Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WooDoo Creative Commons License 14 órája 0 0 11835

Én is debreceni vagyok, nekem egy 94-es 2,5TD lakóautóm van, elvileg 200e km-rel vettem tavaly ősszel. Úgy terveztem, ha a Lucas adagoló meghibásodik, majd egy mechanikus Bosch-ra cserélem. De eddig tökéletesen szuperál a járgány, az idén már több mint 12e km-t mentünk vele. Kicsit tartottam, hogy sokat fog majd enni, de 8-9 literrel eljárogatunk, ha futót húzok akkor is csak max. 10 litert fogyaszt. Pár éve béreltem egy fiatalabb Ford lakóautót, az 15-16 litert is megevett, igaz akkor 130-al mentünk a pályán.

Te hol szoktad javíttatni a Transitot? 

Előzmény: Ereklye (11833)
Beldar Creative Commons License 15 órája 0 0 11834

Sziasztok!

Hosszmotoros 2,4 TDDI-n (asszem F4FA motor) mekkora szívás a kuplung illetve kinyomó csapágy csere? Akna és aknaperem-emelő is van. 2001-es gép.

Ereklye Creative Commons License 1 napja 0 0 11833


Eladó ford tranzit 2.5 td lakóautón volt adagoló és gázpedál szett.

Tévedésből lett lecserélve,nagyon füstölt ,azt gondoltuk hogy adagoló de a leömlőnél ment el a nyomás és nem ment a turbó azt kellett hegeszteni /kipufogó leömlőt/,így jártam.
Az autóban 101ekm van 1996os év debrecenben beszerelési garanciával.115eft

pezii-car Creative Commons License 5 napja 0 1 11832

Példakép vagy őrült?

Az ember, akihez képest én csak kispályás Transit-buzi vagyok. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Zsefe Creative Commons License 2016.08.24 0 0 11831

Szia!

lett valami megoldás a hibára?

az én transitomnál  is nagyon hasonló a jelenség.

 

Zsefe

Előzmény: geryysz (11821)
alcatras1 Creative Commons License 2016.08.21 0 0 11830

Sziasztok!  Következő dologban szeretném a segítségeteket, tanácsotokat kérni!  

125 t350 2003 as 2.4 td

100 a Végsebessége, üresben kipörög, de ahogy pakolom a sebességes érezhető 2600-2700 közt egy visszqtorpanás érezhető, 4.-5. Be 2500 nál nem pörög fel, Amúgy egyenletesen jár, indul pöcre 

Hibakód nincs! 

,gázolajszűrő,cserélve,Egr szelep kipucolva, turbonyomás szabályzó is cserélve, már nincs ötlet, 

Olyan mintha nem adna elég üzemanyagot... Kezdi megadni magát az adagoló?

MXer Creative Commons License 2016.08.20 -1 0 11829

A jó öreg rozsda(:

Előzmény: MXer (11828)
MXer Creative Commons License 2016.08.20 0 0 11828

Köszi trafo!

Tegnap felhívtam őket,hogy akkor,hogy van az a 3500kg össztömeg!?

Válasz:2900kg osztrák forgalmi szerint.Hmm,ahogy írtad!

Mondom neki,mivel 180 km-re lakok tőlük,képeket küldjön már közelieket,nehogy úgy járjak 

mint a múltkorival,ami csak 60km-re volt.Arról No comment(:

Küldött is jól láthatókat,korrekt volt nagyon!Sajnos van benne pár ami nagyon nem tetszik(:

Most még gondolkodok,hátha lesz széles hidas.Úgyis késő ősszel tudom lecserélni a verdámat tarnyóra.

Pár kép ha sikerül feltennem:

Előzmény: trafo2000 (11827)
trafo2000 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 11827

97 től elektromos.

Át lehet rakni,csak kell egy fél autó hozzá.

Dupla kerekes rugóbakokat tudok adni:)

Egyébként mindegy mennyi km van benne.Az állapot számít.Oda kell menni és kipróbálni.

Előzmény: MXer (11825)
Zsombi 105 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 11826

Ok! Megnézem azt köszi Trafo

MXer Creative Commons License 2016.08.19 0 0 11825

Köszi Trafo a gyors választ!

Képen ügy tűnik,hogy a kormány mintázata még meglenne,és a pedálok alatti szőnyegen sem látszik kopottnak.Mint ahogy írtam ezeket az újabbakat már nem ismerem,de ezek a kopások szerintem

250-300e km alatt nem jelentkeznek még.Vagy igen!?

Lenne még pár kérdésem:Ezek még bovdenes kilométer órásak,vagy már elektromosak?

