Eddig jutottam, segítséget kérek, hogyan tovább. Gondolom szét kell szedni teljesen a difit, hogy csapágyakat tudjak cserélni benne. Még nem bontottam szét ilyen difit. A sorrend érdekelne. Köszönöm előre.
Az a baj, hogy egy csomó pénzt ráköltöttünk az átépítésre, több mint 3M-ba van már, annyit meg senki sem adna egy 23 éves lakóautóért. Bukni meg nem akarok rajta, na meg élvezni is kéne már egy kicsit a sok munka után.
Pedig ez nem egy lécvázas bódé, mint a kortársai. Azokba beszivárog a nedvesség, és szétrohad a belsejük, egy ütközésnél meg felnyársalják a bent ülőket. A doboz kívül belül üvegszálas műanyag, alumínium vázszerkezettel, és ki van injektálva PUR habbal. Gyakorlatilag örök élet, meg egy nap. :)
2000 előtti, Luton boxos Transitot keresek én is, csak áramvonalasabb dobozzal.
Ezt a 94-es Transitot 2 éve vettük, de annyira megkedveltük, hogy szeretnék venni még egyet. Kb. egy éve nézegetem az ebay-t, de eddig csak a magasabb padlójú, platós alvázra épített dobozosokat láttam. A miénk süllyesztett padlós, ezt a fajta dobozt busz padlólemezre építették. Angliában készült a felépítmény, de az alvázszám alapján is balkormányos.
Igen le lehet gyártattni, de érdemes több ezzel foglakozó boltba ajánlatot kérni( úgy hogy viszed a mintát) mert meglepően nagy árkülönbségekkel dolgoznak a hidraulikások is. Anno a hyundai-om hoz is gyártattam csöveket nem volt vele gond.
Sziasztok. adott egy 2005 ford connect transit van 1.8tdci a belso vilagitasom nem eg ha kinyitom az ajtot de ha leveszem az aksi sarut es visszarakom minden fasza. De csak egy napig utanna kezdodik elorol Igy a rakterben sincs vilagitas csak akor ha atkapcsolom. Valaszokat megoldasokat elore is koszonom
Bocsi, kicsit gáz vagyok ma... nem hátsót kérdeztél hanem elsőt...
Itt egy link hozzá Cromiból, csak ezt dobja, gondolom mindegy hogy abs-es vagy sem, biztos hogy velük egyeztess ha valami kérdéses, telefonon is segítőkészek voltak mindig:
Cseréltem már, de sajnos nem tudom megmondani neked melyik kell bele, pláne hogy nem mindegy a hátsó hidad fajtája, előről vagy hátulrúl szerelt e a difi, 14-15 col e az agy, Cromax szerint ezt látom.
Ők alvázszám alapján, mindegy pláne ha meg tudod mondani hogy előről vagy hátulról szerelt e a híd, biztosan jót küldenek.
Éedekes mert unix csak magyarországi vásárlású autóknál nem téved, bárdiról nem tudok nyilatkozni, de Cromax európai adatbázisból dolgozik.
(Nekem unixból jött a külföldi forgalomba helyezésű autóhoz az elsőre jó, biztos mákom volt :D
Az első link a tiéd, szerintem hívd fel őket, nem tudok jobbat, remélem segítettem :)
Tud valaki segíteni abban hogy 1998-as első ABS-es kerékagyban vagy simában milyen szimering kell a hátsó csapágy mellé?
Unix/Bárdi rendszeresen rosszat hoz. A kis csapágy jó a hátsó nem így értelem szerűen a szimering sem. Megvettem külön a hátsó csapágyat és nagyon kéne cserélnem de a szimering sajnos nincs meg így nem tudtam megnézni milyen volt.
Miket tudok meg ebben a topikban?! Köszi szépen. Akkor ezek szerint azt a "csatornát" kell levakolni a kipufogónál. Kipróbálom. Ekkor viszont le is lehetne venni ezt a szelepet, úgysem csinál semmit?
Köszi a választ. Nem tudom pontosan melyik szelep mi és az ecu mi. Öreg fiatokon nem volt ilyen. Két szelep van a Transiton, az egyik a szívótorokban egy pillangó , vákummal vezérelve, a másik a kipufogótól visszavezető cső és szívótorok találkozásánál. Ide is vákumcső megy és egy 3 vezetékes csatlakozó. A pillangószelep gázadás után erőssen libeg egy darabig, utána nyitott állásban marad alapjáraton.
Még akartam kérdezni, hogy az LPG nem segítene-e ezen az adagolón.? Mindenem megvan hozzá, csak be kéne kötni. Jelenleg legálisan nem megy.
Nekem egy 100x100-as zártszelvény van felszerelve a műanyag bódé alá, és arra van rácsavarozva a vonóhorog. Legszívesebben levágnám a zártszelvényt, és valami igényesebb, és könnyebb "aláfutásgátlót" tennék a helyére. Nem tudom mennyire lenne necces ha átalakítom, gondolom a honosításnál lefotózták, de megnézik azokat a képeket valaha is a műszaki vizsgán?