Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
szódásbácsi 7 órája Creative Commons License 10168

Van a rövid, ez lehet alacsony, közepes, illetve extra magas.

Van a hosszú (3m hosszú a raktér), ez lehet középmagas, illetve extra magas.

Továbbá van a Jumbo változat, ami méghosszabb, de azt nálunk nem forgalmazták, a HaHu-n néha feltűnik egy-egy kintről behozott példány.

Előzmény: WooDoo (10166)
susmus00mk3td 9 órája Creative Commons License 10167

Én csak azt írom amit itt olvastam.   Hajlamosak az emberek azt írni a leghosszabb... ami nem fedi a valóságot.  

A leghosszabb Jumbo névre hallgatott, keresgéltem neked mérettáblát, de nem találtam hirtelen.  Ha kell van egy gyári kiskönyvem, abból ki tudom lesni neked a hosszméreteket/ tengelyméreteket.

Előzmény: WooDoo (10166)
WooDoo 13 órája Creative Commons License 10166

Az 1995-2000 között gyártott Transitokból csak rövid és hosszú kivitel létezik, vagy van azokból is közép vagy extra hosszú? 

trafo2000 26 órája Creative Commons License 10165

Ez már független.

Előzmény: WooDoo (10163)
trafo2000 26 órája Creative Commons License 10164

Adagoló konyec.Vagy csere vagy felújítás.

Előzmény: madaras73 (10162)
WooDoo 29 órája Creative Commons License 10163

A merev első hídtól és a laprugóktól én is tartok, de mivel csak nyaraláshoz használnánk, gondoltam ki lehet bírni. A difit kicserélték 5 csavarosra, ha jól sejtem akkor a fogyasztásnak kicsit kedvezőbbnek kellene lennie...

Ez a 94-es hosszú tengelytávú Transit is merev hidas még?

http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/ford-ford-transit-9-sitzer-bus-guter-zustand-bottrop/199498535.html?origin=PARK

 

Elég szépen néz ki, itthon nem nagyon lehet ilyen állapotút találni. 

Előzmény: szódásbácsi (10161)
madaras73 29 órája Creative Commons License 10162

Sziasztok!

Egy kis segítséget  tanácsot szeretnék kérni.Van egy 98-as tansitom elektromos adagolós.    A napokban elkezdett menetközben le állni a motor kigyullad a motor lámpa és leáll minden.Akkor én megállok vele gyujtás le ujra inditok és megy tovább. Nem rángat nem akadozik csak le áll.Elsőre üzemanyag szürőt cserélek de szerintem ettől komolyabb a baj.Én még az elektronikára gondolok hogy nem e az kergült meg.Ha igen lehet azt javítani javítatni és hol?Segítségeteket előre is köszönöm.

szódásbácsi 30 órája Creative Commons License 10161

Volt ilyen Transitom. 2000-től 2006-ig.

1990-es 70 Lóerős, hosszú, magas (csak zárt furgon volt, nem ablakos.)

Boldog voltam, mikor sikerült megszabadulni tőle.

Bár volt 2 nagyon előnyös tulajdonsága: Ezeknél a hosszú bódés is még rövid tengelytávval készült, ezért sokkal kisebb a fordulóköre, valamint télen, hóban is sokkal használhatóbb, mint az utána következő típusok.

Amúgy elöl laprugós, merevhidas, ami a lelket is kirázza az emberből, meg a csapszeget is zsírozni kell, ha még nincs szétkopva/berohadva, meg már az ehhez a szériához való alkatrészek is kifutottak.

Az enyémnek a végsebessége az max. 90 km/h volt, állandó 10 literes fogyasztás mellett. (A mostani, az 1998-as 8 alatt is kijön ésszerű vezetésmód mellett.)

A döntés végülis a tied, te tudod, mennyire mazochista alkat vagy, de én magamnak mindenképp egy 1995-2000 közötti darabot néznék. (Legalábbis használni.)

 

Előzmény: WooDoo (10160)
WooDoo 2 napja Creative Commons License 10160

Van egy másik kiszemelt Transit is, ezt most újítják fel, már csak a kárpitozás van hátra, meg az osztókör módosító, mert  a képen látható Mangels felnik lesznek rajta. 91-es a járgány, 6 személyre vizsgáztatva, friss műszakival 700e lesz az ára.

