Jó reggelt Neked is! 3500eu-ért adja oda a tulaj, a szállítás ingyen van mert autómentéssel foglalkozom és ezt meg tudom oldani, 23000ft a reg.díj, átírási költség meg az itthon vásárolt motorra is van! Nekem 1.15m jött ki regdíjjal plusz átírás...
Az 1 M kevés lesz egy megbízható és modern (injektoros) Varaderohoz.
Innentől kár dicsérni és írni róla bármit. Olyan motort vegyél, amire van pénzed és még marad utána is gumira, fékbetétekre, láncra, benzinre, javításokra.
Ha a pénz nem akadály, akkor a te súlyodhoz egyértelmű a Varadero. A Transalp és a V-strom meg sem fog mozdulni alattad. Mi ketten vagyunk olyan nehezek mint te egyedül, és a Transalp nem szívesen ment dombra velünk.
A Varadero el fog bírni normálisan, nem roggyan össze alattad a telója és még dombon is fogsz tudni vele akkorát előzni, amekkorát akarsz. A 50-60 LE gépekkel ki leszel szolgáltatva, előrefelé nem fogsz tudni menekülni a szoros helyzetekből.
SZia, nagyon szépen köszönöm a segítséget....akkor érdemes 2004-től néznem gondolom....ott viszont már van egy 4-500e ft ugrás ahogy nézem a hírdetéseket....vannak esetleg külső jelek amiből a képeken kitudnám találni h pl a váltás évében 2003 ban már a 6sebességes injektoros változat van e a képeken, mert sokan nem töltik az oldalt amiből kiderülne....
Szia! Nekem volt mindkettő, DL650 (2005), illetve Varadero (2006). Egy személlyel tökéletes társ a kis DL, két személlyel, csomagokkal inkább a Varaderot választanám.
Ami Honda mellett szól: jobb fékek (dual-CBS fékek+3 dugattyús Nissin féknyereg elöl-hátul, legalább is 2003 után), baromi kényelmes vezetőnek és utasnak egyaránt, illetve gyakorlatilag nincs ismert típushibája (néhány motornál előfordult, hogy mi minden előjel nélkül leáll a motor, a főtengely ilyenkor hibás üzenetet küld az ECU-nak, de a főtengely forgatásával a hiba magától megjavul). Van egy osztrák motorosoktató (Varahannes), több, mint 600 ezer km-t pakolt már a Varaderojába.
Ami ellene szól: iszonyatosan nehéz a DL-hez viszonyítva (kb. 280 kg), igaz, ez csak lassú, városi menetben érezhető, országúti használatnál kezesbárány), 2003-ig karburátorral gyártották, az többet fogyasztott, mint az injektoros, a karbis 5 sebességes, az injektoros 6, a tanksapka a karbisnál nem rögzített, mint a mai motoroknál (kulccsal együtt veszed ki), a plexi nem állítható a réginél, és a régiből nincs ABS-es változat.
Soha semmi baja nem volt egyiknek sem, mindkettő nagyon megbízható konstrukció.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni V-Storm-Varadero folyamatos csapongással küzdök, vásárlás elött állok 1milló ft körül.. Minél többet olvasok róluk, annál kevésbé tudok dönteni köztük. 48 éves vagyok, 190cm 135kg. Régebben egy Honda XLV750r volt a tulajdonomban, tavaly nyáron Krétán egy V-Storm 650 béreltem....a hétköznapokban egy Kymco Xciting 250-el szaladgálok ha nem muszáj kocsiba ülnöm....Gyözzetek meg miért legyen Vara a Suzukival szemben....ész érveket szívesen olvasnék, megfogadnék vásárláselőtt....tipushibák, stb...terep használat minimális max néha földút, Balatoni és belföldi kirándulások a cél....Előre is köszönöm a segítséget! Üdv. Sanyi
Két óra alatt kényelmesen fel lehet szenvedni, a belső csöveket rögzítő csavarokat kissé nehézkes meghúzni, mert alig férni hozzá. A készlethez adott blokk rögzítő csavarokat is csillagvillással kell meghúzni. Már csak napfény kellett, hogy leképezzem a fényét. Közben hó is lett, megszenvedtem a tologatással: