Nagyon ekdves vagy Johni,de már rendeztem az autómat,szóval nincs szükségem azok a tárcsákra.De kedves tőled. ;) Örülök,hogy a GYÁRI tárcsák mellett döntöttél te is. :D
Vác még nem biztos,mert senki nem jelezte,hogy jönne!
Nem Style,hanem Elegnace!Bááááááááááár csak az L&K kapott ilyen faberakást.És az autó oldalán ott a L&K felirat is,a visszapillantó alatt.Szóval mégiscsak az!
Az idei Safety Car: autót 650 Nm csúcsnyomatékú, 6.3 literes, 571 lóerős V8-as benzinmotor hajtja. Álló helyzetből 3,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a vége 320 km/óra. Az 1620 kilogramm súlyú, AMG SPEEDSHIFT DCT 7-sebességes váltóval szerelt alumíniumvázas jármű úttartását elektronikus menetstabilizáló rendszer javítja. A megállásról elöl 400, hátul 360 milliméter átmérőjű kerámia-féktárcsák gondoskodnak. A Safety Car mögött poroszkáló versenyautók pilótáit beépített TV-kamerával szerelt, áramvonalas, LED-es fényhíd fegyelmezi. A rendszám helyén lévő Safety Car feliratot 700 LED világítja meg és ad extra erős fényű hátsó világítást.
SOS vadászok nyári gumit az autóra, nevezetesen 225/45 R17 XL FR TL Continental Sportcontact5 -öt. Ha van valakinek tippje, hol van raktáron, mibe fáj, stb várom jelzését....
Ha még igaz lenne!De nem az.Semmiylen pénz nem ütötte a markomat,szóval felejtős!
Egyébként majd ha eladásra kínálom az autót,kíváncsi leszek,hogy te,vagy bárki más érdeklődik-e majd iránta,vagy sem.(szerintem senki,így megy majd beadásra)
Tévedés!Ugyanis a szervizintervallum kijelzőm visszaállításával probálkozik a fél dunántúli márkaszerviz!Egyenlőre(pár száz km után)még nem hívott szervizbe. :)