Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

draft755 két órája © 10012

Sziasztok ! 

 

Eladóvá váltak használt nyári gumiabroncsaim egy 1997-es Transit-ról.

 

195R14C -s méret, 2x Hankook RA08 profilmélység 5mm, 2x Continental Vanco 5-6mm. Múlt hétig használatban voltak az elmúlt több mint 5 évben, saját járművön voltak szerelve. Kb. 8 évesek lehetnek. Kereken 10e -t szeretnék érte kapni.

Állapotról röviden: nem újszerűek, de még használhatóak. A profilmélység több helyen lett mérve és valós.

Diósdon tudjátok elhozni. Ha v.kit érdekelne hívjon telefonon ! 06 70 325.92.3.6

 

 

susmus00mk3td 14 órája © 10011

Ja és aki nem olvasná el a cikket, a tesztek alapján az a lényeg hogy az olcsó kábel igazából pénzkidobás... semmit nem ér, max ellobban...

Előzmény: susmus00mk3td (10010)
susmus00mk3td 14 órája © 10010

A kettő is megoldás nem mondom :D

Ha az ember csinálja, akkor sajna a 4 csipeszből csak 1 majdnem 1500, de előnye talán csak az hogy megplusszolhatod a hosszát a kábelnak, a boltban kaphatóhoz képest -sokszor jól jön.

Azt se mondom hogy nincs jó minőségű boltban, de többségében a kutyagumit tartják :)

 

Az enyém szimpla aksis, most jó időben is nagyritkán megszorult elejű indítás fordult elő.

Szétszedés, megkukkolás, tisztítás illetve ha kell kefe csere vagy felújítás lesz.

Előzmény: pajaci (10009)
pajaci 26 órája © 10009

Olcsó bikázóból kettőt vegyél

Amelyik autósnak még nincs bikakábele, annak majd lesz. Elfüstöltünk párat, hogy kiderüljön, melyik a jó. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Nekem is a 6ezres (szerkesztőségi) van már, jól teszi a dolgát.

Előzmény: susmus00mk3td (10008)
susmus00mk3td 27 órája © 10008

Van nekem is egy ismerősöm aki ipari akukkal és töltőkkel foglalkozik már sok éve.  Ő is mondta hogy jó bikakábel az úgy néz ki hogy veszel ujjnyi vastag kábelt és jó minőségű csipeszt /persze ez húzós/.

Ugyan ezzel indokolta, hogy egyszerűen kell a keresztmetszet és a jó vezetés.

Szóval nem a boltban van készen a jó kábel sajnos.

Előzmény: fogfutár (10002)
susmus00mk3td 27 órája © 10007

Érdekes mert én is úgy tudtam világ életemben hogy járó motornál kicsit várni, majd esetleg kis gáz mellett emelve a fordulatot /donor autón, ha van még1 fő/ és úgy ráindítani a bikázottra.

Nekem egyszer II golfon /én voltam a donor/ elszállt a feszszabájzóm bikázás utáni napon, nem mondom az is lehet hogy semmi összefüggés nem volt.

Előzmény: kljr (10001)
kljr 1 napja © 10006

Értem én, csak mondjuk képzeld a helyébe a diódasort.

 

Akku terhelésmérés: hát érdekességképpen megnézhetjük majd mennyire volt sz.r, ma kapott egy újat, mert 3 napi töltés után sem volt jobb. 

Előzmény: fogfutár (10005)
fogfutár 2 napja © 10005
Előzmény: kljr (10004)
kljr 2 napja © 10004

 "egy speciális kivitelű 30 amperes olvadóbiztosítékot, ami azonnal elszállt az indítózáskor"

Előzmény: fogfutár (10002)
cs!rke 2 napja © 10003

Ez valami urban legend.

Sosem indítottam még álló motorú autóval. Mindig járó motor mellett bikázok. Még sosem volt baj. Azt azért tudni kell, hogy a bikakábel már eleve akkora ellenállás a két autó között, hogy nem nagyon tudja 'megrántani' a donor autó rendszerét a bikázás. Illetve azt is tudni kell, hogy bikázni nem úgy kell, hogy rákötöm a kábelt, aztán indítok. Rákötés után várni kell minimum 5-10 percet. Szerencsétlen donorautó, meg a bikakábel is nehezen bírózik meg az indítózás, meg a csontra lemerült akksi töltésfelvétele miatti lórúgásszerű áramfelvétellel. Az az 5-10 perc arra elég, hogy a bikázandó autó akkumulátorát annyira feltöltse a donorautó generátora, hogy a bikakábelen átfolyó áramnak csak kisegíteni kell a saját akkumulátort indítózás alatt.

Előzmény: kljr (10001)
fogfutár 2 napja © 10002

Persze, ha nincs benne aksi!

Amíg a körben akár csak 1 db aksi jelen van, kvázi kondenzátorként nyeli el a káros ampercsúcsokat. Egyébként pedig az áram nem ostoba: arra megy amerre könnyebb neki:)

Amíg az akkukábel keresztmetszete többszöröse a generátor töltőkábelének, addig nincs mitől tartani.

...szerintem.