WooDoo 2 napja Creative Commons License 10159

1 milla környékén  már itthon is láttam egész kulturált 20 év körüli Transitokat. Szerdán vagy csütörtökön ki kell vinnünk egy szállítmány alkatrészt Hollandiába, pont útba esik Frankfurtnál ez a felnyitható tetős Transit, egy próbát megér, bár feltűnően olcsó.

 

http://ww3.autoscout24.de/classified/259934333?smid=TAF-SM-TL-S&

Előzmény: trafo2000 (10158)
trafo2000 3 napja Creative Commons License 10158

Képen szépnek tűnik,itthon nem találsz ilyet,még álló fűtés is van.Viszont azt írja hogy négy személyes.

Előzmény: WooDoo (10156)
trafo2000 3 napja Creative Commons License 10157

Amikor jár a motor és eléri az üzemi hőfokot egy gomba ad neki áramot.

Igen.

Előzmény: TransitRobi (10155)
WooDoo 3 napja Creative Commons License 10156

A 9 személyes alacsony tetős Transitból elég jó a kínálat, arra gondoltam veszek egy felnyitható Westfalia tetőt rá, és meg is van a kempingbuszunk. De ha ugyan annyit fogyaszt a magas tetős Transit is, akkor nem éri meg a drága felnyitható tetővel kínlódni. Végül is találtam már egy 9 személyes, extra magas rövid Transitot, csak a 4800 eurós árat kicsit sokallom.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-transit-hochdach-mit-rollstuhlrampe-taximeter-coswig-sachsen-bei-dresden/197658426.html?origin=PARK

Előzmény: trafo2000 (10154)
TransitRobi 3 napja Creative Commons License 10155

Sziasztok,

 

bosch adagolónál van egy előtöltés állító termosztát. A kérdésem az lenne, hogy ennek folyamatosan kapnia kell a  12 v-ot vagy csak gyújtásnál? Továbbá, hogy a működése úgy van, hogy hidegben húzza a bovdent és ezáltal a kart, melegben pedig kiengedi? 

 

Előre is köszönöm a segítségeteket.

 

Üdv

trafo2000 4 napja Creative Commons License 10154

Semmi különbséget nem érzek a félmagas és az extra magas között.

Előzmény: WooDoo (10153)
WooDoo 4 napja Creative Commons License 10153

Kb. menyi többletfogyasztással lehet számolni a magas tetős Transitoknál? Gondolom a középmagas nem sokkal torkosabb mint az alacsony, de a legmagasabb kivitelnél már esetleg jelentős is lehet a különbség. 

 

Az oldalszelet mennyire veszi észre a legmagasabb tetős Transit? Ha elmegy mellettem egy kamion, nagyon megbillen? Én annyira nem félek tőle, de a barátnőm is vezetné időnként a kisbuszt, és ő ijedősebb..:)

szódásbácsi okt. 14. Creative Commons License 10152

Talán a 2,4 TDDi (Ez még nem közös nyomócsöves.) Mondjuk kicsit gyengébbek, mint a "modernebb" TDCi motorok, de ha mégis adódna valami gond, olcsóbban javítható.

Előzmény: WooDoo (10151)
WooDoo okt. 13. Creative Commons License 10151

A 2000 után gyártott Transitokban melyik a legkevésbé problémás motor? 

trafo2000 okt. 11. Creative Commons License 10150

Nem tudod.Vidd adagolóshoz,25-30 ezer forintért kicserélik az összes tömítést,perselyt,rendbe teszik.

Előzmény: TransitRobi (10143)
trafo2000 okt. 11. Creative Commons License 10149

Nem működik,az egy fasság a fordtól.

