Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2016.04.11 0 0 51994

Ez a külső-belső keringetés csappantyújának a motorja. Ott van a kesztyűtartó mögött, a tűzfalnál, de emlékeim szerint igen nagy szopás kiszedni.

Ez ugyan Passat, de ugyanilyen kell legyen a Skoda is.

 

 

Előzmény: Sunny65 (51991)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.11 0 0 51993

Mire gondolsz? Mi a szűk keresztmetszet?

Előzmény: skt15 (51992)
skt15 Creative Commons License 2016.04.11 0 0 51992

Nem a motor a szûk keresztmetszet...

Előzmény: Törölt nick (51989)
Sunny65 Creative Commons License 2016.04.11 0 0 51991

Már a múltkor is problémám volt a műszerfalban valahol egy motor pozicionálási zajával/hibájával.

 

Most jutottam ide:

 

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            37-00 - Faulty

 

Hol van ez pontosan és hogyan tudnék hozzáférni, talán a kesztyűtartót ha leveszem ott lesz valahol a környéken? Ez adja azt a hangot, nem tudom ,hogy esetleg javíthatom-e? Műanyag fogaskerekek vagy motor stb,bár próbál működni,  fogaskereket akár éppen tudnék  készíteni, mert mindenem rendelkezésre áll...De lehet, hogy nem érdemes vacakolni, hanem ha tényleg problémás akkor csere, nem tudom mibe fájhat?

Sunny65 Creative Commons License 2016.04.11 0 0 51990

Én annyit javasolnék függetlenül a km-től, hogy HOZZÁÉRTŐ ismerőssel, szervizzel alaposan nézesd meg.

Gondolom nem véletlenül vennél ennyi km-rel autót, ennyi van rá. Én is 220-al vettem (131LE) , kb. piaci árért, mert ennyi volt rá...

Alaposan át kell nézni és ezután mérlegelni pl. a rövidtávon várható költségeket, látatlanban is tanácsolnám, hogy a vételáron és átírási költségeken kívül legyen még némi pénz mag. Olyat nagyon nehéz venni amire nem kell költeni.:-(

 

( Egy ismerősömet idézem: " Jó gépet, jó autót nem adnak el", vagy ha igen annak sajnos általában nem mi leszünk a tulajdonosai)

Előzmény: Törölt nick (51989)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.11 0 0 51989

Sziasztok!

 

Meg szabad venni egy 270 ezret futott 85Kw-os Pdtdi Superb-t, ami folyamatosan szervizelve volt? Az autó a km nagy részét autópályán tette meg.

 

Mennyit fogyaszt nálatok ezzel a motorral? 

 

Előre is köszi a válaszokat!

superbfanatic Creative Commons License 2016.04.11 0 0 51988
Előzmény: superbfanatic (51987)
superbfanatic Creative Commons License 2016.04.11 0 0 51987

Sunny65 Creative Commons License 2016.04.10 0 0 51986

Még nem késtél el az infóval, egyéb elfoglaltság miatt nem szedtem szét. Valamikor pár nap múlva tervezem.

Ráadásul van még gondom az egyik hátsó ajtónál is. Teljesen rapszodikusan viselkedik ha a távirányítóval zárom vagy nyitom, van hogy napokig jól zár/nyit, de olyan is, hogy nem tudom működtetni.

Gondolom, hogy nálam is lehet akár mikrokapcsoló/ forrasztás, vezeték törés vagy ilyesmi.

Előzmény: Vikesz69 (51985)
Vikesz69 Creative Commons License 2016.04.10 0 0 51985

Apropó zár... 

