Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 52974

Olyan olaj kell bele, ami megfelel a VW G 052 162 A2 minőségnek.

 

A diffibe G 052 145 S2 kell.

Előzmény: SzaporV (52972)
409 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 52973

 

 Ha ezt így a leírás alapján megcsinálja, nem sok ideje marad annak a szerencsétlen váltónak.  ://

Előzmény: Ursu1 (52969)
SzaporV Creative Commons License 2017.10.09 0 0 52972

Írtad, hogy olcsó olaj. Gondolom ez minőségben mutatkozik meg. Érdemes drágább olajat venni bele? Nem szeretnék ilyenen spórolni, ha valamivel többért olyan kerül bele amivel esetleg növelhetem a váltó élettartamát. Mit tanácsolsz?

Előzmény: Ursu1 (52970)
SzaporV Creative Commons License 2017.10.09 0 0 52971

Köszönöm a pontos leírást, és az alkatrész keresést!! Ezek a linkek amiket beszúrtál, nálam ismeretlen, nemlétező helyre mutatnak sajnos. Eszerint akkor a 19 liter olaj nem valós, de, hogy 13 literrel miért mondtak többet, azt nem tudom. Árban viszont jóval nagyobb összegre számítottam. 

Előzmény: Ursu1 (52970)
Ursu1 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 52970

Olcsó olaj+tömítés+szűrő:

http://www.ebay.com/itm/371924493460

 

Ursu1 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 52969

Az ATF kicserélése A leeresztőcsavart a tömítőgyűrűvel mindig ki kell cserélni → Eredeti alkatrészek elektronikus katalógusa.     –  A hidraulikaolaj-tartályt a járművön rögzíteni. –  A zajcsillapítót leszerelni → Karosszéria-szerelési munkák; 50. jav.cs.. –  Felfogóedényt, pl. -VAS 6208- aláhelyezni.   –  A leeresztőcsavart -1-es nyíl- kiszerelni. –  Az ATF-et hagyni kifolyni. –  Az új leeresztőcsavart -1-es nyíl- beszerelni és meghúzni meghúzási nyomatékkal. –  Az ATF-ellenőrzőcsavart -2-es nyíl- kiszerelni.   –  A hidraulikaolaj-tartályt, pl. -V.A.G 1924- bevezetni az védőkupak egyik nyílásába -nyíl-, eközben a védőkupakot nem szabad benyomni felfelé. –  AFT-et betölteni, amíg az az ellenőrzőfuratból kilép. –  Az előválasztókart „P“ helyzetbe kapcsolni. –  A motort beindítani, a fékpedált benyomni. –  Álló helyzetben egyszer az összes előválasztókar-helyzetet átkapcsolni, ekkor kb. 10 másodpercig mindegyik helyzetet bekapcsolva kell hagyni. –  Az előválasztókart „P“ helyzetbe kapcsolni. –  A motort kikapcsolni. –  Ezután az ATF-szintet ellenőrizni és kiegészíteni → Fejezet.   Meghúzási nyomatékok Alkatrész Nm Leeresztőcsavar az olajteknőben1) → Fejezet ATF-ellenőrzőcsavar az olajteknőben → Fejezet
1) Új csavart kell használni.   

Előzmény: SzaporV (52968)
SzaporV Creative Commons License 2017.10.09 0 0 52968

Akna van a háznál szerencsére, viszont a leírás érdekel, szívesen fogadnám!

Szomszédban van egy autószerelő, ha esetleg valami gond adódna :D egyébként biztos nem kezdenék bele egyedül én sem az említett szerelő nélkül, talán majd a 2. alkalomnál.

Előzmény: Octi19 (52966)
SzaporV Creative Commons License 2017.10.09 0 0 52967

Láttam időről időre fel-fel bukkant, hogy cserélni szeretnék és cserélték is a gyári fejegységet. Egy ideig én is szerettem volna, minden lehetőséget körül jártam, és találtam egy transzmittert ami kerek 18 $-ba került, rendkívül jó minősége van mintha cd-ről szólna a zene, és ráadásul mindezt drót nélkül. Nagyon tudom ajánlani, itt egy magyar teszt videó a cuccról : https://youtu.be/wOtsbPYYd2w

Octi19 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 52966

Nem csak márkaszervizben lehet, de érdemes szerelőhöz vinni, bár nézhetek hozzá valami leírást ha akarod, de én ilyesminek már nem állnék neki otthon! Minimum akna vagy csápos kell hozzá!