Másik:Bele tehető-e a dupla kerekes híd fúrás faragás nélkül?Illetve az első futómű is átalakítható-e a 6 csavaros kivitelre?Mintha úgy emlékszem a fórum olvasgatása közben,láttam volna rövid tengelytávút 6 csavaros futóművel.

Mire figyeljek még vásárlás előtt,ami gyanakvást kelt a jóval több km-ről?

 

Előzmény: trafo2000 (11824)
trafo2000 Creative Commons License 2016.08.18 0 0 11824

Képen szép.

Mondjuk egy vödör szilikon ráborult.Km hez élőben kellene látni.

5 csavaros kerék,kis tengely,ez 1,1tonnás.

Előzmény: MXer (11823)
MXer Creative Commons License 2016.08.18 0 0 11823

Üdvözlök minden transitost!

Szeretném a véleményeteket kérni erről a tarnyóról:

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/ford/transit/ford_transit_2.5_td_190_el_105.303_km_megkimelt_allapot-10484715

Első kérdésem az volna,hogy valóságos lehet az a 105e km ?

Második pedig,hogy mi ennek a pontos típusszáma?Mert szerintem nem 190 el les.

10 éve már,hogy eladtam a 87-es doka tarnyómat,és ezeket már nem ismerem annyira.

Most újra tarnyós akarok lenni,és szívesen vennék mindenféle tanácsot akiknek ilyen gépük van.

 Tapasztalati tanácsokért nagyon hálás lenék.Köszönöm.

trafo2000 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 11822

pl kevés gáz

Előzmény: Zsombi 105 (11820)
geryysz Creative Commons License 2016.08.16 0 0 11821

Sziasztok!

 

2007-es 2.2-es Durateq motoros transit 

 

Probléma leírása: Indításkor ha nem adom neki legalább 2000es fordulaton leáll. Alapjárat szinte nincs mert ahogy 1500 alá esik a fordulat "azonnal" leáll. 2000es fordulat felett kimennék vele a világból. Minden kereszteződésnél újra kell indítani szinte.

 

 

az nap mikor megvettem hazajöttem vele de már a haza úton is lefulladt stb. visszavittem a kereskedőhöz aki kicseréltette az üzemanyagnyomás szabályozó szelepet. Jó is lett.

 

Aztán rá félévre tönkre ment az egr szelep. néha rángatott nem indult lefulladt de ritkán ezért nem foglalkoztam vele. Aztán rájöttem, hogy ha madaras teszkónál tankolok akkor utána csinálja általában= üzemanyag minőség alacsony. Semmi gond csak molnál tankoltam 2évig rossz egr szeleppel gond nélkül használtam. múlthéttől pedig a fent leírt próblémák.

 

Ha van vkinek hasonló megoldott tapasztalata szívesen venném ha segítene, hogy hová nyúljak. EGR szelep vagy üzrmanyag nyomásszabályzó?

 

 

Köszönettel:

 

g

Zsombi 105 Creative Commons License 2016.08.15 0 0 11820

sziasztok! Busz tranzitba van klíma de hátul az utastérbe csak meleglevegő jön mi lehet az oka

szeda_1970 Creative Commons License 2016.08.15 0 0 11819

Sziasztok,

A Unix rendre rossz első kerékagycsapágyat küld ki. Nekem a nagyobbik hátsó csapágy kell aminek az átmérője 59. Elmentem vettem külön csapágyat de a mögötte lévő szimmering számát nem tudom a boltban meg csak szám alapján tudnak adni.

Valaki meg tudná mondani milyen hátsó szimmering való bele? Külső átmérő 59, belső átmérő valamivel nagyobb a csapágynál. Köszönöm

SámaT029 Creative Commons License 2016.08.11 0 0 11818

Köszönöm a választ. 

Előzmény: trafo2000 (11678)
volume2009 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 11817

2016 tavaszára lett meg a probléma. Az adagolóban az egyik szivattyúelem időnként megszorult.

Előzmény: Kitty1984 (10918)
Lime 111 Creative Commons License 2016.08.09 0 1 11816

Ford szervizben kiolvastattam a hibakódokat : egr szelep és adagoló elektronika. Árajánlat a javításra : 620.000.-    Nóóórmális? Az egész autó nem ér ennyit. Beszéltem Trafóval , vállalta az átszerelést mechanikus adagolóra. Már nagyon várom, kíváncsi vagyok mi a különbség .

