Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
kapudepo Creative Commons License 14 órája 0 0 10598

Sziasztok! Van egy 2001-es 2.0 dtdi 74kw ABFA motorkód, hosszú 1x magasított Transitom 400 000 km-rel, 7,5 l-es fogyasztással, füstmentes, pöccre indul .  Egyik napról a másikra elgyengült. A nagyobb emelkedőket üresen is egyel kisebb sebességben tudja leküzdeni, mint pár napja. Terhelésen van egy halk szörcsögő-kerregő hangja is. A turbóra gyanakodtunk, szédszedtük, kb. 0,5 mm kottyanása van sugár irányban. A házba nem mart bele. 

 

Kinek mi a tapasztalata ilyen esetben? Szükséges felújíttatni? Esetleg házilag felújító szettel? Vagy lehet az elkerülő szelep hibája vagy eltömődött kipufogó?

 

Előre is köszönöm a válaszokat! 

susmus00mk3td Creative Commons License 21 órája 0 0 10597

Igen kb 10 de 15 lett a különbség ott, de persze a régi 2,5-nél egy difi kb 30e-be kerül, annyiért én sem nyúlnék hozzá :D

Sokallom, lehet utána kellene jobban járnod a dolognak máshol is.

Előzmény: kísérleti patkány (10596)
kísérleti patkány Creative Commons License 22 órája 0 0 10596

Köszi szépen a választ!

Azóta beszéltem több szerelővel és mindenki mást mond. :)

Ha van olyan a fórumon akinek 2.4es Transitja van 16 kerékkel és 4.63as difivel és leírná, hogy 3000nél mennyit megy azt nagyon megköszöném! :)

Az utolsó szaki azt mondta, hogy max 10-15km/órát nyerek......és akkor nem nagyon éri meg azt a 200 ezres költséget.

Előzmény: susmus00mk3td (10593)
Smartpapa Creative Commons License 2 napja 0 0 10595

Sziasztok! 9 személyes Transit vásárlását tervezem,a 2001-től gyártott modellek jönnek számításba árban. Láttam van többféle motorral,esetleg tudnátok segíteni,melyiket ajánlanátok?

Továbbá vannak jellegtetes hibák,illetve mire kell odafigyelni különösebben a tipus vásárlásakor?

 

Köszönöm a segítséget. ÜDV!!

susmus00mk3td Creative Commons License 3 napja 0 0 10594

Azt elfelejtettem írni hogy előtte és utána is a 15-ös gurigák voltak rajta, de tudsz gumival is játszani valamelyest a tiéden is.

Fogyasztásban előbb utóbb megtérül az ilyesmi.

Előzmény: susmus00mk3td (10593)
susmus00mk3td Creative Commons License 3 napja 0 0 10593

A régebbinél (2000 előttin) igen, csináltunk már olyat hogy a 4.56 difit 4.11-re cseréltük, ott 100 helyett 115-öt megy 3000-nél.

Ami biztos hogy csere után 3150 pörgött 120-nál nem sokkal nagyobb! átmérőjű 15"-os kerekekkel mint a gyári 14-es.

Előzmény: kísérleti patkány (10591)
susmus00mk3td Creative Commons License 3 napja 0 0 10592

Mondjuk én háromba is tankoltam rendszeresen kiakasztott pisztollyal, de egyikkel sem volt probléma.

Válasz nem nagyon van rá, hacsak nem az előttem szóló érve hogy megfeszül és azért csinálja, kérdés hogy mitől, illetve mitől ilyen érzékeny az a pisztoly.

Előzmény: customman (10588)
kísérleti patkány Creative Commons License 3 napja 0 0 10591

Sziasztok

Van egy rovid, magas 2003as 2,4es hátsókerekes tranzitom 125 pacival.

5,13 as difi van alatta amivel 3000nél 100-al hasítunk!:)

Ha 4,63as ra cserélném mire számíthatok?

Csinált már valaki hasonlót?

