Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Balázs0424 Creative Commons License 3 órája 0 0 11886

Leszedtük vissza az adagolót és a porlasztókat majd elvittük ahol felújították és ott a padon a szemem láttára megfelelően működik, minden az értékeken belül mozog. Azt mondták ott, hogy esetleg nem-e ment el a vezérlés egy foggal vagy valami olyasmit beszéltek, hogy a lánckeréken lehetne állítani. Esetleg erről valami infó valakinek? Vagy lehet esetleg az adagolón valamerre vagy valamit mozdítani? Az adagolót célszerszámmal szedtük le vagyis megtámasztottuk a lánckereket így elvileg nem ment volna el a vezérlés. A porlasztók alá megy új tűzkarika is majd.

Előzmény: petyko2000 (11884)
Transit91 Creative Commons License 4 órája 0 0 11885

Sziasztok,

 

Valaki lát benne fantáziát?  Nem építettem be.  fehér index, párban. 2500 Ft.

 

 

 

petyko2000 Creative Commons License 2 napja 0 0 11884

A szürkés büdös füst és a nehezen indulás dadogás rossz előtöltésre utal, legalábbis normális esetben.

Én nem értek hozzá, csak azt gondolom (és olvasom itt) hogy ezeknél az autóknál már a bácsinak kellett volna feltenni az adagolót, úgy visszaadnia hogy az rendben is van.

Én beszélnék vele és visszavinném hogy csinálja meg.

Előzmény: Balázs0424 (11882)
tranyowrc Creative Commons License 3 napja 0 0 11883

Sziasztok a kis tükör helyére fellehet rakni a holttereset valahogy csinált valaki ilyet? 94 es tranyo (nem mondeos még)

Balázs0424 Creative Commons License 3 napja 0 0 11882

Sziasztok! Végre találtam ezt a fórumot ahol egy pár tapasztalatot lehet megosztani és talán segítséget és okosságot kérni. Nekem van egy 2002-es 2.0 Di 101 Le Transitom ami nem oly rég megállni kényszerült. Röviden a történet a következő: Jöttem vele haza egy hosszabb útról és egyre kopogóbb hangot hallottam gyorsításnál. Alapjáraton tökéletes volt mihent kapott egy hirtelen gázfröccsöt rögtön bekopogott. Hosszas utana járás után kiderült, hogy adagoló probléma van ezen belül is előtöltés szabályzó. Hmmm na mondom frankó a dolog.... Leszedtük a Bosch vp 30-as adagolót elvittem egy adagolóshoz porlasztókkal együtt  aki megállapította, hogy nem csak előtöltés szabályzó baja van hanem adagoló házat is cserélni kell. Rendben meg is lett csinálva.... Miután hazahoztam a felújított adagolót felraktuk hosszas indítózás után beindul de oltári nagy füsttel..... És azóta is nagy füstje van hidegen és büdös. Ha megyek vele akkor viszont dadog az autó majd gázadásra viszont gyorsul sőt akár 100 km/ h fölé is tudom vinni a sebességét. Viszont reggel meg nehezen indul első indításra... és plusz mint egy gyárkémény olyan szúrós szürkés kékes füstje van. Mielőtt minden jól működött akkor még semmi füstje nem volt. Mi lehet a baja az autónak? Járt e már valaki hasonló képpen? Nagyon tanácstalan vagyok

trafo2000 Creative Commons License 3 napja 0 0 11881

Megnézted amit írtam?

Előzmény: szeda_1970 (11880)
szeda_1970 Creative Commons License 5 napja 0 0 11880

MA megnéztem a fűtésem a 98-as Tourneoban. Olyan mintha egy 24V-os fűtőmotor  lenne benne. Kb. úgy megy 2-esben mintha 1-es lenne és ez a max. A kapcsolónál sem okés valami. 3-as állásban nem ad áramot, 1-2-ben meg 12V jön ki. ez normális? 80-as utazónál jobban jön be a menetszél a rostélyokon mint amennyit a fűtőmotor tud.

Nincs valakinek egy kapcsolási rajza?

 

petyko2000 Creative Commons License 5 napja 0 0 11879

Akkor jól sejtettem, már felkerült viszont akkor egy ilyet be kell még szereznem.

