Új vagyok itt. Skoda Superb járgányom van. Vettem bele egy gyári Mfd1 navigációt. A bajom az vele, hogy mig a gyári kazettás Simphony magnóval használtam működött a multikormany. Át cserélve az új fejegysegre már nem mukodik. A műszerfalon sem jelennek meg az adatok amit a rádiónak kellene kiadnia. A csatlakozók pártolnak. A lábkiosztás lehet más a gyarilag szerelt navigációs modellekben. Tud valaki segíteni mit tegyek vele? Más helyre kell tennem a csatlakozókat? Esetleg ennél bonyolultabb?
Pollenszűrőt vedd ki! Lehet, hogy már ezer éve nem volt cserélve és teljesen el van dugulva! Ha nem az akkor a ventilátort kell megnézni, hogy a kapcsoló különböző állásaira változik-e a fordulatszám. (elméletileg ez ilyenkor is hallható!)
Halilalipapi! Gyerekek gond van! Jöttem az egy hete vásárolt 2011-es superrel horvátva és a 35 fokban azt vettem észre hogy izzadok! A klima hideget fúj de mintha 2-esen is úgyan olyan sebességgel mint maxon! Hol keressem a hibát ha hazaérek! Hibakód nincs! Ha kiolvasom dob hibát? Vagy valaki járt már így?? Köszönöm!
Sajnálom,nekem lassan egy éve van meg a rádió,és eddig ment gond nélkül.Igaz ez 7021B.A firmware cserénél vigyázni kell,mert ha eltérő a verzió szám akkor még rosszabb lesz. Az érintő működik ?
Kérdezted milyen ez a fajta kinai multimédia. 7020G
Nos nekem eddig bírta.Bedöglött.Nem mondom hogy mind szar,de én ezt akkor most nem ajánlom senkinek.
A látszat azt mutatja szoftveresen halt meg.
Elment a hang,nem reagál minden gombra,eddig szépen működödtt a hozzáadott kormánytávirányitó,most arra sem reagál,kivéve hogy bármilyen gombot nyomok,kikapcsol.
Vagy pld áramtalanitáskor nem kapcsol ki azonnal,mint eddig,hanem vár kb 15 mp-et.
Szóval behülyült.
Irtam az eladónak,hátha tudnak egy firmware-t küldeni,ami esetleg megoldaná a problémát vagy bármi segitség,pénz visszatérités,részleges visszafizetés,bármi.
Mivel nekem nem ilyen autóm van, ezért telefonon sem tudnék sokat segíteni. Nekem eddig mindig sikerült telefont VW vagy Skoda, vagy akármilyen más rendszerhez csatlakoztatni, legyen az bármilyen BT képes telefon.
Váltsd át a SWING-et BT módba és keress valami SETUP vagy SETTINGS lehetőséget és onnan már egyszerű. Nem kell hozzá a MaxiDOT, a fejegység gombjaival kell megoldani a dolgot.
A telefonon és a fejegységen is egyszerre kell kezdeményezni a párosítást és onnan már hamar meg lesz. Végső esetben a YouTube, vagy a gugli sokat fog segíteni.
Nos,például nem tudom hogy hol kell elindittani a párosítást az autóban! Ha tudnál adni egy tel.számot talán gyorsabbak lennénk! És nagyon megköszöném! Annyira vagyok hogy betudtam hozni ezt a maxi-dot-on vagy min! Párositani nem tudom hol kell inditani! Elnézést az értetlenkedésem miatt!
Az autó BT menüjében el van indítva a párosítás? Semmi nem történik ilyenkor? ...és ha a telefonon keresel párosítható eszközöket akkor sem látható az autó?
Sziasztok! Egy hete van nálam egy superb2 kombi! A segítségeteket szeretném kérni abban,hogy swing rádió van benne,tudom kapcsolni a bt-audiot is. Viszont nem látja a telefon! Légyszives valaki fejtse meg nekem ezt a dolgot! Köszönöm
Köszi. Furcsa mert 1 napra megallt aztan tegnap meg fél liter elfolyt..egyébként vízhő erzekelo csere történt és azota csinálja ezt. De mintha nem onnan folyna hanem kozvetlen felette latom ahogy kicsepeg de nem latok be. Jo szar helyen van..
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hátha valaki találkozott ilyennel superb 3u-m van 2005ös és a gyári riasztó rendszer van benne semmi extra dolog bicskakulcsról működik a nyitás zárás, és össze vissza nyitogatja és zárja az ajtókat van h 10 percig kell vele játszanom h kinyissa hátul bezárásnál pedig az szokott segíteni ha erősebben be csapom az ajtót elöl nem szokott szórakozni csak hátul inkább. Elég lenne szerintetek mikrokapcsolot cserélnem hátul is vagy tényleg a riaszto relé lehet a gond? Illetve néha zárásnál égve marad a bal oldali index ami ujra zárással megszűnik. Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Azzal kezdtem, hogy -"ez esetben nem szabványos a csatlakozó bekötése"-
Innentől tök mindegy hány pontba szedve rágod feleslegesen a csontot.
"Mi értelme lett volna átkötözni bárkinek is?"
Innen ki tudná megmondani, hogy Te ott mit látsz, anélkül, hogy előre elmondnád. Nem értem a felháborodásodat. Kérdeztél, elsoroltam a lehetőségeket. Elnézést, hogy csak ennyire tellett a szűkös információidból. Ja, és láttam már karón varjút.
1: ez az autó 1,5 évesen került hozzám meg garanciálisan 24000 km-el.Kizart hogy addig bárki belenyúlt volna,én meg szintén nem tettem.
2: a gyári rádió volt benne,én szedtem most ki.Mi értelme lett volna átkötözni bárkinek is?
3: a gyári rádió bekötés abszolút nem követi a szabványt,a kapcsolt és az állandó feszültség is fordítva van.Ezert kell átalakító.
4: gyárilag a gyári rádiónak miért kellene ott lennie az antenna pozitivjanak? Ha így lenne,nem kellene adapter fantomtáppal az utólag beépített rádióknak.A gyári megoldásnál nem onnan kapja a feszt az antenna hanem az antenna csatlakozón keresztül.
5: azért az látszik ha valaki belekötöz utólag,bármilyen profi is.
Ezen tisztán látszik hogy gyári.Ugyanolyan a vezeték színe is mint a mellette lévő vezetéknek.
Ez esetben nem szabványos a csatlakozó bekötése, vagy hibás/belenyúlt már valaki. A szabvány szerint, ott a rádió által kapcsolt kimenetnek kell lennie. (motorosantenna/erősítő)
Közben most látom, szamárságot írtam a 4-es lábra. A szabványosban az az állandó +12V, és a 7-es láb az ACC. Viszont előfordul, hogy ezeket felcserélik a készülékeknél. Többnyire a hozzáadott köteg is olyan, hogy felcserélhetők ezek.
Skoda Superb 2.0 pdtdi tipusáról tudnátok mondani egy pár szót 2006-os évjárat. Vétel előtt állok, de igen sok rosszat olvastam a 2.0-ás VW tdi motorokról.
a 4-es az kapcsolt +12V, bemenet, hívják ACC-nek is. Nem feltétlenül gyújtás, többnyire van a gyújtáskapcsolónak, vagy az autónak ilyen kivezetése, hogy álló motor esetén is lehessen készüléket működtetni gyújtás nélkül is.
az 5-ös az kapcsolt +12V, kimenet. A készülék bekapcsolása aktiválja.