A kiolvasás után központi zár (jobb hátsó), valószínűtlen jel, álandó hibát találtam. Na mondom rendben van, ajtó zár mikro lesz a ludas. Szétszedtem kipucoltam,  mikro jó, működik, akkor átforrasztom az összes csatlakozást, mert megszokott repedni a forrasztás a nyákon ami a motoron van. Ok. Zár bezsíroz, motor összerak, beszerel, próba. Ugyanaz. Na mondoz ez jó lesz mert akkor szedhetem szét megint. De előtte inkább megnézem az oszlopon a csatikat. Hát nem el volt törve 2 vezeték? Megforrasztom, leszigetelem zsugorral aztán próba. És 100%osan működik.

Tehát ha valakinek nem működik valamelyik ajtózárja, vagy nem kapcsolja a belső villanyt, cagy nem villog az ellenőrző led az ajtóban akkor tessek megnézni előbb a kábelátvezetőket az ajtók és az oszlopok közt, hátha vezeték szakadás vagy törés okozza a hibát. Megkíméled magad egy ajtó kárpit+ablakemelőpanel bontásától. Ha még valami. Az ablakot 2műanyag stift tartja a szerkezeten (legalább is hátul) amit maximum 3 vagy 4 megbontás után cserélni kell! Vagy eltörik vagy kiszoknyásodik és nem lehet összerakni többet.

 Kellemes napot.

Vikesz69 Creative Commons License 2016.04.10 0 0 51984

Szia Sunny.

A művelethez kell egy 20as Torx csavarhúzó (bit nem jó mert nem biztos hogy befér). A dugószárral egyvonalban az ajtó belső oldalán van egy kis takaró gumidugó, amit ha kiveszel láthatóvá válik egy nagyobb fejü csavar. Csavarhúzó bele elkezded lazítani (normálmenetű, nem balos) 3 vagy 4 fordulat után óvatosan mert van egy U alakú lemez (amit a csavar mozgat) ami rögzíti a dugószárat az ki tud fordulni a helyéről és be tud esni az ajtóba amit utána hatalmas szívas visszatenni, tehát el kell kezdened mozgatni dugószárat és csak addig forgatni a csavart amíg el nem engedi, közben természetesen jó ha egy rongy darabbal kitámasztod a kilincset éppen annyira hogy ki tudd húzni a helyéről a dugószárat. Ha a dugószár kijött akkor láthatóvá válik a zárszerkezet bovdenje ami be van akasztva a külső kilincsbe, műanyag bordázott a vége, a kilincs is úgy van kimunkálva.. Azt tudod állítani. Vagy kifelé vagy befelé. De az általad elmondottak alapján befelé de ezt így látatlanban nem tudom pontosan megállapítani, sajnos ki kell tapasztald. Vissza felé is ügyelni kell arra hogy a dugószárat ne erőszakold meg, nehogy leesen a U alakú lemez ( kívülről nem nagyon látszik). Ha a zár vissszament, kilincs elenged, csavar meghúz (nem kell megtépni) gumidugó visszarak, örül a helyes működésnek. ;)

Rem segítettem és nem írtam túl későn... ;)

Előzmény: Sunny65 (51983)
Sunny65 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 51983

Külső, külső!:-)

Előzmény: 409 (51981)
zida Creative Commons License 2016.04.09 0 0 51982

Ez igaz, a belsőhöz valóban a kárpitot kell levenni. Valamiért én a külsőre gondoltam a kolléga problémájánál.

Előzmény: 409 (51981)
409 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 51981

 

 Mindez akkor igaz, ha a külső kilincsről van szó.  ??

Előzmény: zida (51978)
TraguAre Creative Commons License 2016.04.09 0 0 51980

Csak ne legyen túl feszes.

Előzmény: Sunny65 (51979)
Sunny65 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 51979

Ez jó hír, hogy állítható, köszönöm!

Előzmény: zida (51978)
zida Creative Commons License 2016.04.08 0 0 51978

Ehhez nem kell levenni a kárpitot. A zárbetétet kell kivenni, ez nem tudom mennyire macerás, mert nekem dugózva van. Utána egy kis pöcköt odébbrakva lehet állítani a zárnyitót. Ez a kis pöcök egy bowdennel van összekötve a zárral.

