Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
tipy 12 órája Creative Commons License 10400

Üdv!

2007 Transit automata ajtózárást ki lehet-e valahogy kapcsolni?

Köszönettel.

trafo2000 13 órája Creative Commons License 10399

Dugulásjelző.Egy faszság.Ne foglalkozz vele.

Ez mire jelezné hogy eldugult a szűrő,vége is a dalnak.

Előzmény: kiwer (10398)
kiwer 15 órája Creative Commons License 10398

Előzmény: kiwer (10397)
kiwer 15 órája Creative Commons License 10397

Sziasztok

 

A képen látható Mütyürnek mi a neve? és mi célt szolgál?

 

Köszi..

pajaci 1 napja Creative Commons License 10396

Végeredményben jól végződött.

 

A rendőrség futni hagyja a 241-gyel száguldó furgonost

Nem vizsgálták ki a Ford Transit-tulaj ügyét, akit először 300 ezer forintra bírságoltak, mert állítólag sebességrekordot állított be Budapesten. Tovább »

forrás: totalcar.hu

BFerri 2 napja Creative Commons License 10395

Az olajnyomást kevesled, vagy késve jön meg az olajnyomás? Ha késik, akkor az olajszűrőt kell először kicserélni, lehetőleg gyárira.

 

Feri

Előzmény: ft150 (10391)
BFerri 2 napja Creative Commons License 10394

Én raktam bele olajnyomásmérőt, szerintem hasznos. Amikor nagyon meleg az olaj, a miénken is lemegy alpjáraton 1 bar alá., kb. 0,9-re, de a lámpa nem gyullad ki. Kis gázra 2 körül, nagy fordulaton 4 körül van, 2 év, kb. 20 000km alatt semmit nem romlott. Nem biztos, hogy nagyon aggódnod kell. Ha lesz olajnyomásmérőd, tudod követni az állapotát.

 

Feri

Előzmény: ft150 (10391)
kljr 2 napja Creative Commons License 10393
Subaher1 2 napja Creative Commons License 10392

Kedves fórumozok!

KERESEK!

Szimpla Kerekes 2005 évjártú 115/350 Platos Ford Transitomra Diferenciálművet.
4.63-as!!

 

 

ft150 5 napja Creative Commons License 10391

Üdvözlet!

 

Mértem olajnyomást,melegen 0,8 bar volt,nagyon kis gázadásra felugrott 2-re,nagy gázon majdnem 4.

 

Olajgombát cseréltem.Eddig elégedett voltam,ma este mentem vele 30 km-t,mikor megérkeztem ugyanazokat a tüneteket produkálta,mint korábban.

 

Úgy látszik mikor mértem mégsem melegedett fel teljesen,pedig a hőmérő szerint üzemmeleg volt,sokszor indítottam,olajnyomás mindig 0,8 körül volt.

 

Most azt tervezem,h meghosszabítom az olajnyomás-mérő csövét,hogy beérjen a fülkébe és így megyek vele vagy 30km-t.

 

Vélemény?

Beldar 5 napja Creative Commons License 10390

Ilyen rövid lenne? 

 

Nálunk egy (forgalmi szerint) 75 lovas 2.4 tddi van de szerintem jobban megy,  mint 120 és a hangja is szép. 3 tonnával negyedikben mássza a 10%-os hosszú dombokat. Mondjuk fordulatszámmérő nincs... 

Előzmény: cs!rke (10382)
kljr 2015.01.21 Creative Commons License 10389

Egy próbát megér.

 

Előzmény: kiwer (10387)
susmus00mk3td 2015.01.21 Creative Commons License 10388

Van persze, sőt duplakerekes dobozos is van :) mondjuk ott már rövidebb a híd is.

Előzmény: cs!rke (10386)
kiwer 2015.01.21 Creative Commons License 10387

Gázolaj van mert a nyomócsövek fent meg lettek lazítva, és csorgott alóla az olaj

 

Megéri egy hibakód olvasással kezdeni?

Előzmény: kljr (10381)
cs!rke 2015.01.21 Creative Commons License 10386

Dobozosban is van hatcsavaros 2000 előtt? Vagy csak platósban van?

Aláfekvés biztos meglesz, csak jobb most kérdezni, mint alatta fekve. :)

Előzmény: susmus00mk3td (10384)
susmus00mk3td 2015.01.21 Creative Commons License 10385

Egyébként bontóban amíg hídban van /vagy visszaakasztattatod két csavarral egy hídra/, egy jelet teszel difi tányérjára meg fékdobra és mindkét dobot forgatva a difi míg egy telit fordul a dobok 4,1x fordulnak.  így lehet legegyszerűbben leellenőrizni.   Talán az életben nem fog egy ilyen difi elkezdeni búgni olyan használat mellett amire neked is kell, ha olajszint rendben van /ezért írtam az új szimeringet ha már lent van, pláne ha látszik olajkönny :)/.

A kardán tányér csavarjaihoz nem árt 1-1 csepp oldható menetrögzítő, gyárilag is van.

Előzmény: cs!rke (10382)
susmus00mk3td 2015.01.21 Creative Commons License 10384

De mondom megint, hat csavarosnál a 4.56 a leghosszabb sajnos, ezt az öt csavarosnál tudod csak megoldani.

Én is csak szerszámokat viszek az enyémmel /5 személy+teher/  nyilván csak számokat írva nem mindegy hogy 85-nél vagy 100-nál pörög ugyanannyit a motor.   80 lovas szívó gyönyörűen, dinamikusan ment a hosszú difivel, élmény volt vele autózni.