Előzmény: petyko2000 (11809)
volume2009 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 11815

Hi, nekem is hasonló volt a helyzet egy 2007-es 8+1 személyes kombival. Amikor elvittem a klímáshoz, hogy nézze meg, végül kiderült, hogy hátsó légkondi hőcserélő nincs is benne. Így lehűteni csak az első (sofőr) befúvókból lehet. Hogy ne főjenek meg a hátul ülők nyáron, az utastéri szabályozót hidegre állítom, de a ventilátort véletlenül se kapcsolom be. Ha igen meleget fúj, főleg alulról a bal oldalfalból, de felül sem hideg. Erre akkor jöttem, rá amikor a családot vittem egyik nyáron (a 2. sorban ült anyósom) és egy 14 órás erdélyi út vége felé, este, mikor már kint hideg volt és esett az eső, megéreztem, hogy jön a hátam mögül a meleg. Anyósom egész nap mondogatta "de meleg van", szakadt róla víz, törölköző a nyakában, a gyerekek már bikiniben ültek és még a szandált is levették, hogy melegít (én: alig van benne anyag), de aztán csak járattam az utastéri ventilátort, hogy előbb utóbb hideg lesz. Nem lett.

Előzmény: lala1983 (11812)
iigloo Creative Commons License 2016.08.07 0 0 11814

Szia, köszi a választ!

Ne haragudj, hogy érted?

Gondolom van hiba tárolva, de én házilag ezzel mit tudok kezdeni?

 

Előzmény: cs!rke (11813)
cs!rke Creative Commons License 2016.08.07 0 0 11813

Hibatár?

Előzmény: iigloo (11811)
lala1983 Creative Commons License 2016.08.07 0 0 11812

Sziasztok! A kérdsem egy 2006os Ford Transitról lenne!

a klíma nagyon jól hűt, de csak elől! Hátul valamiért csak meleget fúj! Valaminötlet hogy mi romolhatott el? Aztán lenne mégegy gond! Ha nincs bent a kulcs, akkor nagyon gyenge bent a lámpa a kocsiban! De amint rárakom a gyújtást tök jól világít! Erre sem jöttem még rá sajna! Köszi előre is!

iigloo Creative Commons License 2016.08.06 0 0 11811

Sziasztok!

Vettem egy 85kw os 1999 es transitot, és a hiba a következő

 

-ha bemelegszik a motor, a piros check engine lámpa kigyullad

 

Utána elalszik, hidegen megint nem világít, de kis idő és felgyullad (3 perc úton, alapjáraton is 5 perc után)

 

Az autót egy ideje nem, előtte is csak nagyon ritkán használták, az utóbbi 3 évben 12000km került bele. 

 

Az autó jól hú, igaz, egy szívódízelből ültem át, kényszerből.

 

Olaj, töltés ok, csatikat megmozgattam (párat) az adagoló körül.

 

Van valami ötlet, EGR szelep nem lehet?

 

Hibakódot hol olvasnak délpest környékén?

 

Hálás lennék, ha valaki segítenie (khm Trafó esetleg valami tipp?)

 

Péter 

 

Lime 111 Creative Commons License 2016.08.05 0 0 11810

Rendben. Jelzem ha van valami fejlemény.

Előzmény: petyko2000 (11809)
petyko2000 Creative Commons License 2016.08.05 0 0 11809

írd majd meg mi a helyzet :)

Amit cromiban találtam az igaz hogy lucas, de mechanikusé. Telefonon ők is segítenek az árban ha az egész szelep rossz vagy ha csak a belseje kell is majd.

Előzmény: Lime 111 (11808)
Lime 111 Creative Commons License 2016.08.04 0 0 11808

Köszi a segítséget. Holnap Solymáron leszek, beugrok a ford szervizbe hibakódot olvastatni. Remélem, hogy csak mágnesszelep hiba. A Cromax 32000.- adja a mágnesszelepet :( mondjuk olcsóbb mint adagolót cseréltetni 150000.-ért. Még egyszer köszi.

Előzmény: petyko2000 (11807)
petyko2000 Creative Commons License 2016.08.04 0 0 11807

Ha az a baja csak kilegózod netről vagy szólsz a legelső adagolósnak hogy rendeljen neked 1-et és a 7,000 ft a költséged.

Max ha ő teszi bele az újat akkor elkér valami aprót, mert 2 csavarral van rárögzítve az adagolóra és kivesz berak, ennyi.

Előzmény: Lime 111 (11805)
petyko2000 Creative Commons License 2016.08.04 0 0 11806

Akkor csak meg lett rendelve bele a leállítószelep dugattyúja, mert elverte a gumit-> mi tettük bele, nem kell hozzá szaki (trafó mester segített a tanácsával :)

A leírtak alapján neked kb totál ugyanez a bajod, olvastasd ki előbb, de ford-nál.

Nem volt vele később semmi gond, 2 évre rá kezdett középtömítésnél csepegni, majd levettem és feltettem egy mechanikust-> egyébként kevés kilóméteres semmi baja nem volt!

Persze reálisan mindenki azt mondja tegyél fel mechanikust ne tökölj vele, de ne egy leállítószelep miatt....

 

 

Előzmény: Lime 111 (11805)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!