Üdv

kljr Creative Commons License 2015.05.15 0 0 10586

Játszani kell vele, megfeszül a pisztoly azért kattan le. De ha azt nézed, hogy a legtöbb kút (persze ha nem teherautós) átfolyása 50 liter / perc, akkor nem kell sokáig tartani ;)

Előzmény: customman (10588)
zénó75 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 10589

Na eddig tartott a vadiúj  utángyártott első kerékagycsapágy. :(     5 hónapja cseréltem és mentem vele kb.  8000 kilométert.  Hirtelen reccs  és kész csapágydarabok a kerék alatt. Többet nem veszek utángyártottat.....

customman Creative Commons License 2015.05.14 0 0 10588

Srácok, olyan gondom van a tankolással (96-os  évj) hogy a kutaknál nem tudom automatára tenni a pisztolyt, állandóan tartani kell, de azt is csak kb. egy-két cm-t benyomva, különben kikapcsol. Mintha állandóan tele lenne a tank, de ez sajnos nem igaz. Elég vacak így 50 litert belejátszani. Már több kutas is próbált segíteni látva a bénázásomat, de ők is szépen felsültek.

Ötlet? A kannázáson kívül:)

 

zénó75 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 10587

Szerintem valami történt az autóval mert ezután a pedálos módszer után mintha jobban gyorsulna mint előtte.

Előzmény: zénó75 (10586)
zénó75 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 10586

igazából nem volt szemmel látható hibajel a műszerfalon,és nekem is csak a cromaxnál derült ki hibakódkiolvasánál , hogy EGR. Szelep gondja van.

Előzmény: Beldar (10574)
trafo2000 Creative Commons License 2015.05.11 0 0 10585

Fűtésboxban a fűtőmotor mellett

Előzmény: PengeBoris (10584)
PengeBoris Creative Commons License 2015.05.10 0 0 10584

Sziasztok!

 

2008 as Transitban, légkondisban hol találom az előtét ellenállást a fűtéshez? Fontos lenne!

rudanjoe Creative Commons License 2015.05.09 0 0 10583

Üdvözlet!

Duplakerekeshez "hosszú" hátsó hidat, vagy difi support szettet keresek, 1: 4,63-as áttétellel, évjárat '65-'91- ig.

Szép hétvégét Mindenkinek!

 

nicknevemakos Creative Commons License 2015.05.08 0 0 10582

Köszönöm a hozzászólásokat! Akkor "célszerű"-bb vezetni...

kljr Creative Commons License 2015.05.08 0 0 10581

Ha nem céges, akkor nem kell (hivatalosan), de ha szereted a nyugalmat, akkor tartasz magadnál. Egy menetlevél karcolás 30 mp, rendőrnek magyarázkodás.... És legalább látod mikor merre mentél :)

Előzmény: nicknevemakos (10578)
cs!rke Creative Commons License 2015.05.07 0 0 10580

Az elméleti választ megkaptad az előző hozzászólásban, de a gyakorlat messze nem ez. Inkább arra hallgass, aki azt mondta, hogy célszerű vezetni a menetlevelet.

Ha magánemberként használod, akkor nem kell menetlevél. De ezt majd a helyszínen igazoltató rendőrrel is próbáld elhitetni. Aki ugyan nem szokta kérni, de ha mégis?

Sok100ekm-t levezettem tgk-t, ráadásul cégesként. Volt igazoltatásom több is, de eddig egyszer kérték csak a menetlevelet, pedig még csak cucc sem volt az autón.

Legalább egy olyat dobj az autóba, amiben a fejléc ki van töltve, max a dátumot kell gyorsan rákarcolnod.

 

Előzmény: nicknevemakos (10578)
nagykunsági Creative Commons License 2015.05.07 0 0 10579

3.5 tonna össztömegig nem kell menetlevél, csak ha vállalkozásban van, akkor is csak a NAV felé. 

 

A rendőrnek semmi köze hozzá.