Előzmény: kljr (10001)
kljr 2 napja © 10001

A járó motorú bikázás érzékenyen érintheti a donorautó generátorát.

Előzmény: fogfutár (9999)
kljr 2 napja © 10000

Köszi a helyreigazítást, utólag rájöttem.

Előzmény: trafo2000 (9993)
fogfutár 2 napja © 9999

Elvileg sokkal jobb ha jár a motorja a "bikának", de azért nem árt körültekintőnek lenni.

A fiatalabb konstrukciójú autók computere érzékeny lehet az indításkor bekövetkező feszültségesésre, zavart kelthet annak működésében.

Engem próbáltak már bebikázni Renault Scenic-ről. A computerrel nem lett baj, de valószínűleg csak azért, mert a francia konstruktőrök a pozitív sarura terveztek egy speciális kivitelű 30 amperes olvadóbiztosítékot, ami azonnal elszállt az indítózáskor, megvédve ezáltal a "nemesebb szerveket".

Drága bikázás volt, vehettem a cimbimnek ötezerért egy bontott biztit.

Előzmény: Beldar (9996)
fogfutár 2 napja © 9998

Nagyon korrektek voltak a Szakál-Metálban!

A nyomáspróba során kiderítették, hogy nem repedt a hengerfej sehol, szép állapotban vannak a szelepülések, a szimmeringek és a szelepek, úgyhogy megúszom a mókát egy síkolással. 8 + ÁFA lett vége.

Ilyen még nem volt! Eddig, ha valahol azt mondták, hogy egy adott javítás 15-40 eFt között várható, mindig negyvenhez közelebbi összeg lett a vége. Sajnos ma már a legtöbb műhelyben úgy gondolkodnak: úgysem szedi szét az ember, hogy leellenőrizze mit cseréltek ki.

Az említett hely az üdítő KIVÉTEL, mindenkinek csak ajánlani tudom.

 

 

 

Ez nem sufnituning!

Csikó78 3 napja © 9997

Hali.

http://www.szendrei-gepmuhely.hu/?page_id=29

 

Én a Dessewffy u.-i műhelybe járok, nagyon korrekt, hozzá értő szakik dolgoznak ott !

Nekem nagyon pozitív csalódás volt a többi tapasztalatomhoz képest.

 

Beldar 3 napja © 9996

"Lévén, hogy rendes autós indítózás közben nem járatja a donorautó motorját."
Miért nem? :S Ha jár a donor motor több az áram, magasabb a fesz.

Előzmény: kljr (9981)
trafo2000 3 napja © 9995

Pedig régi dolog,Ausztráliából terjedt el.

Előzmény: zénó75 (9989)
trafo2000 3 napja © 9994

Adagoló,porlasztó,szívócsonk,kipufogó.

Turbósra eléggé macerás.

Előzmény: fogfutár (9985)
trafo2000 3 napja © 9993

Nem a vízpumpán van.

Előzmény: kljr (9982)
trafo2000 3 napja © 9992

Tegyél fel fix hajtásút,no problem.

Előzmény: fogfutár (9980)
bobalya 4 napja © 9991

Itt áll az udvaron. 76 ló, 4HB motor. Bár a 76-ból szerintem már legalább 20 kehes...

Előzmény: tclar (9986)
tclar 4 napja © 9990

Hali! Nekem azonnalra kellene Székesfehérvár környékén bontott behúzómágnes vagy önindító ha olcsó 98-as Transithoz.Itt vagyok azindexen Üdv

zénó75 4 napja © 9989
Erre én is kíváncsi vagyok,mi az hogy diesel lpg? Nem is Hallottam még ilyet :)
Előzmény: tclar (9974)
ft150 4 napja © 9988

Nekem 2,5-es szívó van 80 LE/59 kW, 4DA motorkóddal.

Előzmény: tclar (9986)
kljr 4 napja © 9987

Akkor nekem m áll mnt az udvaron???? Mán megen átvertek.

 

Apropó, ha a 60Ah akku már egy napja szívja a töltőről a 6A-t az rossz ómen?

Előzmény: tclar (9986)
tclar 4 napja © 9986

Szerintem turbó nélkül nincs 70 lóerő feletti 2,5-ös vasmotor de majd Trafó2000 javyt ha nem így van.Üdv

Előzmény: tm3 (9984)
fogfutár 5 napja © 9985

Ha valakit érdekel, a Ford Transit hengerfej felújítás a Szakál Metálnál 20 ropi +Áfa. Tartalmazza a nyomáspróbát, síkolást, szelepek becsiszolását, szelepszár szimmeringek cseréjét.

tm3 5 napja © 9984

Üdv mindenkinek

 

Érdeklődnék hátha tud valaki segíteni. Mi a különbség a 2.5 szívódízelben a 69 és a 80 lóerős között? Legalábbis ha jól láttam a turbós 85le körül van. Esetleg nagyon problémás turbósra alakítani? Nem vagyok száguldozós de ha rajt van 1,5tonna akkor azért elég siralmas a közlekedés vele :-))) .  Köszönöm

fogfutár 6 napja © 9983

A "guzzirider" is az én nickem. Azt a motoros topikba csináltam még sok évvel ezelőtt.

Előzmény: kljr (9981)