a robotizalt valto tanitas csak megfelelo diaggal lehetseges. marka szerviz vagy a markaval foglalkozo szereloknel. persze lehet magan embernek is ilyen szoftvere.
szoval ujra tanitja a kuplung kezeleset az automatikanak.
foleg ha rangat akkor szpktak elvegeztetni, fe nagyon kopott szerkezetnel nem biztos, hogy hasznal
Sziasztok, nem tudom jó helyen járok e,de azért felteszem kérdést hátha tud valaki támpontot adni,van a családban egy C4 Picasso 2015 1,6hdi autómata váltós. egy éve van a családban, Hibája: induláskor berángat, valamint a fokozatok visszaváltásakor is rángat. szerintetek mire lehet gyanakodni elsőként?előző tulaja (ismert) rendszeresen cserélte olajat.
A szivattyú az alkatrészrajzon egy egység, nincsen róla "robbantott ábra".
A környező dolgok meg nem úgy vannak rajzolva, ahogy azt te szeretnéd. A kormányszervó-rendszer egy rajz, de azon csak a szivattyú van és a csövei, a karosszéria és a borítások megint egy másik rajz, de ott meg a kormány alkatrészeit nem látod........tehát ilyen rajzok nem nagyon fognak segíteni neked ebben. Le kell bontani amit kell és úgy megnézni hol folyik.
sziasztok. a segitségetekre lenne szükségem. a feleségem c4-ében (2004es, 1.4 16v 88le, ferdekátú) kicseréltettük a gyári rádiót, egy androidos fejegységre. nem tudtuk beállitani a kormány vezérlő gombjait. nem is érzékeli a rádió, amikor kellene tanitani. lehetséges, hogy kellene hozzá külön kormányvezérlő adapter? köszönöm válaszotokat.
Úgy tűnik, megvan végre a C4-esekre jellemző bal hátsó oszlopnál keletkező beázás oka és megoldása! Tegnap legalábbis működött...
A kábelátvezetésnél szivárog be, ezt eddig is tudtam. Na de hogyan, amikor már szinte mindent összesziloplasztoztam?
Látható, hogy a pótféklámpa vezetékét és a hátsó ablakmosó csövét már szigeteltem korábban. Csakhogy alatta van egy üreg, ahol csatlakozik a teljes hátsó ajtó kábelkötegéhez és ott van még egy átvezetés, amihez már nem lehet hozzáférni. Ide cuppan be az a rugalmas gumi kábelköteg védő, amit látunk összeszerelt állapotban az ajtó kinyitásakor és amiben a vezetékek el szoktak törni idővel. Ha ide is bejut a víz -és valahogy bejut!- akkor az már tovább vezeti belülre és a tetőkárpit elkezd nedvesedni.
A kérdés, hogy a víz honnan jut be?
A képen három furatot láttok. Ebből a két szélsőbe M6 csavar megy és a műanyag légterelőt (amibe a pótféklámpa és az ablakmosó spricni van szerelve) rögzíti. Itt szoros kapcsolat van, számottevő és beázást okozó víz nem juthat be. A középsőben egy műanyag patent van. Ha bármikor egyszer leveszed a légterelőt, akkor az megsemmisül. Egyszer használatos. Persze az sem kizárt, hogy egyszerűen elöregszik és már nem fog tömíteni.
Nem tulajdonítunk neki nagy jelentőséget, én sem tettem, nem szereztem be, nem cseréltem. A légterelő ettől még stabilan állt.
Kizárásos alapon jutottam el oda, hogy bizony a tetőről lefolyó víz itt bejuthat!
Kis szigszalaggal le ragasztottam és vastagon beszilóztam. A szigszalag azért kell, hogy a sziló ne folyjon be a lyukba, amíg megköt:
Biztonság kedvéért a másik oldalon is megismételtem:
2012-es C4 110 le 1.6 Hdi-hez keresnék a kormányszervó szivattyúról robbantott ábrát.Ugyanis ha feltöltöm felső nívóig pár nap alatt elcsepeg szinte üresre álló helyben,mert ritkán használom.Az autó alatt a szivattyú alatt van olajfolt,annyira körbe van burkolva haspáncél,kerékjárati dob,nem tudom hozzá merjek fogni javítani,a műanyag elemeket lebontani,vagy marad a szervíz.
Igen, a szerelő mondta vizsgánál hogy át kell nézni a motort mert picit eszi az olajat. Akkor az most jöhetett ki rajta mert nem indul a motor, csak probálja indítani.
Hát ez van, csütörtökre okosabb leszek, ( és szegényebb.. :D )
"Télen, amikor -5 fok környékére csökken a hőmérséklet, ez megtörténhet."
Igen, ha a bovdenkülső sérült már valahol és korábban bejutott a víz. A javítási módja a csere, nem a kézifék használatának mellőzése, ami sokszor nem is biztonságos . (nem mindenki lakik sík területen)
Sziasztok ! 2014-es C4 Grand Picasso II 1,6 THP jelentős teljesítmény csökkenés , a motor szépen jár , jó a hangja csak 70-80 KM/h felett jelentkezik a probléma . Hiba jel nincs . Valakinek volt már ilyen gondja ?
Sziasztok.2008 as C4 en szeretnék hűtővizet cserélni.Mennyire bonyolult ez.Gondolom alsó csövet lehúzom leengedem a régit és bele az új.Kell e külön utánna légteleníteni valahogy a hűtőkört esetleg?
Hátul a 3 éves kislányom nagyon rakoncátlan, hosszú kezével majdnem eléri az ajtónyitó kart vagy minek hívják. Hiába nyomom be a kis lakatot a műszerfalon, az csak arra jó hogy kivülröl ne tudják kinyítni az ajtót. Félek hogy egyszer kinyitja az ajtót az autópályán.
2005-6- os C4 16 szelep, 1.6 os benzines milyen motorolajat kíván, és hol érdemes szert tenni rá? Még sose kellett olajat töltenem egyik kocsimba sem, ez most elkezdte enni sajnos.
Sziasztok! Sajnos megint a segítségeteket kell kérnem.
C4, 1.6V 80kW benzines, 2004.11.
Mentünk 1km-t vele egy bolthoz, majd utána indítás után akadozva járt és a hangja se volt egyenletes. Motorhibajelző villog/ég. Nincs erő a motorban, lefullad és ahol hagytuk, ott már nem gyötörtük tovább. Persze mindez szombat délben, amikor nincs szerelő.
Szerintem nem megy 1 (2?) henger. Gyújtás (gyertya) vagy hengerfejtömítés kiégett, kifúj. De én nem értek hozzá. :D
Hozzáértők szerint mi lehet a baja, ha ennyiből megállapítható esetleg.
Szerintem neked az lenne a legegyszerűbb, ha vagy te kinéznéd valahol a gyári cikkszámát a csőnek vagy ha nincsen lehetőséged rá, megírod az alvázszámot és kinézem neked én akár. Ezután a gyári cikkszámmal már bátran keresgélhetsz ilyen csövet, mert vagy gyárit fogsz kapni, vagy ha van belőle utángyártott, akkor a katalógusok leváltják rá.
A megnevezés szerinti keresés elég gyenge lábakon áll, mivel még a forgalmazók is hülyeségeket írnak gyakran az alkatrészekhez.