Porvédőt is kellene cserélni? Találtam saito márkájú szimeringet porvédővel, elvileg Japán gyártmány. Van tapasztalat ezzel a gyártmánnyal kapcsolatban? Találtam még tourmax-ból is készletet, szerinted tourmax vagy saito? Athena-ból nincs porvédő csak szimering.
Köszi a válaszokat. Több mint fél liter olaj kell bele? Milyen az a 10w? Jó bele a hidraulika olaj vagy esetleg a kormány szervó vagy az automata váltó olaj?
SD02-höz keresek első teleszkóp szimeringet. Milyet érdemes beletenni ill. mennyi olaj kell bele?
A dual fékkel kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy ha behúzom az első féket a hátsót nem fékezi, de fordítva működik. (ABS nélküli). Hátsó fékkel nem is tudok blokkolni és elég gyenge a fékhatás. Ez ilyen vagy a fékkel van valami? Érdemes fékolajat cserélni?
A Varaderom ülése elérte hogy felújítsam, de nem tudom, hogy hova, kihez lenne érdemes vinni megcsináltatni?? Továbbá kíváncsi lennék a tapasztalatotokra, hogy milyen mértékben és hogyan változtassam meg az ülést, mit rakassak bele vagy milyen vastag legyen a szivacs, milyen széles stb. Nektek mi volt ami a legjobban bejött vagy mi az amit másképp csinálnátok ha újra lehetne.
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék illetve segítséget kérni!😊 Jelen állapotban egy 600as hornet tulajdonosa vagyok, (186cm magas). Az a helyzet , hogy két személlyel kényelmetlen sajnos , és ebből az okból cserélni szeretnék és a varaderoval szemezgetek (1000-el)! Azt szeretném kérdezni valakinek hasonló tapasztalt ilyen téren? Milyen évjáratot érdemes nézni? ( a 2003 -2007 ig vagy 2007 utáni között van e akkora különbség mint amit az ár különbség mutat? Tipushibák? Előre is köszönöm
Kíváncsiságból ma felhivtam a Karasnát aksi ügyben. 09-es ABS Varához 56eFt lenne a gyári Yuasa Honda :D Pár perc beszélgetés után már 51eFt is megkapnám. Első kérdése az volt miért akarok én arany áron ilyet,amikor lehet venni 1/2 áron Banner, Varta, Exide aksit. :) Idén lesz 3 éves az Exide aksi, köszöni jól van,kivancsi leszek mennyit fog kibírni.
A Varából létezik "sima" és ABS verziós is. Ez utóbbi extra volt. (Pl 2007-től DL 650) Mostani motoroknál,ami lehet 2x drágább is,ott is találni olyat amin nincs üzemanyagszint jelző.
Meg lehet szokni, hogy csak tippeled az tankban levo benzin mennyiseget. Nalam 21 liter utan kivillan a szegenysegjelzo, a tank 25 liter. Ha megallsz 300-350 kilometer utan tankolni (nalam olyan 5.8 korul van a szumma atlag, de 6 literrel szamolok) akkor boven jo vagy. Ez a fogyasztas kulonosen akkor "kellemetlen", ha van egy F800 vagy NC700 is a brigadban es majd' a felet tankoljak hozzad kepest. :-(
Az ABS jo dolog, biztonsagerzetet ad. Szamomra egy furcsasaga van, hogy "nem rug vissza", azaz ha fekezel csak azt veszed eszre, hogy a motor nem lassul, mintha zsirral lenne a tarcsa bekenve, de nem erzed a kezeddel/labaddal, hogy megy az ABS. A kombifeket en szemely szerint imadom, nem erzem semmi hatranyat, meg lassu menetben, "vezetestechnika" kozben sem.
Ha rendben levo motort valasztasz, akkor csak a TMK-ra kell koltened jo esellyel. Ha visszaolvasol a topicban szinte minden apro tipushiba, tapasztalat le van irva. A hozzaszolasok tobbesege a plexi-olaj-gumi-bukocso vonalon mozog. :-)
Szoval van pro es kontra a DL650-nel szemben, itt a Varat ajanljuk. :-)
Szia, neked is köszönöm a hozzászólást és a tapasztalatokat.....ezt az ABS dolgot nem is értem miért akkora "extra" egy ilyen motornál, mikor a robogómon ami annyiba került, mint egy dobozgarnitúra a Varára tök alapfelszereltség....:) Akkor most már azt is tudom, h a Varánál nincs üzemanyagszintjelző....basszus, így az atomkor hajnalán.....:))))
Mint irtad mas az ingerkuszob es fontos a kenyelem es a megbizhatosag. Ezek nalam ott kapcsolodnak ossze, hogy en naphosszat motorozok (akar 12-16 orat is) sokszor Varaval, ugy hogy nincs 5000 fole forgatva es megis tartom a tempot (amennyire kepessegeim engedik). Hasonlo alkatok vagyunk.
