hell,segítséget kérnék:1997-es 2,5 d motor motorszám merre található,csak a hengerfejbe találtam mot.számot beütve,ami állatságnak tűnik,de ott van,2 éve az eredetvizsgán is körbefeküdte az ember,elméletileg megtalálta.a motor ki van szerelve,vezérlés is szét van szedve,mindene le van drótkefézve,féktisztítózva,de annyira szégyenlős,hogy nem mutatja.köszi elöre is
Én is debreceni vagyok, nekem egy 94-es 2,5TD lakóautóm van, elvileg 200e km-rel vettem tavaly ősszel. Úgy terveztem, ha a Lucas adagoló meghibásodik, majd egy mechanikus Bosch-ra cserélem. De eddig tökéletesen szuperál a járgány, az idén már több mint 12e km-t mentünk vele. Kicsit tartottam, hogy sokat fog majd enni, de 8-9 literrel eljárogatunk, ha futót húzok akkor is csak max. 10 litert fogyaszt. Pár éve béreltem egy fiatalabb Ford lakóautót, az 15-16 litert is megevett, igaz akkor 130-al mentünk a pályán.
Eladó ford tranzit 2.5 td lakóautón volt adagoló és gázpedál szett.
Tévedésből lett lecserélve,nagyon füstölt ,azt gondoltuk hogy adagoló de a leömlőnél ment el a nyomás és nem ment a turbó azt kellett hegeszteni /kipufogó leömlőt/,így jártam. Az autóban 101ekm van 1996os év debrecenben beszerelési garanciával.115eft
Sziasztok! Következő dologban szeretném a segítségeteket, tanácsotokat kérni!
125 t350 2003 as 2.4 td
100 a Végsebessége, üresben kipörög, de ahogy pakolom a sebességes érezhető 2600-2700 közt egy visszqtorpanás érezhető, 4.-5. Be 2500 nál nem pörög fel, Amúgy egyenletesen jár, indul pöcre
Hibakód nincs!
,gázolajszűrő,cserélve,Egr szelep kipucolva, turbonyomás szabályzó is cserélve, már nincs ötlet,
Olyan mintha nem adna elég üzemanyagot... Kezdi megadni magát az adagoló?
Képen ügy tűnik,hogy a kormány mintázata még meglenne,és a pedálok alatti szőnyegen sem látszik kopottnak.Mint ahogy írtam ezeket az újabbakat már nem ismerem,de ezek a kopások szerintem
250-300e km alatt nem jelentkeznek még.Vagy igen!?
Lenne még pár kérdésem:Ezek még bovdenes kilométer órásak,vagy már elektromosak?
Másik:Bele tehető-e a dupla kerekes híd fúrás faragás nélkül?Illetve az első futómű is átalakítható-e a 6 csavaros kivitelre?Mintha úgy emlékszem a fórum olvasgatása közben,láttam volna rövid tengelytávút 6 csavaros futóművel.
Mire figyeljek még vásárlás előtt,ami gyanakvást kelt a jóval több km-ről?
Probléma leírása: Indításkor ha nem adom neki legalább 2000es fordulaton leáll. Alapjárat szinte nincs mert ahogy 1500 alá esik a fordulat "azonnal" leáll. 2000es fordulat felett kimennék vele a világból. Minden kereszteződésnél újra kell indítani szinte.
az nap mikor megvettem hazajöttem vele de már a haza úton is lefulladt stb. visszavittem a kereskedőhöz aki kicseréltette az üzemanyagnyomás szabályozó szelepet. Jó is lett.
Aztán rá félévre tönkre ment az egr szelep. néha rángatott nem indult lefulladt de ritkán ezért nem foglalkoztam vele. Aztán rájöttem, hogy ha madaras teszkónál tankolok akkor utána csinálja általában= üzemanyag minőség alacsony. Semmi gond csak molnál tankoltam 2évig rossz egr szeleppel gond nélkül használtam. múlthéttől pedig a fent leírt próblémák.
Ha van vkinek hasonló megoldott tapasztalata szívesen venném ha segítene, hogy hová nyúljak. EGR szelep vagy üzrmanyag nyomásszabályzó?
A Unix rendre rossz első kerékagycsapágyat küld ki. Nekem a nagyobbik hátsó csapágy kell aminek az átmérője 59. Elmentem vettem külön csapágyat de a mögötte lévő szimmering számát nem tudom a boltban meg csak szám alapján tudnak adni.
Valaki meg tudná mondani milyen hátsó szimmering való bele? Külső átmérő 59, belső átmérő valamivel nagyobb a csapágynál. Köszönöm
Ford szervizben kiolvastattam a hibakódokat : egr szelep és adagoló elektronika. Árajánlat a javításra : 620.000.- Nóóórmális? Az egész autó nem ér ennyit. Beszéltem Trafóval , vállalta az átszerelést mechanikus adagolóra. Már nagyon várom, kíváncsi vagyok mi a különbség .
Hi, nekem is hasonló volt a helyzet egy 2007-es 8+1 személyes kombival. Amikor elvittem a klímáshoz, hogy nézze meg, végül kiderült, hogy hátsó légkondi hőcserélő nincs is benne. Így lehűteni csak az első (sofőr) befúvókból lehet. Hogy ne főjenek meg a hátul ülők nyáron, az utastéri szabályozót hidegre állítom, de a ventilátort véletlenül se kapcsolom be. Ha igen meleget fúj, főleg alulról a bal oldalfalból, de felül sem hideg. Erre akkor jöttem, rá amikor a családot vittem egyik nyáron (a 2. sorban ült anyósom) és egy 14 órás erdélyi út vége felé, este, mikor már kint hideg volt és esett az eső, megéreztem, hogy jön a hátam mögül a meleg. Anyósom egész nap mondogatta "de meleg van", szakadt róla víz, törölköző a nyakában, a gyerekek már bikiniben ültek és még a szandált is levették, hogy melegít (én: alig van benne anyag), de aztán csak járattam az utastéri ventilátort, hogy előbb utóbb hideg lesz. Nem lett.
Sziasztok! A kérdsem egy 2006os Ford Transitról lenne!
a klíma nagyon jól hűt, de csak elől! Hátul valamiért csak meleget fúj! Valaminötlet hogy mi romolhatott el? Aztán lenne mégegy gond! Ha nincs bent a kulcs, akkor nagyon gyenge bent a lámpa a kocsiban! De amint rárakom a gyújtást tök jól világít! Erre sem jöttem még rá sajna! Köszi előre is!
Amit cromiban találtam az igaz hogy lucas, de mechanikusé. Telefonon ők is segítenek az árban ha az egész szelep rossz vagy ha csak a belseje kell is majd.