sziasztok, van-e valakinek tapasztalata a 2.2TDCi 140LE M6 modellel kapcsolatban, mennyi az utazósebessége, mert én néha egy céges 100 LE-set használok, és 110 km/h felett már hangos kezd lenni, és ez azért autópályán kevés, a 140 lovas többet tud?
Az én gépemben sincs se fordulatszámmérő,se összkilométerszámláló(2002).ha vennék bele bontóban akkor csak simán rá lehet dugni a csatlakozóra és minden működne?
Haverom vett fordulatszámmérős műszerfelet bontóban (2000-ig Transit), a bontós mondta neki hogy az összes darabban szinte ugyanaz a kábelozás, szóval a főér mindenhez ott van a tiétekben is.
A műszerfalat csak rá kellett dugni és tökéletesen működik! Ha valaki kedvet kapna hozzá, ezek szerint nincs gond a kivezetéssel.
Hogy ki vagyok (nagyon, de az egy másik történet)? 2010 márciusában váltam boldog tulajává (és tegnap bukkantam a fórumra) egy '99.06. évjáratú Transitnak, (2.5 szívódiesel 4HB, (ezúton kérek elnézést mindazoktól, akiket bánt a Diesel ilyenfajta írásmódja, csak ezt belémnevelték anno), 6 szem. Rövid, alacsony, 156.000 km, 7-8 l /100 km, gázolajfüggő, teheléstől független). A Transit nálam gyerekkori betegség (gyógyíthatatlan), míg más egészséges gyerekek a versenyautókért voltak oda, én amikor tehettem Transit Matchboxot kértem. Pályám során Bosch-dieseles korszakomban volt szerencsém javítani is őket (olajcsere, szűrő, szíjak, nagyjából ezek a kötelezők voltak, egyéb meghibásodások ritkán). Azután 2010-ben rábukkantam eme remek példányra (bár nem ebben a típusban gondolkodtam), amit azóta is használok. A szervízre nincs gondom, mert szakmámnál fogva (bár a szakmát otthagytam a kóklerek, és egyéb tényezők miatt) magam megjavítom (nem volt elég, hogy a vezérműszíjcserénél én mutattam meg a szerelőnek, hogy kell összerakni, ezek után még pénzt is kért).
,én ezzel a csővel xoptam : ez a cső ott van az önindító mellett. két kis cső van rávulkanizálva a vastagabb csőre. és ahol összeérnek a csövek ott nézd meg jobban. mozgasd meg a csöveket hátha megtalálod a csöpögést....
Másik kérdésem, mivel a vezérmő la van burkolva, és ahohy nézem nem csak egy fedél, hanem zárt burkolat, létezik hogy nem bordásszíjas hanem láncos a vezérlésem? Mert azt nem biztos hogy nagyon bánnám:) Valahogy a láncban jobban bízom dugattyútető ügyben.
Igen, erre meg lemaradt a válasz, már először is néztem a vizet, a legelső ilyen "felforrásnál" azonnal leálltam, és nekem is első volt, hogy lehet, elment a vizem, a hútősapkát nem mertem lelazítani, de a vastag csövet megnyomtam, és bizony simán össze tudtamnyomni, nem volt benne nyomás.
Köszönöm! Na szóval akkor 2 termosztát is van benne? Kezdem a csacsi kérédéseket: Melyiket hol találom? Az egyiket tippelem ahogy benézek a gépházba, kb középen van, úgy láttam 3 cső jön ki belóle, meg mintha valami drótféle is lenne ott ha jól silabizáltam, ez az egyik. A másikat hol keressem helyileg? Szégyen gyalázat hogy vén marha létemre nem tudom, de most kutattam a neten, de nem találtam róla semi ábrát hogy hol keressem. Ki kellene csrélni akkor mindkettőt 1 füst alatt, mert jó meg szép a kocsi, de lassan kéne egy kis pénzt is keresni vele:)
Termosztátból a tiedben elvileg kettő van. Termosztát valamilyen pozícióban beragadni szokott inkább, tehát vagy nem melegszik fel a motor vagy folyamatosan túlmelegszik. Legtöbbször ez a hibája, ha termosztát.
A tied inkább belevegősödik, én arra keresném a hibát. (Erre utal a fel le hirtelen mozgó műszer is) Üzemmelegen (vastag kesztyűben) nézd meg mekkora a nyomás mikor lelazítod a kiegyenlítő sapkáját- le ne forrázd magad. Ezt úgy is nézheted, mennyire kemény egy vastagabb vízcsöved.
Víz úgy is tud csepegni egy kicsi lyukon valahol hogy hidegen összezáródik, melegen megtágul és az üzemi nyomással kijön egy kevés amíg vissza nem esik a nyomás.
Igen, a termosztát, erre tippeltem, megerősítettél benne. Ellenben ahogy elnéztem pl ebay-en, a 2002-es 2 literes td-hez van vagy 4-5 féle termosztát, honnan lehet kideríteni melyik a bele való? Vagy előbb kiszerel aztán vesz? NINCS motorszámom, tehát lövésem sincs hogy lehet a motorkódot kideríteni. 30 évig merciztem meg chryslereztem életem első fordja, és néha csak bámulok mint hülyegyerek a moziban.