Előzmény: Sunny65 (51974)
skt15 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 51977

1,8TSI ebben az évjáratban felejtôs.

Előzmény: bacsiszabolcs (51976)
bacsiszabolcs Creative Commons License 2016.04.08 0 0 51976

Sziasztok.

Jelenleg csak nézegetem a Skoda Superb et. Kérhetném a segítségetek, én 2010 körülit szeretnék venni 1.8 vagy 2.0 TSI motorral lehetőleg kombit. Tudnátok segíteni abba, hogy mire figyeljek különösen, van-e valamilyen típushibája esetleg?

Köszönöm a válaszokat előre is.

NKSB1 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 51975

Kinek a pap, kinek a papné. Én imádom az automataváltót. Többet fogyaszt (város 10l, autópálya 6.5-7l, átlagosan 7.5l), a váltó üzemeltetési költsége többe kerül (olajcserék, felújítás), de..., kényelmes és a feleségem is bátrabban veszi át a volánt, mikor egy sörre megszomjazom!

 

Előzmény: Törölt nick (51970)
Sunny65 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 51974

Sziasztok!

 

Superb vezetőoldali ajtónyitásnál jobban ki kell húzni a fogantyút és így kicsit zavaró.

Gondolom a sok nyitástól valami megkopott. Még nem szedtem le a kárpitot, egyelőre csak informálódni szeretnék...

Esetleg állítható valami pl. egy rudazat, vagy mindenképpen cserélni kell valamit?

TraguAre Creative Commons License 2016.04.08 0 0 51973

Csak ha tenyleg hianyzik...

Előzmény: napoli008 (51972)
napoli008 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 51972

Viszont az érzés megfizethetetlen, hogy bal láb hiányával is vezetheted őket! :)

Előzmény: skt15 (51971)
skt15 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 51971

Automatával többet esznek az autók kb. 10%-kal.

Előzmény: Törölt nick (51970)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.07 0 0 51970

Kérdésem lenne, az első SuperB-k 2009-ig 1.9 Pdtdi motorral sima manuális váltóval és triptonic automatával is ugyanannyit fogyasztanak? A katalógusadatok alapján igen. Engem igazából a személyes tapasztalatitok érdekelnének... Véleményeket várok, érveket ellenérveket a triptonic váltóval kapcsolatban. 

napoli008 Creative Commons License 2016.04.07 0 0 51969

Jaaa, sejtettem, de soha nem lehet tudni! :)

 

Nekem az említett autóm van, de CSAK 140 pacival.

2 éve használom, de teljesen elégedett vagyok. Jól megy, keveset eszik, eddig nem kért nagyon alkatrészt.

Előzmény: bylow80 (51967)
bylow80 Creative Commons License 2016.04.07 0 0 51968

Mármint az egész autóval kapcsolatban, automata nélkül is érdekelne a véleményetek.

Előzmény: bylow80 (51963)
bylow80 Creative Commons License 2016.04.06 0 0 51967

Bocs!

DSG akart lenni csak az okos telefon...

Előzmény: napoli008 (51965)
NIVST1,8 Creative Commons License 2016.04.06 0 0 51966

Kormánytársak!

Sikerült szereznem egy színre, szagra, sorszámra tökéletesen egyező komfort elektronikát (eddig nem volt belső világítás, kilépőfények, belső lábtér világítás és kulcsra nem jöttek mentek az ablakok).

Felpattintottam, összebarátkoztattam a kulcsokkal, az eredmény fél siker:

ablakok jönnek mennek, (fel-le kulccsal)

viszont nincs továbbra sem belső lámpa:(

ötlet?

vagy egy jó villanyász ?

mikrokapcsolók elvileg jók!

 

Köszi

Z

napoli008 Creative Commons License 2016.04.06 0 0 51965

DSL váltó? Az mi?

Előzmény: bylow80 (51963)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!