Keresés

Részletes keresés

JULES Creative Commons License 3 napja 0 0 33027

Hali, a GSX 1100-emre is akkor került láncolajzó amikor K.Istvánnak hála a Bandit fórumra vetődtem... ;)

Előzmény: -Mosquito- (33018)
JULES Creative Commons License 3 napja 0 0 33026

Ez már sokadik verzió. 1983-as GSX 1100-emen is használtam (most azon nincs). Volt csapos meg szorítós csepegés szabályzás is, de annak az a hátránya, hogy hideg időben a dermedt olajjal teljesen más volt a csepegési időköz, mint meleg időben (egyszerűen nem lehetett jól beállítani). Az időzítő kapcsolás plusz a nagy átfolyási keresztmetszet kevésbé érzékeny az olaj folyósságára. A hátsó lánckerékre jobb lenne csepegtetni, de annak is van hátránya: nehezebb oda vezetni és a mágnes szeleptől is túl messzire kerül és leálláskor több felesleg keletkezik, ami megy az aszfaltra... Nekem a láncvezető gumira megy leállás után a felesleg (max 1 csepp). Ebay-en is lehet kapni egyszerűbb cuccokat, de azok nem tetszettek. A "gyári" megoldások meg drágák.

Előzmény: 1 Bandi (33020)
1 Bandi Creative Commons License 3 napja 0 0 33025
Előzmény: 1 Bandi (33024)
1 Bandi Creative Commons License 3 napja 0 0 33024

:-)

Alinál minden van.

Nekem a Loobeman rendszere is tetszik. Nem is kókány. Esetleg ezt kiegészíteném, ezzel a mágnes szeleppel.

Előzmény: -Mosquito- (33023)
-Mosquito- Creative Commons License 3 napja 0 0 33023
Előzmény: 1 Bandi (33021)
-Mosquito- Creative Commons License 4 napja 0 0 33022
Előzmény: aladar644 (33019)
1 Bandi Creative Commons License 4 napja 0 0 33021

Neked is köszi, hogy feltetted!

 

Tavasszal lehet, hogy kipróbálom.

Előzmény: -Mosquito- (33018)
1 Bandi Creative Commons License 4 napja 0 0 33020

Jól +csináltad! Sokat agyalhattál rajta :-)

 

Köszi a fotókat!

Előzmény: JULES (33016)
aladar644 Creative Commons License 4 napja 0 0 33019

Ötletes,és profi cucc. A vizeletgyűjtő vezeték mennyire bírja az olajat?

Előzmény: -Mosquito- (33018)
-Mosquito- Creative Commons License 4 napja 0 0 33018

Itt van egy másik olajzó. A Fece Vara fórumról való. Tartály nekem is ugyan az, pont a másikat oldalon van mint a hátsó fékfolyadék tartály. Onnan jön le műanyag csövön,amin 2db műanyag csap van. Az egyikkel a csepegést szabályzom az alsóval meg a nyit/zár. A hátsó lánckerékre van vezetve és a belső oldalán olajozza a láncot. 

 

https://www.sportmotor.hu/album/GNbUPFCaqtN

janoszeged Creative Commons License 4 napja 0 0 33017

Tetszik!

Előzmény: JULES (33016)
JULES Creative Commons License 5 napja 0 1 33016

Na csak eljutottam odáig, hogy lefényképezzem a házi készítésű láncolajzót:

Lada kuplung folyadék tartály az ülés idom alatt:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303057

Időzítő áramkör az ülés alatt, TIC TAC Orange dobozzal védve a nedvesség ellen:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303058

Gázos autóba való üzemanyag elzáró mágnesszelep (Lovato):

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303059

Réz fékcső, a végén beleszorítva egy aránylag vastag egyerű réz vezeték:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303060

 

Ahogy ráadom a gyújtást az időzítő elindul és 0.25mp-re kinyitja a mágnes szelepet, aztán 120mp szünet és így ciklikusan nyitogatja. Ez két percenként egy csepp olaj.

