Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
WooDoo 20 órája Creative Commons License 10172

A sátrunk se magasabb 150 cm-nél, de ahogy öregszünk, egyre kényelmesebbek vagyunk, jó lenne egy kicsit nagyobb belmagasság. Eddig 2000 utáni Transitokat nézegettünk, azoknál a középmagas kivitel pont olyan magas, hogy ha kicsit behúzom a nyakam, éppen nem ér hozzá a fejem a tetőhöz. Az újabb Transitok jobban tetszenek, még pénzünk is lenne rá, de félek a horribilis szervíz számláktól.

A kereskedésekben már az 5-10 éves Transitok is furcsa mód elég rozsdásak szoktak lenni, vagy ha nem, akkor látom hogy frissen van festve a küszöb vagy a kerékjárati ív. Ha már azokat is lakatolni kell, akkor akár vehetek egy 15 éves, olcsóbban fenntartható "youngtimer" kisbuszt is. Sajnos a garázsunkba nem fér be egy Transit, de ha télen a sós latyakban nem használjuk, gondolom csak ki kellene bírnia néhány évet, ha rendesen megcsinálnánk az alváz és üreg védelmet. Vagy reménytelen vállalkozás egy napi használatban lévő Transitot megmenteni a rozsdától?

Előzmény: szódásbácsi (10171)
szódásbácsi 26 órája Creative Commons License 10171

Nem, az elsőkerék hajtás csak a 2000 utáni szériánál jelent meg. Sajnos, úgyhogy télire célszerű bekészíteni egy tucat beton járdalapot, meg gyakorolni a hólánc felszerelését.

Amúgy a középmagas belső magassága mindössze 150 centi, hiába tűnik magasnak, de a hátsó hajtás miatt a padló is magasan van, ezért a kicsi belmagasság. Nem tudom, ez zavaró lenne -e kempingezés közben.

Előzmény: WooDoo (10170)
WooDoo 30 órája Creative Commons License 10170

Köszi, szerintem nekünk egy rövid középmagas kisbusz lenne a legjobb. A barátnőm biztosan sokkal könnyebben boldogulna azzal a városban, mint egy hosszúval.

A 2000-ig gyártott Transitokban már volt első kerék hajtású?

Előzmény: szódásbácsi (10168)
madaras73 2 napja Creative Commons License 10169

Köszi a biztatást remélem azért nem az lesz.

 

Előzmény: trafo2000 (10164)
szódásbácsi 3 napja Creative Commons License 10168

Van a rövid, ez lehet alacsony, közepes, illetve extra magas.

Van a hosszú (3m hosszú a raktér), ez lehet középmagas, illetve extra magas.

Továbbá van a Jumbo változat, ami méghosszabb, de azt nálunk nem forgalmazták, a HaHu-n néha feltűnik egy-egy kintről behozott példány.

Előzmény: WooDoo (10166)
susmus00mk3td 3 napja Creative Commons License 10167

Én csak azt írom amit itt olvastam.   Hajlamosak az emberek azt írni a leghosszabb... ami nem fedi a valóságot.  

A leghosszabb Jumbo névre hallgatott, keresgéltem neked mérettáblát, de nem találtam hirtelen.  Ha kell van egy gyári kiskönyvem, abból ki tudom lesni neked a hosszméreteket/ tengelyméreteket.

Előzmény: WooDoo (10166)
WooDoo 3 napja Creative Commons License 10166

Az 1995-2000 között gyártott Transitokból csak rövid és hosszú kivitel létezik, vagy van azokból is közép vagy extra hosszú? 

trafo2000 3 napja Creative Commons License 10165

Ez már független.

Előzmény: WooDoo (10163)
trafo2000 3 napja Creative Commons License 10164

Adagoló konyec.Vagy csere vagy felújítás.

Előzmény: madaras73 (10162)
WooDoo 3 napja Creative Commons License 10163

A merev első hídtól és a laprugóktól én is tartok, de mivel csak nyaraláshoz használnánk, gondoltam ki lehet bírni. A difit kicserélték 5 csavarosra, ha jól sejtem akkor a fogyasztásnak kicsit kedvezőbbnek kellene lennie...

