Annyival módosítanám az ebben leírtakat, hogy szerintem az üléstartó sínt ehhez nem kell birizgálni. Az a két torx csavar, amivel kapcsolatban ez felmerült, csak
akkor játszik, ha a könyöklő előtti részt is le akarod bontani. A könyöklő leszedésének legmacerásabb része tényleg a kézifék, érdemes valamivel körberagasztani
a műveletek idejére ami megvédi. Sajna csöppet én is megkarcoltam, amikor először szétszedtem, másodjára tekertem rá először újságpapírt, majd erre azt az erős
textil erősítésű szürke ragasztószalagot.
Amúgy nekem úgy tört el a kis pöcök, hogy zárva volt ez a kis rekesz, amikor kipattintottam a könyöklő alatti tárolót és megütötte, amikor kiugrott. Szóval ezt érdemes úgy kiszedni, hogy nyitva
Ahogy látom ez valami betegség. Nekem sem marad csukva. Hogy szedted ki ezt? Múltkor egyszer már próbáltam, de nem jöttem rá. Le kell hozzá bontani az egész könyöktámaszt? Nincs esetleg valami leírás / képed róla?
Azon a fehér izén lehet látni egy töréspontot, ahonnan a pöcök letört. Ezt ki lehet venni a helyéről egyébként. Ez a pöcök csúszkál a rekesz oldalán levő nútban.
Én oda fúrtam egy kis lyukat, és beleragasztottam egy karbonszál darabot, de megfelelően vékony szög is jó lehet szerintem.
Arra kell figyelni, hogy a pöcök a lehető legjobban az eredeti helyére kerüljön, mert ettől függ, hogy bezárt helyzetben mennyire
áll esetleg ki a fedél a síkjából.
Ennek a másik oldalán kellene lennie a pöcöknek, de erről is le van törve szerintem:
Meg tudnátok mondani, hol lehet most a könyöklő alatt található kis rekeszt fekete színben rendelni Superb1-be?
Ezt a korábbi hozzászólást találtam, de az abban javasolt webshopban nem találom a termékek között:
"Ha bézs színű a tárolód akkor a gyári cikkszáma 3u0864849NCF, ha fekete akkor 3u0864849NCE újonnan Porsche-ban br 9730 Ft/db, autozube.hu vagy M3-as autósboltban 1155 Bp Széchenyi út 39 egy nap alatt 7630Ft..."
Én ilyet utoljára az 1.2 HTP 12V Fabiában láttam! Sem az Octiban (2007-es 1.9TDI) sem a Passatban (2014-es 2.0TDI nincs semmiféle varázsszem. És még egyszer: ha lenne olyan tankolás ahol nem stimmel, vagy más arányban nem stimmel (Octavia nem mért pontosan ha több etapból jött össze a tankolás) akkor hinnék ilyesmiben, de minden mérésben hibahatáron belül pontos! (illetve ugyanannyival pontatlan az Octavia, csak ha több volt a dugós tötyörgés, akkor nem 2 decit csalt hanem 3-mat, de egy egymenettes 5-800Km-es etapon még az is pontos volt mindig!)
A napokban lettem tulajdonosa egy 2012.08. havi 2.0 CR DTi Elegance SuperB-nek amiben 202 500 km van.
Vezetett szervizkönyve megvan, és tudom, hogy milyen forrásból van, a barátom céges autója volt.
Beszéltem a márkaszervizzel, ahol az autó rendszeresen szervizelve volt. A vezérlését nem cserélték még, 210 000 Km-nél meg kell csináltatni legkésőbb.
Van még olyan amit tapasztaltatok ? Amit esetleg meg kell csináljak, csináltassak ?
Tudtok Tatabánya környékén megbízható szervizt ahova érdemes bevinni ?
Kéne egy bal hátsó külső lámpa is mert repedt a bura, bepárásodik, nem mindig érintkezik az alsó izzó, bontottat vagy után gyártottat ajánlotok ??