A kormányon van egy nyomógomb amivel plusz cseppet tudok indítani.

Applikátorként próbálkoztam többféle dologgal amit a neten találtam (injekciós tű, gyors kötöző, ecset szerű), de én a láncvezető fölé csepegtetek és ott tud csapkodni a lánc rendesen és ledarálta rövid idő alatt. Ez a fölé lógatott réz drót bevált, mert annyira fölhajtja amennyire kell, utána már nem bántja a lánc. A réz fékcsőből meg szépen legurul a csepp a dróton és megy a láncszem görgőjére közepére.

Előzmény: 1 Bandi (32942)
JULES Creative Commons License 5 napja -1 0 33015

Pedig előre lehet dönteni azt a panelt...

Előzmény: aladar644 (33013)
1 Bandi Creative Commons License 5 napja 0 1 33014

Pár éve Varázom, de az aksit kivenni az elöző motorjaimhoz képest tényleg nagyon szarakodós. Pici a hely, nehéz az akku... szokta szídni a kiskezű japán... 

Előzmény: aladar644 (33013)
aladar644 Creative Commons License 6 napja 0 0 33013

A panel nem dőnthető eléggé előre.Gondoltam,rá,hogy esetleg kiakasztható,de ez sehogysem sikerült,még akkor sem,amikor már végre kikinlódtam az akksit,pedig akkor már ráláttam az egészre.Lehet,hogy a panel rosszul van beakasztva.Majd ránézek....Lényeg,hogy ki lehet akasztani,vagy jobban előre hajtani.Köszi.

Előzmény: -Mosquito- (33012)
-Mosquito- Creative Commons License 6 napja 0 0 33012

Kulcs be,fordít ülés le. Aksi sarukon T kulccsal leveszem a csavarokat,gumi pánt kiakaszt,panel előre dönt,aksit is előre döntöm a másik kezemmel és már kint is van. 

Amúgy az egész panelt ki lehet akasztani. Biztos,hogy a helyén van?

Előzmény: aladar644 (33011)
aladar644 Creative Commons License 6 napja 0 0 33011

Igen,így volt előző motorjaimban. Viszont itt döntve van,kb50 fokban,beszorítva,úgy kell ki feszegetnem.

Van ott az a,nevezzem elektromos panelnek,,amire rá van akasztva a leszorító gumi szallag. Egy kicsit elmozdul,de nem eléggé,így marad a piszkálás csavarhúzóval,kézzel,meg a qrva anyázás.

Ha ez a panel jobban elmozdul,akkor kijönne könnyen,gondolom,de sehogy sem akar jobban eltávolodni az akksitól.

Előzmény: -Mosquito- (33010)
-Mosquito- Creative Commons License 6 napja 0 2 33010

Mit/min kínlódol? 1 perc alatt ki lehet venni úgy,hogy az ülés levétel is benne van. 

Előzmény: aladar644 (33009)
aladar644 Creative Commons License 6 napja 0 0 33009

sziasztok

ma kivettem az akksit a sd2-es Varaderomból. Csak én kínlódom ennyire,vagy mindenkinél egy rémálom ez a művelet?

több motorom volt eddig,mindegyiknél egyszerű volt.

Bear7712 Creative Commons License 6 napja 0 0 33008

Köszönöm a válaszokat és a jó tanácsokat!

Németországban fogok motort venni, mert itt élek. Lehet kereskedésből veszek 1 év garanciával motort. Sajnos nincs itt olyan ismerős aki ért a motorokhoz. Azért megnézek egy jó párat mielőtt döntök. Jelenleg 44 db van eladó 3000-7000€ között. Csak van közöttük egy jó!