Előzmény: cs!rke (10382)
susmus00mk3td 2015.01.21 Creative Commons License 10383

Kardán leköt, difi csavarjai /anyái/ leszed(közben vagy lecsorgatod miközben már ki van mozdítva, vagy kiszivattyúzod előtte, mert leeresztő csavar nincs, csak betöltő ami egyben szintellenőrző) és a komplett difit cseréled, ez a legegyszerűbb.  Tömítést vagy óvatosan egyoldara igazítod/lefejted a felületről, vagy vágsz másikat, illetve veszel.  Nem negy baj ha veszel mindjárt szimeringet is oda, mert akkor soha többet nem fog már nekiállni szivárogni :)  

Persze kapsz kúp és tányérkerék párt is pl Cromaxban, de az 60-80k körülbelül és amint írtam 25k körül kapsz komplett bontott difit.   A lényeg hogy a hosszú 4.11-es és a szívó is szépen megy vele, sokkal jobb mint a rövidebb "erőgép" stílus.

 

https://cromax.hu/280000000-differencialmu/280920000-differencialmu-es-alkatreszei/280920282-differencialmu-alkatreszei/?kereso_modell=38&kereso_marka=Ford

Előzmény: cs!rke (10382)
cs!rke 2015.01.21 Creative Commons License 10382

Ez jó. A mostani 2001-es, duplafülkés, platós (125 ló, tdde) talán padló gázon hajlandó lenne 120-at menni, de sajnálom. Autópályán is 100-110 a max, de szerencsére ritkán járunk autópályán, és nincs is szükség ekkora sebességre. Inkább az országúti utazósebességen (70-90) pörögjön minél kevesebbet. A motornak is jót tesz, meg a fogyasztásnak is. Nem platós lenne, szóval a teherbírás sokadlagos kérdés. 6 ember, meg szerszámok, kisgépek, aztán kész.

Egyébként cserélni a hidat kell, vagy csak a difi belsejét?

Előzmény: susmus00mk3td (10378)
kljr 2015.01.21 Creative Commons License 10381

Az elmúlt hetek nagy hidegeiben kicsapódott a paraffin a gázolajban, eltömítette a szűrőt, és nem megy át rajta a gázolaj.

 

(Ez a rendelkezésre álló adatok alapján csak feltételezés, ami évszázados megfigyeléseken alapul).

Előzmény: kiwer (10380)
kiwer 2015.01.21 Creative Commons License 10380

Sziasztok

Van egy FORD TRANSIT 2.0 TDCi 125LE

Kb 2 hete lett leálitva az autó hibamentes üzemeléssel, de most nem indul el valami miatt.

Hidegindítót befújva rögtön indul, de csak addig jár a motor amíg el nem égeti.

Már próbáltuk behúzni de semmi pöffentés, szervizlámpa nem világit.

Mit érdemes megnézni rajt?Mi lehet a probléma?

 

 

susmus00mk3td 2015.01.20 Creative Commons License 10379

6 csavarosban nincs sajnos hosszabb difi a 4.56-nál.

Előzmény: csikágó81 (10376)
susmus00mk3td 2015.01.20 Creative Commons License 10378

3100-at forog az enyém 120-nál /15" kerekek/.    Ha 120 felett még megy szívó létére, akkor hosszú difis.

Szerintem ne az döntsön ha veszel, 20-25 közt manapság már hozzá tudsz jutni egy difihez.

A felfogató csavarjain van egy fém tábla amibe bele van ütve, drótkefézés után leolvasható a 4.11, az a leghosszabb.

Előzmény: cs!rke (10377)
cs!rke 2015.01.20 Creative Commons License 10377

Erősen gondolkozom egy 6 személyes, dobozos teherautó besorolású, 2000 előtti Transiton. Munkásoknak lenne bejárásra, meg melóhelyre kijárásra, szóval nem ártana, ha az enyém viszont hosszú difis lenne. Honnét lehet felismerni? A difin rajta van az áttétel? Mennyit kéne pörögnie (ha van egyáltalán fordszámmérő benne), Mire kéne ügyeljek? Ja, persze olcsón akarom megúszni! :D

csikágó81 2015.01.20 Creative Commons License 10376

sajna 6 csavaros akkor veszett az ügy ? ne is álmodjak hosszú difiről?

Előzmény: cs!rke (10375)
cs!rke 2015.01.20 Creative Commons License 10375

A kerekeken.

Előzmény: csikágó81 (10374)
csikágó81 2015.01.20 Creative Commons License 10374

Köszi a gyors választ, de ezt a 5-6 csavaros dolgot nem értem hol kell megszámolni az 5-6 csavart?

Előzmény: susmus00mk3td (10370)
susmus00mk3td 2015.01.19 Creative Commons License 10373

Én is csak itt tanultam ám meg :)    Igazán nincs mit.

Előzmény: ksyy (10372)
ksyy 2015.01.19 Creative Commons License 10372

4 db csavart lazitottam az adagoló keréken és a középen levő csavarral fordítottam kicsit balra. Szerelő összejelölte,így láttam a különbséget. Most jobban indul és mintha kicsit "rugalmasabb" is lenne. De persze most nincs hideg. Úgy néz ki eladós lesz mert nincs rá fuvar így feleslegessé vált. Nem akartuk úgy eladni,hogy inditási gondok legyenek. Köszönöm a szakmai segítséget.

Előzmény: susmus00mk3td (10371)
susmus00mk3td 2015.01.19 Creative Commons License 10371

Az adagoló fixes, a három darab csavart lazítod fel és úgy tudsz jobbra és balra is állítani. Emlékeim szerint szemből nézve jobbra kell tekerned (motor forgásirányból derül ki), de minimálisat, előtte ne felejtsd összejelölni.

Előzmény: ksyy (10367)