 

"Egyébként a váltó nagyon szépen működik minden üzemmódban."

 

Ez igen nagy valószínűséggel így is lesz az első recsig, utána meg már csak vészüzem... vagyis: most még időben vagy a cserével, a hibás működésnél meg már elkéstél!

Előzmény: SzaporV (52965)
SzaporV Creative Commons License 2017.10.09 0 0 52965

Köszi a választ! Itthon ez mennyire megvalósítható, vagy talán csak szervizben lehet? 19 liter olaj van bent a szerviz szerint, nem kevés, plusz egy olaj szűrő is. Egyébként a váltó nagyon szépen működik minden üzemmódban.

Előzmény: Octi19 (52964)
Octi19 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 52964

Az igazság az, hogy nem előírás, de ugye minden anyag előbb utóbb öregszik, pláne akkor ha a hőmérséklete szélsőségesen változik, és nem kevés kopadék is jut bele, márpedig az automata váltók ilyen szempontból elég cinkesek. Azt mondanám így elsőre, hogy akkor jársz el jól, ha valahol minden 60-80 ezer km után lecserélteted az olajat, de egy 11 éves olajat már mindenképpen lecserélnék még akkor is ha keveset futott.

Előzmény: SzaporV (52963)
SzaporV Creative Commons License 2017.10.09 0 0 52963

Sziasztok! 

 

Új vagyok itt fórumon, 2 honapja vettem egy 2006-os 2.5-ös motorral (BDG) szerelt superbem ami autómata váltós. Azt olvastam, és a szervízben is azt mondták, hogy ebben a váltóban nem kell olajat cserélni.. Ez valóban így van? Számomra eléggé furcsa ez... Ha viszont kell, akkor mi a csere periódus? Aki tud valamit ezzel kapcsolatban, kérem írjon. Köszönöm! 

virtualis remete Creative Commons License 2017.10.06 0 0 52962

Skoda superb gyári szövetszőnyeg garnitúra 2013-as superbe vettük de a kocsi eladásra került igy nincs rá szükség.

Nincs megkopva teljesen jó állapotban van,újszerű

Ára 5000ft

Átvehető Budapesten posta nincsen

Tel:06209976900

PartManus Creative Commons License 2017.10.02 0 0 52961

Kedves márkatársak! Automata váltógomb ügyben tudtok valamilyen elfogadható beszerzési forrást ajánlani? Elég lenne csak a törött gomb (azt hiszem), de gyáriban csak az egész rendelhető 70 ezerért... :(

T.Szaby Creative Commons License 2017.10.01 0 0 52960

Megnéztem miután kialudt a világítás. Itthon nem szoktam lezárni ezért amikor nyitom a hátsó ajtót akkor csak a világítást működteti. Azt nem tudom, hogy milyen kapcsoló van a zárban. Nem én cseréltem. De lehet akkor megint zár csere lesz. Jobb hátsó is döglődik. Az sem sokáig bírta. De a gyári meg elég húzós árban van.

Előzmény: zida (52959)
zida Creative Commons License 2017.10.01 0 0 52959

Akkor lehet, hogy más gond lesz, egy évet azért ki kell bírnia. Plusz kérdés, hogy milyen kapcsoló van a kicserélt zárban. Nemrég cseréltem én is zárat a fabiánkon, az ahhoz vett utángyártott zárban már olyan lemezzel

megoldott kapcsoló volt, amikre régebben kicserélgettem az eredeti kapcsolókat, azok már nem mennek tönkre, nem tud elkopni a kapcsoló bütyke.

A belső világítást egyébként nem a távirányító megnyomása kapcsolja egyébként? Mintha úgy rémlene, hogy azt nem az ajtó kinyitása aktiválja. Aztán persze lehet, hogy rosszul emlékszem.

Előzmény: T.Szaby (52958)
T.Szaby Creative Commons License 2017.09.30 0 0 52958

Ha nem csak egy van benne akkor lehet. Belső világítást működteti. Nem sokat bírt a zár. Nincs egy éve, hogy cserélve lett.

