Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zsombi 105 Creative Commons License 2016.12.11 0 0 12196

Sziasztok!  Nincs valakinek Ford embléma 2005 tranzit hoz motorháztetőre valaki sajnos lelopta

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.09 0 0 12195

Ennek a miértjét szabad tudni? Főleg a leállításnál, mert indítani ugye leginkább benyomott kuplunggal szoktunk volt, de leállításkor autónál idáig, legalább is mi nem így tettünk. Persze ezek nem magasnyomású Transitok voltak....

 

És a kisebb pl. 2.2-es motornál is létezik átalakító a kettőstömegű kerékről "normálra"?

 

Csak mert lehet valamikor offtopik Japán szívódízel helyett ha venni kell egy hasonló, kisebb méretű kishaszonjárművet akkor az egyik lehetséges verzió a 2006-2013 közti lenne, kisebb motorral éppen, vagy ha sikerülne kifogni egy AWD-st akkor meg mindegy, az ha jól tudom csak 140 lovas 2,4-es motorral van. :-)

 

Esetleg még most vannak ezek az új Transit customok, de azokról jobban megoszlanak a vélemények úgy veszem észre, meg magam is tartok tőlük, és nem is olcsó!

Előzmény: trafo2000 (12050)
szeda_1970 Creative Commons License 2016.12.08 0 0 12194

Nem tudom hány fok volt reggel de biztosan fagyott. Izzítást azt hiszem nem kötöm már be idén télen. KB. 2-3 másodpercet forgatott majd beindult. (2.5Di)

tranyowrc Creative Commons License 2016.12.07 0 0 12193

Nem kell az oda dugózd le nyugodtan de úgy hogy vedd le azt a csövet asszem a sima dieselen van egy fém cső ami az egr és a kipufogó közt van a 2 kis csavar fogja elméletileg oda rakj be valami vastagabb lemezt alakítsd a tömítéshez 2 lyuk rá és kész . Azért nem füstöl a géped mert jól a porlasztóid 😉 

Előzmény: Bernath Bomber Tamas (12192)
Bernath Bomber Tamas Creative Commons License 2016.12.07 0 0 12192

Kényeztessük transitunkat. 3. felvonás
Mióta megoldódott a hidegindítási probléma és két ünnep közt meglesz az elektromos előmelegitőm is :)
Addig szeretném az éves munkáját mégjobban meghálálni a traktoromnak. 
Gondoltam megnézem mi is ez a ránézésre 20 as évekbeli munkagép izzitási rendszer.
Mivel már át van alakítva gomb kapcsolásúra az izzitás gondoltam be kéne üzemelni eddig még nem próbáltam.  3 vezeték megy a gombról egy az akku sarura egy a mágnesszelepre ami nyitja neki a nyálat meg egy arra a makett disznópörzsölőre. A mágnesszelep jó nyit zár szépen. az izzitás nem működött. Gondoltam kiműtöm a helyéről hát  meg az aki kitalálta a 26 os laptávot vagy csak az én angol transitomba van ilyen fos? 24 27 kulcs van itthon de 26 ? Egy antik kovácsoltvas görbitett villáskulcsból faragtam 26 os laptávot ami jó volt rá és hozzá is tudtam férni mind az 5 menet szenvedve jött ki az utolsó fordulatig pedig tuti gyári még ezen is volt ford beütő. A belseje csupa csupa vastag korom működés semmi féktisztió és csavarhuzós pucolás után elkezdett izzani lángolni mindent csinált komoly kis lángszóró lett... Gondoltam, kicsit kipucolom a  menetet amikor benéztem a szívócsonkomba az izzitó nyíláson keresztül a hányinger elkapott. mintha a kipuffogóba néztem volna. ÉS De 
Rájöttem hosszas nézelődés és keresgélés után hogy nekem valami csuda transitom van amit megáldottak kipufogófüstvisszavezetéssel amit elnevezték egr szelepnek vagy mi ez:
 Nah szóval a kérdés ? 
Miafrancnak ez oda
Kell-e ez az egr szelep nekem?
Ez köpte tele nekem a légbeömlőt korommal? 
Mi ennek a szerepe?
Bele szólhat-e ez is a hideginditásba? 
Hogy kössem le ezt ha nem kell hol vakoljam? (ilyen vákum csövecskék mennek rá)
A többi transithoz képest ezért lehet az, hogy az enyém szinte egyáltalán nem füstöl? 

 

ventura20 Creative Commons License 2016.12.05 0 0 12191

Előzmény: ventura20 (12190)
ventura20 Creative Commons License 2016.12.05 0 0 12190

bocsánat külön sikerült.

