Hello mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni,ha lehet. Én is ipari mozdony-fan vagyok( voltam,mert mostanában nem vagyok aktív) és kedden Miskolcra megyek fotózni.Miket érdemes és konkrétabban hol lekapni? Tehát cégnevek és pontos helyek,címek kellenének. Előre is köszönöm!
A26 010 itt van biztosan az A21-es számát egyelőre én sem tudom. De az már régen nem dolgozik. Minap mind kettő rossz volt akkor az ajkai tartalékkal szerettek volna dolgoztatni. Vajon miért nem bérelnek egyet ilyenkor a szomszédból a Timföldgyárból.
Mit tudsz az ajkai erőmű mozdonyairól? Azt hiszem, Bakony Power.
Nyáron voltam ott, de nem emgedtek be. Akkor volt egy dolgozó A26-uk, asszem 018. A biztonsági őr szerint állt még benn egy "hasonló, de kicsit más" mozdony. Állomásítási listák szerint van ott A21-es, plusz olyat is hallottam, hogy nemrég odavittek egy A21-est Inotáról.
Cáfolom, az A29 009 biztosan itt van még, 09.-hóban jött vissza a Vasjárműből és dolgozik. Szerintem a vágányhálózaton áll valahol az A29 014, illetve az A25 064 és 065. A két A26-os, valóban dolgozik. Mégpedig A26 065; illetve a A26 098!
A Fűzfői KM Kft. gépe. Nem eladó, fell szeretné a cég újítani. A telepen van még két Bobó, egy Drezina, egy 375-ös, kettő MD-40-es, és egy tűznélküli kismozdony!
A Mazsola árát üzleti szempontok miatt nem akarták megadni. " Nem önre tartozik".
Iparvasúti képekkel kapcsolatban új ötletem van: Mindenki akinek van képe írja ki egy cd-re vagy máshogy juttassa el pl.: hozzám és én MINDENKINEK kiírom DVD-re. Erre aztán jöhetnek videók is.
"Lehet, hogy leselejtezett állapotban addig van, amíg nem kap új kerekeket."
Akkor nem selejtezett hanem leállított, vagy javítatlanul félreállított. A selejt azt jelenti nincs további tervük vele ezért, eladják szétbontják stb.......
A Joó Ferenc oldalán levő lista szerint is átszámozták, méghozzá A23 001-re. Ezután a győri Cereol gyárban dolgozott.(?) Ott viszont ma már egy gép sincs. A21 030-at is nemrég vágták szét, pár alkatrészt átépítettek belőle A21 062-be. Ez a gép egy győri vállalkozó tulajdona, győrben üzemel tovább.
Úgy legyen, hogy még üzemben van, ez esetben jó volna megtudni, hogy hol.
Bakonyszentlászlón az átrakón mondta nekem egy dolgozó, talán a mozdonyvezető, hogy Moha-Rakodón vágták szét aZetorjukat, és hogy az egy egyiptomot megjárt gép volt.
Másnap el is mentem Moha-Rakodóra, ott volt a Zetor három tengelye, irányváltó, dízelmotor, vakforgattyús hajtómű. Félretéve szintén az említett győri vállalkozónak.
Ugyanis én mértem szentlászlón, mielőtt eljött ajkára, és akkor még futóképes volt, bár kétségtelenül vékony. Azonban a gyáron belül ez nem játszik komoly szerepet attól még dolgozhatnának vele, de minek nekik ennyi gép? Lehet, hogy megindult a szerv kereskedelem. Azt hiszem fel kell hívnom a kapcsolataimat sürgős szimatolni való van! Mennyi gempád van? A26-es is belefér? Ill A25-ös? :))))))
Nekem Fehérváron mondták az iparvasúttal foglalkozó szerelők a fűtőházban, hogy mennek megpróbálni megvenni A29 014-et, mert leselejtezték kerékkopás miatt, és kell belőle nekik alkatrész.
Namost egyáltalán nem biztos, hogy a gépet emiatt szétvágják. Lehet, hogy leselejtezett állapotban addig van, amíg nem kap új kerekeket. Ebben benne van az is, hogy simán dolgozhat tovább.