A vezető ajtó és az utastér oldalára PVC-t és vastag padlószőnyeget vágtam. Opel csavarokkal rögzítettem. Teljesen újszerű érzetet ad a kocsinak, finom az illata is :) Talán próbáld ki!
A tetőkárpittal vagyok nagy gondban. Akárhányszor átmosom gyönyörű lesz, aztán mindig "beleszárd" az a sárga trutyi ami kiválik az anyagból, amivel merevítik... :(
Lehet, valami textillel fogom bevonni az egészet. BMW kárpitrőgzítő patenteket rendeltem kínából xarért-húxért hozzá.
De olyan bitang időjárás van mostanában, alig haladok, mert irgalmatlan meleg van a "dobozban" ...
hell,most bontok 1et,van vez.ülésem,kárpitom.az autó még komplett,hirdetem is,de csak a fikázók és okoskodók hívogattak.köv 7 végén még költöztetek vele.utána bontom.az autó érden van,7 végén cegléden leszek vele
Keresnék 1986-1994 ig transit első ajtókárpitokat ( jobb és bal ). Jó állapotút.
Esetleg még egy vezető űlést...
Tudom ritkaság de van valakinek esetleg hosszú difije? Azt hiszem az 4:11 ? (2.5 d 9 személyes busz, keskeny hidas 1990 )
Úgy emlékszem régen is ritkaság volt... Miénk már kicsit búg , bőven 1 millió felett van benne. Ha volna valakinek esetleg amiben kevesebb van és működik és megválna tőle kérem jelezze.
Én eddig összesen 100.000-et költöttem apróságokra és vettem egy másik motort 55.000-ért. Lakatoltatni nekem is kell. Műszakin a 4 lengéscsillapító volt csak gyenge de még átment. azóta persze a bal eleje oltári kopogásba kezdett úgyhogy cserélni kell. Klíma úgy néz ki összejön, az még lesz egy nagyobb kiadás. Eddig rendesen működik, sokat mentem vele pedig még a rossz motor van benne. Az alkatrészárak nevetségesek!
A költségeket még nem tudom előre, de nekem van egy tuti helyem, ahol 26 éve csináltatok mindent. Még nem hibáztak és nem drágán dolgoznak. Igaz, hogy én látom el őket házipálinkával és abban én sem hibázok. Így kölcsönösen meg vagyunk elégedve egymással. Azért végeztem egy számolást, előkalkulációt. Kb 1 millába áll meg ez a gép nekem. Így viszont bárhová, bármikor el merek vele indulni. Nekem ez fontos.
Remélem majd kiderül mennyire volt jó vétel ez az autó. Már elvittem a motort megfúratni. Új lesz benne minden. Ha jól megy és nem sokat fogyaszt akkor jó vétel volt. Remélem még ezen a nyáron megtudom!
Annyira nem csináltál jó vételt.Én 200.000-ért vettem.Ugyanezek az extrák vannak de szívó motor és hiányos klíma.Mondjuk nekem 563.000 van benne... Gyári Tourneo, nem a melósbusz kivitel. Néha vannak ilyenek.
Bocs, de csak most láttam meg a kérdésedet. Sajnos még nincsenek tapasztalataim a sperdifivel, mivel az autót nem régen vettem. Sperdifi van alatta, az biztos, de, hogy milyen, hogy viselkedik, azt még nem tudom. Azt sem tudom egyeltalán a transit hogy viselkedik, nem ismerem ezt a vasmotort. Mindíg fiat ducatom volt, csak jött egy alkalmi vétel és váltottam. Remélem nem bánom majd meg. Azt mondják, hogy ez az autó a füvön is elakad. Na ez nekem furcsa lesz a ducato után. A vasmotort most kellene felújítani és erősen gondolkodok, hogy nekimenjek-e. Ezért lehet nem is fogom megtudni hogyan viselkedik a sperdifi.
Akkor én jó vásárt csináltam ezek szerint. Most vettem nem régen egy vasmotorost 99 -es évjárat, busz, a 100 lovas turbós. Dupla klíma, abs, centrálzár, szervókormány 280 000 ft volt az ára. Kilakatoltam, de a motort is fel kell újítani úgy néz ki. Most gondolkodok, hogy mit csináljak, mert állítólag nem olcsó a felújítás.
Jövőhéten ha haza megyek cserélnék vezérlést.van valakinek szerelési könyve digitális verzióban 2000-ig gyártott tranzitokhoz? Leginkább a motor érdekelne. Egyrészt nem tudom mikori a vezérműszíj, másrészt a motornak sincs jó hanja.Sokkal keményebben jár mint a többi. Egy csúcs rossz volt azt cseréltem. Másik bajom hogy 80-90 környékén egyszerűen nem megy.Sem 4.be sem 5.be. Alatta fölötte nincs gond, 130-at megy 5.ben, de ha 80-al kapok ki egy emelkedőt autópályán akkor majdnem 3.at kapcsolhatok a tetején. Füstölni nem füstöl csak indításnál köhint egy nagyot. amióta lekötöttem a kartergázcsövet azóta elhagyta az időszakos kékes füstölést is.Már már kórosan tiszta üzemű meleg motornál.
Megnéztem a turbót hát lóg a tengely vagy 3 mm ert ha beindítom forog de nem hiszem hogy csinálna is valamit mármint hogy lehet inkább fogja a motort mint segitené ujjal alig bírtam forgatni . Másik bajom hogy kinyomja a vizet a kiegyenlítő tartálytulfolyóján az mitől de csak mikor meleg van a termosztát jó megnéztem .
Sziasztok ma észre vettem a Ford Transit on hogy alapjáraton doboló hangot ad a motor felől halom levettem a levegőszűrő csövet akkor meg még hangosabb de jól megy megy az autó jól húz úgy megy mint régen tudja valaki mi lehet ez a hang
Oké.Köszönöm.Keresnék még szürkében jobb első ajtónál lévő műanyagot a lépcsőbe ami az alvázszám körül van, hátsó kipufogót de legalább az utolsó csövet aminek a vége peremezve van /Nekem az utolsó 40cm javított egy fele akkora csővel/,
illetve van egy benzines óraegységem fordulatszámmérővel ami helyett keresnék dízelt fordulatszámmérővel, vagy csak az órát.
Van klímás cuccod? Nekem klímás de a motortérből az előző gazda eltüntetett pár dolgot. Keresnék klímahűtőt, kompresszort, elpárologtatót. Mindent ami a motortérben van. Belül megvan minden. Illetve szíjtárcsát a motorhoz.
Engem jelenleg komolyan csak ez tart vissza a vasarlastol, ma mar kell klima a kisbuszokba, kovetelmeny az utasok reszerol, megha nem is hivatasos vagyok. :)