Ez a 94-es hosszú tengelytávú Transit is merev hidas még?

http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/ford-ford-transit-9-sitzer-bus-guter-zustand-bottrop/199498535.html?origin=PARK

 

Elég szépen néz ki, itthon nem nagyon lehet ilyen állapotút találni. 

Előzmény: szódásbácsi (10161)
madaras73 3 napja Creative Commons License 10162

Sziasztok!

Egy kis segítséget  tanácsot szeretnék kérni.Van egy 98-as tansitom elektromos adagolós.    A napokban elkezdett menetközben le állni a motor kigyullad a motor lámpa és leáll minden.Akkor én megállok vele gyujtás le ujra inditok és megy tovább. Nem rángat nem akadozik csak le áll.Elsőre üzemanyag szürőt cserélek de szerintem ettől komolyabb a baj.Én még az elektronikára gondolok hogy nem e az kergült meg.Ha igen lehet azt javítani javítatni és hol?Segítségeteket előre is köszönöm.

szódásbácsi 4 napja Creative Commons License 10161

Volt ilyen Transitom. 2000-től 2006-ig.

1990-es 70 Lóerős, hosszú, magas (csak zárt furgon volt, nem ablakos.)

Boldog voltam, mikor sikerült megszabadulni tőle.

Bár volt 2 nagyon előnyös tulajdonsága: Ezeknél a hosszú bódés is még rövid tengelytávval készült, ezért sokkal kisebb a fordulóköre, valamint télen, hóban is sokkal használhatóbb, mint az utána következő típusok.

Amúgy elöl laprugós, merevhidas, ami a lelket is kirázza az emberből, meg a csapszeget is zsírozni kell, ha még nincs szétkopva/berohadva, meg már az ehhez a szériához való alkatrészek is kifutottak.

Az enyémnek a végsebessége az max. 90 km/h volt, állandó 10 literes fogyasztás mellett. (A mostani, az 1998-as 8 alatt is kijön ésszerű vezetésmód mellett.)

A döntés végülis a tied, te tudod, mennyire mazochista alkat vagy, de én magamnak mindenképp egy 1995-2000 közötti darabot néznék. (Legalábbis használni.)

 

Előzmény: WooDoo (10160)
WooDoo 5 napja Creative Commons License 10160

Van egy másik kiszemelt Transit is, ezt most újítják fel, már csak a kárpitozás van hátra, meg az osztókör módosító, mert  a képen látható Mangels felnik lesznek rajta. 91-es a járgány, 6 személyre vizsgáztatva, friss műszakival 700e lesz az ára.

WooDoo 5 napja Creative Commons License 10159

1 milla környékén  már itthon is láttam egész kulturált 20 év körüli Transitokat. Szerdán vagy csütörtökön ki kell vinnünk egy szállítmány alkatrészt Hollandiába, pont útba esik Frankfurtnál ez a felnyitható tetős Transit, egy próbát megér, bár feltűnően olcsó.

 

http://ww3.autoscout24.de/classified/259934333?smid=TAF-SM-TL-S&

Előzmény: trafo2000 (10158)
trafo2000 5 napja Creative Commons License 10158

Képen szépnek tűnik,itthon nem találsz ilyet,még álló fűtés is van.Viszont azt írja hogy négy személyes.

Előzmény: WooDoo (10156)
trafo2000 5 napja Creative Commons License 10157

Amikor jár a motor és eléri az üzemi hőfokot egy gomba ad neki áramot.

Igen.