 

 

Előzmény: **ADAM** (32999)
Hollo Horvath Creative Commons License 6 napja 0 0 33007

Hello

 

Itt csak butorokrol vannak képek:)

 

Előzmény: Tomma76 (23648)
Kucsera12 Creative Commons License 2018.12.07 0 0 33006

Köszi srácok

latszik h kezdő vagyok!:))

 

honda Varadero 1000 vennek!

ha valaki tud valamit ami megbizható forrasból való

 

kérem

jelezzétek

 

előre is köszi

 

KG

gorazs Creative Commons License 2018.12.07 0 2 33005

Ez a szám azt jelenti hogy nézd meg a kettő hozzászólás szám közti tartalmat . Erről volt szó 

Előzmény: Kucsera12 (33004)
Kucsera12 Creative Commons License 2018.12.07 0 0 33004

Hello 

Mex64

nem jo ez a szam!

 

 

mex64 Creative Commons License 2018.12.07 0 0 33003

32997-33001 :)

Előzmény: Kucsera12 (33002)
Kucsera12 Creative Commons License 2018.12.07 0 0 33002

Hello Mindenkinek!

 

Varadero 1000 vásárlása elött állok!

turázgatásokhoz vennem amikor elmegyünk hétvégente!

 

Tudtok nekem segiteni h mire figyeljek?

illetve tapasztalatotokra lenne szükségem!

 

Milyen a moror?

 

Régota van jogsim de eddig nagy robogoztam csak viszont a hosszabb utakra az már kevés főleg ket személlyel!

 

Most epp rutint szerzek ujra a valtos motoroknál a Seftyn!

 

esetleg tud valaki eladó jó allapotu , megbizható Varaderot?

 

koszi

KG

johnny77 Creative Commons License 2018.12.07 0 1 33001

És ne sajnáld rá a pénzt, hogy elvigyed vásárlás előtt egy szervizbe átnézetni. Ha az eladó elzárkózik ettől, köszönj el tőle.

Előzmény: Bear7712 (32997)
janoszeged Creative Commons License 2018.12.07 0 0 33000

"Teljesen kezdő vagyok a motorvásárlásban. " Ne menj egyedül motort venni!

 

 A régi vicc:

-tudod mi a különbség a radiátor és a zongora között?

-nem

-akkor nagyon figyelj, ha radiátort akarsz venni!

Előzmény: Bear7712 (32997)
**ADAM** Creative Commons License 2018.12.05 0 3 32999

Szerintem a klasszikus tanács itt is érvényes. Olyantól vegyél, aki megbízhatónak tűnik. Lehetőleg első tulajdonos legyen, és követhető múlttal. Ha találkozol vele, azt is látod, hol tartotta, hogyan beszél róla, hogyan ápolta...stb.

Ez sokkal fontosabb, mint hogy 30e vagy 50e vagy 70e kilométer van-e benne.

 

Szánj rá megfelelő összegű pénzt is, ne 1.3 millióért akarj tökéletes motort venni, kevés kilométerrel, első tulajdonostól.

Ha lelkileg felkészülsz a 2 millióra, és onnantól lefelé minden forintot ajándéknak fogsz fel, akkor biztosan találsz jó motort. 

Ha kétes eredetű, sokadik tulajdonostól származó, esetleg kintről behozott motorokat kezdesz nézni, mert 1.5 millióért tuti vételnek tűnnek, akkor lehet, hogy csalódás fog érni.

 

A Varadero nagyon jó és megbízható motor. Nálam jövőre lesz 10 éves és a laikusok rendszeresen újnak nézik. 

Kezdj el időben keresni, télen lehet néha jó dolgokat találni.  

 

 

Előzmény: Bear7712 (32997)
1 Bandi Creative Commons License 2018.12.04 0 2 32998

http://www.motorrevu.hu/cikkek/honda_xl1000v_varadero

 

Ha esetleg ezt még nem olvastad, akkor olvasd el. A tipussal kapcsolatban, elég részletes. 

 

https://totalbike.hu/magazin/2011/06/05/hogyan_vegyunk_hasznalt_motort/

 

Ez pedig általánosságban fontos dolgokat ír le. Ha van lehetőséged, akkor villogtasd ki, hogy van e benne hibakód. És/Vagy vidd el szerelőhöz.

 

 

Előzmény: Bear7712 (32997)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!