Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

taxi546 Creative Commons License 1 napja 0 0 53077

Üdv!
1.9 tdi BPZ motorkód.  Mióta hengerfej javítás volt, nehezen melegszik fel a motor. Cseréltek termosztátot, de nem változott semmi. Mínusz 2 fokban 5 perc helyben járás, utána 11 km menet (ebből 4 km kikapcsolt fűtéssel), majd 2-3 perc álló helyzetben, 1500-1800 fordulaton, és csak ekkor mozdul a mutató. Egyébként fűtés van, a kiegyenlítőben még Bp.-Kecskemét után is hideg a fagyálló.

SzaporV Creative Commons License 3 napja 0 0 53076

Érdemes lenne azért utánajárni, hogy miért jelent meg a feszültség azon a vezetéken, nehogy később más gond lépjen fel.

Előzmény: Mur (53075)
Mur Creative Commons License 3 napja 0 0 53075

Ahogy írtad az ISO A csatlakozó 2-es lába volt...

Előzmény: SzaporV (53073)
Mur Creative Commons License 3 napja 0 0 53074

Köszi a tippet, időközben kiszenvedtem.
Valamiért a nagyobb ISO csatlakozón lévő PHONE MUTE láb vezérlést kapott, kábelét elcsippentve megoldódott a dolog :).
(nem a legkorrektebb megoldás,  de működik)

Előzmény: SzaporV (53073)
SzaporV Creative Commons License 3 napja 0 0 53073

Szia!

Ki tudod venni az autórádiót, volt, van benne telefon? Egy külföldi fórumon írták, hogy akku saru le, kicsit várni vele, vissza rakni, és eltűnik, aki írta azt állította bejött neki.

Az autórádió hátulján a MINI ISO csatlakozó"k"  közül a középső zöld szinű csatlakozó tartozik a telefonhoz, valamint az ISO A csatlakozón a 2-es láb a telefon mutenémító funkció.

Üdv.

Előzmény: Mur (53072)
Mur Creative Commons License 3 napja 0 0 53072

Szervusztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem:

adott egy 2007 3U4 Superb MFD1-es rádió-navi fejegységgel és néhány napja kijelzőjének jobb felső sarkában megjelent a "PHONE" státusz.
Nem zavarna, csak azóta sajnos nem lehet kikapcsolni a rádiót, hiába húzom ki a slusszkulcsot világit a display -> félő hogy lemeríti az aksit.
(kínomban kihúztam a navihoz tartozó biztit), de ekkor meg v.mi relé kerepel hátul a végerősítőnél)
Hogy lehet végleg kikapcsolni ezt a PHONE módot?

Thx, ah valaki tud rá valami.

Mur

ridick001 Creative Commons License 5 napja 0 0 53071

Üdv!

 

2011-es Skoda SuperB-em van és egy hete vettem észre hogy mindkét tükör indexem csak nyitáskor és záráskor villan, indexelésnél egyik sem működik. Valaki tapasztalt már ilyet?

skt15 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 53070

Igen. Olcsó ülésfűtéseket felejtsd el.

Waeco és egyéb "nevesnek" mondottak is semmirevalók. Aztán írhatják, hogy gyári beszállító, akkor is egy szar marad, ami nem emblémás.

Valami gyárit (nem feltétlen Skoda, lehet az akár BMW stb. is) kell beleeszkábálni megfelelő vezérlővel, többfokozatú kapcsolóval.

 

Előzmény: Gábor1507 (53065)
kawabusa Creative Commons License 2018.01.10 0 0 53069

tenyleg koszonom a valaszt segitettel a dontesben.:)

volt tobb superbem es a 131 lovasok ritkan ettek 5.5 nel tobbet, inkabb 4.8 volt a nagy atlagom(nem bp belvarosban jarok). de szerintem az automatabol is kijonne nalam videken 6 liter korul..vagyis 1 liter lehet a difi..kb

Előzmény: atos19881101 (53068)
atos19881101 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 53068

7l körül. Sokat számít, mennyit megy rövid távot illetve városban.

Előzmény: kawabusa (53067)
kawabusa Creative Commons License 2018.01.09 0 0 53067

szia

 

pont ilyet szeretnek venni, megmondanad az atlagfogyasztas hogy alakul? elsosorban kulvaros, félvideken hasznalnam..