Nem sebészi pontosságú mérésekre gondolok, de én például meglehetősen sokszor szoktam mérni. Mindig tele tankolok és az esetek 99%-ában 2-3 kúton és többnyire azonos oszlopokon tankolok. Mindig az első kattanásig, méghozzá úgy, hogy bedugom a pisztolyt és az első akadásig visszahúzom. A kapott eredmények minden esetben kerekítési hibahatáron belül vannak a kijelzett értékhez. Ha nagyon pontatlan lenne a módszer akkor az eredményeknek is nagyobb szórásának kellene lennie... Egyébként ez működik mindkét autónknál (2014-es Passat B7 2.0 TDI és 2001-es AUDI A2 1.4 TDI) de a Passat elődjénél (2007-es Octavia II 1.9 TDI) csak a "trip" módban volt pontos és akkor is csak olyankor ha nem volt az útvonalban nagyobb belvárosi szakasz, sok lámpával vagy dugó hosszas ácsorgással. Amikor több nap, több útvonalát tartalmazta a mérés, akkor rendszeresen alámért 2-4 decivel is, de volt, hogy többel.
Egyébként hogyan lehet a kútnál pontosan megmérni? Én még soha sem számoltam a tankolásból.
Gondolom valahogyan úgy kell csinálni, hogy mindig az adott kútnál kell tankolni, bár elképzelhető, hogy a pisztoly hossz minden kútnál egyforma. De fel is szokott habzani és araszolgathatok, várhatok kicsit míg újból megállítja a töltést, szóval nekem mindig kétségeim voltak, hogy ezzel a módszerrel decire megállapítsam a fogyasztást, a körülbelülit meg úgy is tudtam.
4.9 egy szolíd országutas tempóban... nekem egy Bécs oda-vissza pályán 140 tempomattal, kevés városi, de osztrák dugóval, amiben azért haladni is lehet és klímával megvan az ennyi a 2.0TDI Passattal, úgy hogy amióta kivették belőle a hazudós szoftvert érezhetően többet is fogyaszt!
(és ezt az értéket tankoláskor is tudja nem csak kijelzi!)
Hétvégén kicseréltem a termosztátot, az új szépen dolgozik, most a 90°C -hoz ragadt a mutató.
Mivel szép idő volt és már régóta terveztem egy Balaton körülautózást, ma jó alkalom volt rá és persze figyeltem a hűtőfolyadékot is.
És még egy meglepetés ért:
Persze sok helyen volt sebességkorlátozás és nem rohantam és azt sem állítom, hogy a magasabb hőmérsékletű motor miatt volt, de még ilyen átlagfogyasztásom nem volt. Ha csal is valamennyit a mutatott érték, akkor is jó...
1,9 pdtdi AWX motor és egy kis szoftver optimalizálás.
Küldenél a vikesz69@gmail.com-ra egy emailt hogy megbeszéljük a többit? Hogy helyileg hol található vagy, árban mire gondoltál, elérhetőség, stb.. köszönöm. (Öcsém a hétvégén Pesten van és lehet h el tudja hozni ha pesten vagy a közelében laksz.)
Szia. 2 hét múlva papírozom a kocsimat (elvileg). Mit lehet tudni róla? 60x2-es az eleje és 70x2-es a hátulja? Mennyi lenne az ára? Ha október elejéig ráér neked akkor érdekelne.
A gyertyák csereperiódusa 60000km, legalább is más benzines blokkokban kivéve a 2.0 FSI motort. (annak 90000km!)
Ez az infó egy 2007-es modellévű autó dokumentációjából való, szóval nagyot nem hibázol ha 60000km-ként cseréled. ...és én csak márkaszervizben beszerzett logózott cikkszámos alkatrészt javasolnék tiszta szívvel!
Hidd el, hogy aki ilyen idős és ekkora dízel autót keres annak ezek a dolgok kb. az ezredik szempontok! Sokkal jobban fogja értékelni a relatív alacsony futást, a megkímélt belsőt és a leinformálhatóságot, mint azt, hogy milyen matricákat kell levakargatnia.