Előzmény: nicknevemakos (10578)
nicknevemakos Creative Commons License 2015.05.07 0 0 10578

Üdvözlöm a fórumosokat,
Arról van szó, hogy szeretnék egy Transit-ot venni a családnak a könnyebb és tágasabb pakolás érdekében. A tehergépkocsik között nézelődtem a neten, mivel személygépkocsiként vizsgáztatva kevesebb a választék és árban magasabbak. A kérdésem az lenne, hogy kell-e vezetnem menetlevelet ha mondjuk egy 3 vagy 6 személyes TGK-nak vizsgáztatott Transit a saját nevemen van és viszem a családot? Meg mondom miért ide írok: Utána telefonálgattam a dolgoknak és a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól a Területi kormányhivatalig senki nem tudja a választ. A legközelítőbb válasz a Kormányhivatalé volt, hogy nézzem meg mi szerepel a forgalmiban. "M", vagy"N". Ha "N", akkor "CÉLSZERŰ" menetlevéllel vinni a családot. Azt mondja változott a jogszabály és hivatali részről nem kellene menetlevél, de a rendőrség "kekeckedhet". Így mondta az információs. Na most az úton éles helyzetben mi történik? Milyen kedve van a rendőrnek, úgy büntet? Mert a pontos választ senki sem tudja csak 6 helyre kapcsolgatnak. Szóval van erről valami tapasztalata valakinek?
Köszönöm,
Ákos

Marcii1989 Creative Commons License 2015.05.07 0 0 10577

Transit diesel generátor eladó, mert a mondeomba az lett berakva, de azzal nem teljesen kompatibilis! tölt rendesen, meg is tekinthetô, mert azt hasznàlom még most is! Erdeklődni a 0620-80-321-44 számon! (Budapest)

trafo2000 Creative Commons License 2015.05.06 0 0 10576

Lemezzel zárd le a kipuffgáz útját,elvileg jó lesz.

Előzmény: Beldar (10571)
kljr Creative Commons License 2015.05.05 0 0 10575

Üzemanyagtank mennyire tiszta? Milyen üzemanyag van benne (forgalmazó, típus)? Én egy más típussal játszottam végig ugyanezt, váltottam az üzemanyagon, azóta hibátlan az autó.

Előzmény: rudanjoe (10569)
Beldar Creative Commons License 2015.05.04 0 0 10574

Elvileg jól csináltad. Eltűnt a hibajel? 

Előzmény: zénó75 (10573)
zénó75 Creative Commons License 2015.05.04 0 0 10573

Na kipróbáltam,ráadtam a gyújtást lenyomtam a két pedált, és kb. tíz másodperc múlva elkezdett villogni a műszerfalon egy sárga villáskulcs és olajozókanna. Csak most azt nem tudom,hogy mit csináltam ? :)  ami biztos, hogy utána beindult....... 

Előzmény: Beldar (10554)
rudanjoe Creative Commons License 2015.05.04 0 0 10572

Hová hozzam? Légyszi csörrents meg, visszahívlak, köszi! 20 9356601 joe

Előzmény: trafo2000 (10570)
Beldar Creative Commons License 2015.05.04 0 0 10571

Köszi, megvan. 

Le lehet ezt dugózni vagy ennél is megkavarná a szenzorokat (ha vannak)? Egyáltalán az segíthet az alapjárati dadogáson? 

Előzmény: trafo2000 (10567)
trafo2000 Creative Commons License 2015.05.04 0 0 10570

Jé,te fent vagy az indexen? Héten megcsinálom az autód,csak hozd le,nincs kedvem Mislenyben az utcán szerelni. :)

Előzmény: rudanjoe (10569)
rudanjoe Creative Commons License 2015.05.04 0 0 10569

Üdvözlök Mindenkit!

Tisztelt Trafo2000!

Barátaim ide irányítottak a problémámmal, hátha tudtok segíteni, előre is köszönöm!

1977 V4 Essex 2000cm. Az autó 13 évet állt, nagyjábol mindent szétszedtem, kitisztítottam A gond az alapjárat ingadozás, porlasztó kipucolva, ultrahangos tisztítás, új tömítésgarnitúra, membrán, benzin-levegő mix csavarra nem reagál abszolút.

Valahol falsot szívhat, nem találom honnan, a szervo vákumcsöve jónak tűnik, a kis vákumcső, ami a gyújtótorony membránjára megy szintén jó.

Fordulatszámon már minden oké, de az alapjáratot képtelenség beállítani. Lehet, hogy egy másik karburátor lenne a megoldás?