Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

88GABOR88 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 14883

Ja értem így már! Koszi az infòt! Akkor ebből már szervíz lesz!

Előzmény: amator11 (14882)
amator11 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 14882

a robotizalt valto tanitas csak megfelelo diaggal lehetseges. marka szerviz vagy a markaval foglalkozo szereloknel. persze lehet magan embernek is ilyen szoftvere.

 

szoval ujra tanitja a kuplung kezeleset az automatikanak.

 

foleg ha rangat akkor szpktak elvegeztetni, fe nagyon kopott szerkezetnel nem biztos, hogy hasznal

Előzmény: 88GABOR88 (14881)
88GABOR88 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 14881

Köszönöm a hozzászólásokat, egyébként ez a váltó tanítás miből áll? Időközönként szükséges?

Előzmény: amator11 (14880)
amator11 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 14880

egy váltó tanítást megkockáztatnék (előbb utóbb kuplungcsere lesz, de lehet még 1-2 évig kihúzza)

Előzmény: 88GABOR88 (14878)
FeZ_ Creative Commons License 2024.04.05 0 0 14879

Erősen valüószínű, hogy kuplung csere esedékes. 

 

Előzmény: 88GABOR88 (14878)
88GABOR88 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 14878

Sziasztok, nem tudom jó helyen járok e,de azért felteszem kérdést hátha tud valaki támpontot adni,van a családban egy C4 Picasso 2015 1,6hdi autómata váltós.  egy éve van a családban, Hibája: induláskor berángat,  valamint a fokozatok visszaváltásakor is rángat. szerintetek mire lehet gyanakodni elsőként?előző tulaja (ismert) rendszeresen cserélte olajat.

bx19td Creative Commons License 2024.04.01 0 0 14877

Köszi!Remélem boldogulok vele.

Előzmény: FeZ_ (14876)
FeZ_ Creative Commons License 2024.03.25 0 0 14876

A szivattyú az alkatrészrajzon egy egység, nincsen róla "robbantott ábra". 

A környező dolgok meg nem úgy vannak rajzolva, ahogy azt te szeretnéd. A kormányszervó-rendszer egy rajz, de azon csak a szivattyú van és a csövei, a karosszéria és a borítások megint egy másik rajz, de ott meg a kormány alkatrészeit nem látod........tehát ilyen rajzok nem nagyon fognak segíteni neked ebben. Le kell bontani amit kell és úgy megnézni hol folyik. 

Előzmény: bx19td (14872)
FeZ_ Creative Commons License 2024.03.25 0 0 14875

Simán előfordulhat, meg kínai fejegységnél az is, hogy egyszerűen csak nem kompatibilis az autóval vagy csak nem működik az a része. 

Előzmény: Csempe79 (14874)
Csempe79 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 14874

sziasztok. a segitségetekre lenne szükségem. a feleségem c4-ében (2004es, 1.4 16v 88le, ferdekátú) kicseréltettük a gyári rádiót, egy androidos fejegységre. nem tudtuk beállitani a kormány vezérlő gombjait. nem is érzékeli a rádió, amikor kellene tanitani. lehetséges, hogy kellene hozzá külön kormányvezérlő adapter? köszönöm válaszotokat.

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2024.02.12 0 1 14873

Úgy tűnik, megvan végre a C4-esekre jellemző bal hátsó oszlopnál keletkező beázás oka és megoldása! Tegnap legalábbis működött...

 

A kábelátvezetésnél szivárog be, ezt eddig is tudtam. Na de hogyan, amikor már szinte mindent összesziloplasztoztam?

Látható, hogy a pótféklámpa vezetékét és a hátsó ablakmosó csövét már szigeteltem korábban. Csakhogy alatta van egy üreg, ahol csatlakozik a teljes hátsó ajtó kábelkötegéhez és ott van még egy átvezetés, amihez már nem lehet hozzáférni. Ide cuppan be az a rugalmas gumi kábelköteg védő, amit látunk összeszerelt állapotban az ajtó kinyitásakor és amiben a vezetékek el szoktak törni idővel. Ha ide is bejut a víz -és valahogy bejut!- akkor az már tovább vezeti belülre és a tetőkárpit elkezd nedvesedni.