Előzmény: TransitRobi (10155)
WooDoo 6 napja Creative Commons License 10156

A 9 személyes alacsony tetős Transitból elég jó a kínálat, arra gondoltam veszek egy felnyitható Westfalia tetőt rá, és meg is van a kempingbuszunk. De ha ugyan annyit fogyaszt a magas tetős Transit is, akkor nem éri meg a drága felnyitható tetővel kínlódni. Végül is találtam már egy 9 személyes, extra magas rövid Transitot, csak a 4800 eurós árat kicsit sokallom.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-transit-hochdach-mit-rollstuhlrampe-taximeter-coswig-sachsen-bei-dresden/197658426.html?origin=PARK

Előzmény: trafo2000 (10154)
TransitRobi 6 napja Creative Commons License 10155

Sziasztok,

 

bosch adagolónál van egy előtöltés állító termosztát. A kérdésem az lenne, hogy ennek folyamatosan kapnia kell a  12 v-ot vagy csak gyújtásnál? Továbbá, hogy a működése úgy van, hogy hidegben húzza a bovdent és ezáltal a kart, melegben pedig kiengedi? 

 

Előre is köszönöm a segítségeteket.

 

Üdv

trafo2000 6 napja Creative Commons License 10154

Semmi különbséget nem érzek a félmagas és az extra magas között.

Előzmény: WooDoo (10153)
WooDoo 6 napja Creative Commons License 10153

Kb. menyi többletfogyasztással lehet számolni a magas tetős Transitoknál? Gondolom a középmagas nem sokkal torkosabb mint az alacsony, de a legmagasabb kivitelnél már esetleg jelentős is lehet a különbség. 

 

Az oldalszelet mennyire veszi észre a legmagasabb tetős Transit? Ha elmegy mellettem egy kamion, nagyon megbillen? Én annyira nem félek tőle, de a barátnőm is vezetné időnként a kisbuszt, és ő ijedősebb..:)

szódásbácsi okt. 14. Creative Commons License 10152

Talán a 2,4 TDDi (Ez még nem közös nyomócsöves.) Mondjuk kicsit gyengébbek, mint a "modernebb" TDCi motorok, de ha mégis adódna valami gond, olcsóbban javítható.

Előzmény: WooDoo (10151)
WooDoo okt. 13. Creative Commons License 10151

A 2000 után gyártott Transitokban melyik a legkevésbé problémás motor? 

trafo2000 okt. 11. Creative Commons License 10150

Nem tudod.Vidd adagolóshoz,25-30 ezer forintért kicserélik az összes tömítést,perselyt,rendbe teszik.

Előzmény: TransitRobi (10143)
trafo2000 okt. 11. Creative Commons License 10149

Nem működik,az egy fasság a fordtól.

Előzmény: szódásbácsi (10139)
zénó75 okt. 11. Creative Commons License 10148
Most már ezt is tudom:) nagyon szépen köszönöm a segítséget:)
Előzmény: szódásbácsi (10147)
szódásbácsi okt. 10. Creative Commons License 10147

Csak annyit ír, hogy:

-kapcsold ki a gyújtást

-tartsd benyomva a sárga gombot 3 másodpercig

-indítsd be a motort, adj 5 másodpercig padlógázt (másik helyen 4000-es fordulatot írnak, ha van fordulatszámmérőd)

-ellenőrizd a dugó helyzetét :

zöld:nem kell cserélni

színtelen (tiszta), vagyis valahol középtájon van: csere a következő szervíz alkalmával

piros: csere

Előzmény: zénó75 (10146)
zénó75 okt. 10. Creative Commons License 10146
Ajjaj .....én még oroszul tanultam (legalábbis ott voltam az órákon :) )
Előzmény: szódásbácsi (10142)
Kutyka okt. 10. Creative Commons License 10145

Meg szeretném kérdezni a hozzáértőket, hogy 1991-es Transit-ra a gyári malomkerék kormány helyett rá lehet tenni Pl. Escort vagy Orion vagy valami más korabeli Ford modell kormány kerekét?

TransitRobi okt. 10. Creative Commons License 10144

Előzmény: TransitRobi (10143)
TransitRobi okt. 10. Creative Commons License 10143

Sziasztok,

 

transit adagolóm hátsó részénél (képen be van keretezve) szivárog a gázolaj. Az lenne a kérdésem, hogy megbonthatom-e ott az adagolót, hogy kicseréljem a tömítést, anélkül, hogy szétesne vagy nem tudnám visszarakni a hátulját.