Mindkét cikkszám 3csöves szelep, csak az egyiken nem látod a harmadikat, mert rá van húzva az a doboz formájú levegőszűrő. Akár jó is lehet az autódba az ami benne van.
A gyári cikkszáma: 8E0 906 627 C Ezt az UNIX, és a Bárdi is be tudja helyettesíteni a saját cikkszámaikra. (az utángyártottakkal valószínűleg szívás lesz)
A magas turbónyomásnak vagy tucat oka lehet, ezek közül csak egy a nyomásátalakító szelep. Többségében az alább is említett geometria szorulás (kormozódás) az ok.
Az folyamatban (ill. előkészítés alatt) van. Csak gyanús a nyomásátalakító is. Gondoltam azt is lecserélem a biztonság kedvéért, de nem tudom eldönteni, hogy az eredeti van-e benne. A számát egyenlőre (leszerelés nélkül) nem lehet megnézni, de az biztos (ahogy írtam az előző hsz-ben), hogy 2 csőcsonk van rajta.
Honnan lehet megtudni, hogy az autómba (Skoda Superb 1.9 PDTDI, 2005-ös, BSV motorkód) pontosan milyen nyomás jelátalakító való? Jelenleg egy két csőcsonkos van benne. (Az egyik csonkra egy elosztóval két gumi vákuumcső van rádugva.) Ránézésre olyan, mint a 7.22903.28.0 számú (Pierburg) termék. Az alkatrészrendelős oldalak (ZSU, Bárdi, UNIX) a 7.02183.01.0 számú terméket dobják fel, de annak három csőcsonkja van. Lehet, hogy az kellene bele?
Egyébként turbó vezérlés gondjaim vannak (gyári szoftver mellett nagy a turbónyomás), ezért kezdtünk kutakodni a nyomásátalakító körül is. Több márkaszerviznek is írtam, de mindegyik hárított. Valamelyik meg is írta, hogy az ingyenes segítségnyújtás nem tartozik a feladataik közé.
Én is kipróbáltam. Nekem hagyott időt ráadni a gyújtást és nem indult be a riasztó. Viszont ha nem raktam be a kulcsot, akkor a nyitás után egy kis idő múlva riasztott.
Most reggel kipróbáltam,nem működik a dolog.Ahogy elfordítom a zárban a kulcsot abban az ezredmásodpercben már beindul a riasztó!Azért bosszant mert mi van akkor ha lemerül az elem?
A kezelési útmutatóban is benne van, hogy ha kulccsal nyitod az ajtót, akkor a késleltetési időn belül be kell tenned a kulcsot a gyújtáskapcsolóba és ráadni a gyújtást. Ezzel hatástalanítod a riasztót.
A kérdésem az lenne, az mitől van hogyha távirányítóval nyitom az ajtót akkor minden rendben de ,ha a zárba dugott kulccsal nyitom akkor viszont nem kapcsol ki a riasztó és nyitásra riaszt?
Amikor reteszel a zár, akkor belülről sem tudod kinyitni, hiába ütik be esetleg az ablakot, akkor sem tudják kinyitni az autót. Miután reteszelt, akkor újra megnyomva a kulcson a záró gombot, akkor
a retesz oldható, így belülről ki lehet nyitni az ajtót.
Ezt én is figyeltem már. Nálam is ugyan így viselkedik. Az érdekes, hogy mikor egyszer jobb hátsó ajtó elektronika nélkül jártam (leesett az ablak) akkor csak egyszer zárt.
A központi záram kicsit furcsán zár, már így vettem, nem tudom, hogy ez esetleg ilyen vagy nem.
Amikor zárom a távvezérlővel, lezár mindent, de utána rögtön olyan hangot mintha vissza akarna nyitni mindent, de igazából csak egy kis mozdítás látható az ajtó zárógombjain és ekkor ad még egy zárást és kész.
Szóval tök fura, hogy nem csak egyszerűen lezár és ennyi.
Tudja esetleg valaki, hogy ez a 49a csatlakozási pont vajon hova megy? Nem bírom kideríteni, indexrelé lenne a tippem, de olyat meg találok a relék között a doksiban ami nekem van.
Köszönöm a válaszokat! Akkor nem olyan nagy a baj! Mint írtam Én biztos nem kezdek neki. Erre vannak a szakemberek akik ezt tanulták! Még egyszer köszönöm!
Legjobb esetben műszerfalbetét ki, darabokra szed és az elektronikai alaplapul szolgáló nyák fólián az összes ledet átforrasztani. Vagy inkább az összes alkatrészt. Viszont nem árt ha olyasvalaki csinálja aki forrasztásban járatos mert egy pillanat alatt lehet szétolvasztani azt a fóliát és akkor kuka az egész.
Pisztolypákával neki se kezdj, ehhez finomabb cucc kell.
Vannak műszerfalbetét javító cégek (Bp.), 20-30e körül lehet akkor is megjavítják ha nem ilyen egyszerű problémája van.
Nem tudok fejből ilyeneket de ha pl. az Octavia fórumon keresed, 2-3 havonta be van linkelve egyik vagy másik.
Egy 2011-es skoda superb-em van ami tökéletesen szolgál de van egy "apró" hibája. A műszerfalban szerintem ki van égve pár led. A fordulatszám mérő mutatót illetve a sebességmérő lapját hátulról nem világítja meg semmi. Elöször csak pislogott. olyan mintha nem érintkezett volna megfelelően majd egyszer csak végleg kihunyt a fény. Esetleg valami megoldás tipp trükk? Előre is köszönöm a válaszokat! Laikus vagyok nem értek hozzá biztos szakemberhez viszem de nem akarok beugrani egy 300EFt-os javításba!