Előzmény: ventura20 (12189)
ventura20 Creative Commons License 2016.12.05 0 0 12189

Mellékelek egy képet a műszerfalról.

Előzmény: ventura20 (12188)
ventura20 Creative Commons License 2016.12.05 0 0 12188

szia,nem középen van a pohártartó.

Előzmény: trafo2000 (12186)
kljr Creative Commons License 2016.12.04 0 0 12187

-7°C. szikrázó napsütés. Picit izzít, egyet fordít, és már jár is a motor. Lassan 7 éve van nálam, íly könnyedén sose indult.  

Előzmény: trafo2000 (12181)
trafo2000 Creative Commons License 2016.12.03 0 1 12186

A tied új műszerfalas?Oldalt pohártartós?Akkor a kesztyűtartó mögött van.Kinyitod,felül benyomsz két fület,teljesen lenyílik az ajtó és ott van mögötte egy kicsi téglalap forma,az a fedele.

Előzmény: ventura20 (12183)
ganser Creative Commons License 2016.12.03 0 0 12185

Valaki érti ezt?

2006 2.4tdci hidegen nagyon egyenlőtlenül jár.

Mind állóhelyzetbe ,mind menetben.

Menet közben rendesen dadog és rángat.

Olyan érzés mintha "darabos" lenne az üzemanyag.

Üzem melegen nagyon szépen jár.

fordtransit Creative Commons License 2016.12.03 0 0 12184

Dicsertessek

 

 

2015-os evjaratu FT taposok. Esetleg valaki akivel megbeszelhetnem a tapasztalataimat....

ventura20 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 12183

Sziasztok korábban már írtam,2006-os Ford 100T300-pollenszűrő ügyben,sajnos azóta sem találom a helyét.

Most csináltam 2 Db-képet a motor térről.

Kérem aki tud segítsen hol találom pontosan.

Köszönöm előre is.

 

kép-1

 

 

kép-2

 

Előzmény: trafo2000 (12163)
trafo2000 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 12182

Nagy jóság.Sok transitba a Hetényi László féle gyártmányt tettem,rengeteg pozitívuma van.Soha egy sem romlott el.

Lehetőleg le rakjad,pl a karter vonalába,beépítheted a fűtéskörbe is.A lényeg hogy fűtés csap és termosztát ne legyen közbeiktatva mert az tönkreteszi.A meleg oldal lehetőleg felfele nézzen hogy a meleg víz könnyen áramoljon a hengerfej irányába.

Előzmény: Bernath Bomber Tamas (12179)
trafo2000 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 12181

Az jó.Ügyes volt a delejező.

Előzmény: kljr (12178)
yelo6310 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 12180

Nekem volt,de évente a fűtőszál tönkre meg,nem adnék érte 1 forintot se,na meg 220 volt függő . 

Előzmény: kljr (12178)
Bernath Bomber Tamas Creative Commons License 2016.12.02 0 0 12179

Mi a véleményetek ezekről az elektromos állófűtésekről? 
Nagybátyám adott egy ilyen 1200 wattos gravitációs elven működő 220 as előmelegítőt. 
Bár most már könnyen indul akár -7 ben is a transit de a motor hidegen kopik a legjobban és ez kímélné az akksit az öninditót és a motort is. 
Eddig nagyon hálás volt hozzám ez a gép ezért én is szeretnék neki kedvezni főleg hogy már azért kopott a maga 6100000 km alatt annyit hogy a 6L 10w40 ford olajból 1,2 L-t benyel 10000 Km alatt. 
Nagybatyam azt mondta, hogy az ifaba 3 óra alatt 40 fokos vizet csinált -5 be. 

Mi a vélemény ?  És hova lenne érdemes berakni ezt a vízkör melyik részére? 

Van távirányitós dugaljam felkelek benyomom mig elkészülök megreggelizek felmelegiti vagy 30 fokra egy óra alatt onnan már gyerekjáték és nem kéne minden reggel percekig vakarnom a  jeget a szélvédőről. 

 

kljr Creative Commons License 2016.11.30 0 1 12178

És olyat művel, amit eddig nem mutatott még: 1 akksiról indul. Jobbról is külön, balról is külön, ha meg mindkettő rá van rakva, félpöccre.

Előzmény: kljr (12177)
kljr Creative Commons License 2016.11.30 0 0 12177

Beépítésre került, könnyebben is indul, és feszültségesés 12,8-ról 11,8.

Előzmény: kljr (12175)
pepe636 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 12176

Szia.

 

Igazad lett.

Ma kicseréltem a felsőt és jó lett!!!

Köszönöm szépen!

Respect!

 

Szép estét!