A kérdés, hogy a víz honnan jut be?

A képen három furatot láttok. Ebből a két szélsőbe M6 csavar megy és a műanyag légterelőt (amibe a pótféklámpa és az ablakmosó spricni van szerelve) rögzíti. Itt szoros kapcsolat van, számottevő és beázást okozó víz nem juthat be. A középsőben egy műanyag patent van. Ha bármikor egyszer leveszed a légterelőt, akkor az megsemmisül. Egyszer használatos. Persze az sem kizárt, hogy egyszerűen elöregszik és már nem fog tömíteni.

Nem tulajdonítunk neki nagy jelentőséget, én sem tettem, nem szereztem be, nem cseréltem. A légterelő ettől még stabilan állt.

Kizárásos alapon jutottam el oda, hogy bizony a tetőről lefolyó víz itt bejuthat!

Kis szigszalaggal le ragasztottam és vastagon beszilóztam. A szigszalag azért kell, hogy a sziló ne folyjon be a lyukba, amíg megköt:

 

 

Biztonság kedvéért a másik oldalon is megismételtem:

 

 

Úgy látom, a beázás megszűnt!

 

bx19td Creative Commons License 2024.02.11 0 0 14872

Sziasztok!

2012-es C4 110 le 1.6 Hdi-hez keresnék a kormányszervó szivattyúról robbantott ábrát.Ugyanis ha feltöltöm felső nívóig pár nap alatt elcsepeg szinte üresre álló helyben,mert ritkán használom.Az autó alatt a szivattyú alatt van olajfolt,annyira körbe van burkolva haspáncél,kerékjárati dob,nem tudom hozzá merjek fogni javítani,a műanyag elemeket lebontani,vagy marad a szervíz.

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2024.01.17 0 0 14871
Péter Fabók Creative Commons License 2024.01.16 0 0 14870

Igen, a szerelő mondta vizsgánál hogy át kell nézni a motort mert picit eszi az olajat. Akkor az most jöhetett ki rajta  mert nem indul a motor, csak probálja indítani. 

Hát ez van, csütörtökre okosabb leszek, ( és szegényebb.. :D )

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14869)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2024.01.15 0 0 14869

Ha behuzott vagy befagyott kezifekkel mesz, akkor az a feket es/vagy a kuplungot egetheti.

Ha motorikus baj lenne, akkor az mar elotte is kuszobon lehetett.

Előzmény: Péter Fabók (14868)
Péter Fabók Creative Commons License 2024.01.15 0 0 14868

Megpróbáltam beíndítani de ilyen lötyögő hangja van a motornak, szerdán tudja megnézni a szerelő. Lehet hogy tönkretettem a motort és az füstölt?

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14867)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2024.01.11 0 0 14867

Valoszinuleg nem a bovden fustolt....

Előzmény: Péter Fabók (14866)
Péter Fabók Creative Commons License 2024.01.11 0 0 14866

Hálásan köszönöm a segítséget. 

Akkor az a bowden cserés lesz, mert el is füstölt kicsit, mire vissza tudtam vele állni a parkolóba. 

FeZ_ Creative Commons License 2024.01.11 0 0 14865

"Télen, amikor -5 fok környékére csökken a hőmérséklet, ez megtörténhet."

 

Igen, ha a bovdenkülső sérült már valahol és korábban bejutott a víz. A javítási módja a csere, nem a kézifék használatának mellőzése, ami sokszor nem is biztonságos . (nem mindenki lakik sík területen) 

 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14864)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2024.01.11 0 0 14864

Befagyott a kézifék!

 

Télen, amikor -5 fok környékére csökken a hőmérséklet, ez megtörténhet.

Ilyenkor lehetőleg kerülni kell a kézifék használatát. Inkább tedd sebességbe és úgy parkolj!