Köszönöm a segítséged!

Előzmény: trafo2000 (11878)
trafo2000 Creative Commons License 5 napja 0 1 11878

Az egy nyomástartó szelep a visszafolyó ágban,pont azért hogy ha nyit a mágnesszelep,eljusson a gázolaj a gyertyához.A régebbi gázolajszűrőnél nem a  házon volt az izzító szelep,hanem a kiegyenlítő tartály mögé ment a cső mert ott volt a gázolajszelep.

Előzmény: petyko2000 (11877)
petyko2000 Creative Commons License 6 napja 0 0 11877

Trafó segítséged szeretném kérni s.o.s-ben :)

Autó 2,5 td mechanikus adagoló, izzítós fajta és bajonetes fajta a gázolajszűrő talpa.

Reménytelenül csepegni kezdett, csináltam a bajonet karika alá egy 0,8mm gyűrűt (pont mint egy autógyűrű), de nem oldotta meg a helyzetet.

Lövésem sincs miért enged, de jól felrakott állapotban is meg tudott mozdulni a szűrő (gyanítom kikopott) :-)

 

Vettem egy régebbi fajta talpat, amiben felfelé kiáll a csöcsőke (nincs ledugózva), vagyis izzítós fajta volt.

A cső ami róla jön el van vágva kb az izzítónál, bár fura irányba mutat, kicsit spirálosan kunkorodik....   a kérdés:

 

A talpban láttam egy kis furatban hogy pinduri rugó szabályozhatja a gázolaj útját az izzítóhoz, ugye nem kell semmi közé- talp és gyertya?  (az előzőn volt egy csati kis mágnesszelepnek gonolom adta az áramot, úgy nyitott.

Azt gondolom ott folyamatos nyomás van, és az izzító nyitja az utat?  

 

Azért írtam, mert mikor a cső nem volt fent, beindítottam és tolta ki szabad úton a talpból felfelé kiálló csonkon az olajat.

Szennyeződéstől nem zár?  Ki tudom szedni a rugót?

Ami nekem volt itthon az le van dugózva és abban a rugót sem látom...

 

Válaszod előre is köszönöm!

Alexander Christian Creative Commons License 2016.09.19 0 0 11876

Az lesz mert nem jutottam vele semmire. Az össze jött hogy valamilyen formában minden van de a motortéri biztosíték táblán a 20 és a 21-es biztosíték allati 70A-es relé + betápja valami miatt mindig elolvad és nem birok ájönni hogy hol van a zárlat ami ezt okozza.

Előzmény: trafo2000 (11874)
trafo2000 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 11875

2,0

Előzmény: bobalya (11872)
trafo2000 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 11874

Inkább vidd villamossági műhelybe,kapcsolási rajzzal semmire nem jutsz.

Komolyan.

Előzmény: Alexander Christian (11870)
trafo2000 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 11873

Csoki a kesztyűtartó alatt,ott szeret elmelegedni.

Vagy a fűtéskapcsoló.

Előzmény: szeda_1970 (11867)
bobalya Creative Commons License 2016.09.17 0 0 11872

2000 utáni Transitoknál a 2.0-ás vagy a 2.4-es motor a jobb? Megbízhatóság , költségek,stb...

Alexander Christian Creative Commons License 2016.09.17 0 0 11871

a Transit 2003-as

Előzmény: Alexander Christian (11870)
Alexander Christian Creative Commons License 2016.09.17 0 0 11870

Próbáltam sajnos nem segített semmit

 

Előzmény: trafo2000 (11866)
Doni_99 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 11869

Petyko2000! Köszi a tippet, utánajárok mindkét megoldásnak:)

Előzmény: petyko2000 (11861)
petyko2000 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 11868

Azt csak a nívópálcán láthatod hogy eszi e :)

Előzmény: Kovacs Nocraft Jozsefne (11865)
szeda_1970 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 11867

Sziasztok,

Ma reggel nem tudtam fűteni pedig jó lett volna. Meleg van de nem fújja csak nagyon gyengén. A motor hallhatóan megy, de csak egyes fokozatban és ehhez képest is nagyon gyengén. ÖTLET?

trafo2000 Creative Commons License 2016.09.15 0 0 11866

Mielőtt atomjaira szeded az autót ,csinálj direkt testet mindkét lámpára.

