Keresés

Részletes keresés

DeményZs Creative Commons License 1 napja 0 0 32888

Az enyém utcán állt. Olaszországból lett behozva. Km is van benne.Tuti nem a valósat mutatja.Van hely ahol az olasz motorok km állását le lehet kérdezni alvázszám alapján?A műszaki vizsgán ott is dokumentálják.Szerintem.Tudja ezt valaki?

Előzmény: janoszeged (32887)
janoszeged Creative Commons License 3 napja 0 0 32887

Hurrá, most már ezt is tudjuk! Én 162.000Km-t mentem a gyári láncvezetővel, és jó állapotban volt amikor eladtam a motort...

Előzmény: DeményZs (32886)
DeményZs Creative Commons License 4 napja 0 0 32886

Megérkezett a láncvezetö és jó.

Meggyezik a sd01 és az sd02 láncvezető gumija.

 

A 610es és a D10 es végű azonos alkatrész.

Előzmény: Pezo2 (32870)
**ADAM** Creative Commons License 5 napja 0 0 32885

A 2009-es Varaderoval 8 liter fölé az autópályán sem ment a fogyasztás, amikor Dubrovnikból hazajöttem végig autópályán, 8 óra alatt (960km), 3 dobozzal, utas nélkül. Az átlag 125km/h volt, de ebben van ugye 3 határátlépés, és kétóránkénti tankolás, amikor kifogy a benzin.

A tényleges haladási sebesség gps szerint 160 és 180 között volt, ahogy a forgalom engedte.

 

Szóval az SD01 alsó-közepes fogyasztása ott van, ahol az SD02 teteje.

 

 

 

Előzmény: Vassd (32882)
janoszeged Creative Commons License 5 napja 0 0 32884

Gugli a barátod! Itt Varaderosok vannak!

Előzmény: truckerboy78 (32883)
truckerboy78 Creative Commons License 5 napja 0 0 32883

 

Robogót szeretnék venni. 50cm3. Kinéztem kettőt. Malaguti F12 2007es és egy Ceasar Motorro 2009es.

Hozzá értők véleménye tapasztalata érdekelne engem. Sokat segítene.

Vassd Creative Commons License 6 napja 0 0 32882

Sd01-el nekem a 7 liter a legalja kb. autokázós tempóval, inkább 8+ az átlag ha "normálisan" motorozol, de sikerült már közel 13-at is megetetni vele, mondjuk ott 180+ volt az átlagsebesség

Előzmény: JULES (32880)
Zolko009 Creative Commons License 6 napja 0 0 32881

Köszönöm mindenki segítségét. Keresek inkább egy SD02-t. 

JULES Creative Commons License 2018.09.14 0 0 32880

Szia, tavasszal vettem egy 1999-es SD1-et. Termosztátot kellett csak cserélni. 7.2-t fogyaszt tempósan haladva. A váltó tud csattanni, de akadni nem akad.

Előzmény: Zolko009 (32877)
janoszeged Creative Commons License 2018.09.14 0 0 32879

" Korábban már volt egy ilyen vasam nem jó élményekkel."

 Ne vegyél Varaderot! Miért akarsz egy agyonhasznált 17 éves motorral újra szívni?

Előzmény: Zolko009 (32877)
aladar644 Creative Commons License 2018.09.14 0 0 32878

Hasonlókat olvastam én is a karbis Varaderokról,ezért mindenképpen egy injektorosat javasolok.A váltóhoz nem tudok hozzászólni,végül egy 2008-as kiadást vettem,némi hangja van,de szerintem az mindegyiknek van (olajcsere után is?jó minőségű olajnál is?). a fogyasztása 5.5-6.5 között mozog.Előtte egy Vstromot hajtottam,az kb egy fél literrel nyelt be többet.

Előzmény: Zolko009 (32877)
Zolko009 Creative Commons License 2018.09.14 0 0 32877

Üdv mindenkinek. Zoli vagyok új itt a fórumon. A segítségeteket kérném. Egy 2001-s   SD01-t készülök venni. Korábban már volt egy ilyen vasam nem jó élményekkel. A fogyasztása brutális 8-10 között volt normál tempónál.Nem vagyok egy száguldozós tipus. A váltója hangos, felfelé váltásnál sokszor megakadt az üresnél. Egy szezont használtam. Kérlek benneteket írjátok meg a ti tapasztalataitokat hogy az én gépemmel volt gond vagy ezek a típusra jellemző általános problémák. 

janoszeged Creative Commons License 2018.09.12 0 0 32876

OK

Előzmény: DeményZs (32875)
DeményZs Creative Commons License 2018.09.12 0 0 32875

Megrendeltem de még mindíg nem jött meg. Már kérdeztem ,hogy talán most öntik-e de nem nevettek rajta.Ha eredmény van rögtön írok.

janoszeged Creative Commons License 2018.09.10 0 0 32874

Már 9 napja várjuk  a választ! Rögtön a kardomba dőlök!

Előzmény: janoszeged (32873)
janoszeged Creative Commons License 2018.09.01 0 0 32873

Várjuk, megfelel-e a motorodhoz:-)

Előzmény: DeményZs (32872)
DeményZs Creative Commons License 2018.08.28 0 0 32872

Köszönöm csak a D10 végűt látom mindenhol.

Ebay is találtam.Azt írja sd01 hez de a fényképen a D10 végű szám látható.Az meg itt is van webshopon 16500 körül.Ott meg 65euro.

Rendelek egyet remélem megegyezik a 610 végűvel mert az már sehol nincs készleten.

