Urak vettem egylaprugós tranyómhoz duplarugósat de sajnos hosszabb cuppántcsavarokat kellene vennem ,szerintetek ehez milyen méretű cuppántcsavart kell vegyek hozzá, és hol a legolcsóbb pesten? (Cromax unix kilőve nagyon drága )
Esetleg pontosabb paramétereket nem tudsz? Fogyasztás gázolaj-gáz? Esetleg kopogás, ? A gáz -levegő elegy egy bizonyos koncentráció és nyomás esetén magától belobban.
Vannak ilyen helyek,pl a hátsó híd feletti rész,így erősítették meg az alvázat.Több réteg lemez össze ponthegesztve kb 30 cm hosszan. Ez itt szana széjjel tud rohadni,a két lemez között vidáman csámcsog a rozsda,csinálhatsz bármit..Én gyártattam 2mm lemezből u profilt,ebbe egy 12 es anyát kell hegeszteni a felütköző guminak,belülről festeni és mehet a beépítés.Teljesen megszűnik mindenféle rozsdásodás.
Van erre konkrét példa is:MK3 escortnál a hattyúnyak 1,1 cm ig szimpla lemezből volt,soha semmi gond,kiszolgálta az autót akár húsz évig is-1,3cm felfelé a gyár úgy gondolta meg kell erősíteni mert tombolnak a lóerők,dupla lemezt tett oda,gyakorlatilag 5-6 éves korukra minden escortnak életveszélyesen meggyengül a hattyúnyak a rohadástól.
Vajon mi a szerepe annak a hézagnak ? Csak a baj van vele megáll alatta a dzsuva és megeszi a rozsda kívűl belül ..... egyszerűbb lett volna egy darabból csinálni azt a zártszevényt amit lehet kezelni kívül belül. Szerintem..........
Ha ez ott van, ahol gondolom, akkor ott gyárilag van egy kis hézag hagyva a két lemez között. Szerintem elég lesz egy kis drótkorongozás, rozsdaátalakítóval bekenni, és az alapozó után lefújod színre. Ha meg nem akarsz több festéket kevertetni, fújd le a gerendát feketére (akár alvázvédővel is).
Köszi, kicsit megnyugodtam.... nos akkor megoldjuk a faterral,de lehet hogy kevés lesz a két flakon spray amit pár hete kevertettem... :) (nem számítottam ilyen extra festeni való felületekre... ) Nem is értem hogy miért így oldották meg ezt a fordnál hogy a fő teherhordó gerendát így lapokból egymásra sajtolják, vagy pontheggesztik vagy nem is tudom...... nézegettem mostanában más kisteherautókon mindenhol egy darabb vastag zártszevényből van a fő gerenda csak a fordon látom ezt az "átlapolós "technológiát. És ha jól sejtem ez is ford betegség mert a viszonylag újjabb autókon is szépen rozsdásodik ugyanott mint nekem.....
Üdv .urak kis segítséget szeretnék kérni, szerintetek mennyire veszélyes ez a fajta rozsdásodás a tranyón? elég levágni ezt a felvállt lemezt és "c.o."-val újraheggeszteni vagy ez már az alváz gerenda része ?
Sziasztok, köszönöm! Diódasor meg feszszab csere volt itt helyben megnézte egy szaki, 25k volt összesen, kb reálisnak érezem. Megoldódott tehát így, köszönöm minenkinek!
99-es tranyó generátor nem tölt, Delco Remy DRA3655 van most benne. Mikkel kompatibilis vajon?
Felújított Cromaxban 44.000Ft, ennyi pénzem most nincs rá, ha lőnék használtat/bontottat mik jöhetnek még szóba? Ennek a hátulján van egy vákumpumpa, elméletileg 95A-es.
figylej lenne meg egy kérdés 110. 120 körül villogó izzitas es a motor le al menet közben mert csinálja ezt esetleg lehet seges h az egr csinálja ?????
Igen én is attól félek, csak akkor valahogy a váltóról is le kell szednem a darabot. A csavarokat nem tudtam meglazítani. Trafo van esetleg kardánod? 80-as kaszni legrövidebb és érdekelne hátra laprugó is párban mert felemás. Jobb hátul új de magasabb mint a bal.
Klímaszervíz. Amúgy két t elágazót tesznek be meg sok csövet,hátra meg egy boxot.Azt legjobb lenne szerezni egy gyárit.Végig kell telefonálni a bontókat.
A tourneoval megint szívok. A kardán függesztő csapágya finoman szólva szét esett. Korábban ez a kardán már volt felújítva de nem jelölték össze így mindig rázott. Kérdésem a következő: A difi tengelyén és a váltó tengelyén lévő kardánkeresztnek hogy kell állni? Párhuzamosak, 90fok elforgatva stb. Van erre valami gyári előírás? Most leszedtem a kardánt de a váltó felőli vége nem jön le mert géppel húzták meg a csavarokat anno (akkor jó ötletnek tűnt) 1998 tourneo