Előzmény: Alexander Christian (11857)
Kovacs Nocraft Jozsefne Creative Commons License 2016.09.15 0 0 11865

Nagyon köszönöm a segítségedet. 

 

Nem szoktam nagyon meghajtani a kocsit, 70-nél gyorsabban ritkán megyek vele. Így 6-6.5 litert eszik 100-on (Diesel). Ha ez jó fogyasztás, akkor valószínű, hogy az olajat sem fogyasztja? 

 

A jobb ajtó emelője még kisebb akadásokkal működik, talán az alapján lehet maratni.  Ha nem, akkor magam barkácsolok valamit, pl. menetes szár megforgatva egy motorral: lassú lesz, de nem akarok 100 ezret kiadni egy ablakemelőre, főleg nem 200 ezret 2-re. 

Előzmény: petyko2000 (11864)
petyko2000 Creative Commons License 2016.09.15 0 0 11864

Váltóba gyárit vegyél ford kereskedésből vagy Cromax-ból, itt az a tapasztalat hogy bármilyen más olajjal nem lesz olyan. (1,4 vagy 1,7 megy bele az mt75-be)

Előzmény: Kovacs Nocraft Jozsefne (11858)
petyko2000 Creative Commons License 2016.09.15 0 0 11863

Jah ha nem eszi az olajat akkor 10-40 ha csipegeti állj át 15-40-re.

Előzmény: Kovacs Nocraft Jozsefne (11858)
petyko2000 Creative Commons License 2016.09.15 0 0 11862

mondjuk ez alapján nehéz lesz kimaratni :D    szerintem maradj a bontottnál.

Előzmény: petyko2000 (11860)
petyko2000 Creative Commons License 2016.09.15 0 0 11861

A fellépőt két ács kihajtogatta 1-es savállóból az én esetemben, de ezt a linket láttam ugyanitt a fórumon:

http://www.fekmester.hu/webshop/ford-transit-diesel-2.50-1999-karosszeria-karosszeria_javito_elemek-karosszeria_javito_elemek-klokkerholm

Előzmény: Doni_99 (11859)
petyko2000 Creative Commons License 2016.09.15 0 0 11860

A bontott egyáltalán nem biztos hogy ilyen gatya, de ha újat akarsz vidd el egy cnc-s műhelybe és marasd ki, feltéve ha tudsz ilyet.

Előzmény: Kovacs Nocraft Jozsefne (11858)
Doni_99 Creative Commons License 2016.09.15 0 0 11859

Sziasztok!

 

MK2-es transit bus-hoz kerestem a neten karosszériaelemeket (nem sok sikerrel).

 

Van vmi rejtett forrásotok, vagy tényleg ennyire nincsenek már hozzá akár használt elemek (pl. teljes csomagtértálca, fellépő, stb.)?

 

Előre is köszönöm.

 

Hi: Doni

 

Kovacs Nocraft Jozsefne Creative Commons License 2016.09.15 0 0 11858

Valaki a 11847-re? Filléres alkatrész, a márkaszervizben csak a komplett ablakemelő kapható 105 ezerért. Sajnos vsz. bontottat is csak komplett kapnék, kopott állapotban. 

 

Más: 230 ezer km-t futott 2000-es évjáratú, 2500cm3-s Transithoz milyen motorolaj kell? Mannol 10W40 ,egfelelő? 

 

Továbbá váltóhoz ill. az egyéb helyekre  milyet javasoltok? Nemrég vettem a kocsit, szeretném mindenhol lecserélni benne az olajat, biztos, ami biztos. 

 

Köszönöm a segítő válaszokat. 

 

Alexander Christian Creative Commons License 2016.09.14 0 0 11857

Sziasztok kedves Transit tulaj társak

 

Valaki véletlen nem tudna kapcsolási rajzot egy 100 T260 2.0 Diesel-hez mert akadt pár gondom vele és sajnos nem vagyok autóvillamosságis. Teljes hátsó lámpa szett bajok / aminek kéne az nem aminek meg kellene az meg nem világít vagy villog / fűtés és ablaktörlőkel is gondok vannak.

Előre is köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!