Előzmény: szódásbácsi (10139)
zénó75 okt. 11. Creative Commons License 10148
Most már ezt is tudom:) nagyon szépen köszönöm a segítséget:)
Előzmény: szódásbácsi (10147)
szódásbácsi okt. 10. Creative Commons License 10147

Csak annyit ír, hogy:

-kapcsold ki a gyújtást

-tartsd benyomva a sárga gombot 3 másodpercig

-indítsd be a motort, adj 5 másodpercig padlógázt (másik helyen 4000-es fordulatot írnak, ha van fordulatszámmérőd)

-ellenőrizd a dugó helyzetét :

zöld:nem kell cserélni

színtelen (tiszta), vagyis valahol középtájon van: csere a következő szervíz alkalmával

piros: csere

Előzmény: zénó75 (10146)
zénó75 okt. 10. Creative Commons License 10146
Ajjaj .....én még oroszul tanultam (legalábbis ott voltam az órákon :) )
Előzmény: szódásbácsi (10142)
Kutyka okt. 10. Creative Commons License 10145

Meg szeretném kérdezni a hozzáértőket, hogy 1991-es Transit-ra a gyári malomkerék kormány helyett rá lehet tenni Pl. Escort vagy Orion vagy valami más korabeli Ford modell kormány kerekét?

TransitRobi okt. 10. Creative Commons License 10144

Előzmény: TransitRobi (10143)
TransitRobi okt. 10. Creative Commons License 10143

Sziasztok,

 

transit adagolóm hátsó részénél (képen be van keretezve) szivárog a gázolaj. Az lenne a kérdésem, hogy megbonthatom-e ott az adagolót, hogy kicseréljem a tömítést, anélkül, hogy szétesne vagy nem tudnám visszarakni a hátulját.

 

 

szódásbácsi okt. 9. Creative Commons License 10142

A kézikönyv szerint így kell ellenőrizni: http://www.manualslib.com/manual/641754/Ford-Transit.html?page=134

Szerintem, ha vizes lenne a szűrő, akkor a műszerfalon kellene világítani egy lámpának, legalábbis a 2000 előttinél így volt, mert annak volt valami vezeték is a szűrő alján. A 2000 utáni még nekem is "új", még csak egyszer cseréltem, úgy emlékszem, ennek csak egy leengedőcsap van az alján.

 

Mondjuk kicsit röhejes volt, amikor először elvittem szervízbe, miután megvettem (2,5 éve), a másik droszton állt valami Ducato, vagy Jumper, már ez az (akkoriban) újabb fajta, rendesen szétborítva az eleje, a tulaja meg csodálkozva kérdezi, hogy: "Most vetted, és csak olajat cserélsz???"

Miért, mit kéne még? Egy levegőszűrő, meg egy üzemanyagszűrő cseréjéhez tán csak nem kell három diploma? Az ilyesmit megcsinálom magam. Bár a gázolajszűrő pont szívatott egy kicsit, ugyanis amit vettem, az egy nagyon pindurkát magasabb volt, mint kellett volna, így nem akart a szorítócsavar, ami a helyén tartja, bekattanni a pozíciójába. Többször is levettem, visszapróbáltam a régit, annál jó volt, de az új az csak nem. Szerencsére volt itthon egy másik, a legolcsóbb, noname fehér papírdobozos, az egyből jó volt. Pedig azért vettem a drágábbat, hogy hát azért már mégse....

Előzmény: zénó75 (10140)
zénó75 okt. 9. Creative Commons License 10141
"akkor azt a bizbaszt baszkurálja, amitől a bizgentyű elbuznyákolódik...." :D ezt a mondatot lopom .......:)
Előzmény: szódásbácsi (10139)
zénó75 okt. 9. Creative Commons License 10140
Köszönöm.a gázolajszűrő tetején eddig gázolaj színű volt a folyadék most már víz színű ,akkor ezek szerint cserélni kell a szűrőt? Nem lehet azt eltávolítani belőle valahogy?
szódásbácsi okt. 8. Creative Commons License 10139

Elvileg a szűrőcsere szükségességére figyelmeztetnek, de hogy valójában hogy is működik, még nem sikerült rájönnöm, ezért inkább a hagyományos, kilométer alapú csereintervallumot tartom.

Elvileg, ha aszűrőben áramló közeg már nagy ellenállásba ütközik az elkoszolódott szűrő miatt, akkor azt a bizbaszt baszkurálja, amitől a bizgentyű elbuznyákolódik....

Előzmény: zénó75 (10138)