nem tudom, de más típusú (de fullelektromos vezérlésű)hobbi autómon egy nap kísérletezgetés után jutottam erre. Sajnos ez hátránya az elektromos motorvezérlésnek, nem olyan egyszerű kiiktatni EURO szabványos dolgokat mint a régebbieken ((ezért van pl munka autónak egy 96-os szívódizel tranzitom))

Ezeken már csak a chiptuningos segít és akkor már nem kell dugózni sem és a katalizátor vagy részecskeszűrő is kiszedhető......viszont jó tudni, hogy ezeken a spéci dizeleken a gyors bemelegedésre és alacsony fogyasztásra jelentősebb hatással van pl az EGR és a turbót is alacsonyabb hőfokú gáz éri.

 

Ha csak az egrt dugózod akkor dugulhat a koromtól a katalizátor ami károsan hat a turbónak......minden mindennel összefügg.

Szerintem  ezeken a "fostalicskákon" inkább nem érdemes kiiktatni semmit --működjön minden jól((vegyél új alkatrészt))-- VAGY minden ilyet kiiktatni plusz átalakítani még mechanikus adagolósra. :)

Előzmény: Beldar (10074)
zénó75 3 napja Creative Commons License 10078
Én is gondolkoztam csipptuningon,de olyan sokba került volna mintha megvettem volna az új egr-t kedvezménnyel :) most ideiglenesen úgy van megoldva (kb. 20 évig :) ) az enyémen hogy két egr van benne ,az egyik van a helyén, a másikra meg rá van dugva a csatlakozó az "veri át" a compit.....
Előzmény: .357 (10073)
zénó75 3 napja Creative Commons License 10077
Nem fog működni, anno trafó mester is leírta .én nem értek hozzá de olyasmit írt nekem amit .357 is leírt most.....
Előzmény: Beldar (10072)
kljr 3 napja Creative Commons License 10076

Holnap járok Szfv felé. 06harminc9négy9hét5ötkilenc

Előzmény: kalkkft (10075)
kalkkft 3 napja Creative Commons License 10075

Sziasztok, tranzitom megadta magát, motor indul pöccre, 10 secig megy, felpõg 3-4000-ig motorhiba lámpa kigyulad, utána leáll, Szerintetek adagoló vagy turbó lehet , lucas epic csoda van rajta, előre is köszi a hozzászólásokat, esetleg szfvár környéke vki szervíz, sürgős lenne, tüzépes autó

Beldar 3 napja Creative Commons License 10074

MAP szenzor nem csak a beömlő levegő nyomását figyeli? Vagy konkrétan az EGR utáni szakaszt lesi?

Előzmény: .357 (10073)
.357 4 napja Creative Commons License 10073

Szerintem nem fog működni mert a MAP szenzor érzékeli (áramlási értékek), hogy zárva és vissza csatolás az ECU-nak --hiba--Egy megoldás, hogy Chip tuningos módosítja az ECU szoftvert úgy, hogy nem fog nyitni az EGR (30-70eFt)

Előzmény: Beldar (10072)
Beldar 4 napja Creative Commons License 10072

De ha jól veszem ki, Te már a rossz EGR-t akartad dugózni. Mi a mostani rosszat kicserélnénk, hogy ne legyen hibakód és az újat dugóznánk le. Annak működnie kell, nem?

Előzmény: zénó75 (10071)
zénó75 5 napja Creative Commons License 10071
Olvasd vissza az én itteni hozzászólásaimat,sajnos nekem nem jött be.
Előzmény: Beldar (10070)
Beldar 5 napja Creative Commons License 10070

Van valakinek tapasztalata EGR ledugózással kapcsolatban? 2.2-es TDCi-n kellene végrehajtani a dolgot. Elvileg katalizátor nincs rajta. Csak 2 dobot láttunk.

kljr 5 napja Creative Commons License 10069

Akkor is ki kell szedni, szét kell kapni. 

Előzmény: zénó75 (10068)
zénó75 6 napja Creative Commons License 10068
Bocsánat de egy talán lényeges dolgot nem említettem azt hogy amikor összezárom a két csavart egy ember ül a fülkében és indít...
zénó75 6 napja Creative Commons License 10067
Na akkor megint nem tudom hogy mi lehet a gond ,ugyanis amikor csavarhúzóval összezárom a két felső nagy csavart (ja és a fülkében valaki indítózik teljesen normális módon indul a motor ,és rendes hangok jönnek a motorból gondolom azt meghallanám ha beragadna... Tehát ma úgy indítottam be ,hogy egy ember indiítózott a fülkében én meg alatta összezártam.

Előzmény: kljr (10066)