 

koszonettel Balazs

Előzmény: cooper84 (53058)
napoli008 Creative Commons License 2018.01.08 0 1 53066

Szia!

 

Nekem ilyen van. Májusban lesz 4 éve, hogy megvan. Német tulajtól, saját magamnak vettem. Tehát nem volt olcsóbb mint itthon, de tudom mit vettem! DSG váltós 140 lovas.

Négy év alatt a kötelező szervizen kívül kétszer kellett javítani. A DPF szűrő telítettség jelző szenzor romlott el. 20 pénz volt a csere és éppen most pár hete a levegőztető rendszer egyik fogaskereke tört el és maradt a belső keringetésen. Kb 12 pénzt kértek a javításért.

Amióta nálam van kb 65 ezret mentem vele. 147 ezerrel vettem, most 210 körül járok. A nagyszerviz 210 ezernél lett volna esedékes, de nem bírta ki addig, vízpumpa el kezdett ereszteni. 190 ezer környékén cseréltettem a vezérlést.

Sokat járok városban, soha nem volt gond a DPF szűrőnek, pedig van, hogy napi kétszer 700 métert megyek vele csak. Mikor hallom, hogy regenerálna, akkor megsétáltatom, bár ez ritkán fordult elő, mert pár hetente van mindig hosszú út.

 

Remélem tudtam segíteni!

Előzmény: BiGyu91 (53061)
Gábor1507 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 53065

Sziasztok.Van esetleg köztetek olyan aki esetleg rakot már az autojába ülésfütéses foteleket,és esetleg az auto gyárilag nem füthetö üléssel adták ki.skoda superb 3u.köszi a segitséget

Petyasb Creative Commons License 2018.01.07 0 0 53064

Sziasztok  2004 2.5 v6 tdi-ben hol talalom az územanyag szivattyu relet es mi a szama ? Elore is koszonom!!! 

TraguAre Creative Commons License 2018.01.07 0 0 53063

Márkaszerviz.

Előzmény: Sunny65 (53060)
Airbag. Creative Commons License 2018.01.07 0 0 53062

a 15" felni nem megy fel rá...

Előzmény: Black7900 (53053)
BiGyu91 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 53061

Sziasztok, Jó estét Mindenkinek. Olyan autószerelőkkel vagy autótulajokkal szeretném felvenni a kapcsolatot valamilyen formába, akinek/akiknek  2013-tól gyártott 2.0 cr tdi Skoda Superb megfordult a keze alatt. Szeretném megtudni önök szerint milyen az autó, milyen rejtett költségek lehetnek?! Válaszokat előre is köszönöm. Remélem hamarosan én is Skoda autótulajdonos lehetek.

Sunny65 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 53060

Tudna valaki segíteni, hogy hol tudnám beszerezni a termosztát házat tömítéssel együtt gyáriban:

 

038 121 121B

038 121 119B

 

Eddig csak utángyártottat találtam és azoknál nincs semmi olyan kis műanyag ami központosan tartja a termosztátot, nélküle nagy szívás a beszerelés.

Sunny65 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 53059

Sziasztok!

 

Végre volt időm a fagyálló csepegésemmel foglalkozni. Ha naponta használtam a kocsit, nem tapasztaltam a padlón fagyállót, de ha netán 3-4 napig nem mentem akkor látszódtak a cseppek a padlón. Most már rájöttem, hogy kellett pár nap állás a garázsban, hogy annyi mennyiség összejöjjön a műanyag alsó motorburkolaton, aztán kifolyt egy résen...

Ha napi használatban volt, akkor talán a menetszél, rezgés miatt nem halmozódott fel és egy éjszaka a garázsban sem.

 

Elkészült a kiegyenlítő tartályra a műanyag sapka, amin keresztül meg tudtam nyomni a rendszert, így már azonnal látszott, honnan csepeg.

Nagy "örömömre" a termosztát műanyag házától jön, az én saram, mert tavaly mikor termosztátot cseréltem, egy utángyártott házat raktam vissza, hiába végeztem nagyon körültekintően a visszarakást, ez lett a vége. Amúgy is szidtam a konstrukciót és a tervezőjét... Egy évig nem volt gond, lehet akár a méretpontatlanság és maga a műanyag anyaga, nem tudom.

De most eredetit kell vennem valahol, tanulópénzt megfizettem.