Előzmény: zida (52955)
lviz Creative Commons License 2017.09.30 0 0 52957

A radiátor cseréhez műszerfalat is kell bontani,nem? Az jó nagy macera.

Előzmény: taxi 546 (52932)
lviz Creative Commons License 2017.09.30 0 0 52956

Szia! A BPZ 1.9-es 85 kw-os még nem részecske szűrős! Nekem is ilyen van.

Előzmény: meibez6 (52935)
zida Creative Commons License 2017.09.30 0 0 52955

Zár mikrokapcsoló? Mondjuk nekem még nem volt ilyenem, de az állítólag tud érdekes dolgokat produkálni. 

 

Előzmény: T.Szaby (52954)
T.Szaby Creative Commons License 2017.09.29 0 0 52954

Szerintetek mi lehet az oka, hogy az egyik ajtó nyitásakor csak a belső világítás kapcsolódik fel, de a műszerfalon nem jelenik meg az ikon? Nem is lenne baj, ha nem zárna vissza a központi zár.

zida Creative Commons License 2017.09.26 0 0 52953

Én egyébként ilyen szilikonhab zsinórt vettem, kikapartam a tönkrement szigetelést és ezt ragasztottam a helyére. Nemrég ki kellett vennem az egyik panelt, amit pár éve csináltam meg, még teljesen jó állapotban volt.

 

 

 

skt15 Creative Commons License 2017.09.26 0 0 52952

Ok. Köszi!

Előzmény: zida (52951)
zida Creative Commons License 2017.09.26 0 0 52951

Bent marad az ajtóban és kifolyik alul az ajtó alján lyukakon.

 

Előzmény: skt15 (52950)
skt15 Creative Commons License 2017.09.26 0 0 52950

És ha le van szilózva, akkor az odajutó víz hova kerül?

Előzmény: franke88 (52949)
franke88 Creative Commons License 2017.09.26 0 0 52949

1kabo1

Nekem pontosan ugyanez a problémám.

Hétvégén lebontottam az ajtón levő műanyag borítást és elkezdtem slaggal locsolni az ablakot. Kb fél percen belül megjelent a víz az ajtó belső oldalán. A burkolat alatt van egy fém panel, amire az ablakemelő motor van szerelve. Annak a panelnak az illesztésénél szivárog. Ezt egyszerűen le tudod ellenőrizni te is, de a leírásod alapján szinte biztos, hogy ez a gond. Körbe kell kenni szilóvanl. A burkolat alatt úgyaem látszik. :)

Ezt fogom tenni én is.

Előzmény: 1kabo1 (52938)
Gadgetfan0 Creative Commons License 2017.09.23 0 0 52948

Nekem a Canton can Colombussal, nagyon szép a hangja, jók a mélyek, nem bántam meg.

 

Kijött a chiptuning az Oct-nél a 190 lovasra, nagyon jó lett:) 

Előzmény: Rumcajsz68 (52931)
Tom2013 Creative Commons License 2017.09.22 0 0 52947

Szia!

Én a helyedben megnézném még a pollen szűrő tömítését.

Az ,, A" oszlopnál tud lefolyni.(ablak törlők le, szélvédő alsó müanyag ki hogy egyszerübben hozzá férj és lehetőleg ne törj el semmit pollen szűrő tetején müanyagra visszarakásnál figyelni nehogy újra be vezesd a vizet).

Nekem passat-nál volt ue problémám (szopó roller ).Elpizlett a tömítés, kb 2 centi víz állt a kocsi aljába.

Előzmény: 1kabo1 (52938)
TraguAre Creative Commons License 2017.09.20 0 0 52946

"mit nézzek nézessek meg?"

 

A vízvályú lefolyóit a tűzfalnál. Az egyik konkrétan az akksi alatt van. Nagyon el tudnak dugulni, és akkor a víz a kabin felé folyik el. 

Előzmény: 1kabo1 (52938)
zida Creative Commons License 2017.09.20 0 0 52945

vagy ezek itt, a másodikon látszik, hogy hol folyik a víz befelé az utastérbe:

 

https://www.youtube.com/watch?v=wFyC30UFwJQ

 

https://www.youtube.com/watch?v=wFyC30UFwJQ

Előzmény: zida (52944)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!