A DL650-ben egyedul a szintjezot es a fogyasztasat irigylem (kb. 1-1.5 literrel kevesebb), ami egy atlagos szezonban 50-60000ft is lehet (futastol, benzinartol, tankolasi orszagtol stb. fuggoen). Nem is az osszeg, hanem a teny miatt. :-)
A linkelt peldany a foton szepnek tunik, akartam javasolni az SD02 ABS verziot, de elsore kilogott a koltsegvetesbol.
Jó reggelt Neked is! 3500eu-ért adja oda a tulaj, a szállítás ingyen van mert autómentéssel foglalkozom és ezt meg tudom oldani, 23000ft a reg.díj, átírási költség meg az itthon vásárolt motorra is van! Nekem 1.15m jött ki regdíjjal plusz átírás...
Az 1 M kevés lesz egy megbízható és modern (injektoros) Varaderohoz.
Innentől kár dicsérni és írni róla bármit. Olyan motort vegyél, amire van pénzed és még marad utána is gumira, fékbetétekre, láncra, benzinre, javításokra.
Ha a pénz nem akadály, akkor a te súlyodhoz egyértelmű a Varadero. A Transalp és a V-strom meg sem fog mozdulni alattad. Mi ketten vagyunk olyan nehezek mint te egyedül, és a Transalp nem szívesen ment dombra velünk.
A Varadero el fog bírni normálisan, nem roggyan össze alattad a telója és még dombon is fogsz tudni vele akkorát előzni, amekkorát akarsz. A 50-60 LE gépekkel ki leszel szolgáltatva, előrefelé nem fogsz tudni menekülni a szoros helyzetekből.
SZia, nagyon szépen köszönöm a segítséget....akkor érdemes 2004-től néznem gondolom....ott viszont már van egy 4-500e ft ugrás ahogy nézem a hírdetéseket....vannak esetleg külső jelek amiből a képeken kitudnám találni h pl a váltás évében 2003 ban már a 6sebességes injektoros változat van e a képeken, mert sokan nem töltik az oldalt amiből kiderülne....
Szia! Nekem volt mindkettő, DL650 (2005), illetve Varadero (2006). Egy személlyel tökéletes társ a kis DL, két személlyel, csomagokkal inkább a Varaderot választanám.
Ami Honda mellett szól: jobb fékek (dual-CBS fékek+3 dugattyús Nissin féknyereg elöl-hátul, legalább is 2003 után), baromi kényelmes vezetőnek és utasnak egyaránt, illetve gyakorlatilag nincs ismert típushibája (néhány motornál előfordult, hogy mi minden előjel nélkül leáll a motor, a főtengely ilyenkor hibás üzenetet küld az ECU-nak, de a főtengely forgatásával a hiba magától megjavul). Van egy osztrák motorosoktató (Varahannes), több, mint 600 ezer km-t pakolt már a Varaderojába.
Ami ellene szól: iszonyatosan nehéz a DL-hez viszonyítva (kb. 280 kg), igaz, ez csak lassú, városi menetben érezhető, országúti használatnál kezesbárány), 2003-ig karburátorral gyártották, az többet fogyasztott, mint az injektoros, a karbis 5 sebességes, az injektoros 6, a tanksapka a karbisnál nem rögzített, mint a mai motoroknál (kulccsal együtt veszed ki), a plexi nem állítható a réginél, és a régiből nincs ABS-es változat.
Soha semmi baja nem volt egyiknek sem, mindkettő nagyon megbízható konstrukció.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni V-Storm-Varadero folyamatos csapongással küzdök, vásárlás elött állok 1milló ft körül.. Minél többet olvasok róluk, annál kevésbé tudok dönteni köztük. 48 éves vagyok, 190cm 135kg. Régebben egy Honda XLV750r volt a tulajdonomban, tavaly nyáron Krétán egy V-Storm 650 béreltem....a hétköznapokban egy Kymco Xciting 250-el szaladgálok ha nem muszáj kocsiba ülnöm....Gyözzetek meg miért legyen Vara a Suzukival szemben....ész érveket szívesen olvasnék, megfogadnék vásárláselőtt....tipushibák, stb...terep használat minimális max néha földút, Balatoni és belföldi kirándulások a cél....Előre is köszönöm a segítséget! Üdv. Sanyi