 

cooper84 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 53058

Sziasztok! Egy 2005ös Superb van 1,9 pdtdi automata váltóval. Egy olyan hiba jelenségre keresem a megoldást forum társak hogy elinditom az autót semmi huba üzenet megy minden szépen aztán ha meg állok és kirakom N-be vagy P-be akkor kis idő múlva kidobja az abs és az esp sárga hibajelzést és természetesen ki is kapcsolja mind 2 funkciót. Találkozott már esetleg valaki ilyen hibával. Kiolvastuk hibakód a bal hátsó jeladó volt, ki is lett cserélve de a hiba megmaradt. Ha valakinek esetleg ötlet vagy bármi info kérem ne tartsa magába. Köszönöm szépen mindenkinek előre is. Egyébként 320ezer van a kicsikébe és kutya baja ezen kivül. 

scs72 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 53057

Szia!

 

Teljesen egyetértek Okti kolléga véleményével. 

Ha komolyan jó autót szeretnél venni nekem van egy 2007-es 1.9 Pd eladó,300.000 km van benne, de ebben tuti ennyi van. Folyamatosan szervízeltem, minden hibát jó minőségű alkatrészekkel javítottam, az autó nagyon jól felszerelt. 

Előzmény: Black7900 (53046)
skt15 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 53056

Nem azt írtam én sem, hogy sose megy tönkre, de ami ennyit kibír itthon, az nem igazán nevezhető gyenge pontnak. 

Az megint más kérdés, hogy egy esetleges komplett - gyári - csere majdnem felèr egy gazdasági totálkárral

Előzmény: Octi19 (53054)
Octi19 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 53055

Nem vennék rá mérget, de a gyors keresésem szerint két motorkódot találtam, az AVF és az AWX kódokat. Szintén gyors keresés szerint ezekkel a modellciklus végéig gyártották, azaz 2008-ig és az EURO-4-et már 2005 januárjában bevezették.

Előzmény: Black7900 (53052)
Octi19 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 53054

...én meg elég soknak javítottam... jó és robusztus futómű de azért megvannak a határai és nem olyan olcsó a javítása mint egy McPhersoné. Egy valamirevaló (messze nem a legjobb) lengőkarkészlet ~120 ezer körül van, de van bőven 200 fölött is.

De nem is ezen akarok vitázni, csak azt próbáltam meg érzékeltetni, hogy azért zsebbenyúlós lehet a javítás és egy ennyi idős autónál már bármi előfordulhat. Fel kell készülni, hogy hamar rá lehet locsolni nem kevés pénzt is! ...mint szinte minden hasonló korú autóra!

 És a tapasztalataim szerint a Superb első generációjában először az első futómű adja meg magát.

Előzmény: skt15 (53050)
Black7900 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 53053

Akartam még kérdezni, hogy sima 195/65/R15-ös gumit lehet-e rá rakni? Elfér-e a 15-ös felni vagy 16-os a minimum?

Black7900 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 53052

A 131 lovas ugye már Euro 4? Fontos lenne, hogy be tudjak hajtani Bp.-re szmogriadó esetén is.

Előzmény: Octi19 (53047)
Black7900 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 53051

Az A3 1200kg a Superb meg 1500, ahogy nézem. Kb. hasonlóan fog menni akkor a 130 lovas motorral.

Előzmény: Black7900 (53048)
skt15 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 53050

"Talán csak a bonyolult futóműve jelet sarokpontot, mert nem igazán tolerálja a magyar utak minőségét."

 

Rengeteg SuperbI-es volt/van az ismerősi körömben.300000 km alatt egyikben sem kellett semmiféle futóműhöz tartozó dolgot cserélni.

Magyarul, akinek ez nem elég, az vegyen tankot.

Előzmény: Octi19 (53047)
Black7900 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 53049

Mármint a 130 lovasra gondoltam a mostani autómhoz hasonlítva.

Előzmény: Black7900 (53048)
Black7900 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 53048

Köszi az infókat!

 

Örülök, hogy jó ez a motor, 105 lóerő kb. a mostani A3-asom is (20 éves múlt) és szerintem éppen elég. Lehetne jobb is de nem panaszkodom.

 

Mivel a Becsületesnepper itt tevékenykedik tőlem kb. 3 km távolságra, úgy gondoltam vele hozatnék egyet Németországból ilyen 2 millió körül.

 

 

Előzmény: Octi19 (53047)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!