 

Üdv: Peti

Előzmény: trafo2000 (12170)
kljr Creative Commons License 2016.11.29 0 0 12175

Hát összeszerelés utáni, beszerelés előtti próbán klasszisokkal jobbat mutat, mint delej előtt. Könnyebben is indul, és jobban felpörög. A beépítés utáni eredmények csak reggel lesznek, addig kis türelmet.

Előzmény: trafo2000 (12169)
petyke26 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 12174

Sziasztok!

 

Új vagyok még itt, úgyhogy ha bármi hülyeséget mondanék, előre is elnézést.

Vettem egy 2000-es évjáratú Transitot, 2.4 diesel, de ez a kérdés szempontjából nem igazán releváns. Nagy sebességnél búg veszettül valami. Egy szervizben megnézték, arra jutottak, hogy a hátsó diffinél van valami gond, valamint a kardánfelfüggesztő csapágyat/csapágyakat (nem tudom mennyi van) is cserélni kellene. Ezt ott nem tudták megcsinálni, mondván, hogy jó lenne olyannak csinálnia, aki esetleg jártasabb ebben, főleg hogy a kardánt is centírozni kellene egy ilyet szerviz után. A kérdésem arra irányulna, hogy Pesten tudtok-e esetleg javasolni valakit, aki ezt javítaná. Én arra gondoltam, hogy ha már lekerül a kardán, akkor az ott lévő kopó alkatrészeket kompletten cserélném, nem tudom a csapágyakon kívül mást kell-e, valamint a diffit kellene megnézni, hogy mi a gond vele, valamint abban is olajat cserélni.

Az építő jellegű hozzászólásokat és javaslatokat ezúton is köszönöm:

Peti

kljr Creative Commons License 2016.11.29 0 0 12173

Összerakás és próba előtti infók: kapott delejt, a ráírt számok szerint azt mondta a hölgy hogy kb.30%-t javult a mágnesessége a kiindulóhoz képest. Legkésőbb holnapra már látom, hogy összerakva mit mutat.

Előzmény: trafo2000 (12169)
qwertzu30 Creative Commons License 2016.11.28 0 0 12172

Sziasztok! 2 napja volt egy 2002 Trasiton vezérlés cserélve, már hangos volt a lánc, és a vezérlés is már elment egy kicsit,  és azóta szépen jár a motor, de 5 sebességben elég gyengén megy. Sőt 2700 fordulaton megáll nem megy tovább. De a többi sebességben jól húzz,sőt 4 ben a fordulat is felmegy akár 3500 ig tudja valaki mi lehet a gond? Az adagoló tuti,hogy jó mert pár hónapja volt felújítva.

pepe636 Creative Commons License 2016.11.28 0 0 12171

Köszönöm!

így hogy te mondod nyugodtan veszem meg!

Köszönöm!!

Szép estét!

 

Üdv: Peti

Előzmény: trafo2000 (12170)
trafo2000 Creative Commons License 2016.11.28 0 0 12170

Felső lesz szerintem is.

Előzmény: pepe636 (12168)
trafo2000 Creative Commons License 2016.11.28 0 0 12169

Lehet delejezni,a Pannonia gyújtást is megcsinálják,sokszor még túl erős is lesz.Kíváncsi vagyok hogy milyen lesz az önindító.

Előzmény: kljr (12167)
pepe636 Creative Commons License 2016.11.28 0 0 12168

Sziasztok.

 

Rég jártam itt,sajnos semmi idöm.

Most mégis segítséget szeretnék kérni tőletek.(2000'évj 2.0 tddi 75 le D3FA)

 

Pár napja talán egy hete folyton lelevegősödik a kuplungom.

Az olaj nem fogy!Attól még lehet hogy valamelyik munkahenger?

Én a felsőre gondolok,de nem vagyok benne biztos...

 

Segítségeteket előre is köszönöm!!

Szép estét mindenkinek!!!!

kljr Creative Commons License 2016.11.28 0 1 12167

"Ha az a béna motorcraft ami áttételes,abban az állandó mágnes is szeret gyengülni,akkor csak csere segít."

 Klasszikusoktól idézni csak pontosan. Tehát eljutottam odáig, hogy indítómotor hiba. Leszed szétszed. A fent említett típus, forgórész jó, csapágyak jók, behúzó jó, kefék jók, egy kis (igazítást kaptak,mert a végek 1-1 mm-t el voltak oldalra kenődve, ami esetleges kellemetlen tekercsmenetkombinációkat okozhat), és Delejember holnap megnézi, hogy van-e kellő szerszáma, ha igen megdelejezi az állórészt. Azt mondta még, hogy a mágnesdelej attól tud kiesni ha nagy hőt kapott (akár hosszú indítózás), vagy ütést kívülről vagy belülről. Várom a holnapot.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!