Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2014.12.08 0 0 50786

Melyik részét nem érted??  Szerintem teljesen érthetően van leírva, ha a pozitív testelésű részt kihagyod, mert az marhaság, meg egyébként sem érint. A komfort csatlakozót fixen az akkusarukhoz lehet rögzíteni, természetesen polaritás helyesen. Bizonyára van rajta erre vonatkozó jelzés. (az enyémnek nincs ilyen extrája) Egyébként nyugodtan teheted mindkét csipeszt az akkura, nem kell komolyan venni a motorra/karosszériára csíptetést.

Előzmény: szabowo (50784)
szabowo Creative Commons License 2014.12.08 0 0 50785

Talán olvashatóbb...

szabowo Creative Commons License 2014.12.08 0 0 50784



Ezeket az utasításokat, hogy kell értelmezni autóban lévő - saruk az akkumulátoron - akkumulátor töltése esetén, különös tekintettel a komfort connectre tekintettel ?

mosa48 Creative Commons License 2014.12.07 0 0 50783

8000 km mentem el olaj csere volt meg szürö  nem nulázták le biztos  köszi a választ

Előzmény: stevie-13 (50782)
stevie-13 Creative Commons License 2014.12.07 0 0 50782

1500 km mulva serviz  de  még nem lenne aktuális.

 

 

1) Milyen szerviz rezsimben működik az autó? (Fix vagy rugalmas?)

2) Mikor volt utoljára szervizben (hány kilométerrel és hány hónappal ezelőtt)?

3) Amikor szervizben volt, lenullázták-e a kompjútert?

Előzmény: mosa48 (50779)
mosa48 Creative Commons License 2014.12.07 0 0 50781

Köszi ::))))

TraguAre Creative Commons License 2014.12.07 0 0 50780

Ráseráncs...

Előzmény: mosa48 (50779)
mosa48 Creative Commons License 2014.12.07 0 0 50779

Skoda superb 2007 évj 115 le változat szeretném kérdezni 1500 km mulva serviz  de  még nem lenne aktuális. ilyen kor mit csináljak aki tud valamit irjon köszi elöre is ..szépnapot

emre19 Creative Commons License 2014.12.07 0 0 50778

a rendszámmegvilágító körüli rozsdásodás tipushiba?

több parkoló superb-n láttam már, sőt passatnál, is és sajnos az enyémen is kezd előjönni.

szabowo Creative Commons License 2014.12.06 0 0 50777

Ha a polcon ott lett volna, leveszem, megveszem egészen biztos.
Ha ennyire népszerű mint írjátok, így utólag már arra is gondoltam, hogy azok nem voltak rosszak, csak félre voltak téve a csókosoknak.... :-)
Igaz kérésemre nem tudták megmutatni - legalább lássam hogy néz ki - az illetékes házon kívül volt.

Előzmény: Varshi (50774)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.06 0 0 50776

nekem is tökéletes a Lidl-ben vett töltő.

Előzmény: Varshi (50774)
Dawyd66 Creative Commons License 2014.12.06 0 0 50775

Valaki nem talàlkozott mèg olyanal hogy az anyós ülèsel szemben fent a műszerfal zörög.

mintha a lègzsàk körül jönne.

 Örülnèk ha nem kène az egèszet szètszedni, remèlem tudtok segíteni.

Varshi Creative Commons License 2014.12.06 0 0 50774

Ez fasza meg minden, de 4-szer annyi, mint a bevált klónjai.

 

Nem tudom, miért vitték azokat vissza, de pl. a Grande Punto topikban sokan erre esküsznek. Én is ilyet veszek, ha arra megyek legközelebb, mert kelene egy csepptöltő a második autónknak, és a nagyot nehezen rakom be a motortérbe. 5ezer Ft.

Előzmény: szabowo (50773)
szabowo Creative Commons License 2014.12.06 0 0 50773

Köszönöm a választ, Neked is 409.
Voltam a közeli Lidl-ben nem volt, viszont volt 3 db visszavitt...
Ez egy kicsit kedvemet szegte, körbenézve  ez került a képbe: http://autoakku24.hu/termek/374/ctek-mxs-5-0-akkumulator-tolto-12v egyelőre ismerkedés szinten...

Előzmény: Varshi (50770)
Dawyd66 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 50772

Közben olvastam egy nèmet oldalon, hogy ez inkàbb pappír adat...

mert az awx (5) hosszabban le tudja adni a maximàlis nyomatèkàt ( 1750 - 2500) mint az avf(6) (1900 nàl adja). De ezt èn olvastam nem tudom mi az igaz ebből!

 

Vagyis az egyik nem megy jobban mint a màsik, ezek szerint.

 

Viszont az tèny hogy nàlunk az 5ös olyan mint nàluk az 5-6 hossza.

Előzmény: 409 (50768)
409 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 50771

Ilyet, vagy ennek a hasonmásait érdemes venni. Ez is Aldi, vagy Lidl származék, már nem emlékszem, melyikben vettem.

 

Előzmény: szabowo (50769)
Varshi Creative Commons License 2014.12.05 0 0 50770

Más topikokból kiindulva általános ajánlás a Lidl-ben kapható kis automata töltő. Más néven talán az Aldi is árulja? És ráadásul vicces áron van még akció nélkül is.

 

Nekem ilyen komolyabb van, 16A-rel is tudok vele tölteni, de max 70-80-as akksijaim vannak, felesleges. Árban meg jóval drágább volt, jóval nagyobb is, tök macera mindig elpakolni. Már bánom.

