Melyik részét nem érted?? Szerintem teljesen érthetően van leírva, ha a pozitív testelésű részt kihagyod, mert az marhaság, meg egyébként sem érint. A komfort csatlakozót fixen az akkusarukhoz lehet rögzíteni, természetesen polaritás helyesen. Bizonyára van rajta erre vonatkozó jelzés. (az enyémnek nincs ilyen extrája) Egyébként nyugodtan teheted mindkét csipeszt az akkura, nem kell komolyan venni a motorra/karosszériára csíptetést.
Ezeket az utasításokat, hogy kell értelmezni autóban lévő - saruk az akkumulátoron - akkumulátor töltése esetén, különös tekintettel a komfort connectre tekintettel ?
Skoda superb 2007 évj 115 le változat szeretném kérdezni 1500 km mulva serviz de még nem lenne aktuális. ilyen kor mit csináljak aki tud valamit irjon köszi elöre is ..szépnapot
Ha a polcon ott lett volna, leveszem, megveszem egészen biztos. Ha ennyire népszerű mint írjátok, így utólag már arra is gondoltam, hogy azok nem voltak rosszak, csak félre voltak téve a csókosoknak.... :-) Igaz kérésemre nem tudták megmutatni - legalább lássam hogy néz ki - az illetékes házon kívül volt.
Ez fasza meg minden, de 4-szer annyi, mint a bevált klónjai.
Nem tudom, miért vitték azokat vissza, de pl. a Grande Punto topikban sokan erre esküsznek. Én is ilyet veszek, ha arra megyek legközelebb, mert kelene egy csepptöltő a második autónknak, és a nagyot nehezen rakom be a motortérbe. 5ezer Ft.
Közben olvastam egy nèmet oldalon, hogy ez inkàbb pappír adat...
mert az awx (5) hosszabban le tudja adni a maximàlis nyomatèkàt ( 1750 - 2500) mint az avf(6) (1900 nàl adja). De ezt èn olvastam nem tudom mi az igaz ebből!
Vagyis az egyik nem megy jobban mint a màsik, ezek szerint.
Viszont az tèny hogy nàlunk az 5ös olyan mint nàluk az 5-6 hossza.
Más topikokból kiindulva általános ajánlás a Lidl-ben kapható kis automata töltő. Más néven talán az Aldi is árulja? És ráadásul vicces áron van még akció nélkül is.
Nekem ilyen komolyabb van, 16A-rel is tudok vele tölteni, de max 70-80-as akksijaim vannak, felesleges. Árban meg jóval drágább volt, jóval nagyobb is, tök macera mindig elpakolni. Már bánom.
Cserébe kiírja a töltőáramot, feszültséget - a mérnöki énem szereti, de ennyi, jobban nem tölt. :)
Elvileg lenne benne ráció, de a PD-nek az első két /3?/ fokozatban nyomatékkorlátozása van (gyári szoftver esetében) a hajtáslánc védelme miatt, így a váltónak végülis mindegy lenne.
Javits ki lehet , hogy rosszul tudom DE a radiator fent van a muszerfal kozepso reszen ami szerintem magasabban van mint a kiegyenlito . Tehat ha koppra toltom a tartalyt akkor se lesz magasabban. Ha csak nem epitek egy vizoszlopot :D ( csak vicc volt ) de ertem mire gondolsz amugy , hogy igy kinyomná a viz a levegot. Rohadtul idegesit a glugyogas :(
Valószínűleg a radiátorban maradt levegő, meg kellene próbálni közvetlenül a radiátorról lehúzni a gumicsövet annyira, hogy kijöjjön. Ez csak úgy működik, ha a kiegyenlítő szintje magasabban van a radiátornál.
2007-es ev vegi S1-esen par honapja vezermuszij , gorgo vizpumpa csere volt.
A leengedett hutoviz iszonyu koszos volt es ilyen apro kis darabok voltak benne. ( bocs nem tudok jobb peldat mint a prezli ) kb 4-5-szor atmostuk a hutorendszert mire tiszta viz jott le. Az atmosas alatt tobbszor volt egy hibajelenseg a rendszer levegos volt es az istennek nem dolgozta ki magabol!
Eltelt lassan harom honap..nyaron volt a csere most mar hidegek vannak azert jelensegek :
- fütés van meleget fuj a kocsi.
- a hutoviz meleg 90-foknal van a mutato sapkat le tudom nyitni kis cisszenes tehat nyomas alatt van a rendszer
- a homerseklete forro merni nem mertem de ujjat beleteve eget..erzetkuszobot boven eri.
- levegosodes...nos az megmaradt
Gyujtasraad motor indit glugy... normal tempoban az ember semmit nem tapasztal kb 2500-as fordulat felett illetve tartosan azon lehet hallani a levego gyonyoru szep vandorlasat ahogy a buborekok osonnak a rendszerben. - ergo a rendszer levgos!
- Az auto nem parasodik belulrol!
- A hutoviz szintje stabil - nem fogyott belole!
- A viz korbeforog - gazadasra a kiegyenlito tetejen levo kis csovon a viz jon
Eleg fura kis jelenseg ez osszesegeben...most a hiba okat keresem azt mondjak okosok , hogy a prezli szeru anyag hutotomito es valoszinuleg a radiator lyukassagat akartak orvosolni vele amivel el is tomitettek radiatorcsere nem vicces mutatvany elotte kerdez az ember.
DE
Lehetseges , hogy ez okozhat ilyen hibajelenseget illetve egy radiatorcsere orvosolhatja a problemam ?