Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zénó75 Creative Commons License 2017.07.21 0 0 12735

Urak vettem egylaprugós tranyómhoz  duplarugósat  de sajnos hosszabb cuppántcsavarokat kellene vennem ,szerintetek ehez milyen méretű cuppántcsavart kell vegyek hozzá, és hol a legolcsóbb pesten? (Cromax unix kilőve nagyon drága )

598 Creative Commons License 2017.07.21 0 0 12734

Üdv!

2.4 tde 115 le a gyújtás ráadása után az izzítás visszajelző kigyullad 2mp után elalszik majd elkezd villogni.Mi lehet a hiba?Köszönöm!

piaggioape Creative Commons License 2017.07.20 0 0 12733

Esetleg pontosabb paramétereket nem tudsz?  Fogyasztás gázolaj-gáz?  Esetleg kopogás, ?  A gáz -levegő elegy egy bizonyos koncentráció és nyomás esetén magától belobban.

Előzmény: WooDoo (12693)
zénó75 Creative Commons License 2017.07.16 0 0 12732

Nagyszerű, faxa...... :(    Köszönöm a fordnak ezt a "remek" megoldást.  Így legalább nem fogok unatkozni vasárnaponként .....

Előzmény: trafo2000 (12731)
trafo2000 Creative Commons License 2017.07.16 0 0 12731

Vannak ilyen helyek,pl a hátsó híd feletti rész,így erősítették meg az alvázat.Több réteg lemez össze ponthegesztve kb 30 cm hosszan. Ez itt szana széjjel tud rohadni,a két lemez között vidáman csámcsog a rozsda,csinálhatsz bármit..Én gyártattam 2mm lemezből u profilt,ebbe egy 12 es anyát kell hegeszteni a felütköző guminak,belülről festeni és mehet a beépítés.Teljesen megszűnik mindenféle rozsdásodás.

Van erre konkrét példa is:MK3 escortnál a hattyúnyak 1,1 cm ig szimpla lemezből volt,soha semmi gond,kiszolgálta az autót akár húsz évig is-1,3cm felfelé a gyár úgy gondolta meg kell erősíteni mert tombolnak a lóerők,dupla lemezt tett oda,gyakorlatilag 5-6 éves korukra minden escortnak életveszélyesen meggyengül a hattyúnyak a rohadástól.

Előzmény: zénó75 (12728)
zénó75 Creative Commons License 2017.07.15 0 0 12730

Vajon mi a szerepe annak a hézagnak ?  Csak a baj van vele  megáll alatta a dzsuva és megeszi a rozsda kívűl belül ..... egyszerűbb lett volna egy darabból csinálni azt a zártszevényt amit lehet kezelni kívül belül.  Szerintem..........

Előzmény: szódásbácsi (12729)
szódásbácsi Creative Commons License 2017.07.15 0 0 12729

Ha ez ott van, ahol gondolom, akkor ott gyárilag van egy kis hézag hagyva a két lemez között. Szerintem elég lesz egy kis drótkorongozás, rozsdaátalakítóval bekenni, és az alapozó után lefújod színre. Ha meg nem akarsz több festéket kevertetni, fújd le a gerendát feketére (akár alvázvédővel is).

Előzmény: zénó75 (12728)
zénó75 Creative Commons License 2017.07.15 0 0 12728

Köszi, kicsit megnyugodtam.... nos akkor megoldjuk a faterral,de lehet hogy kevés lesz a két flakon spray amit pár hete kevertettem... :)  (nem számítottam ilyen extra festeni való felületekre... )   Nem is értem hogy miért így oldották meg ezt a fordnál  hogy a fő teherhordó gerendát így lapokból egymásra sajtolják, vagy pontheggesztik vagy nem is tudom...... nézegettem mostanában más kisteherautókon mindenhol egy darabb vastag zártszevényből van a fő gerenda csak a fordon látom ezt az "átlapolós "technológiát.  És ha jól sejtem ez is ford betegség mert a viszonylag újjabb autókon is szépen rozsdásodik ugyanott mint nekem.....

Előzmény: trafo2000 (12727)
trafo2000 Creative Commons License 2017.07.15 0 1 12727

Alváz de semmi para.Kivágod.lehajtod az újat 2mm lemezből és

felhegeszted pont úgy mint máshol.Kicsit több kakaót adsz a co nak hogy szépen vigye.

Előzmény: zénó75 (12725)
zénó75 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 12726

A spakli simán alámegy.... :(

Előzmény: zénó75 (12725)
zénó75 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 12725

Üdv .urak kis segítséget szeretnék kérni,  szerintetek  mennyire veszélyes ez a fajta rozsdásodás a tranyón?  elég levágni ezt a felvállt lemezt és "c.o."-val újraheggeszteni vagy ez már az alváz gerenda része ?

csovessanyi Creative Commons License 2017.07.14 0 0 12724

Pénteken hívlak!

Előzmény: trafo2000 (12722)
iigloo Creative Commons License 2017.07.13 0 0 12723

Sziasztok, köszönöm! Diódasor meg feszszab csere volt itt helyben megnézte egy szaki, 25k volt összesen, kb reálisnak érezem. Megoldódott tehát így, köszönöm minenkinek!