Cserébe kiírja a töltőáramot, feszültséget - a mérnöki énem szereti, de ennyi, jobban nem tölt. :)

Előzmény: szabowo (50769)
szabowo Creative Commons License 2014.12.05 0 0 50769

Üdv.

Bolondbiztos, automata (?) megbízható akkutöltőt szeretnék venni.
Ha tudnátok konkrét típust ajánlani nagyon örülnék.

409 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 50768

Elvileg lenne benne ráció, de a PD-nek az első két /3?/ fokozatban nyomatékkorlátozása van (gyári szoftver esetében) a hajtáslánc védelme miatt, így a váltónak végülis mindegy lenne.

Előzmény: Dawyd66 (50766)
409 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 50767

Igen, közben nekem is "leért", hogy a max teljesítmény nem a nyomatékcsúcsnál van.

 

 

Előzmény: Varshi (50765)
Dawyd66 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 50766

Igazàból fogalmam sincs mi okozhatja az eltèrèst, èn a vàltót olvastam valahol.

 

De nem tudom èrezhetőe ez a különbsèg, vagy csak papíron van ìgy inkàbb..

Előzmény: 409 (50763)
Varshi Creative Commons License 2014.12.03 0 0 50765

> hogyan jönne ez ki egymástól eltérő nyomatékkal?

 

Talán úgy, hogy 4000-nél (ahol a lovakat méred/nézed) azonos a nyomaték?

Mer ugye a ló az egy származtatott mennyiség szorzat, benne a nyomatékkal.

Előzmény: 409 (50763)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.02 0 0 50764

pedig tényleg volt ilyen papíron.

Előzmény: 409 (50763)
409 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 50763

"Ugye a 6os vàltó miatt ott 310Nm van, nàlunk pedig az awx ben az 5ös miatt papíron 285Nm.."

 

 Azt meg hogyan? Miután mindkettő 130lovas 4000-es fordulaton, hogyan jönne ez ki egymástól eltérő nyomatékkal?

Előzmény: Dawyd66 (50762)
Dawyd66 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 50762

Sziasztok!

Egy nagy kèrdèsem lenne!

Van itt màr köztetek olyan aki az 1.9pd-böl próbàltra màr az avf motorkòdú motort pl passatba.

 

Ugye a 6os vàltó miatt ott 310Nm van, nàlunk pedig az awx ben az 5ös miatt papíron 285Nm..

 

Tènyleg van közte èrezhető külöbsèg erőlètben?

 

Csak szimpla kivàncsisàgból.

 

Köszi a vàlaszokat!

keresztl7227 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 50761

callparts.de... darabonként lehet rendelni, elérhető áron...

Előzmény: kismoszatka (50748)
409 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 50760

"Tehat ha koppra toltom a tartalyt akkor se lesz magasabban."

 

 Amíg fel nem emeled ameddig a csövei engedik....

Előzmény: rpeti85 (50759)
rpeti85 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 50759

Szia 409!

 

Javits ki lehet , hogy rosszul tudom DE a radiator fent van a muszerfal kozepso reszen ami szerintem   magasabban van  mint a kiegyenlito . Tehat ha koppra toltom a tartalyt akkor se lesz magasabban. Ha csak nem epitek egy vizoszlopot :D ( csak vicc volt ) de ertem mire gondolsz  amugy , hogy igy kinyomná a viz a levegot. Rohadtul idegesit a glugyogas :(

Előzmény: 409 (50758)
409 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 50758

Valószínűleg a radiátorban maradt levegő, meg kellene próbálni közvetlenül a radiátorról lehúzni a gumicsövet annyira, hogy kijöjjön. Ez csak úgy működik, ha a kiegyenlítő szintje magasabban van a radiátornál.

Előzmény: rpeti85 (50757)
rpeti85 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 50757

Sziasztok!

 

Kivancsi lennek a velemenyetekre! 

2007-es ev vegi S1-esen par honapja vezermuszij , gorgo vizpumpa csere volt. 

A leengedett hutoviz iszonyu koszos volt  es ilyen apro kis darabok voltak benne. ( bocs nem tudok jobb peldat mint a prezli ) kb 4-5-szor atmostuk a hutorendszert mire tiszta viz jott le. Az atmosas alatt tobbszor volt egy hibajelenseg a rendszer levegos volt es az istennek nem dolgozta ki magabol!

 

Eltelt lassan harom honap..nyaron volt a csere most mar hidegek vannak azert  jelensegek :

- fütés van meleget fuj a kocsi.

- a hutoviz meleg 90-foknal van a mutato sapkat le tudom nyitni kis cisszenes tehat nyomas alatt van a rendszer

- a homerseklete forro merni nem mertem de ujjat beleteve eget..erzetkuszobot boven eri.

- levegosodes...nos az megmaradt  

 

Gyujtasraad motor indit glugy... normal tempoban az ember semmit nem tapasztal kb 2500-as fordulat felett  illetve tartosan azon  lehet hallani a levego gyonyoru szep vandorlasat ahogy a buborekok osonnak a rendszerben. - ergo a rendszer levgos!

 

- Az auto nem parasodik belulrol!

- A hutoviz szintje stabil - nem fogyott belole!

- A viz korbeforog - gazadasra a kiegyenlito tetejen levo kis csovon a viz jon

 

Eleg fura kis jelenseg ez osszesegeben...most a hiba okat keresem azt mondjak okosok , hogy a prezli szeru anyag hutotomito es valoszinuleg a radiator lyukassagat akartak orvosolni vele amivel el is tomitettek radiatorcsere nem vicces mutatvany elotte kerdez az ember.

 

DE

 

Lehetseges , hogy ez okozhat ilyen hibajelenseget illetve egy radiatorcsere orvosolhatja a problemam ? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!