superb2esem van 2010 2.0crtdi. Van egy skodalatos columbus fjegyseg ami koztudottan neha megkotlik. Nos ez a pillanat bekovetkezett. Kulfoldon elek es a kocsi is itteni. A garancia amivel jott fedezi az ilyen jellegu hibak, karok javitasat kiveve ha frissiteni kell a softwaret. A baj, hogy bekapcsol de a kijelzo el is sotetul, gyakorlatilag semmi nem hasznalhato rajta. Leszedtem netrol az swl recovery filet miutan kerte a rendszer, vegig is szalad az install, kiirja hogy sikeres volt, de ugyanigy semmi. Valakinek otlete, tapasztalata van esetleg, hogy mi lehet a baj? Elore is koszi.
Olvasom, hogy panaszkodtatok a fényszóró "erősségére ". Nos, én is keveslem a fényerősséget, pedig a fényszóró burkolata -gyakorlatilag- tökéletesnek tűnik! (2005 év elejei, kevés km-rel, garázsban tartott, minőségi Long Life izzókkal)
Pl a család másik kocsijához képest -Ford Fusion- bizony nagyon gyengécske.
Ez ilyen, vagy már /UV/romlott a lámpaburkolat fényáteresztése?
Ha a video bementre érkezik jel pl. tolatókamera, akkor automatikusan ezt a jelet jelenítimeg, vagy ehhez előbb ki kell választani az érintőképernyőn ezt a funkciót, vagy netán erre is van egy külön vezérlő bemenet? ( pl. tolatólámpa szál)
A normál ISO csatit bármelyik autóhifi-vel foglalkozó boltban, műhelyben kapsz pár száz forintért.
A mini ISO, ami a kormányvezérléshez kell, az már nehezebb történet. Én azt vékony kábelhez való csúszó saruval oldottam meg, mert mindenütt csak nagyobb tételben lehet kapni rendelésre.
Ezt is kapni rengeteg helyen. Ha kifűrészelted a hátsó merevítőt, és ki kell, hogy elférjen akkor ez elegendő.
Szükség van még forrasztó alkalmatosságra, zsugorfóliára.
Én a tolató kamerát nem kötöttem be és a GPS antenna vevőjét is csak a fejegység mögé lógattam be, De így is pontos, gyors a GPS jel.(kb.:3 másodperc)
A pozitív bekötését kétféle módon lehet:
- vagy állandó pluszt adsz neki, de akkor mindig világit a 4 kapcsoló, (bekapcsoló, vissza,hangerő gombok)és gyújtás nélkül is használható.
- vagy a gyárilag javasolt bekötéssel,de akkor csak gyújtáson megy,és minden indításnál újra indul az android rendszer ami kb.: 15-25 másodperc.(beállítások így is megmaradnak)
Első használat során sok mindent kell beállítgatni, hogy a magyar nyelvet is megtaláld,és a rádió is találjon csatornákat.
Memória kártyát nem kaptam hozzá de a belső tárhelyen rajta volt az IGO, amit mondjuk én lecseréltem újabb verzióra.
Az lenne a jó. De egyébként ki lehetne cserélni a projektort? Gondolom a bi-nél egy elektromágnes mozgat egy takarást, amit a refi ágról tudnék vezérelni.
Mi volt a hibaforrás. Nekem ugyanezt csinálja. Kipróbáltam egy másik relével is, de az eredmény ugyanaz. Ezek szerint akkor csak az indexkapcsoló lehet?
Végül kiderült, hogy honnan folyik az olaj a motorból. Nem a hengerfej tömítés volt a ludas, hanem a PD elemekhez vezető kábelcsatorna tömítésénél folyt ki az olaj. Innen szépen lefolyt a motorblokkra. Egy szemfüles szerelő vette észre végül. Kitömítettük, és megszűnt az olajfolyás. :)
Azt szeretném kérdezni,hogy hol lehet kapni üzemanyagfedél nyitó kapcsolót?Maga a nyitó szerkezet,az a fehér az működik mert kipróbáltam de az ajtóban lévő nyitásra nem nyílik.Mindenhol csak ablakemelő kapcsolókat forgalmaznak,legalábbis ahol eddig néztem.Mondjuk elég bonyolult ez a kapcsoló "szett"mert ebben van még a csomagtérnyitó kapcsoló is.
Még semmire sem jutottam. Átnézegettem a kábelkorbács sajtolt csatlakozóit, újra forrasztottam őket, de nincs eredmény. Komfort modult még nem cseréltem, de már csak arra tudok gondolni, hogy abban van a hiba. Viszont a belső világításon kívül minden tökéletesen működik. De nekem az akku levétele előtt jó volt a világítás és miután visszakötöttem a sarukat azóta nincs.