 

 

Előzmény: trafo2000 (12719)
trafo2000 Creative Commons License 2017.07.13 0 0 12722

Van lemez.Nem érdemes leszedni a vákumpumpát,sosem megy tönkre mint a fos lucas marellin.

Egyben adom,csak fel kell tenni és go.Van hátsó ablakom ami nyitható.

Előzmény: csovessanyi (12721)
csovessanyi Creative Commons License 2017.07.13 0 0 12721

SziaTrafó!

Sikerült megtaláltad első ajtó hangszóró tartó acél lemezeket (95év)?

A micsu generátorod (90A) a vákumszivattyúval együttadod vagy az külön biznisz?  

A régi tranyom rövid 91 utolsó ablaka elhúzhatós volt és pont jó volt a fix üveg mérete ami összetört. Pedig a hátsó ablakkerete kisebb.

Előzmény: trafo2000 (12719)
csovessanyi Creative Commons License 2017.07.13 0 0 12720

Hali! 

Nekem is elment a töltés, dióda híd csere 13.500+fa és szaladtam vele tovább.

Előzmény: iigloo (12716)
trafo2000 Creative Commons License 2017.07.11 0 0 12719

Mitsubishi,nekem van eladó is.

Előzmény: iigloo (12716)
trafo2000 Creative Commons License 2017.07.11 0 0 12718

Gépre tenni nem találgatni????

Előzmény: ronaldinhor10 (12715)
szódásbácsi Creative Commons License 2017.07.11 0 0 12717

Lehet, hogy olcsóbb lenne megnézetni először egy villamossági szerelővel. Ha csak a szénkefe van elkopva, az sokkal olcsóbban cserélhető.

Előzmény: iigloo (12716)
iigloo Creative Commons License 2017.07.11 0 0 12716

Sziasztok!

99-es tranyó generátor nem tölt, Delco Remy DRA3655 van most benne. Mikkel kompatibilis vajon?

Felújított Cromaxban 44.000Ft, ennyi pénzem most nincs rá, ha lőnék használtat/bontottat mik jöhetnek még szóba? Ennek a hátulján van egy vákumpumpa, elméletileg 95A-es.

 

Köszi a segítséget! Péter

 

ronaldinhor10 Creative Commons License 2017.07.07 0 0 12715

Szia trafo 

 

figylej lenne meg egy kérdés 110. 120 körül villogó izzitas es a motor le al menet közben mert csinálja ezt esetleg lehet seges h az egr csinálja ?????

ronaldinhor10 Creative Commons License 2017.07.07 0 0 12714

Köszönöm 

TRAFO. .!! A válaszod 

trafo2000 Creative Commons License 2017.07.06 0 1 12713

Lezárhatod.

Előzmény: ronaldinhor10 (12711)
trafo2000 Creative Commons License 2017.07.06 0 0 12712

Van.

Előzmény: szeda_1970 (12710)
ronaldinhor10 Creative Commons License 2017.07.06 0 0 12711

Üdv  urak  egr szelep vakolás elott állok kérdésem a következő nem e lessz hátránya ha la vakolom.  

 

ford Transit 2004 125 Lovas IFA motor kód 

 

 

köszi előre is !

szeda_1970 Creative Commons License 2017.07.05 0 0 12710

Igen én is attól félek, csak akkor valahogy a váltóról is le kell szednem a darabot. A csavarokat nem tudtam meglazítani. Trafo van esetleg kardánod? 80-as kaszni legrövidebb és érdekelne hátra laprugó is párban mert felemás. Jobb hátul új de magasabb mint a bal.

Előzmény: trafo2000 (12708)
zénó75 Creative Commons License 2017.07.05 0 0 12709

Úgy tűnik teljesen felesleges volt minden évben fújkálni bele a drága üregvédőt (és két évente az alvázvédőt)mert ugyanúgy rozsdásodik .

Előzmény: trafo2000 (12702)
trafo2000 Creative Commons License 2017.07.04 0 0 12708

Normális esetben párhuzamosak a kereszt villák,de találkoztam 90 fokossal is.Persze a keresztek ugyan úgy akkor is egyformán állnak.

Mindegy is,úgy sem lesz jó,csak ha egyben kicentírozzák.

Előzmény: szeda_1970 (12706)
trafo2000 Creative Commons License 2017.07.04 0 0 12707

Klímaszervíz. Amúgy két t elágazót tesznek be meg sok csövet,hátra meg egy boxot.Azt legjobb lenne szerezni egy gyárit.Végig kell telefonálni a bontókat.

Előzmény: mysterygang1 (12705)
szeda_1970 Creative Commons License 2017.07.04 0 0 12706

Sziasztok,

A tourneoval megint szívok. A kardán függesztő csapágya finoman szólva szét esett. Korábban ez a kardán már volt felújítva de nem jelölték össze így mindig rázott. Kérdésem a következő: A difi tengelyén és a váltó tengelyén lévő kardánkeresztnek hogy kell állni? Párhuzamosak, 90fok elforgatva stb. Van erre valami gyári előírás? Most leszedtem a kardánt de a váltó felőli vége nem jön le mert géppel húzták meg a csavarokat anno (akkor jó ötletnek tűnt)   1998 tourneo

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!