Előzmény: Pezo2 (32870)
Pezo2 Creative Commons License 2018.08.27 0 0 32871

Gyakorlatilag minden paramétere megegyezik a repsol sintetico-val.

Ha elfogatható áron szerzed jó vétel lehet.

Előzmény: Műanyag Doki (32869)
Pezo2 Creative Commons License 2018.08.27 0 0 32870

Üdv

 

99-2001 között  : 52170-MBT-610

2002-től:             52170-MBT-D10

 

Szerintem bármelyik honda kereskedő hoz neked, esetleg e-bay  55 Euro körül mozog.

Előzmény: DeményZs (32868)
Műanyag Doki Creative Commons License 2018.08.27 0 0 32869

Sziasztok! Off road repsol 10w40-es motorolaj jó lehet? Használt valaki ilyet?

 

DeményZs Creative Commons License 2018.08.27 0 0 32868

Sziasztok!

 

Sd01 Varám van és lobomlott róla a láncvezető gumi ami a hátsó lengővillán helyezkedik el.Szeretnék venni egyet rá csak sajna sd02 re valót hoz minden webáruház.Valaki tudja esetleg ,hogy megegyezik-e a mérete.Felrakható-e az sd01-es re is?

Vagy tudja valaki ilyen alkatrészt hol vehetnék?

Előre is köszönöm!

janoszeged Creative Commons License 2018.08.22 0 0 32867

Levegő rendszert kellene végignézni, és a karburátor membránt.

Előzmény: Vassd (32866)
Vassd Creative Commons License 2018.08.22 0 0 32866

Sziasztok,

van egy kis motorikus problémám és belegondolva annyi minden okozhatja nem tudom hol álljak neki, hátha tudtok valami típusbetegséget amire a legnagyobb az esély:

SD01-es karbis Vara, autópálya tempónál, mondjuk olyan 120-tól kezdve ha finoman akarok gyorsítani kihagyogat/berángat a motor. Ha tartom a sebességet vagy tövig tekerem a gázt teszi a dolgát rendesen.

Előre is köszönöm az ötleteket :)

Biluxzsolt Creative Commons License 2018.08.15 0 0 32865

Sziasztok!

Mint vásárlást tervező, nézegetem egy ideje a kínálatot.

Az biztos hogy a Vara nagyon tartja az értékét.

Ha jól emlékszem 2010 környékén amikor kifutó modell volt, akciósan 2.6 körül volt az új ára ajándék dobozszettel. Akkor a használt első szériásokért 800-1M körül kértek.

Ma az utóbbi ugyan ott van árban, az utolsó szériás szépek, meg 2 milla körül.

 

aladar644 Creative Commons License 2018.08.13 0 0 32864

Néha szerepcsere is bekövetkezhet,nem? egyszer eladó,utána vásárló....vagy fordítva.

Előzmény: nagykunsági (32860)
JULES Creative Commons License 2018.08.11 0 0 32863

Hali, én nemrég szereltem fel egy PUIG vario-t a gyári plexire. Én a felfúrhatót vettem 17eFt körüli áron. A Clip-on verzió dupla ennyibe került volna... Amióta fent van nem kell sisak plexit tisztítanom, mert a bogarak is elkerülik. 190cm-emmel csak a sisak tetőre megy egy kis menetszél (karon és a vállon nem segít, de a mellkasom és az arcom szélcsendes terület lett).

Egyébként üdv a Varás társaknak, idén május óta van egy SD1-esem...

Előzmény: grauszmann (32862)
grauszmann Creative Commons License 2018.08.11 0 0 32862

Szia, engem érdekelne ez a megoldás. A Varaderon gyári plexi van, de ez nekem nagy sebességnél kevés, a levegő az arcomba csap.

Valaki ajánlotta, hogy szerezzek olyan plexit, amit magasítóval egészítettek ki.

Adom a gyárit és a pénzt, és adod a Tiédet. Üdv Sógi

Előzmény: lityi69 (31185)
janoszeged Creative Commons License 2018.08.08 0 0 32861

Én vezetett szervizkönyvvel hirdettem a motoromat 2 hónapig, de nem a hirdetésre, hanem baráti körben tudtam csak eladni:-(

Előzmény: nagykunsági (32860)
nagykunsági Creative Commons License 2018.08.08 0 1 32860

Én is olyan szerelőhöz hordom, akitől nem kérek számlát, de tudom becsületesen megcsinálja. Én még soha nem lobogtattam számlákat eladáskor, aki nem hiszi, hogy megvan csinálva, nézze meg. 

 

Amúgy meg már belefáradtam abba, hogy úgy motorozzak, úgy tartsam a motort, kérjek számlát, mert mi lesz ha eladom?

Kit érdekel mi lesz ha eladom? Míg megvan élvezzem, ne legyen már gond, hogy rákerül 1-2 használati karc, ne adj isten néha elborul. 

 

Amúgy meg a vevők is el vannak szállva maguktól, mert mélyen ár alatt akarnak venni 10+ éves motort, úgymond luxuskategóriában, lehetőleg 10 ezer km alatt, és karcmentes gyári állapotban. 

Előzmény: janoszeged (32859)
janoszeged Creative Commons License 2018.08.08 0 2 32859

"Amúgy én is hibás vagyok, mert ezeket simán magamnak is meg kellene csinálni. Annyira nem komplikált."

Ezzel meg az a probléma, ha majd eladásra kerül a motorod, nem tudsz róla számlákat mutatni a vevőnek, és a Te bemondásodra nem hiszi el, hogy valóban megtörtént a szerviz.

Előzmény: Hi.Vis (32858)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!