Előzmény: Péter Fabók (14863)
Péter Fabók Creative Commons License 2024.01.11 0 0 14863

Sziasztok !

 

Hallottatok már olyanról hogy kiengedem a kéziféket, kikapcsol az azt jlező vílágítás is, de mégsem engedi el az autót a fék? Mi történhetett?

wolf64 Creative Commons License 2023.12.27 0 0 14862

Sziasztok ! 2014-es C4 Grand Picasso II 1,6 THP jelentős teljesítmény csökkenés , a motor szépen jár , jó a hangja csak 70-80 KM/h felett jelentkezik a probléma . Hiba jel nincs . Valakinek volt már ilyen gondja ?

Patesz29 Creative Commons License 2023.08.15 0 0 14861

Sziasztok.2008 as C4 en szeretnék hűtővizet cserélni.Mennyire bonyolult ez.Gondolom alsó csövet lehúzom leengedem a régit és bele az új.Kell e külön utánna légteleníteni valahogy a hűtőkört esetleg?

Péter Fabók Creative Commons License 2023.08.10 0 0 14860

Azta! Wow! Hülyén haltam volna meg. Hát ez nagyon jó! Köszi!

Előzmény: FeZ_ (14859)
FeZ_ Creative Commons License 2023.08.10 0 0 14859

 

Előzmény: Péter Fabók (14858)
Péter Fabók Creative Commons License 2023.08.10 0 0 14858

Hálásan köszönöm a választ.

Eszembe jutott még valami.

Hátul a 3 éves kislányom nagyon rakoncátlan, hosszú kezével majdnem eléri az ajtónyitó kart vagy minek hívják. Hiába nyomom be a kis lakatot a műszerfalon, az csak arra jó hogy kivülröl ne tudják kinyítni az ajtót. Félek hogy egyszer kinyitja az ajtót az autópályán. 

Erre valami megoldás?

Előzmény: FeZ_ (14857)
FeZ_ Creative Commons License 2023.08.10 0 0 14857

Jobb lett volna ha motorkódot írsz. Elvileg Total Quartz 5w-40 való bele. 

 

Előzmény: Péter Fabók (14856)
Péter Fabók Creative Commons License 2023.08.10 0 0 14856

Sziasztok! 

 

2005-6- os C4 16 szelep, 1.6 os benzines milyen motorolajat kíván, és hol érdemes szert tenni rá? Még sose kellett olajat töltenem egyik kocsimba sem, ez most elkezdte enni sajnos.

Lex Icon Creative Commons License 2023.06.25 0 0 14855

Sziasztok!
Sajnos megint a segítségeteket kell kérnem.

C4, 1.6V 80kW benzines, 2004.11.

Mentünk 1km-t vele egy bolthoz, majd utána indítás után akadozva járt és a hangja se volt egyenletes. Motorhibajelző villog/ég. Nincs erő a motorban, lefullad és ahol hagytuk, ott már nem gyötörtük tovább. Persze mindez szombat délben, amikor nincs szerelő.

Szerintem nem megy 1 (2?) henger. Gyújtás (gyertya) vagy hengerfejtömítés kiégett, kifúj. De én nem értek hozzá. :D

Hozzáértők szerint mi lehet a baja, ha ennyiből megállapítható esetleg.

Köszönöm előre is a segítségeteket.

FeZ_ Creative Commons License 2023.06.23 0 0 14854

Szerintem neked az lenne a legegyszerűbb, ha vagy te kinéznéd valahol a gyári cikkszámát a csőnek vagy ha nincsen lehetőséged rá, megírod az alvázszámot és kinézem neked én akár. Ezután a gyári cikkszámmal már bátran keresgélhetsz ilyen csövet, mert vagy gyárit fogsz kapni, vagy ha van belőle utángyártott, akkor a katalógusok leváltják rá. 

A megnevezés szerinti keresés elég gyenge lábakon áll, mivel még a forgalmazók is hülyeségeket írnak gyakran az alkatrészekhez. 

 

Előzmény: kacsakacsa82 (14853)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!